Жаңа сабақ



Копбаева Жанерке
Тақырыбы: «География пәні сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясын пайдаланудың тиімділіктері»

МАҚСАТЫ:
Әр оқушының ойы шыңдалып, өз даму деңгейіне сай жетістіктерге жетуге баулу

Міндеті:
1. Топтық жұмыстың тиімділігін арттыра отырып, кейбір оқушылардың оқу белсенділігін арттыру
2. Оқушыларды өзара жиі араластыру арқылы пәндегі қиындықтарды жеңілдету
3. Сабақ барысында оқушыларға ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
4. Оқушылардың өзара әрекеттестігін арттыра отырып, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын қалыптастыру
5. Жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету

Сын тұрғысынан оқыту технология емес ол бағдарлама. Бұл бағдарлама әлемнің түпкір - түпкірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі.
Мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез-келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету.

Бағдарлама құрлымы 3 деңгейден тұрады
Қызығушылықты ояту
Мағынаны ашу
Ой-толғаныс

Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы бірнеше стратегиялардан тұрады. Соның ішінде мен география пәнінде тиімді пайдалануға болатын мына әдістерді өзім сабақтарымда қолданамын: 1. Топтастыру 2. Эссе жазу 3. Негізгі ойды сүйреттеу 4. Веен диограммасы 5. Ой қозғау

Қызығушылықты ояту
Бұл кезеңінде оқушының тақырып туралы не білетіндігі анықталады, белсенділігін арттырады. Оқушыларды сабаққа психологиялық тұрғыдан дайындай отырып қызығушылық-тарын ояту стратегияларының бірін қолданып қызықты сұрақтар қою арқылы оқушыларды жаңа сабаққа тарту.

Топтың атымен таныстыру.

Бұгінгі сабақта белсенді қатысайық
Тақырыптың мағынасын ашайық
Барлығымыз оте жақсы деген баға алып, жақсы көңіл-күймен келесі сабаққа барайық
Немесе тілектердің орнына алтын ереже жазғыздырып, сабақты бастауға психологиялық дайындық жасатамын
Тілек айту тренингі

Үй тапсырмасы: §27 Орталық Азия
І кезең- «Оратор» кезеңі: тірек сызба бойынша өздерінің моделін жасап қорғайды.
Орталық Азия
Географиялық орны
Климаты
Халқы
Зерттелу тарихы

ІІ кезең - «Бәйге» Зымыран сұрақтар: әр топ үй тапсырмасы бойынша 3 сұраққа жауап беру.
Лавразия
Еуразия
Еуропа
Азия

1. ЮНЕСКО-ның анықтамасы бойынша орталық азияға қай елдер кіреді?
Лавразия тобы географиялық орны

Орта Азия климаталогия жөнінен қанша ендікке бөлінеді?
Үш ендікке
Еуразия тобы климатына толық мағұлмат береді.

Орта азияның халқы қанша ұлтты?
Көп ұлтты
Еуропа тобы халқы жөнінде мәлімет береді.

Азия тобы зерттелу тарихына мағұлмат береді
Қазақтың тұңғыш географы кім?

Мағынаны ашу
Оқушылар жаңа тақырыпты бұрынғы білімімен ұштастыра түседі. Бұл кезеңді іске асыру үшін топқа бөлу арқылы бірнеше әдіс-тәсілдерді қолдана отырып ең тамаша кезеңге яғни оқушының өздігінен білім алу, өзін-өзі өзектілендіру, танымдық қабілеттерінің дамыуына шығармашылық іс әрекетінің ояну, бір сөзбен айтқанда өзіндік еңбек ету кезеңіне айналдырады.

«Білген сайын келеді біле бергім» Жаңа сабақ: Шығыс Азия елдері.
Шығыс Азия
Географиялық орны
Климаты
Халқы
Өнеркәсібі мен шаруашылығы

Географиялық орны

Тынық мұхит жағалауына муссондық климат типі таралған

Өнеркәсібі мен шаруашылығы

Сергіту сәті

Ой толғаныс
Оқушылар өз ойлары мен байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта біліп, өзара алмасады. Оқушы алған білімін пайдалана отырып шешім қабылдайды.

«Кім алғыр» Қорытындылау: Азия елдері
Адасқан объектіні тап.
1) Таулар: Гималай, Тянь-Шань, Памир, Альпі, Алтай.
2) Өзендер: Янцзы, Хуанхе, Тигр, Эфрат, Дунай.
3) Түбек: Арабия, Үндістан, Үнді-Қытай, Скандинавия, Корей.
4) Елдер: Жапония, Қытай, Қазақстан, Франция, Түркия.

Сандар сөйлейді.
44 млн. км2.
8848 м.
3 млрд 740 мың
-403 метр
6995 м
3 млн шаршы км
390 мың шаршы км
12000 мм

Өзін-өзі бағалау.

Оқушылар топта өзара араласа отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады
Ұжымдық жұмыс жасай отырып, пәндегі қиындықтарды шешуді үйренеді
Үлгерімі төмен оқушылар топта араласа отырып, белсенділігі артады, өзіне деген сенімділігі нығаяды
Оқушылар өз бетінше әрекет ете отырып өмірге бейімделеді, жеке тұлға қалыптасады
Кез-келген істі шығармашы-лықпен орындауға дағдыланады

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz