Тұлғаны бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау



Тұлғаны
бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау
Бердімұратова Ағайша Қайырқұлқызы
Махамбет ауданы Ақтоғай орта мектебі

мінез-құлық және
іс-әрекет
нормаларының
тұрақтылығын анықтау,
икемдік, қызығушылық
қабілетін дамыту
Жеке тұлғаның
бойындағы ізгілік
қасиеттерді дамыту;
олардың интеллектуалдық
шығармашылық қабілеттерін
ашу және жетілдіру.
Өмірге икемді,
алдағы атқаратын істерін
толық сезе білетін,
өмірге көзқарасы қажетті
дәреже таныта алатын
тұлға қалыптасады
Мақсаты: жеке тұлғаны зерттей отырып,
шығармашылық және интеллектуалдық мүмкіндіктерінің дамуына жол ашу
және психологиялық қолдау көрсету
Күнделікті өмірде адамдарға көрінбейтін нәрселердің
барлығы психология ғылымында қарастырылады.
Ж. Аймауытов

Кіші
мектеп жасы
(6-11)
Жоғарғы
мектеп жасы
(16-17)
Орта
мектеп жасы
(11-15)
- ішкі іс-әрекет жоспарының пайда болуы
мінез-құлық және іс-әрекет нормаларының тұрақталуы
іс-әрекетке жаңа танымдық қарым-қатынастың дамуы
оқушы позициясының қалыптасуы
қоғамдық бағыттың дамуы
мінездің қалыптаса бастауы.
Үлкен екенін сезіну
Өзіндік іс-әрекетке талпынуы
Рефлексияға бейім
Қарым-қатынасқа түсуге талпыныс
Еріктік сапаларын дамытуы
Достық қарым-қатынасты бағалай білуі
Мамандық және оның қажеттілігін білуі
Бейімділіктер (қызығушылық, еңбек түрткісі және ынтасы)
Қабілеттер, денсаулық
Ықылас деңгейі мен өзін-өзі бағалауы
Ата-ананың, отбасының көзқарасы
Мұғалімдер мен мамандардың көзқарасы
Жеке кәсіби пайымдар жүйесі
Ең бастысы- адамдарды ойлануға үйрету.
Б. Брехт

Тұлғаның іс-әрекеті
Интеллектуалдық сайыстарға қатысады (“Ақбота”, “Пони”)
Есте сақтауын,
өз пікіріндегі дәлдігін анықтайды
(ертегі, әңгіме)
Сурет арқылы шығармашы-
лық жұмыстар атқарады
(бе)
Мотивациялық өрісін қалыптастырады (сауалнама, рефлексия)
Өз денсаулығына қатынасын, көзқарасын
жақсартады
(кеңестер, тренингтер)
Ой-өрісінің жоғарлығын анықтайды
Шығармашылық және тиімді ойлау дағдысын зерттейді
Жеке бас ерекшелігін анықтайды
Әлеуметтік-педагогикалық жағдайын бейімдейді
Тұлғаны жан-жақты танып біледі
оқушы позициясының қалыптасуы
іс-әрекетке жаңа танымдық қарым-қатынастың дамуы
мінездің қалыптаса бастауы.
мінез-құлық және іс-әрекет нормаларының тұрақталуы
қоғамдық бағыттың дамуы
Кіші мектеп жасы (6-11)
Психолог іс-әрекеті
Басқару-ұжымды, топты, жеке адамды тәртіпке салу, сапалық ерекшелікті
сақтау, жетілдіру және дамытуға ықпал жасау, шаралау кешені
В. Г. Крысько
Үлкен екенін сезіну
Өзіндік іс-әрекетке талпынуы
Рефлексияға бейім
Қарым-қатынасқа
түсуге талпыныс
Еріктік сапаларын дамытуы
Орта мектеп жасы (11-15)

Л. Г. Матвеева әдісі сауалнама
Көркемдік
Әртістік
Музыкалық
Ақындық
Интеллект
Тұлғаның
профильдік
қызығушылығын
анықтау

Кіші мектеп жасындағы тұлғаның танымдық қабілетін зерттеу
А- ақыл -ой дамуы; В- оқуға ынтасы;
С - белсенділігі; Д - еңбекке қабілеті
Орта мектеп жасындағы тұлғаның профильдік қызығушылығын анықтау

Жоғарғы мектеп жасы (15-17)
бейін алды даярлық
бойынша жүргізілетін психологиялық жұмыстардың
негізгі бағыттары
Кәсіби ағартушылық
Кәсіби
насихат
Кәсіби диагностика
Кәсіби
кеңес
Өзін-өзі анықтай алуына, мамандық таңдауына психологиялық жағынан қолдау жұмыстары
Психологиялық тұрғыдан мамандыққа қойылатын талаптар туралы түсінік беру
Тұлғаның жағымды мотивациясын қалыптастыру
Тұлғаның жеке ерекшеліктерін, кәсіби маңызды қасиеттерін анықтау
нақты іс-әрекетке қатысты қабілетін бағалаудағы психолог пен тұлғаның бірлескен әрекеті
Мәңгі өмірдің мұғалімі - тәжірибе.
Гете.

Тұлғаның
кәсіби бағыттылығын диагностикалау

ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ТАҢДАҒАН БАҒЫТЫ БОЙЫНША МАМАНДЫҚҚА КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ
Жаратылыстану-математикалық
бағыт
Қоғамдық-гуманитарлық
бағыт
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ТАҢДАҒАН БАҒЫТЫ БОЙЫНША МАМАНДЫҚҚА КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ

.
“Үйрене білуді үйренген кісіге игілік ұланғайыр. ” Менандр

Назарларыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz