Сабақтарда қолданылатын әдістер



Мектептегі білім сапасын көтеру жоспарының үздік жобасы
Қоғамдық - гуманитарлық пәндер бірлестігі
2015 жыл

Мақсаты: Қоғамдық - гуманитарлық пәндер бойынша сабақтарда инновациялық технологияларды енгізудің тиімділігін әріптестермен бөлісіп, оқушыларға сапалы білім мен саналы тәрбие беруге үлес қосу, педагогикалық тәжірибе алмасу.

Міндеттері:
• басқару құжаттарын әзірлеу жүйесін дамыту;
• білім сапасын диагностикалау;
• оқытудың әдістемелік жүйесін жақсарту;
• білім сапасын бағалаудың жаңа рейтингтік формасын енгізу;
• білім сапасына мектептің күллі қызметкерлерін жұмылдыру;
• білім сапасын арттыруда жаңа технологиялар қолдану;
• ұлттық білім беру жүйесін әлемдік стандарттарға сәйкестендіру;

Күтілетін нәтиже:
• жеке тұлғаны, яғни дарынды шығармашылықпен жұмыс істейтін тұлғаны қалыптастыру үшін ауылдағы 2-5 жас аралығындағы барлық сәбилер тегін балабақшамен қамтамасыз етіледі;
• ШО пен МАД топтары оқу-әдістемелік және ақпараттық - техникалық құралдармен жабдықталады;
• бастауыш сынып кабинеттері жаңа үлгіде жасақталып, әр пән бойынша көрнекіліктермен толықтырылады;
• дарынды оқушылардың жұмысын жолға қойылып, әрбір оқушыны дарындылыққа жетелейді;
• барлық оқушылар ыстық тамақпен тегін қамтамасыз етіледі;
• сабақ үрдісінде жаңа технологиялар қолданылады;
• көптеген пәндерді тереңдетіп оқытатын сыныптар ашылады;
• педагог мамандардың сабақ беру шеберлігін арттыру мақсатында өз білімін үнемі толықтырады.

Сапалы білім беру дегеніміз - ғылымға негізделген жүйелі бағдарлама бойынша теориялық, практикалық іске қабілетті, еңбекке баулу, дүниетанымын кеңейту және баланың бойындағы бар қабілетін кемеліне келтіріп жан-жақты тұлға тәрбиелеу болып табылады.
Қазіргі кездегі білім берудегі басты мақсат- жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім, өзіндік ой - талғамы бар, адамгершілігі жоғары, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет.
Қазақстанды дамыған 30 елдің
қатарына жеткізетін, терезесін
тең ететін - білім
Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасы азаматтарының халықаралық білім кеңістігіндегі және еңбек нарығындағы бәсекелестігін қамтамасыз ететін білімнің сапасына «білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі - білім беру сапасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктеріне сәйкестігін белгілеудің институционалдық құрылымдары, нысандары мен әдістерінің жиынтығы», -деп сипаттама берген.

Білім беру саласындағы реформалардың басты нәтижелерінің бірі - мұғалім имиджі және мәртебесінің көтерілуі. Өйткені, ұстаз - мектеп жүрегі.
Мұғалім - қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары, интеллектуалдық, шығармашылық әлеуеті мол тұлға болуы керек.
Мектептегі жұмыс пен оқушы жетістіктерін өзгертудегі негізгі тұлға - мұғалім. Сонымен қатар мұғалім:
1. Мұғалімнің өз пәнін жетік білуі керек. 2. Оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын білуі керек. 3. Ақпараттық - коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктерін игеруі қажет. Себебі сапалы білім беру осы 3 элементке негізделеді.

Әр ұстаз
Ізденімпаз
ғалым
Нәзік
психолог
Жан-жақты
шебер
Терең
қазыналы
білімпаз
Кез-келген
ортаның
ұйытқысы
Тынымсыз
еңбекқор

ХХІ ғасыр білекке емес - білімге, күшке емес - епке тоқтаған заман.
ХХІ ғасырда нені оқыту керек?
Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?

Бүгінгі ұстаздардың мақсат-міндеттері:
Оқушылардың дүниетанымын және білім қорын кеңейту;
пәнге қызығушылығын арттыру;
ақпараттық-коммуникациялық технологияны терең меңгерген, өз Отанын шексіз сүйетін, мемлекеттік тілді құрметтейтін, білімді, іскер, адамгершілігі мол, жан-жақты жетілген жаңашыл тұлғаны қалыптастыру.
оқушыға білім, білік, дағдыларын игерту;
қабылдауын, ойлауын, қиялын, сезімдерін, яғни жан-жақты қабілеттерін дамыту;
жаңа технологиялардың тиімді жолдарын қолдану;
оқушылардың білім сапасын жүйелі түрде жоғары деңгейге көтеру.

Мектепте білім сапасын арттыруда, болашақ білімді азамат қалыптастыруда, мұғалімнің кәсіптік шеберлігін, құзырлығын арттыруда мектеп жұмысының, әдістемелік жұмыстың ұжымдық, топтық, жеке, белсенді түрлері мен әдістері кеңінен қолданылуда. Сонымен қатар озат тәжірибелер бойынша іс-тәжірибе тарату жұмыстары, шығармашылық есептер беру, әдістемелік апталықтар, оқушылардың ғылыми жұмыстары, пән олимпиадалары, қашықтық олимпиадалар, әдістемелік сипаттағы семинарлар, конференциялар өз жалғастарын тапса.


Ассоциация әдісі
Ұжымдық оқыту әдісі
Сипаттау әдісі
Салыстыру әдісі
Талдау әдісі
Проблемалық әдіс

жұптық, топтық жұмыс, тренинг, постермен жұмыс
Ойын, эссе, деңгейлік тапсырмалар
Балдық жүйемен, критериалды бағалау, мадақтау
Слайдтар, ғаламтор, YouTube сайты, Aсtiv Studio
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту мен оқуда АКТ - ны қолдану
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Зерттеу жұмыстары,
деңгейлік тапсырмалар
Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу
Топтық жұмыс

Қазіргі оқу үдерісінде білімді меңгеру үшін жаңа технологияларды қолданып оқытудың мәні зор. Әр сабақта оқушылар оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатыса алады және келесі сипаттамаларға ие болады: олар өздерінің болжамдары мен сұрақтарын құрастырады, бір-біріне кеңес береді, өз алдына мақсат қояды, алынған нәтижелерді қадағалайды, идеялармен эксперимент жасайды және қателер оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіне отырып, тәуекелге барады.

Жаңа технология әдісінің тиімділігі:
өзіңе деген сенімділікке тәрбиелейді;
шешендік өнер дағдылары қалыптасады;
тыңдай білуге үйретеді;
танымдылықтың маңызын түсінуге көмектеседі (үнемі абсолюттік шындық бола бермейді) ;
сыни ойлауға дағдыланады;
өз пікірін айту құқығының бар екенін сезінеді;
пікірлердің сан алуан болатындығын жақсырақ түсінеді.

Қолданып жатқан әдістің нәтижесінде оқушылар қарым - қатынасқа түседі:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz