Қосуды орында


Slide 1

«Шырын орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»

мемлекеттік мекемесі

Математика пәнінің мұғалімі: Н. А. Валиева

Slide 2

ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ

Көңіл-күйің қандай?

тамаша

жақсы

жабырқау

Slide 3

Тақырыбы :

Рационал сандарға амалдар қолдану

тақырыбы бойынша есептер шығару

09. 12. 2014ж

Slide 4

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Өткен тақыртар бойынша алған білімдерін оқушы санасына бекіту, әртүрлі есептерді шығара білу, ойын элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімін жүйелеу, жалпылау

Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру

Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Тәртіптілікке, жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушының міндеті мен құқықтарын түсіндіру.

Slide 5

Сабақтың түрі:

Ойын сабақ

Сабақтың әдісі:

тестік жұмыс, өзбетіндік жұмыс, дәптермен жұмыс, ойын элементтері

Көрнекілігі:

интерактивті тақта, слайд-шоу, үлестірмелі карточкалар

Slide 6 Slide 7

Үй тапсырмасын тексеру: № 672-673

Slide 8

Қайталау оқу айнасы

Slide 9 Slide 10

Екі теріс санды қосу үшін . . .

алдына минус таңбасын қойып, қосылғыштардың модульдерін қосу

керек.

2) Таңбалары әртүрлі екі санды қосу үшін . . .

алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қойып, үлкен

модульден кіші модульді азайту керек.

3) Екі теріс санды қосу үшін . . .

қосылғыштардың модульдері қосылады, шыққан санның алдына «-»

таңбасы қойылады.

4) Қарама-қарсы сандардың қосындысы . . .

нөлге тең.

5) Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту үшін . . .

көбейткіштердің модулін көбейту керек, шыққан санның алдына «-»

таңбасын қою керек.

6) Таңбалары бірдей екі санды көбейту үшін . . .

көбейткіштердің модульдерін көбейту керек.

7) Таңбалары әртүрлі екі санның бөліндісінің . . .

мәні теріс сан болып табылады.

8) Таңбалары бірдей екі санның бөліндісінің . . .

мәні оң сан болып табылады.

Slide 11 Slide 12

-2, 75+(-0, 25) =

-3

2) (-1000) +(-998) =

-1998

3) -100+99=

-1

4) 18+(-10) =

8

5) -18+10=

-8

6) -8*(-5) =

40

7) 0*(-10) =

0

8) 0:100=

0

9) -12:3=

-4

10) -5*(-5) :5=

5

Slide 13

Тест

жұмысы

Slide 14

Қосуды орында:

2. Азайтуды орында:

3. Көбейтуді орында:

4. Бөлуді орында:

Slide 15 Slide 16

Сен мұғалімсің!

Қатесін тап.

Slide 17

1. -5, 6:(-7) +3, 8=4, 6

2. -8, 6*(-5) +7, 5:(-1, 5) =-43+5=-38

3. (1, 2-2, 8) :(-0, 4) *5=-1, 6:(-0, 4) *5=-20

4. 99-(20-180:3) =99-40=55

5. -12, 5*(-10) =-1, 25

5, 6:(7) +3, 8=3

-8, 6*(-5) +7, 5:(-1, 5) =43+5=-38

(1, 2-2, 8) :(-0, 4) *5=-1, 6:(-2) =0, 8

99-(20-180:3) =99+40=55

-12, 5*(-10) =125

Slide 18

Криптограмма. Мұнда криптограмма берілген. Осы әріптерден математикалық ұғымдар табу керек. Мысалы: нүкте. . .

Н

Ш

Е

Е

Ң

Д

Ү

К

Ң

Т

Ө

Е

Р

Т

Б

Е

Р

У

А

Е

Б

Ө

Е

К

Д

И

Қ

Л

Ш

Е

С

У

Ы

Ү

Р

К

О

Н

Д

Т

І

І

Slide 19

Криптограмма. Мұнда криптограмма берілген. Осы әріптерден математикалық ұғымдар табу керек. Мысалы: нүкте. . .

Н

Ш

Е

Е

Ң

Д

Ү

К

Ң

Т

Ө

Е

Р

Т

Б

Е

Р

У

А

Е

Б

Ө

Е

К

Д

И

Қ

Л

Ш

Е

С

У

Ы

Ү

Р

К

О

Н

Д

Т

І

І

Slide 20

Қорытындылау

Slide 21

Ң. 8*(-3) +(-7) = Ә. -2*(-5) -12= З. 3. 5-(-0. 7) *5= Е. 32:(-4) +5= Қ. 6. 4:(-1. 6) -9= А. 17-(-12) :4= Н. -42:6+10= Ұ. 27-(-15) :3= Ж. 5. 6:(-4) +0. 4= Ы. (6-15) :(-0. 3) =

Slide 22

7

20

-31

-

-1

-2

3

-3

-

-13

32

-13

30

-13

З

А

Ң

Ж

Ә

Н

Е

Қ

Ұ

Қ

Ы

Қ

Slide 23

Үйге тапсырма:

161-беттегі

№ 675

Slide 24

Бағалау

Slide 25

Сабақ аяқталды

сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Жалпы екілік сандар туралы түсінік беру
Логикалық негіздер. Логикалық амалдарды іске асыру
Рационал сандарды азайту
Теріс сандарды қосу
Франциядағы дипломатиялық этикет
Мақта қыздың тапсырмасы
Мәліметтерді фильтрациялау
Хромдап илеу үрдісіне кейбір факторлардың әсер етуі
Көміртек диоксиді
Ойын терезесіндегі фигуралар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz