Керекті сөздер




Презентация қосу
Ана тілі
2 “б” сынып
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Құрметпенен сіздерге ,
Бас иеміз біз.
Күндей жадырап ,
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап ,
Судай мөлдір , таза көңілмен ,
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз
Үй тапсырмасын бекіту

Бөлімді қайталау
Әжетайым деген сөз “Атаңа не қылсаң, алдыңа
қай мәтінде сол келер “
кездеседі?
Қызығушылықты ояту
Ф. Оңғарсынова
Әже Атасы мен немересі

“Үлгілі бала “
деген кітабы бар
балалар жазушысы

кім?
С. Көбеев
н сө з д ері
б ө п ем деге а д ы?
л ди та л
Ә
ы р қ алай а Аталарым деген сөз
бар ж
қай мәтінде кездеседі?
Бесік жыры М.Мақатаев
Қарттарды сүйем
1. М
1.Ғылым таппай…..
А 2.Асық ойнаған….
3...тозбайтын тон,
Қ
Білім таусылмайтын
4. А кен.
4.Әдепті бала .....
5. Л бала
5.....-түбі тірлік

Керекті сөздер жиыны:
Азар,ақыл,мақтанба,бірлік,арлы
1. М
Ә
3. Т
4. Е
5. Л

1. ...инемен құдық қазғандай. Керекті сөздер:
2. ...бала - арлы бала. Әдепті,білім,денсаулық,
3. ... бала талпынған құстай. талапты,қорлық

4. Тазалық -... кепілі.
5.Ұрлық түбі-.... .
А) Туған жер , Отан туралы
Ә) Еңбек туралы
Б) Жақсы, жаман істер туралы
В)Ерлік, батырлық туралы
Топтық жұмыс

Салақтық , Тазалық сөздеріне қандай
қылықтарды жатқызуға болады
(Топтастыру стратегиясы)

Тазалық
Салақтық
Сабақтың тақырыбы:

Салақтық
Ақпанның алтысы

Ыбырай Алтынсарин
”Салақтық”
2).Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау
-Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің “Салақтық”
атты әңгімесімен танысамыз.
3).Мәтінді талдау.
- ”Болжау” стратегиясын пайдаланып, мәтінді
екі бөлікке бөлейік.
I-бөлік
II-бөлік
I-бөлік

Кәрім деген мешер өзі жұмысқа тәуір
жігіт те болса, жуынып, кірсіз көйлек киіп, тазажүрумен
ісі жоқ еді. Әркім айтушы еді:Саған не болды, Кәрім,
бойыңнан кіріңді ағызып жүргенше, жуынсаң болмай ма?
— деп.
Қолым тимейді, — деуші еді ол.Сөйтіп жүріп, тұлабойын
шиқан қаптап және қотыр болды. Бұл күйде құрысып-
тырысып жатқанында, әркім сұрайды: Кәрім, саған не
болды? — деп. Кәрім айтады - екен: Күнәм үшін Құдайдың
бір берген сазайы-дағы, — деп. Оған қарсы таныстары:
Рас, Кәрім, Құдай-Тағала таза жүрмеген былғаныш кісіні
сүймейді, тым болмаса жұмасына бір моншаға түсіп, не
болмаса үйінде сабынмен жуынуды әдет етсең, бұл
бәлеге душар болмас едің.
II-бөлік

Сонымен, Кәрімді ауру жататын үйге алып
барып, таза жуындырып, таза киім киіндіріп, ем
қылған соң аз ба, көп пе жатып жазылды.
Мұнан соң, Кәрім бір зауытқа барып жалданыпты.
Өздеріңе де белгілі шығар, зауытта нәрсе бояйтын
бояулардың бәрінде у болады. Бір күні қожасы
Кәрімге бір бояуды былғап қой деп беріпті. Былғап
отырып-отырып, кәдімгі үйренген қалыбынша,
қолын жумастан барып, тамаққа отырып нан
жепті.Қолындағы бояудың жұғынының бәрі де жеп
отырған нанына жабысып отырғанда, бір мезгілде
Кәрімнің іші бүрісіп, ауыра бастапты. Әрлі - бері,
олай - бұлай аунақшып, біраз жатып, Кәрім ұзамай-ақ
жан тапсырыпты. Әлгі бояу у бояу екен.
Сергіту сәті
4.Ой толғаныс;

Түйін;
- Осы әңгімені қандай мақалмен
қорытындылауға болады
Ас –адамның арқауы
5.Қорытынды;
-Сонымен бүгін не үйрендіңдер?
- Керім қандай адам?
- Керім сендерге ұнады ма?
- Салақтық неге апарып соқтырады?
6. Үйге тапсырма;
а).Әңгімені түсініп оқу.
ә).”Салақтық” тақырыбына әңгіме жазу.
7. Бағалау,.
Ерекше атсалысып отырған оқушылар бағаланады.
Көңіл-күй түрлері

Жақсы Орташа

Көтеріңкі Нашар
Назарларыңызғ
а рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары
Ақпарат іздеу
Объектілерді топтастырудың пайдалы тұжырымдамалық схемаларын зерттеу
Бәйтерек, 8 сынып
Лездік сұрақтар
Жабайы аңдар
Хамза кітабы
Сабақтың барысы. Сабақтың тақырыбы
ҮЙРЕТУДЕ ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУ, ЛОГИКАЛЫҚ СӨЗДІК ТАПСЫРМАЛАР
Жамаладдин ибн Мұхан түрік данасы
Пәндер