Жаңа сабақ




Презентация қосу
Тақырыбы:
«География пәні сабақтарында
сыни тұрғыдан ойлауды
дамыту технологиясын
пайдаланудың тиімділіктері»

а Жа н е рке
Копбаев
МАҚСАТЫ:

Әр оқушының ойы
шыңдалып, өз даму
деңгейіне сай
жетістіктерге жетуге
баулу
Міндеті:
1. Топтық жұмыстың тиімділігін арттыра
отырып, кейбір оқушылардың оқу белсенділігін
арттыру
2. Оқушыларды өзара жиі араластыру арқылы
пәндегі қиындықтарды жеңілдету
3. Сабақ барысында оқушыларға ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
4.Оқушылардың өзара әрекеттестігін арттыра
отырып, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын
қалыптастыру
5. Жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету
Сын тұрғысынан оқыту технология
емес ол бағдарлама. Бұл бағдарлама
әлемнің түпкір - түпкірінен жиылған
білім берушілердің бірлескен еңбегі.
Мақсаты барлық жастағы
оқушыларға кез-келген мазмұнға сыни
тұрғыдан қарап, саналы шешім
қабылдауға сабақтарда үйрету.
Бағдарлама құрлымы
3 деңгейден тұрады

Қызығушылықты ояту

Мағынаны ашу

Ой-толғаныс
Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы
бірнеше стратегиялардан тұрады.
Соның ішінде мен география пәнінде
тиімді пайдалануға болатын мына
әдістерді өзім сабақтарымда
қолданамын:
1. Топтастыру
2. Эссе жазу
3. Негізгі ойды сүйреттеу
4. Веен диограммасы
5. Ой қозғау
Қызығушылықты ояту
Бұл кезеңінде оқушының тақырып
туралы не білетіндігі анықталады,
белсенділігін арттырады.
Оқушыларды сабаққа
психологиялық тұрғыдан дайындай
отырып қызығушылық-тарын ояту
стратегияларының бірін қолданып
қызықты сұрақтар қою арқылы
оқушыларды жаңа сабаққа тарту.
Топтың атымен таныстыру.
Лавразия

Еуразия

Еуропа

Азия
Тілек айту тренингі

Бұгінгі сабақта белсенді
қатысайық
Тақырыптың мағынасын ашайық
Барлығымыз оте жақсы деген баға
алып, жақсы көңіл-күймен
келесі сабаққа барайық
Немесе тілектердің орнына алтын
ереже жазғыздырып, сабақты
бастауға психологиялық
дайындық жасатамын
Үй тапсырмасы: §27 Орталық Азия

І кезең- «Оратор» кезеңі: тірек сызба
бойынша өздерінің моделін жасап қорғайды.

Орталық Азия

Географиял
ық орны Зерттелу
тарихы

Климаты Халқы
ІІ кезең - «Бәйге» Зымыран сұрақтар:
әр топ үй тапсырмасы бойынша 3
сұраққа жауап беру.

Лавразия

Еуразия
Еуропа
Азия
Лавразия тобы географиялық орны

1. ЮНЕСКО-ның анықтамасы бойынша орталық азияға қай елдер
кіреді?
Еуразия тобы климатына толық мағұлмат береді.

Орта Азия климаталогия жөнінен
қанша ендікке бөлінеді?

Үш ендікке
Еуропа тобы халқы жөнінде мәлімет береді.

Орта азияның халқы қанша ұлтты?

Көп ұлтты
Азия тобы зерттелу тарихына мағұлмат береді

Қазақтың тұңғыш географы кім?
Мағынаны ашу
Оқушылар жаңа тақырыпты бұрынғы
білімімен ұштастыра түседі. Бұл кезеңді іске
асыру үшін топқа бөлу арқылы бірнеше әдіс-
тәсілдерді қолдана отырып ең тамаша кезеңге
яғни оқушының өздігінен білім алу, өзін-өзі
өзектілендіру, танымдық қабілеттерінің
дамыуына шығармашылық іс әрекетінің ояну,
бір сөзбен айтқанда өзіндік еңбек ету кезеңіне
айналдырады.
«Білген сайын келеді біле бергім»
Жаңа сабақ: Шығыс Азия елдері.

Шығыс Азия

Географиялық
орны Өнеркәсібі мен
шаруашылығы

Климаты Халқы
Географиялық орны
Тынық мұхит жағалауына
муссондық климат типі таралған
Өнеркәсібі мен шаруашылығы

Ма
шин
а
жас
ау
Электронды
тауарлар

Түрлі-түсті металургия
Сергіту сәті
Ой толғаныс
Оқушылар өз ойлары мен байқаған
ақпараттарды өз сөздерімен айта
біліп, өзара алмасады. Оқушы
алған білімін пайдалана отырып
шешім қабылдайды.
«Кім алғыр»
Қорытындылау: Азия елдері
Адасқан объектіні
тап.
1) Таулар: Гималай, Тянь-Шань, Памир, Альпі, Алтай.

2) Өзендер: Янцзы, Хуанхе, Тигр, Эфрат, Дунай.

3) Түбек: Арабия, Үндістан, Үнді-Қытай, Скандинавия, Корей.

4) Елдер: Жапония, Қытай, Қазақстан, Франция, Түркия.
Сандар сөйлейді.

1) 44 млн.км2.
2) 8848 м.
3) 3 млрд 740 мың
4) -403 метр
5) 6995 м
6) 3 млн шаршы км
7) 390 мың шаршы км
8) 12000 мм
Өзін-өзі
бағалау.
Ұжымдық
жұмыс жасай
отырып,
пәндегі
қиындықтарды
Оқушылар шешуді
топта өзара үйренеді
араласа Үлгерімі төмен
отырып, оқушылар топта
өздеріне деген араласа отырып,
сенімділіктері белсенділігі
артады артады, өзіне
деген сенімділігі
нығаяды

Оқушылар өз
Кез-келген істі
бетінше әрекет ете
шығармашы-
отырып өмірге
лықпен
бейімделеді, жеке
орындауға
тұлға
дағдыланады
қалыптасады
Назарларыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Тексеру сабағы
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Дәстүрлі емес сабақтар
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Бақылау сабақтары
Сабақтың типтері
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Мұғалім жетістіктері
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Сабақты талдау түрлері
Пәндер