Мидың Оқушыларды саралап - бөлімдері


Slide 1

Ми. Мидың сұр және ақ заттары. Мидың бөлімдері.

Өзекті мәселе: Оқушыларды саралап-деңгейлеп оқыта отырып сапалы білім беру.

Мақсаты:

Ми бөлімдерінің құрылысы мен атқаратын қызметі

туралы түсінік алу,

өз бетінше білім алуға дағдылану.

Күтілетін нәтиже:

Ми бөлімдерінің құрылысы мен атқаратын қызметі туралы түсінік алады, өз бетінше білім алуға дағдыланады.

Түйінді идеясы:

Ми бассүйектің ми сауытының ішінде жатады. Мидың орташа салмағы шамамен 1300-1400 г. Ми 20 жасқа дейін дамиды. Мидың ішінде ми сұйықтығы толған қуыстар бар. Оларды ми қарыншалары дейді, себебі ішінде мөлдір әрі тұтқыр сұйықтық болады.

Ақтөбе облысы, Темір ауданы, №1 Шұбарқұдық мектеп-гимназиясының биология пәні мұғалімі: Куантаева Жанаргуль Тугайбаевна

Slide 2

Ынтымақтастық ахуал

Нәтижесінде: жағымды

көңіл-күй қалыптасты

Топқа бөлу

Оқушылар

ортақ іске жұмылдырылды

Сабақтың аталған бөлімі бойынша қорытынды: Сұраққа сыни ойланта отырып жауап алдым, оқушылардың визуалды әдіс арқылы ойлануына, тақырыптың ашылуына мүмкіндік жасадым. Әр топ бір-біріне баға берді және ол бағаны не үшін қойғандарын дәлелдей алды.

“Қаңқалар”

“Менің таңдауым”

(суретті қималар)

Тұсаукесер

Сана аллеясы

Есте сақтағанымен бөліседі,

ойларын жүйелейді

Сәйкестендір

Нәтижесін үш шапалақ арқылы бағалады

6-7=“5” 4-5=“4” 1-3=“3”

11 оқушы-“5” 8 оқушы-“4”

Slide 3

Нәтижесінде: кітапты оқып. бейне көрсетілімді көре отырып, жаңа ақпаратпен танысты

Мәтінмен жұмыс

Білімдерін өзектендірді,

салыстырды,

қарым-қатынасқа түсті

Оқушылар диалогқа түсу арқылы мәтінді өз беттерінше талдауға дағдыланды, талқылау кезінде бір-бірінің идеяларын тыңдай біліп, өз ойларын айтып, болжамдар ұсынып дәлелдемелер келтіре алды, уақытты үнемдей білді.

Бейне көрсетілім

Негізгі бөлім

Шындық па, жалған ба?

Білімді өз бетінше қолдану арқылы өздерін тексереді

“Кім тапқыр?”

(жұмбақ жасыру)

Қиын-қиын қиялар

Қияға жұмыртқа ұялар

Оқушылардың визуалды әдіс арқылы ойлануына, сабақтың мақсатының айқындалуына мүмкіндік жасалды

Жұмбақтың шешуі ми деп ойлаймын, өйткені барлық әрекеттеріміз ми арқылы басқарылады

Ми қайда орналасады?

Барлық адамның миы бірдей болуы мүмкін бе?

Адамға ми не үшін қажет?

Slide 4

Нәтижесінде:

өз деңгейлерін сынап көрді,

ақпаратты жүйелеуді үйренді

Оқушылар пікірлесуде шынайы болды, оқыту мен оқуға байланысты қызықты және маңызды сұрақтарға жауап берді, ойларының ұшқырлығын, шығармашылдық қабілеттерін көрсетті

Мозайкалық джигсо

Жұпта бірігіп жұмыс жасады

Биологиялық диктант

Ойлан, жұптас, талқыла

І топ - Мидың құрылысын талдап, сипаттама беріңдер. ІІ топ - Ми бөлімдерін атап, орналасу ретін көрсетіңдер. ІІІ топ - Ми бөлімдерінің атқаратын қызметіне талдау жасаңдар.

Нәтижесін топтар өзара бағдаршам арқылы бағалады

Арман, сен де сабақтың басқа бөлімдеріне қатыссаң, жақсы нәтижеге жете аласың

Райгүл тапсырманы еш қиындықсыз орындады. Мен аздап қиналдым.

Slide 5

Нәтижесінде кері байланыс арқылы оқушыларымның білім, білік деңгейі айқындалды

Сұрақтары бар қорап

Рефлексия

Бағалау

Пішіні төртбұрыш,

үшбұрыш, шаршы тәріздес болуы мүмкін бе?

Мида қыртыс болмаса, қандай жағдайда болар едік?


Ұқсас жұмыстар
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Саралау тәсілдері тапсырма
Жүйке жүйесінің бөлімдері
Шығармашылық тапсырмалар
Жұлын жане ми функциялары
Құс шаруашылығын дамыту
Торлы құрылымның физиологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz