Сүтқоректілердің бүршік


Slide 1

№1 Шұбарқұдық мектеп -гимназиясының биология пәні мұғалімі

Куантаева Жанаргуль Тугайбаевнаның тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспарының таныстырылымы

Сапалы оқыту-мұғалім бейнесімен танылатын сан алуан элементтер арасындағы байланыс болып табылады, ол өзі белгілі бір деңгейде тәуелді жағдайлар жасалған кезде жүзеге асырылады.

(Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 9-бет)

Класс

6

"ә"

7

"а"

7

"ә"

7

"б"

8

"ә"

9

"а"

9

"ә"

Барлығы

І тоқсан

Оқушы саны

23

21

20

20

22

23

26

155

"5"

11

15

11

8

5

7

6

63

"4"

7

6

7

6

5

14

10

55

"3"

5

0

2

6

12

2

10

37

"2"

0

0

0

0

0

0

0

0

Үлгерім %

100

100

100

100

100

100

100

100

Сапа %

78, 26

100

90, 00

70, 00

45, 45

91, 30

61, 54

76, 13

ІІ тоқсан

Оқушы саны

23

21

20

20

23

23

26

156

"5"

14

13

13

8

9

7

7

71

"4"

6

8

4

9

4

14

10

55

"3"

3

0

3

3

10

2

9

30

"2"

0

0

0

0

0

0

0

0

Үлгерім %

100

100

100

100

100

100

100

100

Сапа %

86, 96

100

85, 00

85, 00

56, 52

91, 30

65, 38

80, 77

І -ІІ тоқсан динамикасы

8, 70

0, 00

-5, 00

15, 00

11, 07

0, 00

3, 85

4, 64

Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін және жыртқыш құстардың пайдасы.

Үй құстары, шығу тегі және аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы

Сүтқоректілер класы. Сүтқоректілердің тіршілік ортасы

Көбеюі және дамуы, ұрпақтарына қамқорлық жасауы

Құстар мен сүтқоректілердің тіршілік ерекшеліктері, биогеоценоздағы және адам өміріндегі маңызы, көбеюі, тиімді пайдалану туралы терең білім алу

Мақсаты:

Күтілетін нәтиже:

Құстар мен сүтқоректілердің тіршілік ерекшеліктері, биогеоценоздағы және адам өміріндегі маңызы, көбеюі, тиімді пайдалану туралы терең білім алады

Slide 2

Сабақтың тақырыбы, оқып үйренудегі негізгі мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Негізгі дереккөздер

Бунақденелілер-

мен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасы.

-Құстардың биогеоценоздағы және адам өміріндегі маңызын ұғыну, оларды тиімді пайдалануға үйрену

-«Мен тілеймін» тренингі

-Топқа бөлу: геометриялық фигура

Тұсаукесер:Ағаштар бүршік жарғанда

Негізгі бөлім:

- INSERT әдісі

-Уақыт шеңбері

Қорытынды:

-Эссе жазу. -Шындық па, жалған ба? -Тест сұрақтары

Құстардың биогеоценоздағы және адам өміріндегі маңызын ұғынады, оларды тиімді пайдалануға үйренеді

Бағдаршам, басбармақ, рефлексия

INSERT әдісі

бойынша оқушылар зерттеушілік әңгіме жүргізіп, бұрынғы білім мен жаңа білімді ұштастырады, сұрақтар қойып, жауап береді, бір-бірін оқытады, пікір алмасады, эссе жазу арқылы идеяларымен алмасу негізінде барлық оқушы сабаққа тартылады.

-Оқулық:

(Биология-7, 2012;

Биология-6, 2011 ), түрлі-түсті стикер, смайлик, геометриялық фигура, бағалаудың диагностикалық картасы, бағалау парағы, электрондық оқулық, доп, тест сұрақтары

Үй құстары, шығу тегі және аса маңызды қолтұқымдары, оларды адамның пайдалануы

-Үй құстарының шығу тегі туралы білім алу, құстардың адам үшін маңызын ұғыну.

Топқа бөлу: Құстар туралы өлеңдер

Тұсаукесер:

-«Сана аллеясы»

-Лездеме

Негізгі бөлім: -Сұрақты тап … -ББҮ стратегиясы -Мозайкалық джигсо Қорытынды: -Сергіту сәті -Тест тапсырмалары

-ББҮ стратегиясы

Үй құстарының шығу тегі туралы білім алу, құстардың адам үшін маңызын ұғынады.

От шашу, екі жұлдыз бір тілек, бағдаршам. Рефлексия-бәрі менің қолымда

Интербелсенді тақтадан көрсетілген суреттерге байланысты сұрақтарға сөйлемдер құрап, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды, жаңа тақырыпты таратылып берілген мәтін арқылы топта талдайды, өзара пікір алмасады.

- Оқулық: (Биология-7, 2012 ; Биология-6, 2011 ), өлең шумақтары, смайлик, конверт пен парақтар, кесте, плакат, интерактивті тақта, маркер, таратпа қағаз, үн таспа

Сүтқоректілер класы, сүтқоректілердің тіршілік ортасы .

Сүтқоректілердің тіршілік ерекшеліктері туралы түсінік алу, өз бетінше білім алуға дағдылану.

-Ынтымақтастық ахуал

-Топтарға бөлу: Суреттер қимасы

Тұсаукесер:

-Кір жаятын жіп

-Кім тапқыр: Сөзжұмбақ

Негізгі бөлім: -Оқулықпен жұмыс -Бейне көрсетілім

-Топтастыру: Сүтқоректілер

Қорытынды:

-Ақылдың алты қалпағы

-Зертханалық жұмыс-№11 -Тақырыптық түйінді сөздер

Сүтқоректілердің тіршілік ерекшеліктері туралы түсінік алу, өз бетінше білім алуға дағдыланады.

Бағдаршам, от шашу, басбармақ

Рефлексия-сұрақтары бар қорап

Терминдер мен деңгейлік сұрақтарға ұшқыр ой танытып жауап береді, сөзжұмбақ жауабы арқылы бір-бірімен ой бөліседі, білімдерін толықтырады, зертханалық жұмыста жаңа сабақтың мазмұнын талдайды

-Оқулық:

(Биология-7, 2012

Биология-6, 2011 ), сурет қималары, жіп, стикер, слайд беті, интерактивті тақта, қалпақтар, плакат, таратпа материалдар, қатырмадан жасалған қорап

Көбеюі және дамуы, ұрпақтарына қамқорлық жасауы

Сүтқоректілердің көбеюі мен дамуының маңызын түсіну, оларға деген жағымды көзқарас қалыптастыру.

Топтарға бөлу: үй жануарларының дауысы

Тұсаукесер:

«Қайталау білім-анасы»

Негізгі бөлім: -Оқулықпен жұмыс -Uoutube сайты: Көріңіз қызық. Төл атаулары. -Ассосация: Көбею

-Серпілген сауал

Қорытынды: -Крестиктер-нөлдіктер

-Сұраққа жауап -АКТ-мен жұмыс

Сүтқоректілердің көбеюі мен дамуының маңызын түсінеді, оларға деген жағымды көзқарас қалыптасады.

Бағдаршам, үш қол шапалақ, басбармақ

Рефлексия

“Көбею” ұғымына алдымен жұптасып, сонан соң топ бойынша ассосация жазады, толықтырулар жасайды, АКТ арқылы сабақты ғылыми тұрғыдан ұғынуға мүмкіндік алады.

-Оқулық:

(Биология-7, 2012 ; Биология-6, 2011 ), слайд беті, интерактивті тақта, плакат, таратпа материалдар, доп, стикер, маркер, ұялы телефон, ноутбук

Slide 3

Сабағымда жеті модульді қалай кіріктіремін?

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Ұқсас жұмыстар
Қарақаттың бүршік кенесі Қарақаттың бүршік кенесі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ӨРКЕНДЕР МЕН БҮРШІКТЕР
Тұқымның құрамы.Тұқымдардың алуантүрлілігі мен себу агротехникасы
Ашық тұқымды өсімдіктер
Саңырауқұлақ гифасы
Жанама өркен
Өркен және өркендер жүйесі
Қазақстандағы Сүтқоректілердің сүтқоректілер дене мөлшері класы
УНИВЕРСИТЕТІ САБАҚ
Сүткоректілердің клеткалармен жұмыс істеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz