Мұғалімдер әрекеті Оқушылар әрекеті


Slide 1

Ж. Мыңбаев мектеп-гимназиясы

Сабақтың тақырыбы :

Бунақденелілердің құрылысы мен тіршілігі

Пән мұғалімі : Атшыбаева К

Ж. Мыңбаев мектеп-гимназиясы

2014/2015 оқу жылы

Slide 2

Сілтеме :

Сабақтың мақсаты :

Күтілетін нәтиже :

Негізгі идеялар :

Тапсырмалар көзі :

Оқыту әдістері :

Оқу бағдарламасы : Жалпы білім беретін мектептің 7- сыныбына арналған оқулық .

Биология : Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әнетов, Ж. Қожантаева

Оқушыларға бунақденелілердің тіршілігімен сыртқы құрылысы туралы білім беру . олардың басты ерекшеліктерін түсіндіру

Оқушылар бунақденелілердің құрылысы, қоректенуі, қан және жүйке жүйесі туралы толық мағлұмат алады.

Бунақденелілердің табиғатта таралуы, олардың құрылысы мен тіршілігі туралы білім негізін салу арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Жұптық және топтық жұмыста шапшаңдыққа үйрету

Тесті сұрақтары, топтық жұмыс, жеке жұмыс, биологиялық диктант, кесте толтыру

Диалог, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлау (БЛУМ жүйесі )

Slide 3

Сабақтың жүрісі : мұғалімнің әрекеті : Оқушылармен сәлемдеседі, сыныпты топқа бөледі. Психологиялық тренинг жүргізеді.

Сынып назарын сабаққа аударады, оқушыларды топқа бөледі

-бағалау парағын үлестіреді;

Топ басшысының міндеті :

-оқушылардың тапсырмаларды орындауын қадағалайды;

-жауап қорытындысы бойынша, бағалау парағына бағаларын түсіртеді

Мұғалімнің әрекеті :

Slide 4

Үй тапсырмасын сұрау : “Өзіңді тексер”тестісі арқылы мұғалім сұрақ қояды, оқушы “ия”немесе “жоқ”деп жауап береді: 1. шаян желбезегімен тыныс алады 2. шаянның көзі -жай көз 3. шаяндар -өсімдік қоректі жәндіктер 4. шаянның қарыны 2 бөліктен тұрады 5. қысқышы қоректену және қорғаныш мүшесі 6. өрмекші асты денесінен тыс қорытады 7. өрмекшінің зәр шығару жүйесі сатан без және мальпигий 8. өрмекшінің тыныс алу мүшесі -желбезек 9. кенелердің аузы сорғыш, шаншып-сорғыш, кеміргіш 10. кенелердің барлығы -паразиттер 11. кенелер өрмекшітәрізділер класына жатады 12. өрмекшінің көзі күрделі көз 13. шаяндар мен өрмекшітәрізділер буынаяқтылар типіне жатады.

Slide 5

Жаңа сабақ : Бунақденелілердің құрылысы мен тіршілігі. І. Түсіну кезеңі : Тақырыпқа кіріспе : Бунақденелілер кластарына жалпы шолу . Оқушылар бунақденелілердің табиғаттағы саны, құрылысындағы ерекшеліктер туралы оқып шығып, өзара талқылайды. Топтық тапсырмалар беріледі: 1-топ :Бунақденелілердің сыртқы құрылысы. 2-топ :Бунақденелілердің ас қорыту және тыныс алу мүшелері. Ауыз мүшелерінің ерекшелігі 3-топ :Қан айналым және жүйке жүйесі . топ мүшелері өзара топтаса отырып, тапсырманы орындайды. Сергіту сәті . Музыкалық жаттығу

Slide 6

І-топ :Бунақденелілердің сыртқы құрылысы

ІІ-топ :Бунақденелілердің ас қорытуы, тыныс алуы .

ІІІ-топ : Қан айналым және жүйке жүйесі :

Slide 7

ІІ-қолдану кезеңі : сөйлемді толықтыру : Биологиялық диктант. Бунақденелілердің денесібунаққа бөлінеді . Сыртқы жабыны-қабат . Тарақанның дәм сезу мүшесі жақ пен --- ерінде орналасады. Бунақденелі жәндіктердің --- аяғы болады. Қоректенуіне қарай ауыз мүшелері, ---, --деп бөлінеді. Қан айналым жүйесі жүйе. Жүрегі мөлдіртәрізді болып келеді. . Қысқа --- басқа қанайналым тамырлары болмайды. Қосымша зәр шығару мүшесіболып табылады.

ІІІ-кезең : Талдау :Кестемен жұмыс :

Белгілері

шаянтәрізділер

өрмекшітәрізділер

бунақденелілер

Дене бөлігі

Мұртша саны

Аяқтарының саны

Қанаты

Тыныс алу мүшесі

Жүректің пішіні

Қарын бөлігі

Slide 8

Жинақтау кезеңі :1. кестедегі жәндіктердің өзара ерекшеліктерін анықта “+” немесе “- ” белгісін қой :

2. Ой-толғаныс :Синквейн: Бес жолды тұжырым:

1 сөз. Пайдалы бунақдене -баларасы

2 сөз. Сол бунақденелінің отряды-жарғаққанаттылар отряды

3 сөз. Ауыз мүшелері-кеміргіш, жалап-кеміргіш, сорғыш

4 сөз. Даму сатысы : жұмыртқа-дернәсіл-қуыршақ-имаго

5. Алынған сөздің синонимі. жәндік

Жәндіктер атауы

Ауыз мүшелерінің құрылысы

Қанаттары

1

Шыбын

2

Маса

3

Бүрге

4

Қоңыз

5

Баларасы

Slide 9

Бағалау кезеңі : Топ басшысының жиынтық бағалауы Мен нені білемін ? Нені білгім келеді ? Нені білдім ?

Бағалары :

1. 17-18 ұпай- “5”

2. 13-16 ұпай -”4”

3. 9-15 ұпай “3”

Бағалу критерийлері :

1. Білу :Нақты қойылған сұраққа -2 ұпай

2. Түсіну :Түйінді ой қосса, биологиялық терминді дұрыс қолданса -1 ұпай

3. Қолдану :Сөздерді дұрыс қолдана білсе 2 ұпай

4. Талдау : Кестенің әрбір дұрыс жауабына -1 ұпай

5. Жинақтау : толық орындаса 2 ұпай

6. ойын толық тұжырымдап, жеткізе білсе 1 ұпай

Slide 10

Рефлексия : Кері байланыс :

Мұғалімдер әрекеті

Оқушылар әрекеті

Сабақтан алған ұсыныстар мен әсерлері туралы жазу үшін стикерлер таратады

Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

Үйге тапсырма : §47 . Мазмұнын оқу.

Slide 11

7 “а, ә, б” сыныбында өткен сабақтан көріністер


Ұқсас жұмыстар
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Мектеп ісін басқару жүйесі
Оқыту формалары, әдістері мен құралдары
Макаренко және педагогикалық психология
Математика және оны оқыту
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйелерінің өзара байланысы
Педагогикалық менеджмент нысандарының ерекшеліктері мен сипаттамасы
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
Шығармашылық жоба
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz