Зеректер еліне саяхат


Slide 1

Қош

келдіңіздер!

Slide 2

Күздің күні терезеден, Бізге міне тұр қарап. Сондай жақсы көңіл-күймен, Басталады бұл сабақ.

Slide 3

“Біліміңді байқап көр”

еліне саяхат

“Білім”

еліне саяхат

“Тапқыштар”

еліне саяхат

Тест

Қорытынды

Саяхат сабақ

“Зеректер”

еліне саяхат

Slide 4

Қандай теңдік теңдеу деп аталады?

Теңдеуді шешу дегеніміз не?

Жұп сандар дегеніміз не?

Тақ сандар дегеніміз не?

Қандай сандар 2-ге бөлінеді?

Қандай сандар 3-ке де, 9-ға да бөлінеді?

Құрама сандар дегеніміз не?

Жай сандар дегеніміз не?

Өзара жай сандар дегеніміз не?

Кемел сан дегеніміз не?

Шеңбер дегеніміз не?

Шеңбер доғасы дегеніміз не?

ЕҮОБ дегеніміз не?

ЕКОЕ дегеніміз не?

“Зеректер” еліне саяхат

Slide 5

Үй тапсырмасын тексеру

№380.

В - тобы

Жердің диаметрі шамамен 12700 км. Жердің диаметрі Юпитердің диаметрінен 11 есе кем. Юпитердің радиусын табыңдар.

Жауабы: R= 69850 км

Slide 6

«Білім»

еліне саяхат

6

Slide 7

31. 10. 2014

Үлестер.

Жай бөлшектер.

Slide 8

Білімділік:

Оқушыларға бөлшек сандар, үлестер, бөлшектің алымы мен бөлімі туралы түсінік беру.

Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.

Мақсаты

Slide 9

Тең бөліктер үлестер деп аталады.

Slide 10 Slide 11

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.

бөлшектің алымы

бөлшек сызығы

бөлшектің бөлімі

Slide 12

Жай бөлшек

алымы

бөлімі

Slide 13

Екі натурал санның бөліндісін бөлшек түрінде жазғанда, бөлшектің алымына бөлінгіш жазылып, бөліміне бөлгіш жазылады.

Мысалы: 1:6 =

Slide 14

Notes: Математика 5 класс. Н. Я. Виленкин. № 860.

Slide 15

Notes: Пригласите к компьютеру ученика

Slide 16

Notes: Пригласите к компьютеру ученика

Slide 17

Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай

8 тең бөлікке бөлуге болады?

Slide 18

2

үлес

4

Шешуі:

Slide 19

бөлімі

7

3

8

4

алымы

2

4

7

3

Жаңғақтың қандай бөлігі ыдыста қалды?

Slide 20

Мысалы

Slide 21

Мысалы

Notes: От первого пирога отрезали 3/6 части, от второго - 4/8, от третьего - 2/4. Что вы можете сказать об этих дробях?

Slide 22

бестен бір

үштен бір

ширек

жарты

Slide 23

Жай бөлшектерді белгілеу VIII ғасырда Үндістанда қабылданған.

Бөлшектің алымы мен бөлімін бөліп тұратын бөлшек сызығын грек математиктері Александриялық Герон және Диофант пайдаланды. Кейінірек араб ғалымы әл - Хассара, Италия математигі Лизанский еңбектерінде кездесті.

2) . Грек ғалымы Архимедтің еңбегінде алымы мен бөлімі кез - келген натурал сандар болатын бөлшектің жалпы түрі кездеседі. Ежелгі гректер іс жүзінде жай бөлшектерге барлық амалды қолдана білген. Сызықшамен жазу тек 1202 жылы Италия ғалымы Фибоначчидің «Абак кітабы» атты шығармасында енгізілген.

3) . Ұзақ уақыт бойы бөлшектерді сандар деп атамаған. Бұларды «сынық сандар» деп атаған. Тек XVIII ғасырда ғана бөлшектерді сан ретінде қабылдай бастады. Бұған ағылшын ғалымы Ньютонның 1707 жылы жарық көрген «Жалпыға бірдей математика» атты кітабы ықпал жасады.

4) . ХХ ғасырдың алғашқы жылдарында үнділер жай бөлшектерге амалдар қолдануды қалыптастырды. Жай бөлшектер туралы толық мәліметтерді арифметика кітаптарына Орта Азия математигі әл - Хорезми енгізген.

Slide 24

«Біліміңді байқап көр” еліне саяхат

24

Slide 25

Ауызша есептер

№393, №395

Slide 26

Жазбаша есептер

№396. №397

А тобы

Slide 27

“Алтын сандық”

Жай сандар

Құрама

сандар

Бөлшектер

23

21

15

19

7

4

Сандарды өз сандықтарына орналастыр:

Slide 28

Жазбаша есептер

№407, №410

В тобы

Slide 29

Сергіту

Қане, сапты түзейік,

Тіземізді бүгейік.

Ыршып алға түсейік,

Ыршып артқа түсейік.

Көбелекше ұшамыз,

Отырамыз, тұрамыз.

Сергітуге мың алғыс!

Slide 30

Тапқыр болсаң тауып көр.

Айжанда үш бүтін алма, екі жарты алма және төрт ширек алма бар. Айжанда барлығы неше алма бар?

С

Жауабы: 5 алма

Slide 31

5

19

35

37

53

86

Бөлімі

Алымы

Бөлшек түрінде жаз:

“Кім зерек” ойыны

Slide 32

32

Тест

Slide 33

33

S=ab

V=abc

P=a+b+c

Р=2(a+b)

P=4a

S= а2

V= а3

1

2

3

4

5

6

7

Slide 34

Қорытынды

Үлес дегеніміз не?

Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені

көрсетеді?

3. Бөлінді бөлшек түрінде қалай жазылады?

Мысал келтіріңдер.

Slide 35

Бір алманы төртке бөлдім, Бір бөлігін жепте көрдім. Үш бөлігін досқа бердім, Жегендей-ақ балқаймақты. Үшеуі де таңдай қақты, Қасыңдағы достарменен, Бөлісіп жеу қандай жақсы.

Slide 36

Үйге тапсырма:

№400, №411


Ұқсас жұмыстар
Қызықты саяхат
Ауырлық күші
Тапқырлар тобы
Ұяң дауыссыздарды белгіле
МАТЕМАТИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТҰҢҒЫШ
Рефлексия - мұғалімнің кәсіби дамуының негізі
Қысқарған сөздер
Африка оңтүстік
Төрт түлігім - ырысым!
Дарын бекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz