Информатика пәнінің мұғалімі



Информатика пәнінің мұғалімі
Құттымбетова Бибігүл Абдрахманқызы.
Сыни тұрғыдан ойлау
әдісін сабақта қолданудың тиімділігі Коучинг-сессия
Жамбыл облысы Байзақ ауданы
“Кеңес орта мектебі”
мемлекеттік мекемесі

. . . Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса.
Халық даналығы
Коучингтің эпиграфы:

Мақсаты:
2014-2015 оқу жылы
Тәжірибе алмасу, ой бөлісу. Прaктикaлық тaпcырмaлaр бeру aрқылы cыни тұрғыдaн oйлaу дaғдыcын қaлыптacтыру, caбaқтa тиiмдi пaйдaлaнуынa ықпaл жacaу
Cыни тұрғыдaн oйлaуғa үйрeту жoлдaры aрқылы тaбыcты oқытуғa қoл жeткiзу
Негізгі идеялар:

Шаттық шеңбері
Ортада шеңбер жасап, «Менің Отаным» тренингін орындаймыз
Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;
Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;
Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;
Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.
Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;
Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!

Өзінше конструкциялау
ТОПҚА БӨЛУ
Топта бірлесіп жұмыс
жасауды ұйымдастыру
“Алтын” ережеге
бағыну
1 - топ - «Тағам»
2 - топ - «Табиғат»
3 - топ - «Техника»

«Алтын» ереже
* Ойымызды ашық айтамыз;
* бір-бірімізді тыңдаймыз;
* «қол көтеру» ережесін қадағалаймыз;
* бір-бірлеп сөйлейміз;
* мәселенің мәні бойынша сөйлейміз;
* бір-бірімізді ұғынуға тырысамыз;
* өзгелердің сезімін сыйлаймыз;
* құпиялылықты қадағалаймыз;
* уақытша шекараны қадағалаймыз;
* бір-бірімізге сый көрсетеміз (сөзбен, шапалақпен) және т. б.

Сіз қандай
мұғалімсіз?
Қатардағы дөңгелектің біреуін таңда
Ой қозғау
1
2
5
4
3
8
7
6

1-2 таңдағандар-
Кез келген ортада өзін көрсете алатын, ашық, жарқын, көпшіліктің алдына шыға алатын, істеген істерінен нәтиже шығара алатындар, бірақ бұл топтағыларды жиі мақтап қоймаса істері алға баспайды, мақтауды сүйетін жандар
7-8таңдағандар-
Керісінше бұл топтағылар ойын сыртқа шығара алмайтындар, бірақ үнемі ізденісте жүретіндер, білімділер
3-4-5-6 таңдағандар-
Жұртқа үйреткенді жақсы көретін, жаңашыл, білмегенін сұрайтын, ізденіп жүрген мұғалім

топтық жұмыс
Мына 10 затты пайдаланып
мектеп ғимаратын салыңыздар.
1. принтер 6. кітап
2. алма 7. қалам
3. сызғыш 8. шахмат
4. кеме 9. пима
5. ұялы телефон 10. құмыра
Болжам стратегиясы

Афишалау
Топтарыңызда туған жұмысты іліп
аудиторияға таныстыру.
Барлық қатысушылар өз
ойларын айту

Афишалау
Әр топ бір-бірін бағалайды:
жаңашыл топ - жаңа технологиямен жұмыс істейтіндер, жаңашылдыққа бейім
Ескі әдіс-тәсілдермен жұмыс істейтін, жаңалыққа ұмтыла қоймайтын топ

Жаттығу «Сіздің ойыңыз . . . »
Клиникалық аурухананың бас дәрігері сіздерден ақыл сұраса, сіз не айтар едіңіз?
Оның алдында бірнеше жүрегін ауыстыратын төмендегі ауру адамдардың өмірі тұр, ал ауыстырып салатын сау жүрек біреу ғана.
5 жасар қыз бала
48 жастағы әйел адам, 10 баланың анасы
Жақсы құрылысшы, бірақ Қазақстан азаматы емес
Парламент депутаты, 42 жаста, екі баласы бар
Жеке кәсіпкер, отбасы жоқ, бірақ еліміздегі
жетімдер үйінің демеушісі
40 жастағы ер мұғалім
15 жастағы вундеркинд-бала

. «Джиг - Со» әдісі (Үш топқа мәтін беріледі)
Жанұя тобында отырып оқып, өзара талқылайды. Жұмысшы тобына барып ортаға салады.
Жанұя тобына оралып, екінші мәтінді жалпы ортаға салады.
1 - Топтан - «Техника» туралы сұрау 2 - Топтан -«Тағам» туралы сұрау 3 - Топтан - «Табиғат» туралы сұрау
Осылай құрылған топтарда жұмыс істеуде: Біріншіден: Оқушылардың ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТ ЕТУ дағдысы дамиды. Екіншіден: Топтық қарым - қатынас дағдысы дамиды. Үшіншіден: Проблемаларды шешу дағдысы дамиды.
1 - топ - «Тағам»
2 - топ - «Табиғат»
3 - топ - «Техника»
1 - топ
2 - топ
3 - топ

Әр топқа тапсырма
Алдарыңда тұрған плакатқа өздеріңізге ұнаған бір машинаны салып, оның әрбір бөлшегін мектеп қызметкерлеріне бөліп тастаңыздар. мыс:
дөңгелегі-? Рульі-? т. б
Салған суреттеріңіз бойынша төрт шумақтан тұратын өлең жолдарын арнаңыз.
Топтардың бірін-бірі бағалауы

Топ жұмысын бағалау
Критерийлер
1топ
2топ
3 топ
1
Топтың бірлесе жұмыс істеуі
2
Кембридж технологиясын бір-бірімен байланыстыра алуы
3
Эстетикалық жағынан тартымдылығы
4
Көпшілік алдында қорғауы
5
Уақытқа бағынуы
6
Ережеге бағына білулері
Жалпы ұпай саны

“Еңбегінің ел кәдесіне жарағанын сезіну -
үлкен бақыт”
В. Качалов
РЕФЛЕКСИЯ
"Екі жұлдыз, бір тілек"
Мұғалімдер өтілген коучинг туралы пікір, ұсыныстарын ауызша және жазбаша білдіреді . Стикер
«Рахмет» жаттығуы
Қатысушылар ортада шеңбер құрып тұрады. Жүргізуші ойша осы трененингке келгенге дейінгі көңіл-күйлерін, ойларын, жағдайларын, себептерін сол алақанға, ал бүгінгі сабақтан алған әсерлерін оң алақанға салуын сұрайды. Мұнан кейін барлығы бір уақытта алақандарын қатты соғып «Рахмет» деп айту керек.
Талқылау: Қандай сезімде болдыңыздар

КОУЧИНГ-СЕССИЯҒА ҚАТЫСҚАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП-КӨП РАХМЕТ!
САУ БОЛЫҢЫЗДАР!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz