Сабақтың оқыту мақсаты




Презентация қосу
Семинар тақырыбы:
“Lesson Study” оқыту мен оқуды
жетілдіру
№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп
Түйінді идеямыз:
кімді, нені, қалай оқытамыз?
1. Зерттеу сабағын бірлесіп жоспарлау. Сабақтың оқыту мақсаты.
2. Әр кезеңде оқушылардың іс – әрекетіне тапсырмалардың дұрыс
таңдалуы. Оқушылар үшін сабақ мақсатын қою.
3. Өткенді қайталау. Үй тапсырмасын тексеру.
4. Жаңа материалды меңгерту. Оқушылардың оны түсінуі,
қабылдауы, бейімділігі.
5. Теорияның практикамен байланысы.
6. Оқушылардың өзін – өзі, өзара бағалауы.
7. Әр түрлі әдістемелік тәсілдірдің пайдаланылуы, оның сабақ
мақсаты мен міндетіне сәйкестігі, тиімділігі.
8. Оқушылардың әр түрлі танымдық іс – әрекетін жүзеге асыруы
(топтық, жұптық, жеке).
9. Сабақтың нәтижесі. Білім сапасы.
10. Сабақты басқа сабақтармен салыстыру. Ұсыныс жасау.
ОҚЫТУ: мұғалім үшін
1. Сөйлеуі, сауаттылығы.
2. Эмоционалдығы.
3. Тіл байлығы.
4. Оқушылармен және жеке оқушылармен
қарым – қатынасы.
5. Оқушылардың сабаққа қатысын үнемі назарда ұстау.
6. Оқыту әдістерін меңгеруі.
7. Оқыту әдістерінің сабақта қолданылуының дұрыстығы.
8. Оқушылардың білімін бағалау жүйесі.
9. Уақытты тиімді пайдалануы.
10. Түрлі оқыту құралдарын қолдануы.
ОҚУ: оқушы үшін
1. Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабаққа
көзқарасы.
2. Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабаққа
қызығушылығы.
3. Сыныптағы оқушылардың және жеке оқушылардың белсенділігі.
4. Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақтағы
тәртібі.
5. Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақта
ұйымдасуы.
6. Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақта
сөйлеуі, сұрақ қоюы.
7. Сабақтың әр кезеңіндегі сыныптағы оқушылардың сабақты
меңгеруі.
8. Сабақта оқушылардың бір – біріне қарым – қатынасы.
LS – ге қатынасқан мұғалімдер
Зерттеуші топ мүшелері

Карамурзиева Тогжан Омарова Бактылы
Казахбаевна Садыкова Эльмира
Оқу – ісінің меңгерушісі
Химия пәні мұғалімі Тулегеновна
Орыс тілі мен әдебиеті Білімі: жоғары Физика пәні мұғалімі
пәні мұғалімі Білімі: жоғары Санаты: І Білімі: жоғары
Санаты: жоғары Еңбек өтілі: 34 Санаты: жоғары
Еңбек өтілі: 24 НЗМ. Ілгері деңгей Еңбек өтілі: 21 жыл
НЗМ. Негізгі деңгей бағдарламасын меңгерген НЗМ. Ілгері деңгей
бағдарламасын В – оқушы бағдарламасын
меңгерген меңгерген.
А – оқушы С – оқушы
Сабақты талдауға қатынасқан
мұғалімдер

Темирбаева Бекболатов Маут Инебаева Баян
Шынар Жанаевна Орыс тілі мен әдебиеті Каршыгиевна
пәні мұғалімі Тарих пәні мұғалімі
Мектеп директоры
Білімі: жоғары
Білімі: жоғары Білімі: жоғары
Санаты: жоғары Санаты: жоғары Санаты: І
Бастауыш сынып мұғалімі Еңбек өтілі: 31 Еңбек өтілі: 34
Еңбек өтілі: 23 НЗМ. Базалық деңгей НЗМ. Негізгі деңгей
НЗМ. Негізгі деңгей бағдарламасын
бағдарламасын меңгерген
бағдарламасын
меңгерген меңгерген
Зерттеу сабағын өткізген
мұғалімдер

Сапаркулова Сарегул Конаева Майра
Абатовна Жексенбаевна
Ағылшын тілі пәні мұғалімі Математика пәні мұғалімі
Білімі: жоғары Білімі: жоғары
Санаты: ІІ Санаты: ІІ
Еңбек өтілі: 19 Еңбек өтілі: 15
НЗМ. Базалық деңгей НЗМ. Базалық деңгей
бағдарламасын меңгерген бағдарламасын меңгерген
Жоспарлау, оқыту, зерттеу,
талдау, қорытындылау

№ 1 зерттеу сабағы
Математика 7 “А”
№ 1 зерттеу сабағы сыныбы
Ағылшын тілі 7 “А” Пән мұғалімі
сыныбы Қонаева М
Пән мұғалімі 10.12.2015ж
Сапаркулова С
12.12.2015ж
Қолданылған әдіс – тәсілдер:

1. ДО
2. Топтық , жұптық және жеке жұмыстар.
3. Жаңаша бағалау.
4. Рөлдік іскерлік ойындар.
5. Постер қорғау.
6. АКТ
7. СТО
Қолданылған әдіс – тәсілдер:

1. Топтық , жұптық және жеке
жұмыстар.
2. “Идеялар себеті”
3. “Джигсо”
4. АКТ
5. Көшбасшылық.
6. СТО
Сабақты талдау, қорытындылау,
жоспарлау
№ 1 зерттеу сабақтарынан кейінгі
бақылау қорытындысы
А оқушы:
1. Сабақтың топтық жұмыс кезеңінде қызығушылығы, белсенділігі жақсы.
2. Топта жұмыс жасай алды.
3. Жұптық жұмыс кезінде жұптасына жақсы агент бола білді.
4. Оқушының сөйлеуі, баяндауы жақсы.
5. Ағылшын тілі сабағында жеке жұмыс жасау кезінде кейбір қиындығы
жоғары сұрақтарға жауап бере алмады. Сондықтан сабақтың барысында
сөздікпен жұмыстар жүргізу.
В оқушы:
6. Сабаққа белсенділігі жақсы, қызығушылығы ортадан жоғары.
7. Топта жұмыс жасағанды өте көп ұната бермейді. Еріксіз арасында өзін
қызықтыратын сұрақтарда ғана топқа араласады.
8. Жеке жұмыс жасағанды ұнатады, өзіне деген сенімділігі басым.
9. Жұптасы көмек сұраса көмектеседі.
С оқушы:
10. Сабақта белсенділігі әр кезеңде әрқалай.
11. Топта жұмыс жасағанды ұнатады, ал жеке жұмыс жасаған кезде қиналды.
12. Жұптық, топтық жұмыс кезінде жолдастарынан жақсы көмек ала алды.
№ 1 сабақтан кейінгі
мұғалімдер үшін ұсыныстар

1. Сабақтың әрбір кезеңінде уақытты тиімді пайдалану.
2. Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды
жетілдіру.
3. Ағылшын тілінде сөздікпен жұмыс жүргізу.
4. Оқушыларды математикалық терминде сөйлету.
5. В оқушының белсенділігін арттыру үшін топ
басшысы етіп тағайындау.
6. Оқушылардың сабаққа катысын назарда ұстау.
7. Ағылшын тілі сабағында тапсырмаларды оқушы
деңгейіне сәйкестендіру.
№1 сабақтардан кейінгі ұсыныстар
А оқушы:
1. Топты ұйымдастыруы жақсы. Сондықтан оны топ басшысы етіп
сайлау керек.
2. Тапсырманы орындауы үшін кей жағдайда мұғалімнің назарында болу
керек.
В оқушы:
3. Оқушыны қызықтыратын тапсырмалар дайындау.
4. Топ басшысы етіп сайлап, оқушыға деген жауапкершілікті арттыру.
5. Мадақтап отыру.
С оқушы:
6. Топтық жұмыстағы оқушының рөлін дұрыс ұйымдастыру.
7. В немесе А деңгейдегі оқушылармен жұптастыру, себебі олардан
білмеген жерінде жақсы көмек ала алады.
8. Алғашқыда өзі өз бетімен орындай алатын тапсырмаларды беру.
Жоспарлау, оқыту, зерттеу,
талдау, қорытындылау

№ 2 зерттеу сабағы
Ағылшын тілі 7 “А”
№ 2 зерттеу сабағы сыныбы
Пән мұғалімі
Математика 7 “А” Сапаркулова С
сыныбы 19.12.2015ж
Пән мұғалімі
Қонаева М
19.12.2015ж
19 желтоқсан 2015 ж ағылшын тілі пәнінен

7 “а” сыныбында №1,2 LS сабағынан көрініс
Қолданылған
әдіс – тәсілдер:
1. ДО
2. СТО
3. Топтық, жұптық және жеке жұмыстар.
4. Сәйкестендіру.
5. АКТ
6. Блум таксономиясы
10 желтоқсан 2015 ж математика пәнінен
7 “а” сыныбында №1,2 LS сабағынан көрініс
Қолданылған
әдіс – тәсілдер:
1. Топтық , жұптық және жеке жұмыстар
2. Қалыптастырушы және жиынтық
бағалау
3. Деңгейлік тапсырмалар
4. ДО
5. Ашық және жабық сұрақтар
6. АКТ
Сабақты талдау, қорытындылау,
жоспарлау
№ 2 зерттеу сабақтарынан кейінгі
бақылау қорытындысы
А оқушы:
1. Сабақтың топтық жұмыс кезеңінде қызығушылығы, белсенділігі артты.
2. Өз тобында белсенділік көрсетті.
3. Жұптық жұмыс кезінде жұптасына жақсы агент бола білді.
4. Оқушының сөйлеуі, баяндауы жақсы.

В оқушы:
1. Топ басшысы рөлін өте жақсы орындай білді.
2. Оқушы қызығып орындайтындай тапсырмалар беру.

С оқушы:
3. Өз бетімен жұмыс жасауы баяу.
4. Алға қарай әлде де А немесе В деңгейдегі оқушымен жұптастыру.
№ 2 сабақтан кейінгі
мұғалімдер үшін ұсыныстар

• А оқушыларға шығармашылық
тапсырмалар беру.
• Өз бетімен жұмыс түрлерін
ұйымдастыру
• 7 модульді өз сабақтарында тиімді
пайдалану
• Бағалау түрлерін жетілдіру
№2 сабақтардан кейінгі ұсыныстар

А оқушы:
1. Қиындығы жоғары тапсырма дайындап беру.
2. Өз бетімен жұмыс беру. Оқушы орындай алатындай етіп
дайындау.
В оқушы:
1. Топ басшысы ету.
3. Өз бетімен жұмыс беру. Оқушы орындай алатындай етіп
дайындау.
4. Оқушыны қызықтыратын тапсырмалар дайындау.
С оқушы:
5. А немесе В деңгейдегі оқушымен жұптастыру.
6. Өз бетімен орындауға В деңгейдегі тапсырма беру. Оқушы
орындай алатындай етіп дайындау.
Қорытындылау
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Сабақты мақсатты талдау
Сабаққа қойылатын талаптар
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Сабақтан кейінгі талқылау
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Пәндер