Қосуды орында




Презентация қосу
«Шырын орта мектебі мектепке дейінгі ш
мемлекеттік мекемес
Математика
- сынып
ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ

Көңіл-күйіңқандай?

тамаша жақсы жабырқау
09.12.2014ж

Тақырыбы :
Рационал сандарға амалдар қолдану
тақырыбы бойынша есептер шығару
Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Өткен тақыртар бойынша алған
білімдерін оқушы санасына бекіту, әртүрлі есептерді
шығара білу, ойын элементтерін пайдаланып,
оқушылардың білімін жүйелеу, жалпылау

Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін
арттыру, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру

Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда
шыдамдылыққа тәрбиелеу, пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Тәртіптілікке,
жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушының міндеті мен
Сабақтың
түрі: Сабақтың әдісі:
тестік жұмыс,
Ойын сабақ өзбетіндік
жұмыс,
дәптермен Көрнекілігі:
жұмыс, ойын интерактивті
элементтері тақта, слайд-шоу,
үлестірмелі
карточкалар
Барысы:

1.Ұйымдастыру; а) 2. Білім тексеру сабағына
әзірлік, сабақтың 3. Үй тапсырмасын
амандасу
мақсатын қою кезеңі тексеру
б) түгендеу

5. Қорытындылау;
4. Білімдерін жан-жақты тексеру
«Қайталау оқу айнасы»
а) Тұжырымды жалғастыр...
ә) «Кім жылдам?»
б) Тест жұмысы
в) «Сен мұғалімсің! Қатесін тап»
г) Криптограмма 6. Үйге тапсырма беру,
д) Математикалық диктант 7. Бағалау
Үй тапсырмасын тексеру: № 672-673

23 1
Қайталау оқу
айн асы
Тұжырымды
жалғастыр
1) Екі теріс санды қосу үшін ...
алдына минус таңбасын қойып, қосылғыштардың модульдерін қосу

керек.
2) Таңбалары әртүрлі екі санды қосу үшін ...
алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қойып, үлкен
модульден кіші модульді азайту керек.
3) Екі теріс санды қосу үшін ...
қосылғыштардың модульдері қосылады, шыққан санның алдына «-»
таңбасы қойылады.
4) Қарама-қарсы сандардың қосындысы ...
нөлге тең.
5) Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту үшін ...
көбейткіштердің модулін көбейту керек, шыққан санның алдына «-»
таңбасын қою керек.
6) Таңбалары бірдей екі санды көбейту үшін ...
көбейткіштердің модульдерін көбейту керек.
7) Таңбалары әртүрлі екі санның бөліндісінің ...
мәні теріс сан болып табылады.
8) Таңбалары бірдей екі санның бөліндісінің ...
мәні оң сан болып табылады.
Кім жылдам?
(ауызша есептер шығару)
1) -2,75+(-0,25)= 6) -8*(-5)=
-3 40
2) (-1000)+(-998)= 7) 0*(-10)=
-1998
0
3) -100+99=
-1 8) 0:100=
4) 18+(-10)= 0
8 9) -12:3=
5) -18+10= -4
-8 10) -5*(-5):5=
Т ес т
ы сы
жұ м
1. Қосуды орында: 5 3

7 4
13 13 13 13
а) б ) 1 в ) г )1
28 28 14 28
7 5
2. Азайтуды орында:
18 36

1 1 1 1
а) б ) 1 в ) г )
4 36 36 4
7 9
3. Көбейтуді орында:
18 14

1 1 1 1
а) б ) в ) г )
4 2 3 4
2 4
4. Бөлуді орында: :
9 27
1 1 1 1
а) б ) в ) 1 г )
4 2 2 4
13 1
1.б ) 1 4.в ) 1
28 2

1 1
2. г ) 3.а )
4 4
Сен мұға
лімсің!
Қатесін т
ап.
1. -5,6:(-7)+3,8=4,6
2. -8,6*(-5)+7,5:(-1,5)=-43+5=-38
3. (1,2-2,8):(-0,4)*5=-1,6:(-0,4)*5=-20
4. 99-(20-180:3)=99-40=55
5. -12,5*(-10)=-1,25

5,6:(7)+3,8=3
-8,6*(-5)+7,5:(-1,5)=43+5=-38
(1,2-2,8):(-0,4)*5=-1,6:(-2)=0,8
99-(20-180:3)=99+40=55
-12,5*(-10)=125
Криптограмма.
Мұнда криптограмма берілген. Осы әріптерден
математикалық ұғымдар табу керек.
Мысалы: нүкте...

Н Ш Е Е Ң Д
Ү К Ң Т Ө Е
Р Т Б Е Р У
А Е Б Ө Е К
Д И Қ Л Ш Е
С У Ы Ү Р К
О Н Д Т І І
Криптограмма.
Мұнда криптограмма берілген. Осы әріптерден
математикалық ұғымдар табу керек.
Мысалы: нүкте...

Н Ш Е Е Ң Д
Ү К Ң Т Ө Е
Р Т Б Е Р У
А Е Б Ө Е К
Д И Қ Л Ш Е
С У Ы Ү Р К
О Н Д Т І І
Қорытындылау
Ң. 8*(-3)+(-7)=
Ә. -2*(-5)-12=
З. 3.5-(-0.7)*5=
Е. 32:(-4)+5=
Қ. 6.4:(-1.6)-9=
А. 17-(-12):4=
Н. -42:6+10=
Ұ. 27-(-15):3=
Ж. 5.6:(-4)+0.4=
Ы. (6-15):(-0.3)=
7 20 -31 - -1 -2 3 -3 - -13 32 -13 30 -13

З А Ң Ж Ә Н Е Қ Ұ Қ Ы Қ
Үйге тапсырма:

161-беттегі
№ 675
Бағалау
Сабақ аяқталды
сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Жалпы екілік сандар туралы түсінік беру
Логикалық негіздер. Логикалық амалдарды іске асыру
Рационал сандарды азайту
Теріс сандарды қосу
Франциядағы дипломатиялық этикет
Мақта қыздың тапсырмасы
Мәліметтерді фильтрациялау
Хромдап илеу үрдісіне кейбір факторлардың әсер етуі
Көміртек диоксиді
Ойын терезесіндегі фигуралар
Пәндер