Сабақтың оқыту мақсаты


Slide 1

Семинар тақырыбы: “Lesson Study” оқыту мен оқуды жетілдіру

№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп

Slide 2 Slide 3

Түйінді идеямыз: кімді, нені, қалай оқытамыз?

1. Зерттеу сабағын бірлесіп жоспарлау. Сабақтың оқыту мақсаты.

2. Әр кезеңде оқушылардың іс - әрекетіне тапсырмалардың дұрыс

таңдалуы. Оқушылар үшін сабақ мақсатын қою.

3. Өткенді қайталау. Үй тапсырмасын тексеру.

4. Жаңа материалды меңгерту. Оқушылардың оны түсінуі,

қабылдауы, бейімділігі.

5. Теорияның практикамен байланысы.

6. Оқушылардың өзін - өзі, өзара бағалауы.

7. Әр түрлі әдістемелік тәсілдірдің пайдаланылуы, оның сабақ

мақсаты мен міндетіне сәйкестігі, тиімділігі.

8. Оқушылардың әр түрлі танымдық іс - әрекетін жүзеге асыруы

(топтық, жұптық, жеке) .

9. Сабақтың нәтижесі. Білім сапасы.

10. Сабақты басқа сабақтармен салыстыру. Ұсыныс жасау.

Slide 4

ОҚЫТУ: мұғалім үшін

Сөйлеуі, сауаттылығы.

Эмоционалдығы.

Тіл байлығы.

Оқушылармен және жеке оқушылармен

қарым - қатынасы.

5. Оқушылардың сабаққа қатысын үнемі назарда ұстау.

Оқыту әдістерін меңгеруі.

Оқыту әдістерінің сабақта қолданылуының дұрыстығы.

Оқушылардың білімін бағалау жүйесі.

Уақытты тиімді пайдалануы.

Түрлі оқыту құралдарын қолдануы.

Slide 5

ОҚУ: оқушы үшін

Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабаққа көзқарасы.

Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабаққа қызығушылығы.

Сыныптағы оқушылардың және жеке оқушылардың белсенділігі.

Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақтағы тәртібі.

Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақта ұйымдасуы.

Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақта сөйлеуі, сұрақ қоюы.

Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақты меңгеруі.

Сабақта оқушылардың бір - біріне қарым - қатынасы.

Slide 6

Зерттеуші топ мүшелері

Садыкова Эльмира

Тулегеновна

Физика пәні мұғалімі

Білімі: жоғары

Санаты: жоғары

Еңбек өтілі: 21 жыл

НЗМ. Ілгері деңгей

бағдарламасын меңгерген.

С - оқушы

Карамурзиева Тогжан

Казахбаевна

Оқу - ісінің меңгерушісі

Орыс тілі мен әдебиеті

пәні мұғалімі Білімі: жоғары

Санаты: жоғары

Еңбек өтілі: 24

НЗМ. Негізгі деңгей

бағдарламасын

меңгерген

А - оқушы

Омарова Бактылы

Химия пәні мұғалімі

Білімі: жоғары

Санаты: І

Еңбек өтілі: 34

НЗМ. Ілгері деңгей

бағдарламасын меңгерген

В - оқушы

LS - ге қатынасқан мұғалімдер

Slide 7

Темирбаева

Шынар Жанаевна

Мектеп директоры

Білімі: жоғары

Санаты: жоғары

Бастауыш сынып мұғалімі

Еңбек өтілі: 23

НЗМ. Негізгі деңгей

бағдарламасын меңгерген

Сабақты талдауға қатынасқан мұғалімдер

Бекболатов Маут

Орыс тілі мен әдебиеті

пәні мұғалімі Білімі: жоғары

Санаты: жоғары

Еңбек өтілі: 31

НЗМ. Базалық деңгей

бағдарламасын

меңгерген

Инебаева Баян

Каршыгиевна

Тарих пәні мұғалімі

Білімі: жоғары

Санаты: І

Еңбек өтілі: 34

НЗМ. Негізгі деңгей

бағдарламасын меңгерген

Slide 8

Сапаркулова Сарегул

Абатовна

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Білімі: жоғары

Санаты: ІІ

Еңбек өтілі: 19

НЗМ. Базалық деңгей

бағдарламасын меңгерген

Зерттеу сабағын өткізген

мұғалімдер

Конаева Майра

Жексенбаевна

Математика пәні мұғалімі

Білімі: жоғары

Санаты: ІІ

Еңбек өтілі: 15

НЗМ. Базалық деңгей

бағдарламасын меңгерген

Slide 9

Жоспарлау, оқыту, зерттеу, талдау, қорытындылау

№ 1 зерттеу сабағы

Математика 7 “А” сыныбы

Пән мұғалімі Қонаева М

10. 12. 2015ж

№ 1 зерттеу сабағы

Ағылшын тілі 7 “А” сыныбы

Пән мұғалімі Сапаркулова С

12. 12. 2015ж

Slide 10

Қолданылған әдіс - тәсілдер:

1. ДО

2. Топтық, жұптық және жеке жұмыстар.

Жаңаша бағалау.

Рөлдік іскерлік ойындар.

Постер қорғау.

АКТ

СТО

Slide 11

Қолданылған әдіс - тәсілдер:

Топтық, жұптық және жеке

жұмыстар.

2. “Идеялар себеті”

3. “Джигсо”

АКТ

Көшбасшылық.

СТО

Slide 12

Сабақты талдау, қорытындылау, жоспарлау

Slide 13

№ 1 зерттеу сабақтарынан кейінгі бақылау қорытындысы

А оқушы:

Сабақтың топтық жұмыс кезеңінде қызығушылығы, белсенділігі жақсы.

Топта жұмыс жасай алды.

Жұптық жұмыс кезінде жұптасына жақсы агент бола білді.

Оқушының сөйлеуі, баяндауы жақсы.

Ағылшын тілі сабағында жеке жұмыс жасау кезінде кейбір қиындығы жоғары сұрақтарға жауап бере алмады. Сондықтан сабақтың барысында сөздікпен жұмыстар жүргізу.

В оқушы:

Сабаққа белсенділігі жақсы, қызығушылығы ортадан жоғары.

Топта жұмыс жасағанды өте көп ұната бермейді. Еріксіз арасында өзін қызықтыратын сұрақтарда ғана топқа араласады.

Жеке жұмыс жасағанды ұнатады, өзіне деген сенімділігі басым.

Жұптасы көмек сұраса көмектеседі.

С оқушы:

Сабақта белсенділігі әр кезеңде әрқалай.

Топта жұмыс жасағанды ұнатады, ал жеке жұмыс жасаған кезде қиналды.

Жұптық, топтық жұмыс кезінде жолдастарынан жақсы көмек ала алды.

Slide 14

№ 1 сабақтан кейінгі мұғалімдер үшін ұсыныстар

Сабақтың әрбір кезеңінде уақытты тиімді пайдалану.

Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды жетілдіру.

Ағылшын тілінде сөздікпен жұмыс жүргізу.

Оқушыларды математикалық терминде сөйлету.

В оқушының белсенділігін арттыру үшін топ басшысы етіп тағайындау.

Оқушылардың сабаққа катысын назарда ұстау.

Ағылшын тілі сабағында тапсырмаларды оқушы деңгейіне сәйкестендіру.

Slide 15

№1 сабақтардан кейінгі ұсыныстар

А оқушы:

Топты ұйымдастыруы жақсы. Сондықтан оны топ басшысы етіп сайлау керек.

Тапсырманы орындауы үшін кей жағдайда мұғалімнің назарында болу керек.

В оқушы:

Оқушыны қызықтыратын тапсырмалар дайындау.

Топ басшысы етіп сайлап, оқушыға деген жауапкершілікті арттыру.

Мадақтап отыру.

С оқушы:

Топтық жұмыстағы оқушының рөлін дұрыс ұйымдастыру.

В немесе А деңгейдегі оқушылармен жұптастыру, себебі олардан білмеген жерінде жақсы көмек ала алады.

Алғашқыда өзі өз бетімен орындай алатын тапсырмаларды беру.

Slide 16

Жоспарлау, оқыту, зерттеу, талдау, қорытындылау

№ 2 зерттеу сабағы

Математика 7 “А” сыныбы

Пән мұғалімі Қонаева М

19. 12. 2015ж

№ 2 зерттеу сабағы

Ағылшын тілі 7 “А” сыныбы

Пән мұғалімі Сапаркулова С

19. 12. 2015ж

Slide 17

19 желтоқсан 2015 ж ағылшын тілі пәнінен 7 “а” сыныбында №1, 2 LS сабағынан көрініс

Slide 18

Қолданылған әдіс - тәсілдер:

ДО

СТО

Топтық, жұптық және жеке жұмыстар.

Сәйкестендіру.

АКТ

Блум таксономиясы

Slide 19

10 желтоқсан 2015 ж математика пәнінен 7 “а” сыныбында №1, 2 LS сабағынан көрініс

Slide 20

Қолданылған әдіс - тәсілдер:

Топтық, жұптық және жеке жұмыстар

Қалыптастырушы және жиынтық бағалау

Деңгейлік тапсырмалар

ДО

Ашық және жабық сұрақтар

АКТ

Slide 21

Сабақты талдау, қорытындылау, жоспарлау

Slide 22

№ 2 зерттеу сабақтарынан кейінгі бақылау қорытындысы

А оқушы:


Ұқсас жұмыстар
Сабақты мақсатты талдау
Сабаққа қойылатын талаптар
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Сабақтан кейінгі талқылау
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz