Ананың көңілі балада
Презентация қосу
Серікбаева Гүлнар Қартабайқызы,
қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі,
Жезқазған гуманитарлық колледжі,
Жезқазған қаласы
Отбасы жарастығы-
жарқын күннің
болашағы
Өткізген: Г.Қ. Серікбаева
Тақырыбы:
а с т ы ғы
с ы ж а р
От ба н і ң
қ ы н к ү н
-жа р
о ла ш а ғы
б
қасиеттер жарқырай көрініп,
қалыптасады.
Отанға деген ыстық сезім –
жақындарына,
туған-
туысқандарына деген
сүйіспеншіліктен басталады.
Н.Ә.Назарбаев
Өткізу әдісі:семинар-тренинг
• Мақсаты: Бала тәрбиесінде ата-
ананың алатын орнының ерекше
екенін түсіндіру.Баланың дамуына
және тұлға болып қалыптасуына ата –
ана тәрбиесінің әдіс - тәсілдерін
жетілдіре отырып қарым - қатынас
орнату.
• Міндеті: Ата – аналардың колледжбен
тығыз байланысын арттыру. Балаларын
мейірімділікке, ұстамдылыққа
тәрбиелеудің жолдарын көрсету.
Тренинг бағдарламасы:
I Таныстыру
II Топқа бөлу(сурет арқылы)
III Ой шақыру (баяндама,
бейнематериалдар)
IY Ой жинақтау
Y «Сынақ» іскерлік ойыны
YI Тест
«Сіздің көңіл күйіңіз»
YII Қорытынды
«Тілек шамы»
Таныстыру
Алдымен өз есімдеріңіздің алдына
адамның бойында бар жақсы
қасиеттің біреуін айтып, өзіңіз
туралы қысқаша мәлімет беруіңіз
керек.
Топқа бөлу(сурет арқылы)
Ой шақыру
(баяндама,
бейнематериалдар)
АТА-АНАҒА КЕҢЕС:
-Балаңызды жиі мақтаңыз,өзін өзі сүйе білуге баулыңыз
-Сіз балаңызға ашуланбай сабыр сақтап, асықпай жаймен
сөйлесіңіз
-Балаңызға әділ болыңыз, оған толық сенетініңізді сезінсін
-Осы ережені сақтай отырып, балаңыздың санасына өзіне
сенімділігін және өзін- өзі құрметтеу сезімін біртіндеп сіңіре
бересіз
Ата – аналарға өсиет
Адам азса, тәрбиенің жоқтығынан
азады, қоғам азса адамдардың
тәрбиесіздігінен азады. Балаға дұрыс
тәрбие беру қоғамның болашақ
дамуының кепілі. Сондықтан да
баланың тәрбиесін мектепке тапсырып
қоймай, ата-ана, бүкіл қоғам, ақпарат
құралдары болып атсалысу қажет.
Ой жинақтау
А тобы: Әрбір бала дара тұлға бала тәрбиесінде ата – ана
балаға қысым көрсетуден аулақ болуы керек. Ендеше
«Бақытты жанұяның жобасын не моделін жасап көрелік.
Б тобы: Бала әр ата – ананың болашағы, бақыты ол -оның
өмірінің жалғасы. Бала біздің гүліміз.Ендеше «Бала деген
кім?» өз ұрпағыңыздан не күтер едіңіз? гүлдің бейнесін
келтіріп соған өз ойларыңызды бейнелеп сызба ретінде
көрсетесіздер.
В тобы: «Менің отбасым қазір және болашақта» немесе
«Біздің отбасы» тақырыбында коллаж жасайсыз
«Сынақ» іскерлік
ойыны
І кезең
ЖАҒДАЯТТАР
І – топ.
Сізге колледждегі мұғалімдерден сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады деген
бірнеше шағым айтылды. Тағы көрші ата – аналардан да «біздің баланы ұрады»
деген сөз естуге тура келді делік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?
ІІ – топ.
Кейбір ата – аналардың баласының әрбір істеген іс – әрекетіне көңілі толмай:
«Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың», - деп айтып жататынын байқаймыз.
Бала іс – әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?
ІІІ – топ.
Балаңыз колледжде бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай
кеңес айтасыз?
ІІ кезең
«Аялы алақан»
ойыны
жалғасын тап-ойыны
ІІІ кезең (А)
1. Әкеге қарап-...
Мақалдың
Анаға қарап-...
2. Ананың көңілі балада,...
3. Әке көрген ...
жарайсың
Шеше көрген...
4.Ұлдың ұяты-әкеге
Қыздың ұяты...
5. Ұядан не көрсе,...
6.Қыз өссе елдің көркі,гүл
Жауаптары
1.Әкеге қарап- ұл өсер, анаға қарап- қыз
өсер.
2.Ананың көңілі балада, баланың көңілі
далада
3.Әке көрген оқ жонар,шеше көрген тон
пішер.
4.Ұлдың ұяты-әкеге,қыздың ұяты-шешеге.
5.Қыз өссе елдің көркі,гүл өссе жердің
көркі
6.Ұядан не көрсе, ұшқанда соны ілерсің
ІІІ кезең (Ә)
ң е с ім ін е
ар ы ң ы з ды ғ ы н
Бал а л а б е р іп , ш а
а ан ы қ т а м
қысқ а ш ғ у
а й т ы п ш ы
т а р их ы н
А - ең басты бейне,әр нәрсеге Н- үшкір сын ойлы, іскерлі,өз
ықыластану,рухани байлығы денсаулығына көп көңіл бөледі;
мол; О- сезімі мол, ақшаны үнемді
Б - арманшыл, берікті, ұстайды;
тиянақты; П- идеясы (ойы) көп, сыртқы
В - коммуникабельді, кейпіне көп көңіл бөледі;
шығармашыл тұлға; Р- қайратты,қайсарлы, әр
Г - білімге ынталану, әр нәрсені зейінмен орындайды;
нәрсені ұқыпты істеу; С- мықты дәрежеге ұмтылады;
Д - бір жұмысты бастар Т- сезімтал,шығармашыл тұлға,
алдында ойланады, жанұяға шындықты іздеуші;
көңіл бөледі; У- кең пейілді,қиялды жан;
Е - өзін-өзі көрсете біледі; Ф- өзін ортада жақсы сезінеді;
Ж - ішкі дүниесі бай; Х- басқа адамдар өзі туралы
З - қиялы бай, сезгіштігі өте айтқанды жақсы көреді;
жоғары; Ц- топ басшы, жалғыз тіршілік
И- жасай алмайды;
мейірімді,нәзік,сезімтал,рухан Ш- әр нәрсені ақырын, баяу
и бай; орындайды;
К- төзімді,рухани күші Э- әуесқой, тіл байлығы мол.
мол,құпияларды сақтай алады;
Л- әсемдікті нәзік сезінеді,
әртістік және көркем
«Жалғасын тап» ойыны
АНАҒА, БАЛАҒА,
АСЫҒЫП, ДАНАҒА
сөздерін қолданып,өлең шумағын
құрастыру.
Бүгінгі көңіл-күйлеріңіз
Сабақтан алған әсеріңіз
Бүгінгі
тренингімізді көңіл
күйіңізді білдірейін
тестпен аяқтау.
Ағаш бұтағы салынған
сурет толық
аяқталмаған өз
көзқарасыңызбен
бөліктерін толтырыңыз
Тест:
«көң і л к ү й »
«Көңіл күй»
ағашы
Тестілеудің
қорытындысы:
• Ағаштың бұтағын Ашық түспен жүріп өтіп, суретке басқа ешнәрсе қоспасаңыз, онда осы мезеттегі өмірлік
сәтіңізде сіз бір жағдаймен өте қиын күйзеліс үстіндесіз. Бәрінен бұрын сіздің мәселеңіз тек жеке басыңыздың
өмірімен емес, өзіңіздің мамандығыңызбен немесе оқумен байланысты.
• Ағаштың барлық бұтағын түгелімен бояп шықсаңыз, онда сіз бірдеңеге қатты ренжідіңіз .
• Егер ағашқа қосымша бұталар қоссаңыз, онда сіздің ішкі жан дүниеңіз қажетсіздерден қайнап тұр.
• Ағаштың бұталарына жапырақ салсаңыз, онда сіздің ішкі жан дүниеңіз өз қалпында.
• Егер де бұтақтың төменгі жағында көп жапырақ орналасса, онда сіз осы уақытта әсер етуге емес, ойлануға
бейімсіз.
• Егер де бұтақтың төменгі жағына қарағанда жоғары жағында жапырақтар көп болса сіздің іске белсене
кірісуге дайындығыңызды көрсетеді.
• Сіз бұтаққа жапырақ салсаңыз , осы уақытта бір нәрсеге пысықтануға зауқыңыз жоқ, өз ойыңыздан шаршадыңыз.
• Ағаштың қабығына негізгі күш жігеріңізді салсаңыз, сіздің жұмысқа берілгендігіңіз өте керемет, уақытты босқа
өткізбей іспен айналысыңыз. Сізде бәрі орындалады.
• Сіз бұтаққа құсты не жануарды салсаңыз, сізге адамдармен араласу жетпейді, сіз ең жақын туыстарыңызбен, өз
ойларыңызбен сезімдеріңіз жөнінде біреулермен бөліскіңіз келеді. Сіздің салған жануарыңыз ,құсыңыз ұсақ болса, ол
қобалжудың белгісі, сізді бір жағдай мазалайды және қинайды. Қандай жағдай болса да сізге ой бөлісуіңізге тура
келеді. Егер сіз бұтаққа бірнеше жануар мен құстарды салсаңыз онда сіздің жаныңыз жайлы
Бүгінгі көңіл -күйл
Қызыл - қуанышты көңіл - күй белсенділ
Сары - көтеріңкі көңіл - күй іс-әрекет ету
Жасыл - бірқалыпты көңіл – күй, тепе - т
Көк - қалыпты көңіл - күй
Қоңыр – қобалжулы көңіл - күй.
Ақ - қажу, шаршағандықты сезіну.
тренингтен алған әсеріңіз
Қызыл – тренинг мен күткендей болды,
мазмұнды, қызықты, пайдалы өтті. Маған
керекті көп мағлұмат алдым.
Сары – тренинг мен күткендей өтпеді,
қанағаттанбаушылық сезімі қалды.
Жасыл –тренинг қарапайым болды, ерекше
эмоциялар тудырған жоқ.
Қорытынды
«Тілек шамы»
Қатысқандарыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz