Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу


Slide 1

Өзіндік жұмыстың тақырыбы:

Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу

Орындаған: Семеева Лаура Дыбырқызы

Slide 2

Мақсаты:

Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің түрлерін терең меңгеруіне жол ашу;

Оқушылардың өз бетімен алған білімдерін түсініп, өз ойын жинақтап орынды жеткізе білуге баулу;

Қазақ ауыз әдебиеті үлгілерін меңгерту арқылы оқушыларды елжандылыққа, тапқырлыққа, салт-дәстүрлерді құрметтей білуге тәрбиелеу.

Slide 3

“Білу, тану” бөлімі бойынша көрнекіліктер

Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, өз ойыңды аяқта.

Қай халықтың болмасын . . . әдебиеті бар.

Халық ауыз әдебиетін екінші сөзбен . . . деп атауға болады.

Қазақ ауыз әдебиетінің мынандай түрлері бар: . . . , . . . , . . . , . . . , . . . , . . . , т. б

Slide 4

Сұрақтар:

Slide 5

Мәтінмен танысыңыздар.

Slide 6

Мақал- мәтелдерді жалғастырыңыздар.

Батаменен . . көгерер,

Жаңбырменен . . . көгерер.

. . . бала - арлы бала,

Әдепсіз бала- . . . бала.

Ердің атын еңбек . . .

Slide 7

Қазақ халқының ауыз әдебиеті саласы бойынша тест тапсырмаларын орындаңыздар.

1. Төмендегі берілгендердің қайсысы ауыз әдебиеті үлгілеріне жатпайды?

а) жұмбақтар ә) ертегілер б) әдеби ертегілер

2. Қазақ ауыз әдебиетінің авторы болған ба?

а) білмеймін ә) ертеректе болған б) болмаған

3. Қазақ ауыз әдебиеті қалай тараған?

а) ауызша ә) жазбаша б) білмеймін

4. Жылқының пірі қалай аталады?

а) Зеңгі баба ә) Қамбар ата б) Шопан ата

5. Наурыз көже неше түрлі дәмнен тұрады?

а) 5 ә) 9 б) 7

Slide 8

“Түсіну”бөлімі бойынша көрнекіліктер

Сұрақтарға жауап беріңіздер.

Неліктен халық ауыз әдебиеті деп аталған?

Қазақ халқының ауыз әдебиеті қалай тараған?

Неліктен наурыз түркі халықтарының жаңа жылы деп аталады?

Тұрмыс-салт жырларын білу не үшін керек деп ойлайсың?

Slide 9

Мақал-мәтелдің екінші сыңарын жазыңыздар.

Ана тілі ой өсіреді, . . .

Еңбек етсең ерінбей, . . .

Талабы жоқ жас, . . .

Атаңа не қылсаң, . . .

Күлме досқа, . . .

Slide 10

Өз сөзіңізбен жалғастырыңыз:

1. Біз жұмбақтарды көп білуіміз керек,

өйткені . . .

2. Жаңылтпаштарды көп жаттау керек,

өйткені . . .

3. Мақал -мәтелдер әр алуан тақырыптарды қамтиды, сондықтан . . .

4. Аңыз өмірде болған адамның іс-әрекетіне байланысты туады, сол себепті . . .

Slide 11

“Қолдану” бөлімі бойынша көрнекіліктер

Slide 12

Сызба үлгісі

Қазақ халқының ауыз әдебиетінің түрлері

Жаңылтпаштар

Аңыз әңгімелер

Тұрмыс-салт жырлары

Мақал-мәтелдер

Жұмбақтар

Ертегілер

Slide 13

Сызба үлгісі

Ертегінің

түрлері

Slide 14

Өз ойыңмен толықтыр.

Тақырыбы

Мысалы

1

Отан туралы

2

Тіл туралы

3

Денсаулық туралы

4

Отбасы туралы

Slide 15

“Талдау” бөлімі бойынша көрнекіліктер

Салыстырыңыз

Қаңбақ шал Дәу

Ақымақ,

Үлкен,

Күшті

Аңқау

Т тірі

Ақылды

Тапқыр

Кішкентай

Әлсіз

Slide 16

Берілген мақал- мәтелдерді тақырыптарына қарай топтастырыңыз

Оқу-білім бұлағы,

Білім-өмір шырағы.

Жаңбырменен жер көгерер,

Батаменен ер көгерер.

Ана сүті бой өсіреді,

Ана тілі ой өсіреді.

Ата-асқар тау,

Ана-бауырындағы бұлақ,

Бала жағасындағы құрақ

Slide 17

Алдыңғы 3 сурет бойынша жұмбақ, кейінгі 3 сурет бойынша мақал-мәтелді еске түсіріңіз.

Slide 18

“Жинақтау” бөлімі бойынша көрнекіліктер

Қартайыпты, өте, арыстан.

Ол, масаның, жұлып, тілін, алыпты.

Түлкі, түсіп, апанға, кетіпті.

Ол, тауды, екі, бір-бірімен, соғыстырып, отырыпты, ойнап.

Берілген сөздерді орнына қойып, сөйлемді дұрыс құрастырыңыз. Бұл қай ертегінің кейіпкерлері?

Slide 19

“Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ”ертегісі бойынша

Егер де мен . . .

Мен сол кезде қарлығаштың орнында болсам . . . нұсқаларының бірін таңдап, төмендегі сұрақтың біріне жауап беріңіздер.

Сен ертегінің қалай аяқталғанын қалар едің?

Қарлығаштың орнында болсаң, адамзатқа қалай көмектесер едің?

Slide 20

Суретке қарап, наурыз мерекесі туралы шағын шығарма жаз.

Slide 21

Суретте көрсетілген түлікке байланысты қандай өлең білесің? Ешкінің пірі қалай аталады?

Slide 22

Ән тыңдайық!

“Бесік жыры”

Slide 23

Назарларыңызға рахмет!

Назарларыңызға

рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Блум таксономиясының танымдық деңгейлері
Бұрғылау қондырғыларының Негізгі ұғым мұнай бергіштікті жұмыс істеу принципін меңгеру арттыру жолдарын анықтау
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Блум таксономиясы бойынша сабақта оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
Көктем сәні. 3 сынып
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Блум таксономиясы оқыту нәтижелілігін бағалау әдістемесі ретінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz