Ата - аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі мақсаты




Презентация қосу
КМҚК “Айналайын” ясли бақшасы

Жоба тақырыбы:
«ОТБАСЫ МЕН БАЛАБАҚША АРАСЫНДА
ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖАҢАША
БАҒЫТТАРЫ»

Орындаған
2015 ж
«Отбасы мен балабақша арасында
жұмысты ұйымдастырудың жаңаша
бағыттары»

Баланы бұзуға, түзеуге себеп болатын
бір шарт – жас күнде көрген өнеге.

Жүсіпбек Аймауытов
ОТБАСЫНЫҢ БАЛАҒА ТӘРБИЕ
БЕРУШІЛІК ҚЫЗМЕТТІНІҢ МАҚСАТЫ
Отбасында баланың еңбексүйгіштікке баулу,
Отбасы мүшелерімен
өсуіне, денсаулығына тұрмыстағы, үй
тіл табысып, дұрыс
қамқорлық жасау, шаруасындағы еңбекке
қарым қатынас
тазалықты құлшынысын арттыру,
жасауға, үлкенге
қалыптастыру. Өзіне-өзі қызмет етуге
құрмет, кішіге ізет
үйрету.
көрсетуге үйрету .

Әдебиетке, мәдениетке, өнерге тәрбиелеу. Бұл міндеттер
жүзеге асу үшін бала дүниеге келген күннен бастап
отбасында, қоғамдық орындарда, мектепте тәлім – тәрбие
беріледі.
Ата – аналармен
жұмысты ұйымдастырудың негізгі
мақсаты:

•Ата – ананың •Ата – аналармен
өмірге жұмыс
деген жасаған
көзқарасын өзгерту кезде бірізділік
қағидасын
*Баланың бүгінгі басшылыққа
жасаған қадамы алу;
ертеңгі тұлға
қалыптасуына
үлкен әсер ететінін
атап өту;
Ата – аналармен
жұмысты
ұйымдастырудың негізгі
міндеттері:

* Бала өміріне қолдау жасау, келешекте өз жемісін береді.

•Қоғам тарапынан көрсетілген қолдау, ата – ананың
өміріндегі тұрақтылық пен болашаққа деген
сенімін нығайтады.
Ата аналармен жүргізілетін жұмыс түрлерін
қалай ұйымдастыруға болады?

Ол үшін біз ата – аналармен жақынырақ танысып, отбасының әлеуметтік
жағдайын, отбасы мүшелерінің бала тәрбиелеудегі ролін анықтау үшін,
ата – аналардың ұсыныс – пікірлерін, ойын бөлісу мақсатында
сауалнамалар, анкеталық сұрақтар
алуымызға болады. Сонымен бірге жыл бойғы жүргізілетін жұмыс
түрлерін ата аналармен бірлесе отырып жасаған тиімді. Себебі, атааналар
заман
талабына сай өзекті мәселелерді, отбасы тәрбиесіне байланысты
тақырыптарды өздері ұсына алады. Сонымен қатар
ата – аналардың ұсыныс – пікірлермен санаса отырып
ата – аналарға арналған әңгімелер мен лекциялар, консультациялар,
сұрақ-жауап кештері, тәрбие жұмысын алмасу жөніндегі конференциялар,
ата- аналарды педагогикалық әдебиеттермен таныстыру
әдіс – тәсілдері қарастырылады М.Әуезов «Қай істің болсын өнуіне үш
түрлі шарт бар. Ең алдымен әуелі
ниет керек, одан соң күш керек, одан соң тәртіп керек“ өмірлік тәжірибе
ұлы жазушымыздың сөзінің құдіреттілігін байқатады.
Отбасы мен балабақша арасындағы байланысты
күшейтіп, бағытты жұмыс жүргізу, ұйымдастырылатын
мерекелік іс – шараларға, ата – аналар және топ
жиналыстарына
ата – аналарды тартудың қажеттілігі:

* Балаларда іс – әрекетті таңдаудың үлкен мүмкіндігі болады;
* Балалар маңызды жетістіктерге жете алады;
* Ұнайды;
* Балалар еліктеудің жаңа үлгісін алады;
*Ересектер мұғалім жұмысымен жақын танысып, оны бағалай біледі;
•Ата – аналар және басқа да ересектер мектепке оқыту философиясымен және
•оқу жоспарларымен танысады;
•Ата-аналар және отбасы мүшелері өздерінің бала тәрбиелеуге,
•оқытуға қатысы бар екендігін сезінеді,
••ББ
іірр--
ббіірр
іінн
ббөө ее кк
ллуу өөңң
іілл
••СС
ыыйй
ллаа
••ТТ уу
ы
ыңң
ддаа
уу
••КК
Тәр

ккөө өөззбб
зз ее ––
ққаа
бие

рраа
••ТТ уу
ныл

ттаа ииіімм
ңңдд ддіі
ұсы шілер

аауу оо
рры
елер

ынн
н т

дды
ы
ін
аты ата – а

••әә
н

есте

ззіілл
м –

ддіі
ссее
қ

ззіінн
уу
сақт
ыңд аларға

аты

••ұұ
ысы

ауы

ссаа ррыы
сс
н
нас
д

ссии ққттаа –– кк
ереж қары ау бар ақыл

яяққ ннуу еерр
ттыы іісстт
кере

еенн
к;
– ке
өме
а т ңе с б
е
ідей
ндег ріп,
Сонымен қатар ата – аналарға тәрбиеші сөзі
әсерлі,
отбасы қажеттіліктеріне байланысты екендігін
түсіндіріп толық тыңдату үшін;

•Баласының жетістігін айту
•Сенімді болу
•Сиқырлы сөздер айту;
•Көңіл – күйіне қарау
•Намысына тимеу
•Материал арқылы сөйлесу
( анкета, тест, т.б)
•Қарапайымдылық
•Пікірін сыйлау
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ НЕГІЗГІ АЛҒЫ ШАРТТАРЫ

Әрбір отбасының мықты жақтары болады, әр адам жақсы ата –
ана болғысы келеді;
Барлық отбасы көмекті қажет етеді, көмек түрі отбасының нақты
қажеттіліктеріне байланысты болады;
Ата – анамен жұмысты ұйымдастыру барысында ата – ананы, яғни
отбасын тәуелді ету емес, оның қиыншылықтарды жеңу
мүмкіндігін нығайтуды көздеу;
Баланың дамуы туралы ақпарат ата – аналарға бала тәрбиелеуде өз
ролін жүзеге асыруға ықпал етеді; Әрбір отбасы көрсетілген көмектің
тиімділігіне көзі жеткенде ғана,
қоғамдық жұмыстарға белсене араласады;
Тәрбиешімен баланың оқуға деген қызығушылығын арттыру
жолдарын түсіндіреді;
Ата – анамен баланың ортақ қарым – қатынастары жөнінде кеңес беру;
« Таным » ата – аналар мектебінің жұмысымен танысу
« Таным » ата – аналар мектебі
Ата – аналар клубы
«Балабақшадағы, Тақырыптық кеңес
отбасындағы топтағы «ата-аналарды психологиялық
кездесетін педагогикалық білім және
қайшылықты жағдайларды тәжірибе жаңалықтарымен
шешуге арналады» таныстыру, кеңес беру,
ой қозғау,ой қорыту »

Ата – анамен жүргізілетін жұмыс

Педагогикалық семинар
« Отбасылық тәрбиенің әдіс – Шығармашылық кештер
тәсілдеріне арналады. «Балабақшаішілік және
Семинарға тәрбиешілер де, ата топішілік болып,
аналар да жан жақты озық қабілетті, танымал ата -
дайындықпен қатысуы қажет» аналарды үлгі тұту, насихаттау
мақсатында ұйымдастырылады»
р і :
с тү рле
ұмы
Ж •топішілік ата – аналар жиналысы
•балабақшаішілік ата – аналар жиналысы
•ата -аналармен жеке кездесу

•ата – аналар үшін ашық есік күн

мерекелік кештерге шақыру

•ата – аналарды тренинг ойындарға қатыстыру

•отбасылық жарыстарға қатыстыру
Негізгі міндеттері :
* тәрбиешінің топ ата – аналармен құрамын зерттеуі
* ата – аналармен тұрақты байланыс орнату
* ата – аналар ұжымын құру
•ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен
мәдениетін үнемі арттырып отыру
* үштік одақ ( бала, ата – ана, тәрбиеші жұмысын жандандыру
Атқаратын қызметі :

•ата – аналарды топтағы оқу тәрбие процесінің
мазмұны және әдістемесімен таныстыру
•ата – аналармен педагогикалық және
психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру
* отбасы тәрбиесі туралы ата- аналарға
педагогикалық және психологиялық кеңес
беру
* ата –аналар белсенділерімен жұмыс жүргізу
және әр - түрлі қоғамдық ұйымдармен,
жұртшылықпен өзара әрекеттесуін қауымдастыру
ҚОРЫТЫНДЫ

Ата- ана жауапкершілігі бәрінен биік
болмақ.
Сондықтан ата-ана басты талапты
өздеріне қойғандары жөн.
Баланың тәрбие алуына, қоғамнан өз
орнын табуына жағдай жасауына әрбір
ата – ана педагогикалық
әдіс – тәсілдерге сүйенгені дұрыс.

Ұқсас жұмыстар
Жүргізілетін психологиясына формасы
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Отбасылық тәрбие
Отбасы мен балабақша арасындағы өзара әрекеттестік
Сынып жетекші оқушы
Мектепке дейінгі баланың тұлға аралық диагностикасы
Сынып жетекшісі
Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Пәндер