Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері мен әдістемесі


Slide 1

Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері

Толегенова Қ. Т

Ш. Абенов орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Slide 2

Шығармашылықтың сипаттамасы

Шығармашылық - бұл адамның өмір шындығында өзін-өзі тануға ұмтылу, іздену.

Шығармашылық жұмыста, әсіресе, бала қиялының орны ерекше. Бұл жөнінде М. Жұмабаевтың айтқан тамаша пікірі бар: «Жаратылыстың құшағында, меруерт себілген көк шатырдың астында, хош иісті жасыл кілем үстінде, күнмен бірге күліп, түнмен бірге түнеріп, желмен бірге жүгіріп, алдындағы малымен бірге өріп, сары сайран далада тұрып өсетін қазақ баласының қиялы жүйрік, өткір, терең болуға тиісті». «…Баланың атаға тартуы рас болса, сиқырлы даланың баласы - қазақ баласы қиялқұмар болуға тисті». Педагог ғалымның айтқанының сөз өнері - әдебиетке тікелей қатысы бар. Өйткені М. Жұмабаевтың сөзімен айтқанда, «қазақ баласының жаратылысы соны тілейді».

Шығармашылық - алынған ақпаратты түрлендіріп, тапқырлық танытып бірыңғай ойларды қорыта білуі, оралымды ойлау қабілеттері, зерттеушілік белсенділігі.

Slide 3

Шығармашылықты дамытудың алғы шарттары

1. Оқушының шығармашылық деңгейін анықтау. 2. Оқушының қызығушылығын, белсенділігін арттыру. 3. Оқушының мүмкіншілігіне қарай тапсырмаларды жүйелі түрде орындату. 4. Шығармашылық қабілетті тәрбиелеу барысында кездесетін қиындықтар мен қарама - қайшылықтарды есепке алып, зерттеу. 5. Оқушының шығармашылық қабілетін тәрбиелеуді кезең бойынша сатылап дамыту. 6. Мұғалімнің өз ісіне ізденімпаздықпен қарап, сабақты шығармашылықпен өткізуі.

Slide 4

Оқушы шығармашылығын дамытудың үш кезеңі

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің бастапқы деңгейін анықтау, оқушыларды қабілет деңгейіне қарай топтау.

Алдыңғы жасалған жұмыстар нәтижесінде оқушының шығармашылық әрекетке деген тұрақты қызығуы қалыптасып, белсенділігі артып, шешімдер құра білуі тиіс.

Шығармашылық тапсырмалар жинақталған әдістемелік нұсқау жасап, оның тиімділігін оқу үрдісінде тексеріп, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытып, білім деңгейлерінің артуын қамтамасыз ету керек.

Анықтау

Қалыптастыру

Бағалау, қорыту

Slide 5

Оқушы шығармашылығын дамытудың салалары

Тәрбие сағаты арқылы

Пән сабақтарында

Үйірме жұмыстарын жүргізу

Slide 6

Шығармашылық тұлғадағы ең басты факторлар

Білуге құмарлық

Терең түрлі сипатта қабылдағыштық

Меңгеру икемділік

Ақыл-ой белсенділігі

Зейін

Ой ұшқырлығы

Slide 7

Оқушының шығармашылық қызығушылығына әсер ететін факторлар

Оқу мазмұны

Оқушының бағыты мен жоспарына меңгерілетін білімнің сәйкестігі.

Оқу материалының мазмұны, қызықты болуы.

Оқу үрдісіндегі жағымды қарым - қатынас

Мұғалімнің шеберлігі

Жеке тұлғаның ерекшелігі.

Slide 8

Қауырсын қалам

Оқушылар шығармашылығы

Қараторғай қап-қара

Ұқсайды қара тақтаға

Құртты жейді мыңдаған

Ол бір ғана аптада.

Қайратқызы Мейірім

Көршінің қаз-үйрегі

Үй маңында жүреді

Бау-бақшаға кіреді

Суларда жүзеді

Балықтарды сүзеді.

Серікжанова Сымбат

Тұмысығымен қашайды

Ағаш діңін теседі

Құрттарды асайды

Ағаш таза өседі.

Жарылқасынов Ернұр

Келді көктем шуақты

Бар баланы қуантты

Ұя жасап қарсы алдық,

Достарды біз қанатты

Саятұлы Рамазан

Slide 9

Қатар шапқан қос Ернұр

Slide 10

Пайдаланған әдебиеттер

1. Тұрғынбаева Б. А. Шығармашылық қабілеттер және дамыта оқыту. Алматы, 1999.

2. Педагогика: педагогические теории, системы, технологии. Учебное пособие. Под ред. С. А. Смирнова. Москва: Просвещение, 1993.

3. Давыдов В. В. Теория развивающего обучения. М. : ИНТОР, 1996.

4. Бастауыш мектеп. Республикалық ғылыми-әдістемелік және педагогикалық журнал . №4, Алматы, 2007.

Slide 11

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік және шығармашылық қабілеттерін арттырудың әдістемесі
Суреттер арқылы бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және шығармашылық дағдыларын дамыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту
4-сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттері мен ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту әдістемесі
Мектеп оқушыларының шығармашылық қабілеттерін компьютерлік технологиялар арқылы дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының биология сабағында танымдық және шығармашылық қабілеттерін инновациялық педагогикалық технологиялар мен деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту
Бастауыш мектепте қазақ тілі сабақтарында оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қабілеттерін дамыту
Музыкалық қабылдаудың түрлері және бастауыш сынып оқушыларының музыкалық қабылдауын дамыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының жас және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz