Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада




Презентация қосу
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ
Сабақтың тақырыбы:
Ақ шаш.Ана
3 СЫНЫП
Бастауыш сынып мұғалімі: Қарабаева А
Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу
Сыныпты топқа бөлу
Мейірімді
жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап
қалайық!
Шаттық шеңбері
Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ – үйрену, ұғу, ұлағат
Әрбір ісім – тіршілік, тірек, адамдық,
Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық.
Сөзжұмбақ

Ш О Қ А Н МӘТІН КІМ ТУРАЛЫ?
О Ж А Р ЖЫЛҚЫШЫЛАР МІНЕЗІ
Қ О Р У Ш Ы КІМДІ САБАДЫ?
А Ғ А С Ы ШЫҢҒЫСТЫҢ АЛДЫНА
КІМ КЕЛДІ?
Н А Л Ы д Ы
АҒАСЫНА РЕНЖІДІ
Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов (шын
есімі Мұхаммед Қанафия; 1835 —
1865) — қазақтың ұлы ғалымы, XIX
ғасырдың екінші жартысында
Қазақстанда туған демократтық,
ағартушылық мәдениеттің тұңғыш
өкілдерінің бірі, шығыстанушы,
тарихшы, фольклоршы, этнограф,
географ, ағартушы. Әжесі бала күнінде
«Шоқаным» деп еркелетіп айтуымен,
«Шоқан» аталып кеткен.
Тестпен жұмыс
1. Шеген аулының жылқышылары егіншілерге не істеді?
А) жақсылық
Ә) үстемдік
Б) мейірімділік
2. Оларға кім араша түсті?
А) Шеген
Ә) Жазықбай
Б) Шоқан
3. Шоқан егіншілерге қандай сезім білдірді?
А) аяушылық
Ә) реніш
Б) қаталдық
4. Әкесі Шоқанды қалай түсінді?
А) қате
Ә) дұрыс
Б) дұрыс емес
5. Шыңғыс Шегенге неге қарсылық білдірмеді?
А) қорықты
Ә) сескенді
Б) аға деп сыйлайды
Қаңтардың он тоғызы.

Ақ шаш. Ана.
Мақсаты:

2.Дамытушылық: 1. Білімділік:
әңгіменің 3.Тәрбиелік:
мазмұны жәнемен идеясын
Оқу дағдысын қалыптастыру жетілдіру, ашу,
Оқушыларды имандылыққа, үлкенді сыйлауға ана
оқушылардың
байланыстырып таным
сөйлеуін мүмкіндіктерін
дамыту, ашу.
өзіндік ой-пікірін айта
еңбегін қадірлей білу, баланың ана алдындағы
білуге баулу.атаулының
Жақсылық Анасын сүю арқылы еліне, жеріне деген
парызын өтеуге, түсіндіруге, барлығы
қадірлеуге күннің нұрынан,
тәрбиелеу.
сүйіспеншілігін
ананың мейірімінен тарайтынын арттыру. ұғындыру.
Жаңа сабақ

«Бала, бала, бала деп
Түнде шошып оянған.
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған.
Бұл кім?
Ананың
Күннің шуағы-
құшағы-жылы
жылы
І топ ІІ топ ІІІ топ

«Ана тілі» «Отан ана» «Жер ана»
деп неге деп неге деп неге
айтамыз? айтылады? айтылады?
Сухомлинский Василий Александрович

Сухомлинский Василий
Александрович
1918 жылы Украина
Республикасында дүниеге
келген.
Украина халқының
атақты үстазы,
жазушысы.
Қаңтардың жиырма екісі
Сынып жұмысы
Ақ шаш
Мақсаты:

2.Дамытушылық: 1. Білімділік:
әңгіменің 3.Тәрбиелік:
мазмұны жәнемен идеясын
Оқу дағдысын қалыптастыру жетілдіру, ашу,
Оқушыларды имандылыққа, үлкенді сыйлауға ана
оқушылардың
байланыстырып таным
сөйлеуін мүмкіндіктерін
дамыту, ашу.
өзіндік ой-пікірін айта
еңбегін қадірлей білу, баланың ана алдындағы
білуге баулу.атаулының
Жақсылық Анасын сүю арқылы еліне, жеріне деген
парызын өтеуге, түсіндіруге, барлығы
қадірлеуге күннің нұрынан,
тәрбиелеу.
сүйіспеншілігін
ананың мейірімінен тарайтынын арттыру. ұғындыру.
Ана деген кім?Ол қандай адам?
Сергіту сәті

Кел, билейік!
С .
Ы
Ж ҰМ
Е Н
ҚП
ЛЫ Мәтінді оқу.
ҚУ
О
«Екі жақты күнделік»
стратегиясы
1топ
Мәтіннен өздеріңе әсер етіп,
ойыңда қалған үзіндіні жаз.
Сұрақ:
Ананың жүрегі қай кезде
ауырады?
2 топ
Мишаның келесі
сұрағына анасы не деп
жауап береді деп
ойлйсың?
Сұрақ:
Ананың жүрегі қай кезде
ауырады?
3 топ
«Ананың көңілі балада.
Баланың көңілі далада»
мақалының мәтінге қандай
қатысы бар?
Сұрақ:
Сөз анасы не?
Су анасы не?
«Топтастыру» стратегиясы
1 топ Еркелетеді

Мәпелейді
Ана Сыйлау

Асыл ана Ананың
алақаны

Ақылын айтады
2 топ Суретпен жұмыс
Сурет бойынша әңгіме құрастыру

Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
3 топ Сөздер мағынасын түсіндір

КҮТУ
МӘПЕЛЕУ

Аялау деген
не?

ӘЛПЕШТЕУ.
ҚОРҒАУ
«Әдебиет үйірмесі»

1 топ
Шағын әңгіме жазу
«Менің анам»
2 топ
“Өлең ұйқастыру”
стратегиясы
сыйлаймын
тыңдаймын
аламын
баламын
3 топ
“Мақал-мәтелдер”

«Ана» туралы мақал-мәтелдер
«Бес жолды өлең»
стратегиясы
1) Зат есім (1 сөз)
2) Сын есім (2 сөз)
3) Етістік (3 сөз)
4) Қорытынды ой (4 сөз)
Сенің анаң қандай?

Жылулық
сыйлаушы мейірімді

ақылшым Жол
көрсетуші

Адал жан
Жеке жұмыс

Анаңа, апаңа, әжеңе деген
ақ тілегіңді
білдіріп хат жаз
Сабақты қорыту
Ананың көңілі балада,
Баланың көңілі далада
Ата көрген оқ жонар,
Ана көрген тон пішер.
Бекіту

«Анаға» байланысты жақсы сөзді айта отырып,
«Күннің шуағына» гүлді жапсыру.
Төмендегідей сөздер айтады:

Менің анам – сұлу
Менің анам – мейірімді
Менің анам – аяулы
Менің анам – өмір нұрын себуші
Менің анам – ардақты
Менің анам - ақ жол нұсқаушы
Менің анам – қамқоршы
Менің анам – жанашыр
Кері байланыс
«Білім теңізіне кеме жіберіңіз»
Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін
теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде
қалады.

БІЛІМ ТЕҢІЗІ
ТЕҢІЗДІҢ ШЕТІ
Үйге тапсырма:

• Мәтінді түсініп оқу.

• “Бала тілі- бал”мәтінге
ұқсас әңгімелер жинастыр.
Бағалау.
Бүгінгі сабақта...
• Маған қызық болғаны...
• Қиын болғаны...
• Менің түсінгенім...
• Менің сезгенім...
• Мен ... жасағым келді.
• Маған өміріме.... берді.

Ұқсас жұмыстар
Ата-ананың қарызын, Өтеу-сенің парызың
Балдан тәтті кім
Тапқыр достар ойыны туралы ақпарат
Бала мектепке барарда
Ананың көңілі балада
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
Балаңыздың туған күні
Отбасының өнегесі - Отан өнегесі
Тәрбие сағатының толық нұсқасын даярлау
Балаға кім сыншы
Пәндер