Кітап беттерін жыртпа




Презентация қосу
“Алғабас” орта мектебі

Кітап -
қашан да
қастерлі !

( ертеңгілік )
Кітап - қашан да қа
стерлі !
( 23 – сәуір –кітап кү
ніне арналған ертең
гілік )
Мақсаты: оқушылар
кітап оқу арқылы ол дың кітап оқуға құма
ардың сөздік қорын рлығын ,
рухани байлығын , ш , ой өрісінің дамуын,
ығармашылық қабіле
Кітапханашы: тін арттыру.
Кел балалар оқылық
,
Ықыласпен тоқылы
қ.
Оқысаңыз балалар,
Шамнан шырақ жағы
лар.
Тілегенің алдыңнан,
Іздемей –ақ табыла
атамыз айтқандай р! – деп Ыбырай
Құрметті қонақтар
, ұстаздар , оқушыла
Сіздер 23- сәуір Дү р!
ниежүзілік кітап кү
арналған «Кітап қа ні мерекесіне
шан да қастерлі ! »
ертеңгілігімізге қош атты
келдіңіздер.
Егемен елімізді әлем
ге таныту , болашақ
ойлаған арманымызд та еркін өмір сүріп,
ың орындалуын тек
білім алғанда ғана ерінбей терең
орындалары сөзсіз.
құралы - кітап. Білім алудың басты
Оқушы:Кітап адам
баласы ақыл ойынан
байлықты сақтап , туған рухани
оны ұрпақтан – ұрпа
отыоатын, білім жә ққа жеткізіп
не тәрбие беретін
жасаған ең ұлы кере құрал . Ол адамзат
меттердің бірі , халқ
құрметтейді ымыз кітапты аса
Кітап адамның дүни
етанымын кеңейт
сыр шертетін кітап еді. Ертегі , әңгіме
тар біздің ең жақын
ақылшымыз.
Оқушы: Кітап – араптың «жазу» деген сөзі. Кітап-
рухани қазына ,өмір айнасы, замана сыры , тарих
шежіресі , оқу- тәрбие құралы . Алғашқы кітап жазу
құпиясын тек дінбасылар мен манахтар ғана
білген. Сондықтан дүниежүзіндегі тұңғыш кітаптар
- еврей еліндегі «Таурат», қытай тіліндегі
«Конфуция», араб тіліндегі «Құран», парсы тіліндегі
«Авеста» , грек тіліндегі «Інжу» болып танылған.
Оқушы : Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл
атқарады.
Ол елді, жерді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға,
мейірімділікке төзімділікке баулиды.
Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға үйретеді.
Кітапты біздің қоғамымыздың әрбір адамы
күнделікті тұрмысында пайдаланады. Одан ақыл-
кеңес, тәлім – тәрбие, үлгі өнеге алады.
Кітап - біздің рухани жан азығымыз. Кітап дегеніміз-
қоғам.
Жақсы кітап , жақсы қоғам тәрізді.Сезім мен
санаңды нұрландырады, көркейтеді.
Кітап –ғажап дос. Өмірдің қиын сәттерінде
сырласың болады. Ешқашан өкіндірмейді. Кітаппен
достассаң білім нәріне кенелесің. «Кітапсыз білім жоқ
,білімсіз күнің жоқ » деген осы.
Кітапханашы: Кітаптың ұлы қасиетін бағалап,
алдында бас иіп, көптеген ақын- жазушы
ағаларымыздың өлеңдерін жатқа білетін
оқушыларымызды тыңдап көр
Оқушы: Кітап бейне жапырақ ,
Жырлайтын сырын өмірдің.
Оқисың кейде жатып ап,
Көтеріп күшін көңілдің.
Оқушы : Айдыны шалқар кейде бір,
Кітапты тұнған көл дерсің.
Ауадай қажет бейне бұл,
Татпасаң нәрін шөлдерсің

Оқушы: Кітап та алма ағашы,
Жемісін бізге беретін.
Тәтті алмаға балашы,
Кітабыңның әр бетін.

Оқушы: Пайда ойлама , ар ойла,
Талап қыл артық білуге.
Артық ғылым кітапта,
Ерінбей оқып көруге.
Оқушы: Адамның досы кітап- өмір кілті,
Тең келмес оған жиған мүлік.
Ақылшы , жанға серік жол бастаушы,
Асыл ой, қазынасы, өмір көркі.

Оқушы: Тұрады басын құрап әріп неден,
Басталған білім басы әліппеден.
Қарасақ шалқар теңіз, түпсіз
мұхит.
Оқысаң кітап сырын ашып терең
.Оқушы: Білім алар көп адам,
Жақсы нәрсе жоқ одан.
Қызыға кеп оқимын ,
Кітап көрсем жаңадан,
Кітап маған ұнады.
Кітап – білім бұлағы.
Оқушы: Кітап оқымайды сыйламаған,
Білімге жанын жанып, қинамаған.
Өсірген кімнің болсын ой- өрісін,
Сол кітап тек ақылшы күнде маған.

Оқушы: Түлекті тәрбиелер кітап – мектеп,
Өседі сол кітаптан бұтақ көктеп.
Молайтып ақылыңды сан еселеп,
Береді білім нәрін кітап көктеп.

Кітапханашы:- Өте жақсы. Ал, балалар ,
А.Байтұрсыновтың мына
өлеңіне назар аударалық !

Балалар , бұл жол басы жаңалыққа,
Келіңдер, оқып байқап қаралық та.
Соларды көре тұра қалалық па?
Даналық - өшпес жарық , кетпес байлық , -
Жүріңдер , іздеп, тауып алалық та, - дей
отырып,кітаптар әлемін қызықтайық.
Ендігі кезекті көрініске берейік. «Кітап календарь
емес»
Ағасы 1- сыныпта оқитын інісінің Ана тілі кітабын көріп
таңданады.
-Берік бері келші.
-Не аға?
-Ана тіліңнің басқа беттері қайда кеткен. Алдыңғы 60 бетін кім
жыртып алған .
-Мен .
- Неге.
-Керегі жоқ қой.Өтіп кеткен сабақтар ғой.
- Е, сонда оқулық календарь болғаны ма?
-Иә,- деді Берік.
-Күнде өткен сабақты күнде жыртып тастаймын.Әйтпесе ,кейін
қай тақырыпты өттік, қай тақырыпты өтпедік білмей шатасып
кетемін.
Ағасы қабағын түйіп:
-Бұлай етуге болмайды,- деді.
Ал Берік нық түрде
-Болады,- деді.
-Біздің сыныпта балалардың барлығы сөйтеді.
Ағасының көзі атыздай болып кетті.
–Кітапты жыртуға болмайды.Бұл- қылмыс, -деп айқайлап жібереді.
-Ағатай енді кітапты жыртпаймын - деп қорқып кетеді.
Берік сөзінде тұрып осыдан кейін і кітаптарын жыртпайтын
болды.
Кітапханашы:Кітап адам баласының ақыл –ойынан туған
байлықты сақтап, оны ұрпақтан –ұрпаққа жеткізіп отыратын,
білім және тәрбие беретін құрал.
Кітап - сенің ақылшың, досың ,сырласың. Ең алғаш дүниеге
келгенде анадан тәрбие аласың, ал, алғаш мектеп табалдырығын
аттап, алғаш қолыңа кітап ұстағанда кітаптан білім аласын.
Алғаш жазу жаза аласың, алғаш әріп тани білесің. Ал оның бәрін
кім үйретеді? Біз шын сенімімізбен ұстаз үйрететінін, ал үстаз
оңы кітаптан алатынын білеміз
Оқушы: Білімді кітаптан үйренесің Білімнің қаншалықты қажет
екенін ,білімсіз еңбек ете алмайтынын бүгінгі күнге шейін адам
баласы білуі керек, яғни міндетті болып саналады . Білімді
кітаптан үйренген адам жан- жақты ақылды, талантты,
дарынды, ғалым болуға және келешекте күрделі жұмыстар
атқаруға көмектеседі. Кітапты оқи білу түсіну, қабілеттерін
атқарады. Білім өмірдің қызықтарын, қаншалықты өмір сүрудің
қажет екенін дәлелдейді.
Көрініс «Ескі кітап »
Жалпы демалыс аяқталып , оқу жылы басталған кез
болатын. Оқушылар мектеп кітапханасынан оқулық ала
бастады.
Талшын 6- сыныпқа көшкен. Ол мектептен оқулықтарын
алып үйге келді. Анасы оның қабағындағы кірбіңді байқады.
Анасы: - Қызым саған не болды? Біреу ренжітті ме ?
Талшын: - Жоқ.
Анасы : Енді не болды ?
Талшын : Маған мұқабасы жоқ ескі кітаптар берді.Осындай
кітапты оқығым келмейді,- деп көзіне жас алды.
Анасы бұл қылығына күліп, былай дейді
- Қызым , оған неге ренжисің, ақылы бар бала жыртылған
жерін желімдеп , тысын қаптап , жаңартып алады.
Кітаптың сыртына емес ішіне үңілу керек. Ол- адамның
сырлас досы. Сондықтан оны күтіп ұстап, кейінгі іні-
сіңілілеріңе берген жөн.
Анасының сөзін мұқият тыңдаған Талшын кітаптарының
сыртын желімдеп , қаптап алды .
Кітапханашы : Міне балалар кітапты калай ұстау
керектігін білдіңдер ме? Өйткені кітапты жыртсаңдар
сендердің іні- сіңілілерің ренжитін болады екен.
Данышпан да , дана да бас иеді ,
Саналы адам жүрегімен сүйеді .
Білімменен парасаттың ордасы ,
Кітапхана деген отау киелі.
Сан мың түрлі кітаптар бар , келіңдер,
Кітапхана киелі орда сеніңдер.
Кітапханашы : Енді сендер кітапты күтіп ұстау
туралы ережесін білуге тиіссіңдер !

1. Кітап мұқабасын бүлінбес үшін сыртын қаптап ал.
2. Тамақ ішіп отырып кітап оқыма
3. Кітап бетін, бұрыштарын бүктеме.
4. Кітапқа сурет салма.
5. Кітап беттерін жыртпа.
6. Кітап беттерінің ортасына қарындаш, қалас салма.

Кітабың - сенің құралың,
Жағар білім шырағың.
Баса алмайсыз ешқашан,
Онсыз алға бір адым.- деп ақын ағаларымыз
жырлағандай, кітапты көп оқуға, сүюге шақырамын.
Кітап оқиық достар.Өмірдің барша қызығы сонда ғана.
“Кітап қашан да қастерлі !” екенін әрдайым естен
шығармайық құрметті оқырмандар деп, бүгінгі
мерекеге арналған ертеңгілігімізді аяқтаймыз .

Дайындаған : Кітапхана меңгерушісі: Г.Жұмабекова

Ұқсас жұмыстар
Күнтізбе
Құжат беттерін рәсімдеу
Интернет желісі. Браузерлер. Интернеттің зияны мен пайдасы. Электронды пошта
Карта номенклатурасы
Фрезерлеу станоктарында
Лекцияның құрылымы
Сүйек ұштарының қалыпты қатынасының бұзылу себептері
Сығылған ауа
Қаңқа сүйектерінің буынды байланысы, бассүйектегі буынды омыртқалар байланысы
Сүйектің үздікті және үздіксіз қосылыстары
Пәндер