Оқу жылы барысында түлектерге психологиялық көмек көрсету




Презентация қосу
ҰБТ-ге оқушыларды
психологиялық
тұрғыда дайындау
Мақсаты: Мектеп түлектерінің ҰБТ –ке дайындық
барысында психологиялық көмек көрсету, қолдау.
Міндеттері:
Оқу жылы барысында түлектерге психологиялық
көмек көрсету .
Білім алушыларды ҰБТ- ке дайындық барысында
психологиялық әдістерді қолдану
Әрқашан өз – өзіне реттей білуге, өзін өзі басқара
білуге бағыттау
Танымдық қабілеттерін дамытуға үнемі жатығулар
өткізіп, кеңестер беріп отыру
Эмоциялық, сезім, симпатия дағдыларын дамыту
Ата – ана, мұғалім тарапынан білім алушының
ерекшеліктерін ескеріп, үнемі қолдап, көмек беруге
шақыру
Күтілетін нәтиже

Білім алушының бойында өзіне сенімді
«мен» тұжырымдамасының қалыптасуы
Өзіндік бағалауының адекватты түрде
қалыптасуы
Оқу мотивациясының жоғарлауы
Эмоционалды реттелген көңіл күй
Білім алушылармен
психологиялық жұмысы
төмендегі бағыттар
бойынша жүзеге
асырылады:
Мақсаты: Білім алушылардың танымдық дамуын,
Психологиялық
өзгешеліктерін, ерекшеліктерін үнемі бақылап,
диагностика
саралап, диагностика нәтижесін жариялап отыру.

Мақсаты: Білім алушылармен ата – аналардың және
мұғалімдердің ҰБТ – ке даярлауда психологиялық
дайындықтың маңыздылығын түсіндіру және
Психологиялық психологиялық білімдерімен мәдениетін көтеру. Ата –
ағарту аналарға білім алушыларға отбасылық тұрғыдан
көмек көрсету, жағдай туғызу, психологиялық қолдау
туралы кеңестер өткізу.
Мақсаты: Білім алушыларға психологиялық жағымды
орта құруға көмектесу және диагностика нәтижесі
бойынша таным қабілеттерінің төмен көрсеткіш
Психологиялық көрсеткен оқушылармен жеке дамыту жұмыстарын
түзету – дамыту ұйымдастыру. Білім алушылардың жеке тұлғалық өсу
жұмыстары дағдыларын (өзін – өзі реттеу, өзін – өзі өзектеу, бағалау
деңгейі, сенімділікті қалыптастыру т.б) қалыптастыруға
бағыттау.

Мақсаты: Білім алушыларда жеке тұлғаға қатысты
немесе оқу – тәрбие процесіне қатысты туындаған
Психологиялық
кеңес беру мәселелерді шешуге бағыт, көмек беру. Мінез құлқына,
көңіл күйіне қатысты туындаған жағдайларды шешуге
көмек, кеңес беру.
ҰБТ-ге даяралау
кезіндегі
оқушыларға
психологиялық
кеңес
ҰБТ – ға оқушыларды психологиялық тұрғыда
дайындау кезеңдері:
• Оқу – танымдық қабілеттерін түзете дамыту;
• Шығармашылық – танымдық қабілеттерін
дамыту;
• Сенімділікті бойларына қондыру;
• Психикалық күштерден (стресс пен
қорқыныштан) арылту.
Тестке дейін

Уақытты
Жаттығып
Сенім тиімді
үйреніңіз
пайдалану

Тынығу Сабырлы болу
Тест кезінде

Сабырлылық Сағатқа қарау

Мұқияттылық пен Көмек көрсету-сіз
жылдамдылық үшін ұтылыс

Білмегеніңізді
Өзіңізді кінәламаңыз
қалдырып кетіңіз
ҰБТ – ке психологиялық дайындық
барысында ескерілетін маңызды
ескертулер:
ҰБТ рәсімі ойыңды әбден жинақтап, бар
назарыңды соған аударып, мұқият және
ұқыпты болуды, бір тапсырмадан екіншісіне
жылдам көше білуді талап етеді.
ҰБТ – ке психологиялық дайындықтың
тиімділігі – тест кезінде өзіңді ұстай білуге
ғана көмектесіп қоймай, ой жұмысы
дағдыларын дамытуға, маңызды кездерде
өзіңді жұмысқа жұмылдыруға, өзінің
эмоцияларын қолға алуға алуға көмектеседі.
Танымдық қабілеттерді дамытуға арналған
кеңестер
Көп материалды қалай есте сақтауға болады
• Материалдарды сұрақ бойынша қайтала.
• Бірінші есіңе түсір де, бар білгеніңді
қысқаша жазып ал.
• Содан кейін ғана даталардың, негізгі
оқиғалардың дұрыстығын тексер.
• Оқулықты оқып отырғанда басты, өзекті
ойларды түртіп отыр – бұл жауаптың негізгі
тармақтары болмақ. Кішкентай парақтарға әр
сұраққа жауаптың қысқаша жоспарын
құрастырып үйрен.
• Ертең ҰБТ-ге барамын деген күні жауаптың
қысқаша жоспарлары бар парақтарыңды қарап
шық.
Ойды, ойлау қабілетін қалай дамытуға болады.

Ақылды болғың келсе – ұғынықты сұрақ қоюға, бар
зейінмен тыңдауға, байыппен жауап беруге және
айтар жауабың болмаса үндемеуге үйрен.
Ойлау қабілетін дамыту дегеніміз - өз ақылыңды
біліммен қуаттау. Білім көзі әртүрлі болуы мүмкін:
мектеп, кітаптар, теледидар, адамдар. Олар заттар мен
құбылыстар туралы, адамдар туралы ақпарат береді.
Ойлау сұрақтан басталады. Барлық жаңа
өнертабыстар «Неге?» және «Қалай?» деген
сұрақтардың арқасында ашылған. Сұрақ қоюға және
оған жауап іздеп үйрен.
Дайын стандартты шешімдердің көмегімен қажетті
нәтижеге қол жеткізу мүмкін болмаған жағдайда
ойлау қабілеті «іске кіріседі». Сондықтан ойлауды
дамыту үшін затты немесе құбылысты әр қырынан
көре білу, әдеттегіден жаңаның ізін байқау қабілетін
қалыптастыру маңызды.
Есте сақтаудың кейбір заңдылықтары:

Есте сақтау қиындығы оның көлеміне кері
пропорционалды өседі. Қысқа сөзден гөрі үлкен үзіндіні
жаттау анағұрлым пайдалы.
Бірдей жұмыс кезінде есте сақталатынның саны
қаншалықты көп болса, түсіну деңгейі соншалықты
жоғары болмақ.
Назар аударып жаттағаннан бөліп жаттаған жақсы.
Қатарынан жаттай бергенше үзілістермен жаттаған,
бәрін бірден жаттағаннан аздап жаттаған жақсы.
Қайта-қайта жай оқи бергеннен ойша қайталаған
анағұрлым тиімді.
Егер үлкен және кішкентай екі материалмен жұмыс
істесең, үлкеннен бастаған дұрыс.
Ұйықтап жатқан адам жаттамайды, бірақ ұмытпайды да.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Биотехнология мамандығы
Паллиативті көмек пен мейірбикелік күтімге мұқтаж науқастардың категориясы
Критериалды бағалаудың құралдары
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау көрсетудің бірінші деңгейі
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың тұғырлары
Онкологиялық науқастарға арналған мейірбикелік күтім мен паллиативті көмектің ерекшеліктері
Баланың сөйлеу қиындықтар
Жартылай стационарлық ұйым
Пәндер