Мидың Оқушыларды саралап - бөлімдері




Презентация қосу
Ақтөбе облысы, Темір ауданы, №1 Шұбарқұдық мектеп-гимназиясының
биология пәні мұғалімі: Куантаева Жанаргуль Тугайбаевна

Ми. Мидың сұр және Өзекті мәселе:
ақ заттары. Мидың Оқушыларды саралап-
бөлімдері. деңгейлеп оқыта отырып
сапалы білім беру.

Түйінді идеясы:
Мақсаты: Ми бассүйектің ми сауытының Күтілетін нәтиже:
Ми бөлімдерінің ішінде жатады. Мидың Ми бөлімдерінің
құрылысы мен орташа салмағы шамамен құрылысы мен
атқаратын қызметі 1300-1400 г. Ми 20 жасқа атқаратын қызметі
туралы түсінік алу, дейін дамиды. Мидың туралы түсінік алады,
ішінде ми сұйықтығы өз бетінше білім алуға
өз бетінше білім алуға
толған қуыстар бар. Оларды дағдыланады.
дағдылану.
ми қарыншалары дейді,
себебі ішінде мөлдір әрі
тұтқыр сұйықтық болады.
Нәтижесінде:
Ынтымақтастық жағымды
ахуал “Қаңқалар”
көңіл-күй
қалыптасты

Оқушылар
Топқа бөлу “Менің таңдауым” ортақ іске
(суретті қималар) жұмылдырылды

Есте
сақтағанымен
Нәтижесін Сана аллеясы бөліседі,
үш шапалақ ойларын
арқылы жүйелейді
Тұсаукесер
бағалады
6-7=“5” 4-5=“4” 1-3=“3”
Сәйкестендір 11 оқушы-“5” 8 оқушы-“4”

Сабақтың аталған бөлімі бойынша қорытынды:
Сұраққа сыни ойланта отырып жауап алдым, оқушылардың визуалды әдіс арқылы ойлануына, тақырыптың ашылуына
мүмкіндік жасадым. Әр топ бір-біріне баға берді және ол бағаны не үшін қойғандарын дәлелдей алды.
Оқушылардың визуалды
“Кім тапқыр?” Қиын-қиын қиялар
әдіс арқылы ойлануына,
Жұмбақтың (жұмбақ
шешуі ми
жасыру) Қияға жұмыртқа ұялар
сабақтың мақсатының
деп ойлаймын, өйткені айқындалуына мүмкіндік
барлық әрекеттеріміз жасалды
ми арқылы
бөлім басқарылады Мәтінмен
Негізгі жұмыс Нәтижесінде:
кітапты оқып.
бейне көрсетілімді
Ми қайда орналасады?
көре отырып,
жаңа ақпаратпен
Бейне танысты
көрсетілім
Барлық адамның миы бірдей болуы мүмкін
бе?

Білімдерін
жалған ба?
Білімді өз бетінше өзектендірді,
Шындық па,
қолдану арқылы салыстырды,
Адамға ми не үшін қажет?
өздерін тексереді қарым-
қатынасқа түсті

Оқушылар диалогқа түсу арқылы мәтінді өз беттерінше талдауға дағдыланды, талқылау кезінде бір-бірінің
идеяларын тыңдай біліп, өз ойларын айтып, болжамдар ұсынып дәлелдемелер келтіре алды, уақытты үнемдей білді.
І топ - Мидың құрылысын талдап, сипаттама
беріңдер.
ІІ топ - Ми бөлімдерін атап, орналасу ретін
джигсо
Мозайкалық көрсетіңдер.
ІІІ топ - Ми бөлімдерінің атқаратын қызметіне
талдау жасаңдар. Жұпта бірігіп
жұмыс жасады
талқыла
жұптас,
Ойлан,

Нәтижесін
Нәтижесінде:
топтар өзара
өз деңгейлерін
бағдаршам сынап көрді,
арқылы Райгүл тапсырманы
ақпаратты
еш қиындықсыз
бағалады Арман, сен де сабақтың жүйелеуді
басқа бөлімдеріне орындады. Мен аздап
диктант қатыссаң, жақсы қиналдым. үйренді
Биологиялық нәтижеге жете аласың

Оқушылар пікірлесуде шынайы болды, оқыту мен оқуға байланысты қызықты және
маңызды сұрақтарға жауап берді, ойларының ұшқырлығын, шығармашылдық
қабілеттерін көрсетті
Рефлексия Бағалау

Сұрақтары бар
қорап

Пішіні төртбұрыш,
Мида қыртыс үшбұрыш, шаршы
болмаса, қандай тәріздес болуы
жағдайда болар мүмкін бе?
едік?

Нәтижесінде кері байланыс
арқылы оқушыларымның
білім, білік деңгейі
айқындалды

Ұқсас жұмыстар
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Жүйке жүйесінің бөлімдері
Саралау тәсілдері тапсырма
Жұлын жане ми функциялары
Шығармашылық тапсырмалар
Құс шаруашылығын дамыту
Торлы құрылымның физиологиясы
Пәндер