Ата - аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі мақсаты



КМҚК “Айналайын” ясли бақшасы
Жоба тақырыбы:
«ОТБАСЫ МЕН БАЛАБАҚША АРАСЫНДА
ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖАҢАША БАҒЫТТАРЫ»
Орындаған
2015 ж

«Отбасы мен балабақша арасында жұмысты ұйымдастырудың жаңаша бағыттары»
Баланы бұзуға, түзеуге себеп болатын бір шарт - жас күнде көрген өнеге.
Жүсіпбек Аймауытов

Отбасының балаға тәрбие берушілік қызметтінің мақсаты
Отбасында баланың
өсуіне, денсаулығына қамқорлық жасау,
тазалықты
қалыптастыру.
еңбексүйгіштікке баулу,
тұрмыстағы, үй
шаруасындағы еңбекке құлшынысын арттыру,
Өзіне-өзі қызмет етуге
үйрету.
Отбасы мүшелерімен тіл табысып, дұрыс
қарым қатынас
жасауға, үлкенге
құрмет, кішіге ізет
көрсетуге үйрету .
Әдебиетке, мәдениетке, өнерге тәрбиелеу. Бұл міндеттер жүзеге асу үшін бала дүниеге келген күннен бастап
отбасында, қоғамдық орындарда, мектепте тәлім - тәрбие беріледі.

Ата - аналармен
жұмысты ұйымдастырудың негізгі
мақсаты:
Ата - ананың өмірге
деген
көзқарасын өзгерту
Ата - аналармен жұмыс
жасаған
кезде бірізділік
қағидасын
басшылыққа
алу;
*Баланың бүгінгі
жасаған қадамы
ертеңгі тұлға
қалыптасуына
үлкен әсер ететінін атап өту;

Ата - аналармен
жұмысты
ұйымдастырудың негізгі міндеттері:
* Бала өміріне қолдау жасау, келешекте өз жемісін береді.
Қоғам тарапынан көрсетілген қолдау, ата - ананың өміріндегі тұрақтылық пен болашаққа деген
сенімін нығайтады.

Ата аналармен жүргізілетін жұмыс түрлерін
қалай ұйымдастыруға болады?
Ол үшін біз ата - аналармен жақынырақ танысып, отбасының әлеуметтік жағдайын, отбасы мүшелерінің бала тәрбиелеудегі ролін анықтау үшін,
ата - аналардың ұсыныс - пікірлерін, ойын бөлісу мақсатында сауалнамалар, анкеталық сұрақтар
алуымызға болады. Сонымен бірге жыл бойғы жүргізілетін жұмыс түрлерін ата аналармен бірлесе отырып жасаған тиімді. Себебі, атааналар заман
талабына сай өзекті мәселелерді, отбасы тәрбиесіне байланысты
тақырыптарды өздері ұсына алады. Сонымен қатар
ата - аналардың ұсыныс - пікірлермен санаса отырып
ата - аналарға арналған әңгімелер мен лекциялар, консультациялар,
сұрақ-жауап кештері, тәрбие жұмысын алмасу жөніндегі конференциялар,
ата- аналарды педагогикалық әдебиеттермен таныстыру
әдіс - тәсілдері қарастырылады М. Әуезов «Қай істің болсын өнуіне үш түрлі шарт бар. Ең алдымен әуелі
ниет керек, одан соң күш керек, одан соң тәртіп керек“ өмірлік тәжірибе ұлы жазушымыздың сөзінің құдіреттілігін байқатады.

Отбасы мен балабақша арасындағы байланысты күшейтіп, бағытты жұмыс жүргізу, ұйымдастырылатын мерекелік іс - шараларға, ата - аналар және топ жиналыстарына
ата - аналарды тартудың қажеттілігі:
* Балаларда іс - әрекетті таңдаудың үлкен мүмкіндігі болады;
* Балалар маңызды жетістіктерге жете алады;
* Ұнайды;
* Балалар еліктеудің жаңа үлгісін алады;
*Ересектер мұғалім жұмысымен жақын танысып, оны бағалай біледі;
Ата - аналар және басқа да ересектер мектепке оқыту философиясымен және
оқу жоспарларымен танысады;
Ата-аналар және отбасы мүшелері өздерінің бала тәрбиелеуге,
оқытуға қатысы бар екендігін сезінеді,

Тәрбиешілер ата - аналарға ақыл - кеңес беріп,
ұсынылатын тыңдау барысында төмендегідей
қарым - қатынас
ережелерін есте сақтауы керек;
Бір-біріне көңіл бөлу
Тыңдау
Сыйлау
Көзбе - көз қарау
Тиімді орынды таңдау
әзілді сезіну
ұрыс - керістен сақтану
сияқты

Сонымен қатар ата - аналарға тәрбиеші сөзі әсерлі,
отбасы қажеттіліктеріне байланысты екендігін
түсіндіріп толық тыңдату үшін;
Баласының жетістігін айту
Сенімді болу
Сиқырлы сөздер айту;
Көңіл - күйіне қарау
Намысына тимеу
Материал арқылы сөйлесу
( анкета, тест, т. б)
Қарапайымдылық
Пікірін сыйлау

Ата-аналармен жұмыс жүргізудің негізгі алғы шарттары
Әрбір отбасының мықты жақтары болады, әр адам жақсы ата - ана болғысы келеді;
Барлық отбасы көмекті қажет етеді, көмек түрі отбасының нақты
қажеттіліктеріне байланысты болады;
Ата - анамен жұмысты ұйымдастыру барысында ата - ананы, яғни отбасын тәуелді ету емес, оның қиыншылықтарды жеңу мүмкіндігін нығайтуды көздеу;
Баланың дамуы туралы ақпарат ата - аналарға бала тәрбиелеуде өз ролін жүзеге асыруға ықпал етеді; Әрбір отбасы көрсетілген көмектің тиімділігіне көзі жеткенде ғана,
қоғамдық жұмыстарға белсене араласады;
Тәрбиешімен баланың оқуға деген қызығушылығын арттыру
жолдарын түсіндіреді;
Ата - анамен баланың ортақ қарым - қатынастары жөнінде кеңес беру;
« Таным » ата - аналар мектебінің жұмысымен танысу
« Таным » ата - аналар мектебі

Тақырыптық кеңес
«ата-аналарды психологиялық
педагогикалық білім және
тәжірибе жаңалықтарымен
таныстыру, кеңес беру,
ой қозғау, ой қорыту »
Педагогикалық семинар
« Отбасылық тәрбиенің әдіс - тәсілдеріне арналады.
Семинарға тәрбиешілер де, ата аналар да жан жақты
дайындықпен қатысуы қажет»
Шығармашылық кештер
«Балабақшаішілік және
топішілік болып,
озық қабілетті, танымал ата - аналарды үлгі тұту, насихаттау мақсатында ұйымдастырылады»
Ата - аналар клубы
«Балабақшадағы, отбасындағы топтағы кездесетін
қайшылықты жағдайларды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz