Ашық сабақ




Презентация қосу
Атырау облысы,
Құрманғазы ауданы
Қиғаш жалпы орта мектебі

Ашық сабақ
Тақырыбы: Көбейтудің
ауыстырымдылық қасиеті.
Пәні: Математика
Мұғалім: Бисенова Н.Х.
2014 – 2015 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.
С
А Білімділігі:
Б Оқушыларды көбейтудің ауыстырымдылық қасиетімен
А таныстыру. Кері есептер құрастыру және оларды шығару
Қ жұмыстарын жалғастыру. Ауызша есептеу және жазбаша қосу
Т және азайту дағдыларын жетілдіру.
Ы
Ң Тәрбиелігі: Оқушыларды елжандылыққа, Отаншылдыққа, бірлікке,
ынтымақтастыққа тәрбиелеу;
М
А Дамытушылығы: Оқушылардың дүниетанымын кеңейту, білім, білік
Қ дағдыларын арттыру, ойындар арқылы математикаға деген
С қызығушылығын арттыру;
А
Т Көркемділігі: слайд, тест сұрақтары, логикалық сұрақтар.
Ы Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, байқау, әңгімелеу.
Түрі:, қайталау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі

Оқып білім аламыз
Біз көңілді баламыз.
Математика пәнінде
Тапқыр, алғыр боламыз.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың солар табылатын қасыңнан
ІІ. Үй жұмысын тексеру

1. Тәулікте неше сағат бар?
2. Сыйымдылық өлшем бірлігі?
3. Ұзындық өлшем бірлігі?
4. 1 сағатта неше минут бар?
5. Теңдеу дгеніміз не?
6. Шаршы деген не?
7. Үшбұрыш деген не?
1. 1 ғасырда қанша жыл ?
2. 1 жылда қанша ай бар?
3. 1айда қанша күн бар?
4. 1 аптада неше күн бар?
5. Қосуға кері амал?
6. Ұлы жеңіске неше жыл ?
7.Қазақстан халқы
Ассамблеясының құрылғанына
неше жыл ?
Балапанға көмектес
(15 7) =12
Арифметикалық
диктант.
а).34 және 8
сандарының
қосындысын тап.

ә).61 және 6
сандарының айырмасын
тап.
б).46-ны 28-ге арттыр.
в). 81-ді 37-ге кеміт.
Арифметикалық
диктантты тексеру.
а).34 +8= 42
ә).61- 6 =55
б).46+ 28=74
в). 81-37= 44
Жаңа сабақ.
Сабақтың тақырыбын
және мақсатын
хабарлау.

Көбейтудің
ауыстырымдылық
қасиеті.
Оқулықпен жұмыс.
қатар

Б
1. 3х4=12
А
Ғ
А 2. 4х3=12
н
Қортынды .
Көбейткіштердің орындарын
ауыстырғаннан
көбейтіндінің мәні
өзгермейді. Бұл көбейтудің
ауыстырымдылық қасиеті.
а х в=в х а.

№2.
Көбейтудің
ауыстырымдылық
қасиетін пайдаланып,
нәтижені тап.
Тексеру. 2х3=6 7х2=14
3х2=2 2х7=14

4х2=8 9х2=18
2х4=8 2х9=18
5х2=10
2х5=10
Салыстыр:
4х2* 4+4+4 5х3 * 5+5+5
8:2*6-2-2 8х4 * 8+8+8

3х4 * 3+3+3+3
8:4 * 8-2-2-2
Салыстыр:
4х4 4+4+4 5х3 = 5+5+5
8:2 6-2-2 8х4 8+8+8

3х4 = 3+3+3+3
8:4 8-2-2-2
Кестені толтыр.

Көбейткіш 9 2 8 3 2

Көбейткіш 2 3 2 3 4

Көбейтінді

Бөлінгіш 18 6 16 9 8

Бөлгіш 9 2 8 3 2

Бөлінді
Сергіту сәті.
Сергіту сәті
Ой толғау. Ауызша сұрақтарға жауап беру.

1).Майра әжесінің үйінде 1 апта 3 күн болды. Майра
әжесінің үйінде барлығы неше күн болды?

2). Екі адам шахматты 2 сағат ойнады. Бір
адам неше сағат ойнайды?

3). Дорбадағы 10 асықты 10 бала алды. Сонда дорбада 1
асық қалды. Ол қалай?

4). Тауық екі аяғымен тұрғанда 3 кг тартады. Бір аяғымен
тұрғанда неше кг тартады ?

5).
Математикалық зерттеу, суреттеу.

а + в = в + а

а х в = а х в / х /, / . /

1. Ұқсастығы неде ?
2. Айырмашылығы неде?
3. Көбейту амалының таңбалануы.
4. Көбейту дегеніміз не ?
5. Бөлу дегеніміз не?
Қортындылау:
Рефлекция .

Не білдік ?
Не үйрендік ?

Үйғе тасырма .№ 3.

Бағалау.
Ойын “ Кім жылдам?”
Кестедегі көрсетілген сандарды ата және
жаз.
27, 20, 290, 601, 140,

Жүзд. Онд. бірлік Оқылуы жазылуы
Қосындының мәнін тап.

70+20=7онд.+2онд.=9онд.=90
270+20=27онд.
+2онд.=29онд.=290
90-70=9онд.-7онд.=20
290-20=29онд.-2онд.=27онд.=270
2 тапсырма:
Оқы ,үйрен ,пайдалан

Бірінші сыныпта оқушы 12 тақпақ, ал екінші
сыныпта одан 16 тақпақ артық жаттады.
Үшінші сыныпта алдыңғы екі сыныпта қанша
болса, сонша тақпақ жаттады. Үшінші
сыныпта оқушы неше тақпақ жаттады?
2 тапсырма:
Оқы, үйрен ,пайдалан

Бүгін радиодан ересек адамдарға арналған 45
ән, ал балалар үшін одан 15 ән кем шырқады.
Бүгін радиодан барлығы неше ән шырқады?
1-сынып- 12 тақпақ
2-сынып-?, 16 тақпақ артық 3-сынып -?
тақпақ

Шешуі :12+(12+16)=40 (тақпақ)
Жауабы :40 тақпақ
Ересектерге – 45 ән
Балаларға -?,15 ән кем Барлығы -? ән

Шешуі :45+(45-15)=75 (ән)
Жауабы :75 ән
Сергіту сәті
3 тапсырма
Кімнің ойы ұшқыр?
Өзіндік жұмыс
“Алғырлар” тобына “Тапқырлар” тобына

х+24=76 83- х=34
x-36=49 х+16=51
28+х=71 х-32=62
4 тапсырма
Ұшқыр ой алға жетелейді

14+7*13-6 15+6*14-8
26+7*18+8 15-9*11-7
38-9*24-5 32-6*28+4
5 тапсырма
“Сен маған, мен саған”
“Алғырлар” тобына

№4
Жүзден бастап
жүз онға дейін
бір-бірден қоса
отырып, сана
және әр санды
жаз.

Мысалы : 101,
Қызықты есептер.
1).Балалар 8 наурызға
анасына гүл сыйлады. Анар 3 тал
гүл , Қайрат одан 2 гүл артық сыйлады.
Қайрат неше гүл сыйлады?

2).Шөпте қояндар тығылып отыр. Тек он
құлақтары ғана көрініп тұр. Қанша
қоян тығылып отыр ?
Қорытындылау
Бағалау
й тапсырмасын беру:
№6, 185 бет

Ұқсас жұмыстар
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
AutoPlayMediaStudio редакторымен жұмыс жасап үйрену
Жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуі
Мауараннахр мен Моғолстан хандығы
Қазақ хандығының құрылуы
Жақты сөйлем
Сабақ мақсаты
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Роза қолдану Қалалық сайыс
Жай сөйлем түрлері
Пәндер