Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру Оқушылардың білім дағдыларын жетілдіру




Презентация қосу
Қадырқұл негізгі жалпы білім беретін мектебі

Тақырыбы:
«Ойла.Сана.Епті бол»
(математикалық сайыс)
4-сынып
Өткізген:Б.С.Бактигереева
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математика пәніне деген
қызығушылықтарын арттыру Оқушылардың білім
дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілік рухта
тәрбиелеу.Білімді , дарынды,озық болуға тәрбиелеу.
Дамытушылық:Оқушылардың ой өрісін кеңейтіп, топпен
жұмыс істеуге, логикалық ойлау, танымдық қабілетін
дамыту. Тапқырлыққа, алған білімдеріне
жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:тақырыбы,Н.Ә.Назарбаевтың ұлағатты
сөздері.тапсырмалар ,шарлар,суреттер.
Әдісі:сұрақ –жауап ,көрнекілік ,сайыс
« Асыл тастан,өнер жастан »
Шығады деп дарынды
Халық айтса , қалт айтпайды
Әрқашанда нанымды» -деп Абай атамыз айтқандай өмірдің
өзі сайыс, ойын.
Бүгін сыныбымызда математика пәнінің алғырлары күш
сынасып, білім деңгейлерін көрсетпекші.
:Математика сырлары
Қызықтырады біздерді
Сайысқа топ боп түсуге
Шақырамыз сіздерді
Сайысымыздың әділ шешімін шығарар қазылар алқасымен
таныс болайық.
Жүргізуші: Үлгілі тәртіп, жақсы оқу
Алға қойған мақсаты
Әрқашан да мектепте
Шығып жүрген жақсы аты – дей келе топтар өздерін
таныстырып өтсін

САЙЫС 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ:

І бөлім – «Бәйге»
ІІ бөлім – «Тіл - өнер»
ІІІ бөлім – «Дода»
ІҮ бөлім – «Тапқырлық»
Ү бөлім – «Жорға»

1-топ. «Алғырлар»
Ұраны: « Білекті бірді жығар,
Білімді мыңды жығар»
Шақырып жарыстарға сан – салалы,
Алғырлар топ жарғалы жар салады!
Ту етіп достық пенен татулықты
Тапқырлар командасын қарсы алады!
2- топ. «Тапқырлар»
Ұраны:
« Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашан да үміткерміз жеңіске.»
Осындай алғыр достар кез-келгенде,
Жетсін-ау, жарыстарда жеңгенге не?
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар,
Тілейміз ізгі тілек сендерге де!

«Тәуелсіз ел тірегі-білімді, өнегелі, дарынды ұрпақ»
«Ұлттың бәсекелестік қабілеті-бірінші кезекте оның
білімділік деңгейімен анықталады»
Н.Ә.Назарбаев

І бөлім
«Бәйге»

2 ғасырда неше жыл бар?

Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын
геометриялық фигура.
Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге
болады?

Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ?

Бұрышты өлшейтін құрал.

Кез-келген барлық санға қалдықсыз
бөлінетін сан?
4+3=7 Бұл қандай өрнек?

ІІ бөлім
«Тіл-өнер»

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.

сызғыш, линейка, a ruller

Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг тартады. Ал
егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады?

он екі, двенадцать, twelve

Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді.

қалам, ручка, pen
Ел құлағы нешеу?

елу, пятьдесят, Fifty

Отыз тістен шыққан сөз – неше рулы елге
тарайды?

отыз, тридцать, thirty

Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама

кітап, книга, book 12
ІІІ
БӨЛІМ
«ДОДА»

Қазақтың байырғы
есептері 20 30 40 50

«Ақбота» есептері 20 30 40 50

«Кенгуру» есептері 20 30 40 50

ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР
2030 40 5
Қазақтың байырғы есептері
• Он-оннан сығы бар үш бала өзара
асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі •Түйеқұс екі аяғымен • Ұлу биіктігі 10м
екіншісіне қарап:
тұрғанда бір пұт тартса, ағаштың басына
• қанша асық ұттық – дейді ол. Онша шығуы керек. Ол
көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым бір аяғымен тұрғанда күндіз 4 м. Жоғары
қалыпты, - деді.Онда сендегі барлық
асық менің ұтып алған асығыма тең қанша тартады? – деп көтеріледі, түнде 3 м.
екен, - дейді үшінші бала асықтарын
атасы немересіне Төмен түседі. Неше
түгендеп тұрып,
күнде ұлу ағаштың
• Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, - қарады. басына шығады?
дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан
кейін кімде, неше асық?

• Сықырлаған арба үстінде
келе жатқан екі
жолаушының біреуі
жолдың жартысын өткенде
жолдың жолдың жартысы
қалғанша ұйықтайды.
Жолаушы жолдың қанша
бөлігін ұйықтайды?

40 50
«Ақбота» есептері

•• Үш
Үшбала
бала17
•• Оқушы
Оқушы •• Үшбұрыш-
Үшбұрыш-
• •Месопотамияда
Месопотамияда
кітаптың біздің
біздіңэрамызға
бауырсақ кітаптың0,3 тың
тыңекі эрамызға
30 ұпай
бауырсақ 0,3 екі дейінгі
дейінгі20052005
жеді. бөлігін, қабырғасы-
жеді.Ең
Ең бөлігін,
кейін
қабырғасы- жылда
жылдабір бірсаны-
саны-
көп жегені кейінтағы
тағыда да ның
ның α,α,он
он саны –β,β,
саны –
көп жегені 0,1 бөлігін
0,1 бөлігін ұзындықта-
ұзындықта- ал
алалпыс
алпыссаны саны- -
Тимур.
Тимур.АзАз оқығандағы ры €€таңбаларымен
дегенде оқығандағы ры55және
және1,1, таңбаларымен
белгіленетін.
дегенде көлемі
көлемі й үшінші
үшінші й белгіленетін.
Мысалы,
Тимур жарты қабырғасы Мысалы,22 22
Тимур жарты қабырғасы саны
саныββββαααα
неше
неше кітаптан
кітаптан18 18
а натурал
натурал
а түрінде
түрінде
бауырсақ бетке кем санмен жазылатын.
жазылатын.
й бауырсақ бетке кем санмен Сонда
Сонда124 124саны
жеген? болып
п өрнектелсе
п саны
жеген? болып өрнектелсе қалай
қалай
шықты. қандай
а
•• А)
А)55
шықты. ұ қандай ұ жазылады?
жазылады?
п Кітапта
Кітаптанеше неше болады?
болады? • •А) β €€ α α α α
б)
б)99 бет болған? •• А)
А) β €€ α α α α
б)б)€€ €€ββββαααα
бет болған? 0 А)44 0 αααα с)с)€€ββββ
•• А)
ұ
с)с)77 А)210
210 б)б)55 αααααααα д)д)€€€€
20 б)б) 4 с)с)66 5 αααααααα
д)
д)88 200
200
с)с)190
190 д)д)33
д)д)180
180 16
«Кенгуру»
есептері
Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп
қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген.
Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз
жеген?
• А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56

Айдар қағаз парақты 5 рет бүктеді, сосын ол бүктеген
қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік
шығады?
• А) 6 б) 10 с) 16 д) 20 е) 32

Мына сандардың ең үлкені қайсысы?

• А) 999 б) 999 с) (99)9 д) 999 е) 999
Компьютерлік вирус компьютерлік дискінің қандай да бір бөлігін
зақымдайтыны белгілі. Бірінші күні ол дискінің ½ бөлігін зақымдаған, екінші
күні зақымданбаған жерінің 1/3 бөлігін, үшінші күні қалған бөлігінің ¼
бөлігін, ал төртінші күні қалғанының 1/5. Дискінің қандай бөлігі зақымданбай
қалған?

• А)1/5 б) 1/6 с)1/10 д) 1/12 е) 1/24
Викториналық сұрақтар
::

30 4
0 0
Тәрелкедегі 7
Тәрелкедегі77
бауырсақтан
бауырсақтан
балаға бір- 7 Төрт дос бала
балаға
бірден бір-
және мейрамханаға
бірден және
тәрелкеде бір жиі барып,
тәрелкеде бір Ұшақ А әрқашан бір
бауырсақ қаласынан В үстелге
бауырсақетіп
қалатындай
қалатындай
қалай бөліп етіп қаласына отырады.
қалай
беруге бөліп
болады? дейін 1 сағ Жалғастың
беруге болады? 20минут әрқашан бір
орынға отыра
ұшады да, беретіні белгілі
сол жолмен болса, достар
қайтарда 80 неше түрлі
мин. Ұшты . тәсілмен
Үш түйеқұс Себебін үстелге отыра
ұшып келе жатты. түсіндір. алады?
Аңшы олардың
бірін атып алды.
Олардың
қаншасы қалды? 18
VІ бөлім
“Тапқырлық


«Бөлшек»
сөзіндегі әріптерді
қатыстырып,
сөздер құрастыр.

«Төртбұрыш»
сөзіндегі әріптерді
қатыстырып ,
сөздер құрастыр.

V БӨЛІМ
«ЖОРҒА»

Логикалық есептер
1.Бір жанұядағы 5 ұлдың бір-бірден қарындасы бар.
Жанұяда неше бала бар? (6 бала)

2.Үш майшам жанып трды, екеуін сөндірсе нешеуі
қалады? ( екеуі, біреуі сөндірілмегесін жанып кетті )

3.Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен
қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу

4.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың
әрқайсысы неше сағат ойлады? Жауабы: екі сағат

Логикалық есептер
Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр.
Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы:
үш

Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені
жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан

Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Жауабы: егер
оны мұз етіп қатырса

Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан
өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды
кездестірді. Ауылға қанша көлік бара жатыр? Жауабы:
Бір ғана мотоцикл 24
Қорытынды.
Әділқазыларға сөз беріп, жеңімпаздар анықталып,
марапатталады.

Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты.
Ақыл –ойнар әлемді өрбеп алды.
Математика ғылымдар патшасы атты
Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты.
Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса
Омар Хайам, Әл-Фараби жолын қуса
Елімнің болашағы гүлденеді
Ғылымның шамшырағы жанып тұрса – деп осымен «Ойла.Сана.Епті бол» атты
математикалық сайысымызды аяқтаймыз.

Сау
Сау болыңыздар!
болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Сиқырлы квадрат
Бастауыш мектеп
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Тілді қалай өзгертем
Оқушыны ҰБТ-ге дайындау
Олимпиаданы өткізу
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ОЛИМПИАДАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МӘНІ
Дамыта оқыту технологиялары
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕ PISA ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
Пәндер