Сабақтың оқыту мақсаты



Семинар тақырыбы: “Lesson Study” оқыту мен оқуды жетілдіру
№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп


Түйінді идеямыз: кімді, нені, қалай оқытамыз?
1. Зерттеу сабағын бірлесіп жоспарлау. Сабақтың оқыту мақсаты.
2. Әр кезеңде оқушылардың іс - әрекетіне тапсырмалардың дұрыс
таңдалуы. Оқушылар үшін сабақ мақсатын қою.
3. Өткенді қайталау. Үй тапсырмасын тексеру.
4. Жаңа материалды меңгерту. Оқушылардың оны түсінуі,
қабылдауы, бейімділігі.
5. Теорияның практикамен байланысы.
6. Оқушылардың өзін - өзі, өзара бағалауы.
7. Әр түрлі әдістемелік тәсілдірдің пайдаланылуы, оның сабақ
мақсаты мен міндетіне сәйкестігі, тиімділігі.
8. Оқушылардың әр түрлі танымдық іс - әрекетін жүзеге асыруы
(топтық, жұптық, жеке) .
9. Сабақтың нәтижесі. Білім сапасы.
10. Сабақты басқа сабақтармен салыстыру. Ұсыныс жасау.

ОҚЫТУ: мұғалім үшін
Сөйлеуі, сауаттылығы.
Эмоционалдығы.
Тіл байлығы.
Оқушылармен және жеке оқушылармен
қарым - қатынасы.
5. Оқушылардың сабаққа қатысын үнемі назарда ұстау.
Оқыту әдістерін меңгеруі.
Оқыту әдістерінің сабақта қолданылуының дұрыстығы.
Оқушылардың білімін бағалау жүйесі.
Уақытты тиімді пайдалануы.
Түрлі оқыту құралдарын қолдануы.

ОҚУ: оқушы үшін
Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабаққа көзқарасы.
Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабаққа қызығушылығы.
Сыныптағы оқушылардың және жеке оқушылардың белсенділігі.
Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақтағы тәртібі.
Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақта ұйымдасуы.
Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақта сөйлеуі, сұрақ қоюы.
Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақты меңгеруі.
Сабақта оқушылардың бір - біріне қарым - қатынасы.

Зерттеуші топ мүшелері
Садыкова Эльмира
Тулегеновна
Физика пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Санаты: жоғары
Еңбек өтілі: 21 жыл
НЗМ. Ілгері деңгей
бағдарламасын меңгерген.
С - оқушы
Карамурзиева Тогжан
Казахбаевна
Оқу - ісінің меңгерушісі
Орыс тілі мен әдебиеті
пәні мұғалімі Білімі: жоғары
Санаты: жоғары
Еңбек өтілі: 24
НЗМ. Негізгі деңгей
бағдарламасын
меңгерген
А - оқушы
Омарова Бактылы
Химия пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Санаты: І
Еңбек өтілі: 34
НЗМ. Ілгері деңгей
бағдарламасын меңгерген
В - оқушы
LS - ге қатынасқан мұғалімдер

Темирбаева
Шынар Жанаевна
Мектеп директоры
Білімі: жоғары
Санаты: жоғары
Бастауыш сынып мұғалімі
Еңбек өтілі: 23
НЗМ. Негізгі деңгей
бағдарламасын меңгерген
Сабақты талдауға қатынасқан мұғалімдер
Бекболатов Маут
Орыс тілі мен әдебиеті
пәні мұғалімі Білімі: жоғары
Санаты: жоғары
Еңбек өтілі: 31
НЗМ. Базалық деңгей
бағдарламасын
меңгерген
Инебаева Баян
Каршыгиевна
Тарих пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Санаты: І
Еңбек өтілі: 34
НЗМ. Негізгі деңгей
бағдарламасын меңгерген

Сапаркулова Сарегул
Абатовна
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Санаты: ІІ
Еңбек өтілі: 19
НЗМ. Базалық деңгей
бағдарламасын меңгерген
Зерттеу сабағын өткізген
мұғалімдер
Конаева Майра
Жексенбаевна
Математика пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Санаты: ІІ
Еңбек өтілі: 15
НЗМ. Базалық деңгей
бағдарламасын меңгерген

Жоспарлау, оқыту, зерттеу, талдау, қорытындылау
№ 1 зерттеу сабағы
Математика 7 “А” сыныбы
Пән мұғалімі Қонаева М
10. 12. 2015ж
№ 1 зерттеу сабағы
Ағылшын тілі 7 “А” сыныбы
Пән мұғалімі Сапаркулова С
12. 12. 2015ж

Қолданылған әдіс - тәсілдер:
1. ДО
2. Топтық, жұптық және жеке жұмыстар.
Жаңаша бағалау.
Рөлдік іскерлік ойындар.
Постер қорғау.
АКТ
СТО

Қолданылған әдіс - тәсілдер:
Топтық, жұптық және жеке
жұмыстар.
2. “Идеялар себеті”
3. “Джигсо”
АКТ
Көшбасшылық.
СТО

Сабақты талдау, қорытындылау, жоспарлау

№ 1 зерттеу сабақтарынан кейінгі бақылау қорытындысы
А оқушы:
Сабақтың топтық жұмыс кезеңінде қызығушылығы, белсенділігі жақсы.
Топта жұмыс жасай алды.
Жұптық жұмыс кезінде жұптасына жақсы агент бола білді.
Оқушының сөйлеуі, баяндауы жақсы.
Ағылшын тілі сабағында жеке жұмыс жасау кезінде кейбір қиындығы жоғары сұрақтарға жауап бере алмады. Сондықтан сабақтың барысында сөздікпен жұмыстар жүргізу.
В оқушы:
Сабаққа белсенділігі жақсы, қызығушылығы ортадан жоғары.
Топта жұмыс жасағанды өте көп ұната бермейді. Еріксіз арасында өзін қызықтыратын сұрақтарда ғана топқа араласады.
Жеке жұмыс жасағанды ұнатады, өзіне деген сенімділігі басым.
Жұптасы көмек сұраса көмектеседі.
С оқушы:
Сабақта белсенділігі әр кезеңде әрқалай.
Топта жұмыс жасағанды ұнатады, ал жеке жұмыс жасаған кезде қиналды.
Жұптық, топтық жұмыс кезінде жолдастарынан жақсы көмек ала алды.

№ 1 сабақтан кейінгі мұғалімдер үшін ұсыныстар
Сабақтың әрбір кезеңінде уақытты тиімді пайдалану.
Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды жетілдіру.
Ағылшын тілінде сөздікпен жұмыс жүргізу.
Оқушыларды математикалық терминде сөйлету.
В оқушының белсенділігін арттыру үшін топ басшысы етіп тағайындау.
Оқушылардың сабаққа катысын назарда ұстау.
Ағылшын тілі сабағында тапсырмаларды оқушы деңгейіне сәйкестендіру.

№1 сабақтардан кейінгі ұсыныстар
А оқушы:
Топты ұйымдастыруы жақсы. Сондықтан оны топ басшысы етіп сайлау керек.
Тапсырманы орындауы үшін кей жағдайда мұғалімнің назарында болу керек.
В оқушы:
Оқушыны қызықтыратын тапсырмалар дайындау.
Топ басшысы етіп сайлап, оқушыға деген жауапкершілікті арттыру.
Мадақтап отыру.
С оқушы:
Топтық жұмыстағы оқушының рөлін дұрыс ұйымдастыру.
В немесе А деңгейдегі оқушылармен жұптастыру, себебі олардан білмеген жерінде жақсы көмек ала алады.
Алғашқыда өзі өз бетімен орындай алатын тапсырмаларды беру.

Жоспарлау, оқыту, зерттеу, талдау, қорытындылау
№ 2 зерттеу сабағы
Математика 7 “А” сыныбы
Пән мұғалімі Қонаева М
19. 12. 2015ж
№ 2 зерттеу сабағы
Ағылшын тілі 7 “А” сыныбы
Пән мұғалімі Сапаркулова С
19. 12. 2015ж

19 желтоқсан 2015 ж ағылшын тілі пәнінен 7 “а” сыныбында №1, 2 LS сабағынан көрініс

Қолданылған әдіс - тәсілдер:
ДО
СТО
Топтық, жұптық және жеке жұмыстар.
Сәйкестендіру.
АКТ
Блум таксономиясы

10 желтоқсан 2015 ж математика пәнінен 7 “а” сыныбында №1, 2 LS сабағынан көрініс

Қолданылған әдіс - тәсілдер:
Топтық, жұптық және жеке жұмыстар
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау
Деңгейлік тапсырмалар
ДО
Ашық және жабық сұрақтар
АКТ

Сабақты талдау, қорытындылау, жоспарлау

№ 2 зерттеу сабақтарынан кейінгі бақылау қорытындысы
А оқушы:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz