Сүтқоректілердің бүршік




Презентация қосу
№1 Шұбарқұдық мектеп –гимназиясының биология пәні мұғалімі
Куантаева Жанаргуль Тугайбаевнаның тізбектелген сабақтар
топтамасының6 орта мерзімдік
7 7 жоспарының
7 8 9 9
таныстырылымы
Класс "ә" "а" "ә" "б" "ә" "а" "ә" Барлығы
Оқушы саны 23 21 Мақсаты:
20 20 22 23 26 155
Бунақденелілермен,
"5" 11 15 11 8 5 7 Үй6құстары, 63шығу
жануартектес
"4" 7 6 7 6 5 14 тегі және аса
10 55
І азықтармен
"3" 5 0 Құстар
Сапалы 2 мен
оқыту-мұғалім
6 12 2 10 маңызды 37
тоқса
қоректенетін
н "2" және 0 0сүтқоректілердің
бейнесімен 0танылатын
0 сан0 0 қолтұқымдары,
0 0
жыртқыш алуантіршілік
элементтер
Үлгерім % 100 100 100 100 100 100 оларды
100 адамның
100
құстардың пайдасы. арасындағы байланыс пайдалануы
ерекшеліктері,
болып табылады, ол өзі
Сапа % биогеоценоздағы
78,26 белгілі
100 90,00
бір 70,00
деңгейде 45,45 91,30 61,54
тәуелді 76,13
Оқушы саны 21 және
23 жағдайлар 20 адам
20 кезде
жасалған 23 23 26 156
"5" 14 өміріндегі
жүзеге 13
13 маңызы,
асырылады.
8 9 7 7 71
"4" 6 (Мұғалімдерге
8 көбеюі, арналған
4 тиімді
9 4 14 10 55
Сүтқоректілер нұсқаулық, 9-бет) Көбеюі және дамуы,
ІІ пайдалану туралы
"3"
класы. 3 0 3 3 10 2 9 30
тоқса ұрпақтарына
"2"
нСүтқоректілердің 0 0 терең
0 білім0алу 0 0 0 0
қамқорлық жасауы
Үлгерім
тіршілік %
ортасы 100 100 100 100 100 100 100 100

Сапа % 86,96 100 85,00 85,00 56,52 91,30 65,38 80,77
І -ІІ тоқсан
динамикасы 8,70 Күтілетін
0,00 нәтиже:
-5,00 15,00 11,07 0,00 3,85 4,64
Құстар мен сүтқоректілердің тіршілік ерекшеліктері, биогеоценоздағы және адам
өміріндегі маңызы, көбеюі, тиімді пайдалану туралы терең білім алады
Сабақтың тақырыбы, Оқытуда қолданылатын Оқып үйренудің Үйрену Барлық оқушыларды Негізгі дереккөздер
оқып үйренудегі әдіс-тәсілдер нәтижесі мақсатындағы сабаққа тарту жұмысы
негізгі мақсаты бағаны қоса
алғандағы бағалау

Көбеюі
Бунақденелілер-
Үй құстары,
және дамуы,
Сүтқоректілер шығу Топқа
-«Мен
Топтарға
бөлу:
тілеймін»
бөлу:
-ЫнтымақтастықҚұстар
үй Құстардың
Сүтқоректілердің
Үй құстарының Бағдаршам,
Сүтқоректілердің Бағдаршам,
От шашу, екіүш
Бағдаршам, “Көбею”
INSERT ұғымына
Интербелсенді
Терминдер әдісі
мен -Оқулық:
-Оқулық:
- Оқулық:
-Оқулық:
мен,
тегі
ұрпақтарына
және
жануартектес
аса тренингі
туралы
жануарларының алдымен
бойыншажұптасып,
класы, ахуал өлеңдер биогеоценоздағы
көбеюі
шығумен
тіршіліктегі қол
басбармақ,
жұлдыз
шапалақ,
бір
от шашу, тақтадан
деңгейлік
сонан
оқушылар (Биология-7,
(Биология-7,
(Биология-7,2012
(Биология-7,
соң топ әңгіме Биология-6, 2012 ;
азықтармен
маңызды
қамқорлық жасауы Тұсаукесер:
сүтқоректілердің -Топқа
дауысы бөлу:
-Топтарға бөлу: және
дамуының
туралы
адамбілім
ерекшеліктері басбармақ
рефлексия
тілек,
басбармақ зерттеушілік
көрсетілген
сұрақтарға 2012;
2012 ; Биология-6,
ұшқыр Биология-6, 2011
2011 ),
),
қоректенетін
қолтұқымдары, геометриялық
-«Сана
Тұсаукесер:
аллеясы» фигура өміріндегі
маңызын
алу, құстардың
түсінеді, Рефлексия
бағдаршам. бойынша
жүргізіп,
суреттергеассосация
бұрынғы слайд
Биология-6,
2011 ),
беті,
өлең
тіршілік ортасы . Суреттер қимасы туралы түсінік Рефлексия- ой танытып жауап сурет қималары,
жазады,
құстардың
оларды адамның
және Тұсаукесер:Ағаштар
-Лездеме
«Қайталау
Тұсаукесер: білім- маңызын
оларға
адам үшін
деген
алу, өз бетінше Рефлексия-бәрі
сұрақтары бар береді,мен
білім
байланысты
толықтыруларжаңа
сөзжұмбақ интерактивті
2011
шумақтары,
жіп, ), түрлі-түсті
стикер, слайд
жыртқыш
пайдалануы
Сүтқоректілердің бүршік
Негізгі
анасы» бөлім:
жарғанда
-Кір жаятын жіп ұғынады,
жағымды
маңызын оларды
білім алуға менің
қорапқолымда білімді
сұрақтарға
жасайды, АКТ
жауабы арқылы тақта,
стикер,
смайлик,
плакат,
смайлик,
конверт
беті, интерактивті
құстардың
көбеюі мен
Сүтқоректілердің Негізгі
Негізгібөлім:
бөлім:-Сұрақтыкөзқарас
-Кім тапқыр: тиімді
ұғынады.
дағдыланады. ұштастырады,
сөйлемдер
арқылы құрап,
сабақты
бір-бірімен ой таратпа
геометриялық
пен парақтар,
тақта, қалпақтар,
-Үй құстарының
пайдасы.
дамуының - Сөзжұмбақ
тапINSERT
… әдісі пайдалануға
қалыптасады. ғылыми тұрғыдан
тіршілік бөліседі, білімдерін плакат,плакат,
сұрақтар
жаңа сабақтың
қойып, материалдар,
фигура,
кесте, таратпадоп,
шығу тегітүсіну,
маңызын туралы -Уақыт
-Оқулықпен ұғынуға мүмкіндік
ерекшеліктері Негізгі-ББҮ
шеңбері
бөлім: жұмыс үйренеді жауап береді,
тақырыбы
толықтырады,
алады.
мен
бір- стикер,
интерактивті
маркер,
материалдар,
-Құстардың
білім
оларғаалу,
туралыдеген
түсінік алу, стратегиясы
Қорытынды: бірін оқытады, пікір ұялы
мақсатын
зертханалық тақта,телефон,
қатырмаданмаркер,
биогеоценоздағы
құстардың
жағымды адам
өз бетіншекөзқарас
білім -Эссе-Uoutube
жазу. сайты:
-Оқулықпен жұмыс алмасады,
анықтайды,
жұмыста эссе
жаңажаңа
жазу ноутбук
бағалаудың
таратпа қағаз,
жасалған қорап үн
және
үшін адам
маңызын
қалыптастыру. -Шындық
-Мозайкалық
Көріңіз қызық.
па, джигсо
жалған
Төл арқылы
тақырыпты диагностикалық
таспа
алуға дағдылану. сабақтың
өміріндегі
ұғыну. ба?
Қорытынды:
атаулары. идеяларымен
таратылып берілген картасы, бағалау
-Бейне көрсетілім мазмұнын
маңызын ұғыну, -Ассосация: алмасуарқылы
мәтін негізінде
топта парағы,
-Топтастыру: талдайды
оларды тиімді -Тест
-Сергіту
Көбеюсұрақтары
сәті барлық оқушы
талдайды, өзара электрондық
Сүтқоректілер
пайдалануға -Серпілген -Тест
сауал сабаққа
пікір алмасады.
тартылады. оқулық, доп, тест
Қорытынды:
үйрену тапсырмалары
Қорытынды: сұрақтары
-Ақылдың алты
қалпағы
-ББҮ
-Крестиктер-
стратегиясы
-Зертханалық
нөлдіктер
жұмыс-№11
-Сұраққа жауап
-Тақырыптық түйінді
-АКТ-мен жұмыс
сөздер
Оқушы
Мұғалім Білім беруге

і ң Сыныпта тіл
қаншалықты
қол жеткізу
Ассоциация,
аясындағыта басты

уд : Оқыту
INSERT, мен
қолданылса,
Сыни талқылауда
ыстық
тұрғыдан
ен де оқудағы
Джигсо
жаңа
оқушылардың әңгімелесудің
ойлауға
орындық, үйрету
сана
р
оқуына соншалықты
тәсілдер зерттеушілік түрі

й ін әсер етеді. аллеясыие
басымдыққа

-ү ес Барнс (1971) болады.

ы п ж
Оқыту сияқты Алдағы жоспарым:
Мерсер
2 жұлдыз,
қ т и басқару Бағдарлама аясында оқып, 1 тілек,
көшбасшылық та
О ә Кім тапқыр?,
Оқуды
адамның тұрақты
Сабағымда
Сыныптағы бағалау
Оқыту үшін
бағдаршам,
н Лездеме
және үйренгендерімді
дамуға жетелейтін
негізгі қабілеті
көшбасшылық қолдану
сабақ барысындабағалау
жеті модульді
арқылы
тек қана техникалық
және
критерий
критерий
тәсіл емес.
оқушылардың оқуды бағалау
болып табылады. Александер
бойынша, (2001)
(Н-87) биологияқалай
пәні бойынша
өзін-өзі бағалау
кіріктіремін?
білім сапасын жетілдіремін

Мерсер (2005) Сәйкестендіру,
Оқушылардың
Серпілген
құрдастар Жаңа
Оқытутехнология
үшін
жас өзара
Сұрақты
оқуды жақсарту
тобындағы
сауал, Қазақстанның оқуда өзгертуге
ерекшеліктеріне
қароқуда маңызды Эссе,
көркеюі үшін тап...,
жағына
АКТ-ны
Кір жаятын
ым-қатынас
сәйкес оқыту рөл оқушылардың қабілетті болуға тиіс.
Тақырыптық
Талантты
Ақылдың және пайдалану
Мишра, Келер (2006)
жәнежіп
атқаратынын
оқу таланты мен
дарынды түйінді сөздер
көрсетті. алты қалпағы,
қабілетін ашып,
балаларды
оларды оқыту
ББҮдамыту
оқыту
барысында
стратегиясы
өте маңызды.
(Н-13)

Ұқсас жұмыстар
Қарақаттың бүршік кенесі Қарақаттың бүршік кенесі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ӨРКЕНДЕР МЕН БҮРШІКТЕР
Тұқымның құрамы.Тұқымдардың алуантүрлілігі мен себу агротехникасы
Ашық тұқымды өсімдіктер
Қазақстандағы Сүтқоректілердің сүтқоректілер дене мөлшері класы
Саңырауқұлақ гифасы
Жанама өркен
Өркен және өркендер жүйесі
УНИВЕРСИТЕТІ САБАҚ
Сүткоректілердің клеткалармен жұмыс істеу
Пәндер