Тұлғаны бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау




Презентация қосу
Тұлғаны
бағдарлы оқытудағы
психологиялық қолдау
Бердімұратова Ағайша Қайырқұлқызы
Махамбет ауданы Ақтоғай орта мектебі
Күнделікті өмірде адамдарға көрінбейтін нәрселердің
барлығы психология ғылымында қарастырылады.
Ж. Аймауытов

Мақсаты: жеке тұлғаны зерттей отырып,
шығармашылық және интеллектуалдық мүмкіндіктерінің дамуына жол ашу
және психологиялық қолдау көрсету

- мінез-құлық және өзектілігі
іс-әрекет
нормаларының
тұрақтылығын анықтау ,
икемдік, қызығушылық Жеке тұлғаның
қабілетін дамыту бойындағы ізгілік
қасиеттерді дамыту;
олардың интеллектуалдық
Өмірге икемді,
шығармашылық қабілеттерін
алдағы атқаратын істе
ашу және жетілдіру.
міндеті толық сезе білетін,
өмірге көзқарасы қажет
дәреже таныта алаты
тұлға қалыптасады

нәтижесі
Ең бастысы- адамдарды ойлануға үйрету.
Б.Брехт

Кіші Орта Жоғарғы
мектеп жасы мектеп жасы мектеп жасы
(6-11) (11-15) (16-17)

- Мамандық және оның
- ішкі іс-әрекет
қажеттілігін білуі
жоспарының пайда - Үлкен екенін сезіну - Бейімділіктер
болуы - Өзіндік іс-әрекетке (қызығушылық, еңбек
- мінез-құлық және іс-
талпынуы түрткісі және ынтасы)
әрекет нормаларының
- Рефлексияға бейім - Қабілеттер, денсаулық
тұрақталуы
- Қарым-қатынасқа - Ықылас деңгейі мен
- іс-әрекетке жаңа
түсуге талпыныс өзін-өзі бағалауы
танымдық қарым- - Еріктік сапаларын - Ата-ананың,
қатынастың дамуы
дамытуы отбасының көзқарасы
- оқушы позициясының
- Достық қарым- - Мұғалімдер мен
қалыптасуы
қатынасты бағалай мамандардың
- қоғамдық бағыттың
білуі көзқарасы
дамуы
- Жеке кәсіби пайымдар
- мінездің қалыптаса
жүйесі
бастауы.
Басқару-ұжымды, топты, жеке адамды тәртіпке салу, сапалық ерекшелікті
сақтау, жетілдіру және дамытуға ықпал жасау, шаралау кешені
В. Г. Крысько

- мінез-құлық және іс- Интеллектуалдық Ой-өрісінің
әрекет - Үлкен екенін
сайыстарға қатысады жоғарлығын
Кіші мектеп жасы (6-11)

нормаларының сезіну
тұрақталуы (“Ақбота”, “Пони”) анықтайды

Орта мектеп жасы (11-15)
Сурет арқылы шығармашы- Шығармашылық -
- Өзіндік іс-
іс-әрекетке жаңа
лық жұмыстар атқарады және тиімді
танымдық қарым- әрекетке
(бе) ойлау дағдысын
қатынастың дамуы талпынуы

іс-әрекеті
Психолог іс-әрекеті
іс-әрекеті
Тұлғаның іс-әрекеті
зерттейді

- оқушы
Есте сақтауын, Жеке бас
позициясының өз пікіріндегі дәлдігін - Рефлексияға
ерекшелігін

Психолог
Тұлғаның

қалыптасуы анықтайды бейім
анықтайды
(ертегі, әңгіме)
- қоғамдық бағыттың Өз денсаулығына Әлеуметтік- - Қарым-
дамуы
қатынасын, көзқарасын педагогикалық қатынасқа
жақсартады жағдайын - түсуге талпыныс
(кеңестер, тренингтер) бейімдейді

- мінездің қалыптаса Тұлғаны жан- - Еріктік
бастауы. Мотивациялық өрісін жақты танып сапаларын
қалыптастырады біледі дамытуы
(сауалнама, рефлексия)
қ Ақы
кал ы нд ық
уз ы
М Л.Г. Мат
вее ва әдісі
сауалнам
а

Тұлғаның Әртістік
Көркемдік
профильдік
қызығушылығын
анықтау

Интеллект
Кіші мектеп жасындағы Орта мектеп жасындағы
тұлғаның танымдық тұлғаның профильдік
қабілетін зерттеу қызығушылығын анықтау
А- ақыл -ой дамуы; В- оқуға ынтасы;
С – белсенділігі; Д – еңбекке қабілеті
35 интеллект
25 көркем
20 музыка
25 әдеби шығарма
әртіс
20 10 техника
15 5
спорт

10 0

0 1-2 сыныптағы таным қабілеті
А В С D
3-4 сыныптағы таным қабілеті
Мәңгі өмірдің мұғалімі – тәжірибе.
Гете.
Жоғарғы мектеп жасы (15-17)
бейін алды даярлық
бойынша жүргізілетін
психологиялық жұмыстардың
негізгі бағыттары

Кәсіби Кәсіби
ағартушылық Кәсіби Кәсіби кеңес
насихат диагностика

Өзін-өзі анықтай алуына,
мамандық таңдауына
психологиялық жағынан қолдау
жұмыстары

Психологиялық нақты іс-әрекетке
тұрғыдан Тұлғаның жеке қатысты қабілетін
мамандыққа Тұлғаның ерекшеліктерін, бағалаудағы
қойылатын жағымды кәсіби психолог пен
талаптар туралы мотивациясын маңызды тұлғаның
түсінік беру қалыптастыру қасиеттерін бірлескен әрекеті
анықтау
Тұлғаның
кәсіби бағыттылығын
диагностикалау
ЖОҒАРЫ СЫНЫП
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА
ОҚУШЫЛАРЫНА ТАҢДАҒАН
ТАҢДАҒАН БАҒЫТЫ
БАҒЫТЫ БОЙЫНША
БОЙЫНША МАМАНДЫҚҚА КӘСІПТІК
МАМАНДЫҚҚА БАҒДАР БЕРУ
КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ

Жаратылыстану-математикалық Қоғамдық-гуманитарлық
бағыт бағыт

5 5

0
қоғамдық-гуманитарлық
жаратылыстану-математикалық
бағыт
10-сынып 11-сынып бағыт
“Үйрене білуді үйренген кісіге игілік .ұланғайыр.” Менандр

О й түйін

Жас буынның танымдық қабілетін дамыту

Қызығушылық сезімін ояту

Ой-өрісін кеңейту

Шығармашылыққа баулу

Іскерлікке тәрбиелеу

Кәсіптік бағдар беру

Кәсіби мамандыққа бейімдеу
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Тұлғалық - бағдарлы оқыту
Тәрбие педагогикалық әрекетте
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Қазіргі таңдағы оқу - тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы
Педагогикада жинақталған тәрбиелік жүйелер
Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі
Мұғалімнің аты - жөні
Пәндер