Жаңа сабақ


Slide 1

Копбаева Жанерке

Тақырыбы: «География пәні сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясын пайдаланудың тиімділіктері»

Slide 2

МАҚСАТЫ:

Әр оқушының ойы шыңдалып, өз даму деңгейіне сай жетістіктерге жетуге баулу

Slide 3

Міндеті:

1. Топтық жұмыстың тиімділігін арттыра отырып, кейбір оқушылардың оқу белсенділігін арттыру

2. Оқушыларды өзара жиі араластыру арқылы пәндегі қиындықтарды жеңілдету

3. Сабақ барысында оқушыларға ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

4. Оқушылардың өзара әрекеттестігін арттыра отырып, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын қалыптастыру

5. Жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету

Slide 4

Сын тұрғысынан оқыту технология емес ол бағдарлама. Бұл бағдарлама әлемнің түпкір - түпкірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі.

Мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез-келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету.

Slide 5

Бағдарлама құрлымы 3 деңгейден тұрады

Қызығушылықты ояту

Мағынаны ашу

Ой-толғаныс

Slide 6

Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы бірнеше стратегиялардан тұрады. Соның ішінде мен география пәнінде тиімді пайдалануға болатын мына әдістерді өзім сабақтарымда қолданамын: 1. Топтастыру 2. Эссе жазу 3. Негізгі ойды сүйреттеу 4. Веен диограммасы 5. Ой қозғау

Slide 7

Қызығушылықты ояту

Бұл кезеңінде оқушының тақырып туралы не білетіндігі анықталады, белсенділігін арттырады. Оқушыларды сабаққа психологиялық тұрғыдан дайындай отырып қызығушылық-тарын ояту стратегияларының бірін қолданып қызықты сұрақтар қою арқылы оқушыларды жаңа сабаққа тарту.

Slide 8

Топтың атымен таныстыру.

Slide 9

Бұгінгі сабақта белсенді қатысайық

Тақырыптың мағынасын ашайық

Барлығымыз оте жақсы деген баға алып, жақсы көңіл-күймен келесі сабаққа барайық

Немесе тілектердің орнына алтын ереже жазғыздырып, сабақты бастауға психологиялық дайындық жасатамын

Тілек айту тренингі

Slide 10

Үй тапсырмасы: §27 Орталық Азия

І кезең- «Оратор» кезеңі: тірек сызба бойынша өздерінің моделін жасап қорғайды.

Орталық Азия

Географиялық орны

Климаты

Халқы

Зерттелу тарихы

Slide 11

ІІ кезең - «Бәйге» Зымыран сұрақтар: әр топ үй тапсырмасы бойынша 3 сұраққа жауап беру.

Лавразия

Еуразия

Еуропа

Азия

Slide 12

1. ЮНЕСКО-ның анықтамасы бойынша орталық азияға қай елдер кіреді?

Лавразия тобы географиялық орны

Slide 13

Орта Азия климаталогия жөнінен қанша ендікке бөлінеді?

Үш ендікке

Еуразия тобы климатына толық мағұлмат береді.

Slide 14

Орта азияның халқы қанша ұлтты?

Көп ұлтты

Еуропа тобы халқы жөнінде мәлімет береді.

Slide 15

Азия тобы зерттелу тарихына мағұлмат береді

Қазақтың тұңғыш географы кім?

Slide 16

Мағынаны ашу

Оқушылар жаңа тақырыпты бұрынғы білімімен ұштастыра түседі. Бұл кезеңді іске асыру үшін топқа бөлу арқылы бірнеше әдіс-тәсілдерді қолдана отырып ең тамаша кезеңге яғни оқушының өздігінен білім алу, өзін-өзі өзектілендіру, танымдық қабілеттерінің дамыуына шығармашылық іс әрекетінің ояну, бір сөзбен айтқанда өзіндік еңбек ету кезеңіне айналдырады.

Slide 17

«Білген сайын келеді біле бергім» Жаңа сабақ: Шығыс Азия елдері.

Шығыс Азия

Географиялық орны

Климаты

Халқы

Өнеркәсібі мен шаруашылығы

Slide 18

Географиялық орны

Slide 19

Тынық мұхит жағалауына муссондық климат типі таралған

Slide 20

Өнеркәсібі мен шаруашылығы

Slide 21

Сергіту сәті

Slide 22

Ой толғаныс

Оқушылар өз ойлары мен байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта біліп, өзара алмасады. Оқушы алған білімін пайдалана отырып шешім қабылдайды.

Slide 23

«Кім алғыр» Қорытындылау: Азия елдері

Адасқан объектіні тап.

1) Таулар: Гималай, Тянь-Шань, Памир, Альпі, Алтай.

2) Өзендер: Янцзы, Хуанхе, Тигр, Эфрат, Дунай.

3) Түбек: Арабия, Үндістан, Үнді-Қытай, Скандинавия, Корей.

4) Елдер: Жапония, Қытай, Қазақстан, Франция, Түркия.

Slide 24

Сандар сөйлейді.

44 млн. км2.

8848 м.

3 млрд 740 мың

-403 метр

6995 м

3 млн шаршы км

390 мың шаршы км

12000 мм

Slide 25

Өзін-өзі бағалау.

Slide 26

Оқушылар топта өзара араласа отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады

Ұжымдық жұмыс жасай отырып, пәндегі қиындықтарды шешуді үйренеді

Үлгерімі төмен оқушылар топта араласа отырып, белсенділігі артады, өзіне деген сенімділігі нығаяды

Оқушылар өз бетінше әрекет ете отырып өмірге бейімделеді, жеке тұлға қалыптасады

Кез-келген істі шығармашы-лықпен орындауға дағдыланады

Slide 27

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Тексеру сабағы
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Дәстүрлі емес сабақтар
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Бақылау сабақтары
Сабақтың типтері
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Мұғалім жетістіктері
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Сабақты талдау түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz