Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу




Презентация қосу
ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТЫҢ
ТАҚЫРЫБЫ:

Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз
әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық
көрнекіліктер әзірлеу

Орындаған: Семеева Лаура Дыбырқызы
МАҚСАТЫ:

Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің
түрлерін терең меңгеруіне жол ашу;
Оқушылардың өз бетімен алған
білімдерін түсініп, өз ойын жинақтап
орынды жеткізе білуге баулу;
Қазақ ауыз әдебиеті үлгілерін меңгерту
арқылы оқушыларды елжандылыққа,
тапқырлыққа, салт-дәстүрлерді
құрметтей білуге тәрбиелеу.
“БІЛУ, ТАНУ” БӨЛІМІ БОЙЫНША
КӨРНЕКІЛІКТЕР
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді
қойып, өз ойыңды аяқта.
Қай халықтың болмасын ... әдебиеті
бар.
Халық ауыз әдебиетін екінші сөзбен ...
деп атауға болады.
Қазақ ауыз әдебиетінің мынандай
түрлері бар: ... , ... , ... , ... , ... , ... , т.б
СҰРАҚТАР:
Қазақ халқының ауыз әдебиеті үлгілерін кім
ауызша таратқан?

Ертеде қазақ халқы не өсірумен айналысқан?

Қазақ ауыз әдебиетінің түрлері қандай?
МӘТІНМЕН ТАНЫСЫҢЫЗДАР.
Қай халықтың болсын ауыз әдебиеті
бар. Қазақ халқы ауыз әдебиеті
шығармаларына бай.Халық ауыз
әдебиеті – халықтың ауызша шығарып,
ауызша сақтаған мұрасы. Олардың
авторы ұмытылған.Шығарманың
мазмұны ұрпақтан –ұрпаққа ауызша
жеткен.
Ертеден қазақ халқы негізінен мал
өсірумен айналысқан. Қазақ халқының
тұрмысы, сенімі, тарихы халық ауыз
әдебиетінде көрініс тапқан. Қазақ ауыз
әдебиетінің мынадай түрлері бар:
тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер,
жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер,
аңыз әңгімелер және т.б
МАҚАЛ- МӘТЕЛДЕРДІ ЖАЛҒАСТЫРЫҢЫЗДАР.

Батаменен .. көгерер,
Жаңбырменен ... көгерер.

... бала – арлы бала,
Әдепсіз бала- ... бала.

Ердің атын еңбек ... .
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ
САЛАСЫ БОЙЫНША ТЕСТ
ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАҢЫЗДАР.
1.Төмендегі берілгендердің қайсысы ауыз әдебиеті үлгілеріне
жатпайды?
а) жұмбақтар ә) ертегілер б) әдеби ертегілер
2. Қазақ ауыз әдебиетінің авторы болған ба?
а) білмеймін ә) ертеректе болған б) болмаған
3. Қазақ ауыз әдебиеті қалай тараған?
а) ауызша ә) жазбаша б) білмеймін
4. Жылқының пірі қалай аталады?
а) Зеңгі баба ә) Қамбар ата б) Шопан ата
5. Наурыз көже неше түрлі дәмнен тұрады?
а) 5 ә) 9 б) 7
“ТҮСІНУ”БӨЛІМІ БОЙЫНША КӨРНЕКІЛІКТЕР

Сұрақтарға жауап беріңіздер.
1. Неліктен халық ауыз әдебиеті деп
аталған?
2. Қазақ халқының ауыз әдебиеті қалай
тараған?
3. Неліктен наурыз түркі халықтарының
жаңа жылы деп аталады?
4. Тұрмыс-салт жырларын білу не үшін
керек деп ойлайсың?
МАҚАЛ-МӘТЕЛДІҢ ЕКІНШІ СЫҢАРЫН
ЖАЗЫҢЫЗДАР.

1. Ана тілі ой өсіреді, ... .
2. Еңбек етсең ерінбей, ... .
3. Талабы жоқ жас, ... .
4. Атаңа не қылсаң, ... .
5. Күлме досқа, ... .
ӨЗ СӨЗІҢІЗБЕН ЖАЛҒАСТЫРЫҢЫЗ:

1. Біз жұмбақтарды көп білуіміз керек,
өйткені ... .
2. Жаңылтпаштарды көп жаттау
керек,
өйткені ... .
3. Мақал –мәтелдер әр алуан
тақырыптарды қамтиды,
сондықтан ... .
4. Аңыз өмірде болған адамның іс-
әрекетіне байланысты туады, сол
“ҚОЛДАНУ” БӨЛІМІ БОЙЫНША КӨРНЕКІЛІКТЕР

Қазақ халқының ауыз
әдебиетінің түрлері
бойынша сызба
дайындаңыздар.
СЫЗБА ҮЛГІСІ

Тұрмыс-салт
Аңыз әңгімелер
жырлары
Қазақ
халқының
Мақал- ауыз Ертегілер
мәтелдер әдебиетінің
түрлері

Жұмбақтар Жаңылтпаштар
СЫЗБА ҮЛГІСІ

Қиял-ғажайып

Ертегінің
Хайуанаттар
туралы түрлері Тұрмыс-салт
ӨЗ ОЙЫҢМЕН ТОЛЫҚТЫР.
№ Тақырыбы Мысалы

1 Отан туралы

2 Тіл туралы

3 Денсаулық туралы

4 Отбасы туралы
“ТАЛДАУ” БӨЛІМІ БОЙЫНША КӨРНЕКІЛІКТЕР

Салыстырыңыз
Қаңбақ шал Дәу
Т тірі

Ақымақ,
Ақылды Үлкен,
Тапқыр Күшті
Кішкентай Аңқау
Әлсіз
БЕРІЛГЕН МАҚАЛ- МӘТЕЛДЕРДІ
ТАҚЫРЫПТАРЫНА ҚАРАЙ
ТОПТАСТЫРЫҢЫЗ
Оқу-білім бұлағы,
Білім-өмір шырағы.
Жаңбырменен жер көгерер,
Батаменен ер көгерер.
Ана сүті бой өсіреді,
Ана тілі ой өсіреді.
Ата-асқар тау,
Ана-бауырындағы бұлақ,
Бала жағасындағы құрақ
АЛДЫҢҒЫ 3 СУРЕТ БОЙЫНША ЖҰМБАҚ,
КЕЙІНГІ 3 СУРЕТ БОЙЫНША МАҚАЛ–МӘТЕЛДІ
ЕСКЕ ТҮСІРІҢІЗ.
“ЖИНАҚТАУ” БӨЛІМІ БОЙЫНША
КӨРНЕКІЛІКТЕР
Қартайыпты, өте, арыстан.
Ол, масаның,жұлып, тілін, алыпты.
Түлкі, түсіп, апанға, кетіпті.
Ол, тауды ,екі, бір-бірімен,
соғыстырып, отырыпты, ойнап.
Берілген сөздерді орнына қойып,
сөйлемді дұрыс құрастырыңыз. Бұл
қай ертегінің кейіпкерлері?
“ҚАРЛЫҒАШТЫҢ ҚҰЙРЫҒЫ НЕГЕ
АЙЫР? ”ЕРТЕГІСІ БОЙЫНША

Егер де мен...
Мен сол кезде қарлығаштың орнында
болсам... нұсқаларының бірін таңдап,
төмендегі сұрақтың біріне жауап
беріңіздер.
Сен ертегінің қалай аяқталғанын қалар
едің?
Қарлығаштың орнында болсаң,
адамзатқа қалай көмектесер едің?
СУРЕТКЕ ҚАРАП, НАУРЫЗ МЕРЕКЕСІ ТУРАЛЫ ШАҒЫН
ШЫҒАРМА ЖАЗ.
СУРЕТТЕ КӨРСЕТІЛГЕН ТҮЛІККЕ
БАЙЛАНЫСТЫ ҚАНДАЙ ӨЛЕҢ БІЛЕСІҢ?

ЕШКІНІҢ ПІРІ ҚАЛАЙ АТАЛАДЫ?
Ән тыңдайық!
“Бесік жыры”
Назарларыңызға
Назарларыңызға рахмет
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Блум таксономиясының танымдық деңгейлері
Бұрғылау қондырғыларының Негізгі ұғым мұнай бергіштікті жұмыс істеу принципін меңгеру арттыру жолдарын анықтау
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Көктем сәні. 3 сынып
Блум таксономиясы бойынша сабақта оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Блум таксономиясы оқыту нәтижелілігін бағалау әдістемесі ретінде
Пәндер