Информатика пәнінің мұғалімі




Презентация қосу
Жамбыл облысы Байзақ ауданы
“Кеңес орта мектебі”
мемлекеттік мекемесі

Сыни тұрғыдан ойлау
әдісін сабақта қолданудың
тиімділігі
Коучинг-сессия

Информатика пәнінің мұғалімі
Құттымбетова Бибігүл
Абдрахманқызы.
Коучингтің
эпиграфы:
... Білімдіден не пайда,
білгенін көпке айтпаса.
Үйреткеннен не пайда,
қайырымы қайтпаса.

Халық даналығы
і з г і
Нег ар:
е я л
Ы : ид
Қ С АТ ұрғы дaн
МА л ма с у , ой н и т
Cы уғa үй ылы
a
р e
қ
ту

и б е а
к a лық oйл aры aр туғa
ір ти д
Т ә ж . П р aк б e р у жoл cты oқы
с у р aн
бө лі
р
л a
мa и тұрғ ы д тaбы eткiзу
ы ж
тaпc лы cын ын тa қ oл
р қ ы д ы c б a қ
a дa ғ , ca
a у р у a
oйл птacты aнуын
a л ы дa л
қ пa й
м д i у
тиi л жaca
a
ықп

2014-2015 оқу жылы
Шаттық шеңбері

Ортада шеңбер жасап, «Менің Отаным» тренингін
орындаймыз

Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;
Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды
сипаңыз;
Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді
құшақтаңыз;
Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып,
құстарша қанат қағыңыз.
Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды
топырлатыңыз;
Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер,
алақандарыңызды соғыңыздар!
Өзінше конструкциялау

ТОПҚА БӨЛУ
1 - топ - «Тағам» 3 - топ - «Техника»
2 - топ - «Табиғат»

Топта бірлесіп жұмыс
“Алтын” ережеге
жасауды ұйымдастыру
бағыну
«Алтын» ереже
* Ойымызды ашық айтамыз;
* бір-бірімізді тыңдаймыз;
* «қол көтеру» ережесін қадағалаймыз;
* бір-бірлеп сөйлейміз;
* мәселенің мәні бойынша сөйлейміз;
* бір-бірімізді ұғынуға тырысамыз;
* өзгелердің сезімін сыйлаймыз;
* құпиялылықты қадағалаймыз;
* уақытша шекараны қадағалаймыз;
* бір-бірімізге сый көрсетеміз (сөзбен,
шапалақпен) және т.б.
Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда

1 2 3 4

д а й
қ а н 5 6 7 8
Сіз с і з ?
а л і м
м ұ ғ

Ой
қо зғау
1-2 таңдағандар-
Кез келген ортада өзін көрсете алатын,ашық,жарқын,көпшіліктің алдына
шыға алатын,істеген істерінен нәтиже шығара алатындар,бірақ бұл
топтағыларды жиі мақтап қоймаса істері алға баспайды, мақтауды сүйетін
жандар
7-8таңдағандар-
Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар, бірақ үнемі
ізденісте жүретіндер, білімділер

3-4-5-6 таңдағандар-
Жұртқа үйреткенді жақсы көретін, жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп
жүрген мұғалім
БОЛЖАМ
СТРАТЕГИЯСЫ
Мына 10 затты пайдаланып
мектеп ғимаратын салыңыздар.
1.принтер 6.кітап
2.алма 7.қалам
3.сызғыш 8.шахмат
4.кеме 9.пима
5.ұялы телефон 10.құмыра

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
ау
ш ал
и
Аф

т ы і ліп
ж ұ м ы с
а ту ғ а н у .
р ың ы з д н ы с т ыр
Топ т а ия ғ а т а
ди то р ла р ө з
ау т ы с у ш ы
қ қ а
Барлы а р ы н а й т у
о й л
ау
ш ал
и
Аф

Әр топ бір-бірін бағалайды:
жаңашыл топ - жаңа технологиямен
жұмыс істейтіндер, жаңашылдыққа бейім
Ескі әдіс-тәсілдермен жұмыс істейтін,
жаңалыққа ұмтыла қоймайтын топ
Жаттығу «Сіздің ойыңыз.....»

Клиникалық аурухананың бас дәрігері сіздерден ақыл сұраса, сіз не айтар
едіңіз?
Оның алдында бірнеше жүрегін ауыстыратын төмендегі ауру
адамдардың өмірі тұр,ал ауыстырып салатын сау жүрек біреу ғана.
- 5 жасар қыз бала
- 48 жастағы әйел адам,10 баланың анасы
- Жақсы құрылысшы,бірақ Қазақстан азаматы емес
- Парламент депутаты,42 жаста,екі баласы бар
- Жеке кәсіпкер,отбасы жоқ,бірақ еліміздегі
жетімдер үйінің демеушісі
- 40 жастағы ер мұғалім
- 15 жастағы вундеркинд-бала
.
«Джиг - Со» әдісі
(Үш топқа мәтін беріледі)

3 - топ -
«Техника»

1 - топ - «Тағам» 2 - топ - «Табиғат»
Жанұя тобында отырып оқып, өзара талқылайды. Жұмысшы тобына барып ортаға салады.
Жанұя тобына оралып, екінші мәтінді жалпы ортаға салады.

1 - топ
2 - топ 3 - топ
1 - Топтан - «Техника» туралы сұрау 2 - Топтан –«Тағам» туралы сұрау 3 - Топтан - «Табиғат» туралы сұрау
Осылай құрылған топтарда жұмыс істеуде:
Біріншіден: Оқушылардың ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТ ЕТУ дағдысы дамиды.
Екіншіден: Топтық қарым - қатынас дағдысы дамиды.
Үшіншіден: Проблемаларды шешу дағдысы дамиды.
ӘР ТОПҚА ТАПСЫРМА

Алдарыңда тұрған плакатқа өздеріңізге
ұнаған бір машинаны салып,оның әрбір
бөлшегін мектеп қызметкерлеріне бөліп
тастаңыздар.мыс:
дөңгелегі-? Рульі-? т.б
Салған суреттеріңіз бойынша төрт шумақтан
тұратын өлең жолдарын арнаңыз.
Топтардың бірін-бірі бағалауы
ТОП ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ

Критерийлер 1топ 2топ 3 топ

1 Топтың бірлесе жұмыс
істеуі
2 Кембридж
технологиясын
бір-бірімен
байланыстыра алуы
3 Эстетикалық жағынан
тартымдылығы
4 Көпшілік алдында
қорғауы
5 Уақытқа бағынуы
6 Ережеге бағына
білулері
Жалпы ұпай саны
РЕФЛЕКСИЯ
“Еңбегінің ел кәдесіне
жарағанын сезіну – "Екі жұлдыз ,бір тілек"
үлкен бақыт” • Мұғалімдер өтілген коучинг туралы пікір ,
В.Качалов ұсыныстарын ауызша және жазбаша білдіреді .
Стикер

«Рахмет» жаттығуы
• Қатысушылар ортада шеңбер құрып тұрады.
Жүргізуші ойша осы трененингке келгенге дейінгі
көңіл-күйлерін, ойларын, жағдайларын, себептерін
сол алақанға, ал бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
оң алақанға салуын сұрайды. Мұнан кейін барлығы
бір уақытта алақандарын қатты соғып «Рахмет»
деп айту керек.

• Талқылау: Қандай сезімде болдыңыздар
Я ҒА
С С И Ғ А
Г-С Е Ң Ы З
ЧИ Н А Р Ы
КОУ СҚАНД Е Т !
ТЫ А Х М
ҚА КӨП Р
Ө П - Р !
К ЗД А
Ы Ң Ы
Б ОЛ
САУ

Ұқсас жұмыстар
Құйрық бауыр асатудың мағынасы
Шаймерденовна Мадетқызы жоғары санатты математика жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі пәнінің мұғалімі
Гүл құрағы
Ақпараттандыру бағдарламасы
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Енгізу-шығару құрылғылары
Бүгінгі заман талабына сай информатика мұғалімінің кәсіби құзреттілігі
Қолданылуы Дәрілік шөптер
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Менің мектептегі күнім
Пәндер