Тұлғаны бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау


Slide 1

Тұлғаны

бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау

Бердімұратова Ағайша Қайырқұлқызы

Махамбет ауданы Ақтоғай орта мектебі

Slide 2

мінез-құлық және

іс-әрекет

нормаларының

тұрақтылығын анықтау,

икемдік, қызығушылық

қабілетін дамыту

Жеке тұлғаның

бойындағы ізгілік

қасиеттерді дамыту;

олардың интеллектуалдық

шығармашылық қабілеттерін

ашу және жетілдіру.

Өмірге икемді,

алдағы атқаратын істерін

толық сезе білетін,

өмірге көзқарасы қажетті

дәреже таныта алатын

тұлға қалыптасады

Мақсаты: жеке тұлғаны зерттей отырып,

шығармашылық және интеллектуалдық мүмкіндіктерінің дамуына жол ашу

және психологиялық қолдау көрсету

Күнделікті өмірде адамдарға көрінбейтін нәрселердің

барлығы психология ғылымында қарастырылады.

Ж. Аймауытов

Slide 3

Кіші

мектеп жасы

(6-11)

Жоғарғы

мектеп жасы

(16-17)

Орта

мектеп жасы

(11-15)

- ішкі іс-әрекет жоспарының пайда болуы

мінез-құлық және іс-әрекет нормаларының тұрақталуы

іс-әрекетке жаңа танымдық қарым-қатынастың дамуы

оқушы позициясының қалыптасуы

қоғамдық бағыттың дамуы

мінездің қалыптаса бастауы.

Үлкен екенін сезіну

Өзіндік іс-әрекетке талпынуы

Рефлексияға бейім

Қарым-қатынасқа түсуге талпыныс

Еріктік сапаларын дамытуы

Достық қарым-қатынасты бағалай білуі

Мамандық және оның қажеттілігін білуі

Бейімділіктер (қызығушылық, еңбек түрткісі және ынтасы)

Қабілеттер, денсаулық

Ықылас деңгейі мен өзін-өзі бағалауы

Ата-ананың, отбасының көзқарасы

Мұғалімдер мен мамандардың көзқарасы

Жеке кәсіби пайымдар жүйесі

Ең бастысы- адамдарды ойлануға үйрету.

Б. Брехт

Slide 4

Тұлғаның іс-әрекеті

Интеллектуалдық сайыстарға қатысады (“Ақбота”, “Пони”)

Есте сақтауын,

өз пікіріндегі дәлдігін анықтайды

(ертегі, әңгіме)

Сурет арқылы шығармашы-

лық жұмыстар атқарады

(бе)

Мотивациялық өрісін қалыптастырады (сауалнама, рефлексия)

Өз денсаулығына қатынасын, көзқарасын

жақсартады

(кеңестер, тренингтер)

Ой-өрісінің жоғарлығын анықтайды

Шығармашылық және тиімді ойлау дағдысын зерттейді

Жеке бас ерекшелігін анықтайды

Әлеуметтік-педагогикалық жағдайын бейімдейді

Тұлғаны жан-жақты танып біледі

оқушы позициясының қалыптасуы

іс-әрекетке жаңа танымдық қарым-қатынастың дамуы

мінездің қалыптаса бастауы.

мінез-құлық және іс-әрекет нормаларының тұрақталуы

қоғамдық бағыттың дамуы

Кіші мектеп жасы (6-11)

Психолог іс-әрекеті

Басқару-ұжымды, топты, жеке адамды тәртіпке салу, сапалық ерекшелікті

сақтау, жетілдіру және дамытуға ықпал жасау, шаралау кешені

В. Г. Крысько

Үлкен екенін сезіну

Өзіндік іс-әрекетке талпынуы

Рефлексияға бейім

Қарым-қатынасқа

түсуге талпыныс

Еріктік сапаларын дамытуы

Орта мектеп жасы (11-15)

Slide 5

Л. Г. Матвеева әдісі сауалнама

Көркемдік

Әртістік

Музыкалық

Ақындық

Интеллект

Тұлғаның

профильдік

қызығушылығын

анықтау

Slide 6

Кіші мектеп жасындағы тұлғаның танымдық қабілетін зерттеу

А- ақыл -ой дамуы; В- оқуға ынтасы;

С - белсенділігі; Д - еңбекке қабілеті

Орта мектеп жасындағы тұлғаның профильдік қызығушылығын анықтау

Slide 7

Жоғарғы мектеп жасы (15-17)

бейін алды даярлық

бойынша жүргізілетін психологиялық жұмыстардың

негізгі бағыттары

Кәсіби ағартушылық

Кәсіби

насихат

Кәсіби диагностика

Кәсіби

кеңес

Өзін-өзі анықтай алуына, мамандық таңдауына психологиялық жағынан қолдау жұмыстары

Психологиялық тұрғыдан мамандыққа қойылатын талаптар туралы түсінік беру

Тұлғаның жағымды мотивациясын қалыптастыру

Тұлғаның жеке ерекшеліктерін, кәсіби маңызды қасиеттерін анықтау

нақты іс-әрекетке қатысты қабілетін бағалаудағы психолог пен тұлғаның бірлескен әрекеті

Мәңгі өмірдің мұғалімі - тәжірибе.

Гете.

Slide 8

Тұлғаның

кәсіби бағыттылығын диагностикалау

Slide 9

ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ТАҢДАҒАН БАҒЫТЫ БОЙЫНША МАМАНДЫҚҚА КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ

Жаратылыстану-математикалық

бағыт

Қоғамдық-гуманитарлық

бағыт

ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ТАҢДАҒАН БАҒЫТЫ БОЙЫНША МАМАНДЫҚҚА КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ

Slide 10

.

“Үйрене білуді үйренген кісіге игілік ұланғайыр. ” Менандр

Slide 11

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Тұлғалық - бағдарлы оқыту
Тәрбие педагогикалық әрекетте
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ТӘРБИЕ
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Қазіргі таңдағы оқу - тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы
Педагогикада жинақталған тәрбиелік жүйелер
Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz