Барлығы неше алма


Slide 1

«Математика -

ғылымдар патшасы»

Slide 2

ОЙЫН КЕЗЕҢДЕРІ

1. «БІЛІМ - АҚИҚАТ БАСТАУЫ»

3. «ТАЛАНТЫҢМЕН ТАНЫЛ»

4. «ҰШҚЫР ОЙ»

Slide 3

Бұл турда ұяшықтарды таңдай отырып, сұрақтарға жауап беру.

І КЕЗЕҢ

«БІЛІМ - АҚИҚАТ

БАСТАУЫ»

Slide 4

10

20

30

10

10

20

20

30

30

Slide 5

ІІ КЕЗЕҢ

«ТАЛАНТЫҢМЕН

ТАНЫЛ»

Slide 6

МАТЕМАТИКАЛЫҚ АМАЛДАР

ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА

100

100

200

200

300

400

300

400

Slide 7

Бұл турда ойыншылар жеке-жеке жауаптарын айтады.

Бағалануы-100 ұпай.

ІІІ ТУР

«ҰШҚЫР ОЙ»

Slide 8

Үш пар ат 30 км шапса, әр пар ат неше км шабады ?

30

Slide 9

Ертегіде кездесетін үш басты айдаҺардың неше көзі, неше мұрны болған?

(6 көзі 3 мұрыны)

Slide 10

Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды?

(4)

Slide 11

100 жылдығы аталып өткен қазақ математигі кім?

Slide 12

Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұламасы кім?

Slide 13

«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

«Бір тал кессең, он тал ек»

Мақалды жалғастыр «Білекті бірді жығады, . . . »

«Бір тал кессең, . . . »

Slide 14

Әсем «Менің Қазақстаным» поезына басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7 вагонға отырды. Екеуі бір вагонға мінген екен. Поезда неше вагон болған?

(13)

Slide 15

Жыл он екі айда 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі?

Барлық

Slide 16

Атам, әжем, ағаммен.

Әкем, інім және мен, анам және енесі

Енесінің бөлесі, отыр едік шай ішіп.

Жеңгем кірді майысып, арқасында кіші інім.

Саны қанша айта ғой, үйдегі бар кісінің?

(11адам)

Slide 17

АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, БЕС БЕСТІКТЕРДЕН 100 САНЫН АЛ.

5 5 5 5 5 = 100

кері

(5*5*5) - (5*5) = 100

Slide 18

МАТЕМАТИКАЛЫҚ АМАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ 100 САНЫН ШЫҒАР

1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 100

1+2+ 3+ 4 + 5+ 6+ 7+ 8* 9 = 100

Slide 19

ТЕК ҚАНА «ҚОСУ» ТАҢБАСЫН ПАЙДАЛАНЫП 99 САНАНЫ ШЫҒАР

9 8 7 6 5 4 3 2 1 =99

9+8+ 7+6+5+4 3+ 21 =99

Slide 20

КЕЗ - КЕЛГЕН АМАЛ ТАҢБАЛАРЫН ПАЙДАЛАНЫП,

ТЕҢДІГІН ТАП

1 2 3 4 5 = 2

(1* 2*3+4) : 5=2

Slide 21

12

кері

Slide 22

12

кері

Slide 23

22

кері

Slide 24

18

кері

Slide 25

1. Қандай математикалық термин бар?

Тамыр

Бұта

Түбір

Күлте

Slide 26

2. Нанды үш бөлікке бөлу үшін қанша рет кесу керек?

3

4

1

2

Slide 27

3. Екі қолда 10 саусақ бар. Ал 10 қолда неше саусақ бар?

100

10

110

50

Slide 28

7

5

3

2, 5

4. Бір алма, екі жарты алма және төрт ширек алма. Барлығы неше алма?

Slide 29

5. Мысық тәуліктің ¼ бөлігінде тамақ ішеді. Қалған бөлігінде ұйықтайды. Мысық қанша сағат ұйықтайды ?

16

18

20

6

Slide 30

6. Ыдысты суға толтырсақ салмағы 7 кг болады. Ал суды ыдыстың жартысына құйғанда 4 кг болады. Ыдыстың массасы неше кг?

0, 5

1

2

3

Slide 31

7. Қазіргі кездегі фотоаппараттар қандай?

Сандық

Формулалық

Бөлшектік

Цифрлық

Slide 32

Бұрыш

Төбе

Еден

Қабырға

8. Қай сөз математикалық терминге жатпайды?

Slide 33

Ықшамдау

Есептеу

Қысқарту

Жақшаға алу

9. Жұмыс орны жеткіліксіз болғанда қызметкерлерге, жұмысшыларға не жүргізіледі?

Slide 34

Шабдалы

Алма

Алмұрт

Екеуі тең

10. Алмұрт алмадан ауыр, ал алма шабдалыдан ауыр. Алмұрт пен шабдалының қайсысы ауыр?

Slide 35

11. Оқушылар жұптасып келе жатыр. Айдана жұптарды санап еді: алдында 7 жұп, соңында 5 жұп келе жатыр екен. Оқушылардың саны қанша?

26

24

12

13

Slide 36

10

5

6

4

12. Ағасында 2 конфет, інісінде 12 конфет бар. Конфет саны екеуіндеде бірдей болу үшін ағасы інісінен қанша конфет алу керек?

Slide 37

ондық

бірлік

жиын

ноль

13. Оны үндістер “сунья”, арабтар “сифр” ?деп атады. Оның қазіргі атауы қандай?

Slide 38

3

9

6

2

14. 3, 5, 9 цифрларын пайдаланып қанша екі таңбалы сан жазуға болады?

Slide 39

Қосымша тапсырма

Негізгі сөздер: Балықшы, фут, балық

Балықшының айтуы бойынша, ол ұзындығы келесідей болатын балық ұстады:

басы 60 фут,

құйрығы - басының ұзындығы мен денесінің жартысы,

ал денесі - балықтың басынан бастап құйрығына дейінгі ұзындықтың жартысы.

Сонда балықтың ұзындығы қанша?

Көмек: балықтың құйрығы - басының ұзындығын 3 еселегенге тең.

Жауабы: 480 фут

Slide 40

Жеңімпаздарды

марапаттау

Slide 41

Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың “Қазақстан-2030 жылы барсқа апаратын-бүгінгі мектеп партасында отырған оқушылар” деген сөзін әрқашан жадымызда ұстап, Елбасының сенімін ақтауда дәл бүгінгідей өз білімімізбен биіктерден көріне берейік.


Ұқсас жұмыстар
Төртбұрыштың бұрышы нешеу
Дөңгелек тобына
Күндер тобы
"Алтын тәж"
Санды жоқ санға көбейт
Шығармашылық тапсырмалар бала белсенділігін арттырудың негізі
Сергіту мүшелерінің сайысы
Сөзжұмбақ шешу
Жұп сандар
Шаршы тобына
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz