Мұғалімдер әрекеті Оқушылар әрекеті




Презентация қосу
Ж. Мыңбаев мектеп-гимназиясы

Сабақтың тақырыбы :
Бунақденелілердің құрылысы мен тіршілігі

Пән мұғалімі : Атшыбаева К
Ж.Мыңбаев мектеп-гимназиясы
2014/2015 оқу жылы
Оқу бағдарламасы : Жалпы білім беретін
Сілтеме : мектептің 7- сыныбына арналған оқулық .
Биология : Қ.Қайым ,Р.Сәтімбеков ,Ә.Әнетов ,
Ж.Қожантаева
Оқушыларға бунақденелілердің тіршілігімен
Сабақтың мақсаты : сыртқы құрылысы туралы білім беру .олардың
басты ерекшеліктерін түсіндіру

Оқушылар бунақденелілердің құрылысы,
Күтілетін нәтиже : қоректенуі , қан және жүйке жүйесі туралы
толық мағлұмат алады.
Бунақденелілердің табиғатта таралуы ,олардың
құрылысы мен тіршілігі туралы білім негізін салу
Негізгі идеялар : арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын
дамыту.Жұптық және топтық жұмыста
шапшаңдыққа үйрету

Тесті сұрақтары,топтық жұмыс, жеке жұмыс ,
Тапсырмалар көзі :
биологиялық диктант , кесте толтыру

Диалог, жеке жұмыс ,жұптық жұмыс, топтық
Оқыту әдістері : жұмыс ,Сыни тұрғыдан ойлау (БЛУМ жүйесі )
Сабақтың жүрісі :Мұғалімнің
мұғалімнің әрекеті
әрекеті ::
Оқушылармен сәлемдеседі , сыныпты топқа бөледі.
Психологиялық тренинг жүргізеді .
Сынып назарын сабаққа аударады, оқушыларды
топқа бөледі
-бағалау парағын үлестіреді;
Топ басшысының міндеті :
-оқушылардың тапсырмаларды орындауын
қадағалайды;
-жауап қорытындысы бойынша, бағалау
парағына бағаларын түсіртеді
Үй тапсырмасын сұрау : “Өзіңді тексер”тестісі арқылы мұғалім
сұрақ қояды, оқушы “ия”немесе “жоқ”деп жауап береді:
1.шаян желбезегімен тыныс алады
2.шаянның көзі –жай көз
3.шаяндар –өсімдік қоректі жәндіктер
4.шаянның қарыны 2 бөліктен тұрады
5. қысқышы қоректену және қорғаныш мүшесі
6. өрмекші асты денесінен тыс қорытады
7.өрмекшінің зәр шығару жүйесі сатан без және мальпигий
8.өрмекшінің тыныс алу мүшесі –желбезек
9. кенелердің аузы сорғыш,шаншып-сорғыш, кеміргіш
10.кенелердің барлығы –паразиттер
11.кенелер өрмекшітәрізділер класына жатады
12. өрмекшінің көзі күрделі көз
13. шаяндар мен өрмекшітәрізділер буынаяқтылар типіне
жатады.
Жаңа сабақ :
Бунақденелілердің құрылысы мен тіршілігі.
І.Түсіну кезеңі : Тақырыпқа кіріспе :
Бунақденелілер кластарына жалпы шолу .
Оқушылар бунақденелілердің табиғаттағы саны ,құрылысындағы
ерекшеліктер туралы оқып шығып,өзара талқылайды.
Топтық тапсырмалар беріледі:
1-топ :Бунақденелілердің сыртқы құрылысы.
2-топ :Бунақденелілердің ас қорыту және тыныс алу мүшелері.Ауыз
мүшелерінің ерекшелігі
3-топ :Қан айналым және жүйке жүйесі .
топ мүшелері өзара топтаса отырып, тапсырманы орындайды.

Сергіту сәті . Музыкалық жаттығу
І-топ :Бунақденелілердің сыртқы құрылысы

ІІ-топ :Бунақденелілердің ас қорытуы ,тыныс алуы
.

ІІІ-топ : Қан айналым және жүйке жүйесі :
ІІ-қолдану кезеңі : сөйлемді толықтыру :
Биологиялық диктант.
Бунақденелілердің денесі------бунаққа бөлінеді .Сыртқы жабыны—
қабат .Тарақанның дәм сезу мүшесі---- жақ пен --- ерінде
орналасады.Бунақденелі жәндіктердің --- аяғы болады.Қоректенуіне
қарай ауыз мүшелері----,---,--деп бөлінеді.Қан айналым жүйесі-----
жүйе.Жүрегі мөлдір----тәрізді болып келеді..Қысқа --- басқа қанайналым
тамырлары болмайды.Қосымша зәр шығару мүшесі----болып табылады.
ІІІ-кезең : Талдау :Кестемен жұмыс :
Белгілері шаянтәрізділер өрмекшітәрізділер бунақденелілер
Дене бөлігі
Мұртша саны
Аяқтарының саны
Қанаты
Тыныс алу
мүшесі
Жүректің пішіні
Қарын бөлігі
Жинақтау кезеңі :1.кестедегі жәндіктердің өзара
ерекшеліктерін анықта “+” немесе “- ”
белгісін қой :

№ Жәндіктер Ауыз мүшелерінің Қанаттары
атауы құрылысы
1 Шыбын
2 Маса
3 Бүрге
4 Қоңыз
5 Баларасы

2. Ой-толғаныс :Синквейн: Бес жолды тұжырым:
1 сөз. Пайдалы бунақдене –баларасы
2 сөз. Сол бунақденелінің отряды-жарғаққанаттылар отряды
3 сөз. Ауыз мүшелері-кеміргіш,жалап-кеміргіш, сорғыш
4 сөз. Даму сатысы : жұмыртқа-дернәсіл-қуыршақ-имаго
5.Алынған сөздің синонимі.жәндік
Бағалау кезеңі :
Топ басшысының жиынтық бағалауы
Мен нені білемін ?
Нені білгім келеді ?
Нені білдім ?

Бағалу критерийлері : Бағалары :
1. Білу :Нақты қойылған сұраққа -2 1.17-18 ұпай- “5”
ұпай 2.13-16 ұпай –”4”
2.Түсіну :Түйінді ой қосса,
биологиялық терминді дұрыс қолданса
3. 9-15 ұпай “3”
-1 ұпай
3.Қолдану :Сөздерді дұрыс қолдана
білсе 2 ұпай
4.Талдау : Кестенің әрбір дұрыс
жауабына -1 ұпай
5. Жинақтау : толық орындаса 2 ұпай
6.ойын толық тұжырымдап , жеткізе
білсе 1 ұпай
Рефлексия : Кері байланыс :
Мұғалімдер әрекеті Оқушылар әрекеті
Сабақтан алған ұсыныстар Сабақтан алған әсерлерімен
мен әсерлері туралы жазу ұсыныстарын стикерлерге
үшін стикерлер таратады жазады.

Үйге тапсырма : §47 . Мазмұнын оқу.
7 “а ,ә ,б”
сыныбында өткен
сабақтан көріністер

Ұқсас жұмыстар
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Мектеп ісін басқару жүйесі
Оқыту формалары, әдістері мен құралдары
Макаренко және педагогикалық психология
Математика және оны оқыту
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйелерінің өзара байланысы
Педагогикалық менеджмент нысандарының ерекшеліктері мен сипаттамасы
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Шығармашылық жоба
Пәндер