Құрметті жолаушылар




Презентация қосу
Фурманов орта мектебі

Гуманитарлық әдістемелік бірлестігінің онкүндігінде өткізілген
сыныптан тыс іс-шара

Тренинг сабақ

Тақырыбы: «ҰБТ – 125 кемесі»
Өткізген: мектеп психологы
Абильдина Асем Жаналыковна

26 ақпан,2016ж
Ата-аналар мен ұстаздарға 11-сынып оқушыларынан хат

Менің сүйікті де қымбатты, ата-анам, Ал егер тапсыра алмай қалсаң,мен сені жақсы
қадірлі ұстаздарым! Мен сіздерге хат жазып көретін,саған көмектесетін,сені түсінетін
отырмын. Мен Ұлттық Біріңғай тестін өте адамың екенімді ұмытпа! Алайда,сен міндетті
жақсы тапсыруды армандайтын, Париж,Лондон, түрде тапсырасың! Мен сенің Ұлттық Біріңғай
не Астананың беделді жоғары оқу орынында тестіні тапсыру үшін барлығын жасайтынымды
оқуды қалайтын мектеп бітірушісімін. Мен білемін» деген сенім ұялатар сөздеріңіз
сіздердің ұлыңыз не қызыңызбын, не маңызды...
шәкіртіңізбін. Мен үшін сіздердің маған деген Иә, сіздердің сөздеріңізге немқұрайлы
қарым-қатынастарыңыз өте маңызды. қарайтын кездерім болады. Бірақ,мен ол сөздерді
Қазір,тестілеу күніне аз уақыт қалғанда,маған есте сақтап, жүрегімде қалдыратынымды
сіздердің қолдауларыңыз өте қажет,мен оған біліңіздер. Маған қолдау көрсетіңіздер,сенім
зәрумін. Сіздер мен үшін қатты ұялатыңыздар,кеңес беріңіздер. Кей кезде дұрыс
уайымдайтындарыңызды білемін. Сіздер тамақтануымды,ұйықтауымды,оқуымды
менімен жиі сөйлесіп,қолдау көрсетіп қадағалаңыздар. Менімен отырып,менің тест
отырсаңыздар. Сіздер маған көбінесе сенімсіздік жұмысымды бірге оқыңыз. Мен соған
ұялатасыздар. Қазір менде қорқыныш бар. Ол – қуанамын,өзіме сенімді боламын.
«мен Ұлттық Біріңғай тестіні тапсыра «Сөз адамды өсіреді,не өшіреді». Таңдау
алмай,сіздердің үміттеріңізді ақтай алмаймын ба сіздерде,мен сіздерді қатты жақсы көретінімді
деген қорқыныш». Мен үшін «Қорқатын еш біліңіздер!
нәрсе жоқ. Сен мықтысың,білімдісің. Сондықтан
өзіңнің Ұлттық Бірыңғай тестінді жақсы
тапсырасың!
«ҰБТ – 125 кемесі»
• Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар! Құрметті жолаушылар! Шоқан Уәлиханов аралына
саяхатқа шығатын «ҰБТ-125 кемесі » Жайық жағалауына келіп тоқтады. Бортқа
жолаушыларды отырғызу басталды. Құрметті жолаушылар кемеге отырар
алдында «тексеруден» өтулеріңіз сұралады. Қолдарыңызда рұқсат қағаздарыңыз
бен жеке басты куәландыратын құжаттарыңыз болуы тиіс.
• Жолаушы азаматтар! «ҰБТ-125 кемесі жүргелі тұр. Шығарып салушылар!
Каютодан шығуларыңыз сұралады. Сақ болыңыздар! «ҰБТ-125 кемесі » Шоқан
Уәлиханов аралына қарай жүруге бет алды. (Параход дауысы шығады).
• Құрметті жолаушылар! Жолымыз ұзақ, терең де тайаз жерлеріміз көп. Сіздермен
210 минуттық саяхатта бірге болатын кеме капитаны Абильдина Асем
Жаңалыққызы. Кемеге қош келдіңіздер! Құрметті жолаушылар, 3 сағат 30
минутқа созылған бұл саяхатымызға тез жетуіміз үшін 5 аралдан өтуге тура
келеді. Әр аралдың тоқтау мерзімі 5 минут.
• Сапарлас болатын жолаушылармен таныс болып отырайық.
Пікірталас сәті
1. ҰБТ деген не?
2. ҰБТ-ға (емтиханға) қалай әзірленген тиімді?
3. ҰБТ-ке әзірлену үшін жұмыс орнын қалай ұйымдастыру
керек?
4. Емтихан алдындағы күнді қалай ұйымдастыру керек?
5. Емтиханды сәтті тапсыру үшін не істеу керек?
“Көрші” жаттығуы
• Құрметті оқушылар екі-екіден жұптасайық. Бір-бірімізге
қарама-қарсы тұрып, көзбен амандасайық. Оң қолмен, сол қолмен,
шынтақпен, құлақпен, маңдаймен, оң жақ иықпен, сол жақ иықпен,
тіземен, оң жақ аяқ басымен, сол жақ аяқ басымен амандасайық. Бір-
бірімізге қарап жымиып, бір-бірімізді қатты қысып құшақтайық.
«Менің атым және қасиетім» жаттығуы

Қатысушылар шеңбер болып отырады,бір-
біріне допты немесе ойыншық беріп,өздерінің
атын айтады және өздерінде бар қасиеттерді
айтады, келесі оқушы алдында айтылған адамның
аты мен қасиетін қайталап, өзінің атын және
қасиетін айтады.
“Джунглидағы жаңбыр”
жаттығуы
Мақсаты: иық, мойын, омыртқа бұлшық еттің жиырылуын жою, босаңсу.
Өту барысы: Тар шеңбер құрып, нұсқау бойынша жаттығуды орындаймыз.
Өзімізді джунглида жүрміз деп елестетеміз. Ауа райы бастапқыда керемет
болды. Күн көтерілгенде өте ыстық, ауа қапырық. Бір мезетте жеңіл самал
жел соқты. Алдымызда тұрған адамның арқасына қолымызбен жеңіл
қимылдар жасаймыз. Содан кейін жаңбыр сіркіреді. (көршіңіздің арқасын
саусақтарыңызбен түртесіз)
Нөсер жауын басталды. (жоғары –төмен алақан, саусақтармен сипайсыз).Жел
тұрды. Қаттырақ арқасын уқалайсыз. Одан кейін күн шайдай ашылды.
«Дыбыстық гимнастика»

Нұсқау: Барлығымыз хормен әріптерді қайталаймыз. Ол әріптердің
маңыздылығына назар аударамыз.
А
А – дыбысы, барлық ағзаның жұмысын жақсартады
Е
Е – дыбысы, қалқанша безінің жұмысын күшейтеді
И
И –ми, көз, құлақ, мұрынның жұмысын жақсартады
О
О –жүрек және өкпенің жұмысын белсендіреді
Х
Х- барлық ағзамыздың тазаруына көмектеседі
ХА-ХА
Ха – ха – көңіл күйді көтереді.
«Жарайсың!» жаттығуы
Мақсаты: стресс кезіндегі сенімді мінез-
құлықты қалыптастыру.
Нұсқау: оқушылар жартылай шеңбер жасап
отырамыз. Бір оқушы ортаға шығып, өзінің
көршісіне мақтау сөз айтады да сол адамның
орнына отырады. Ол келесі адамға дәл солай
өзінің бір мақтау сөзін айтады. Ойын солай
жалғаса береді.
«Сілкіп таста» жаттығуы
Мақсаты: жағымсыз, қажет емес,кедергі жақтардан құтылу,сенімділікті орнату.
Нұсқау: мен сіздерге жағымсыз,сенімсіз сезімдерден арылып,өзіңізді қалыпқа
келтірудің жолын көрсетемін. Кейде біз көп күш алатын ауырлықтарды
көтереміз. Мысалы: «Ойымызға тағы да жолым болмай қалды. ҰБТ-ға жақсы
дайындала алмай қалдым. Жақсы тапсыра аламаймын, көп қате жіберіп, екі
аламын» деген сияқты ойлар келеді.
Айналамызға орын қалдырып,еркін тұрып,алақаныңызды сілкіңіздер,иығыңызды
сілкіңіздер, аяқтарыңызды саннан тобыққа дейін сілкіңіздер, бастарыңызды
сілкіңіздер. Қандай да бір дауыс шығарсаңыз да болады, беттеріңізді сілкіңіздер.
Сезініңіздер,сіздің бойыңыздан ауыр жағымсыз,жүктің түскенін. Сіз біртіндеп
сергек,көңілді болудасыз немесе көңілді жағдайдасыз. Енді сеніммен мына сөздерді
қайталаңыз: мен ақылдымын, менің жаным тыныш,мен қиындықтан
қорықпаймын,мен жаспын,мен әдемімін,менің қолымнан бәрі келеді,маған
сенімділік күш береді,мен дайынмын.
Талдау: Көңіл-күйіңіз қалай?
«Мен саған сенімдімін»
жаттығуы
Нұсқау: Екі-екіден жұпқа бөлініңіздер. Бір-
біріңізге қарама-қарсы отырыңыздар. Көршіңіздің
қолынан қысып “Мен саған сенемін! Сенде бәрі
жақсы болады!” деп айтамыз.
Сынақ басталды

Бүгін 6 маусым, мен таңертең 6.30-да тұрамын...
Ары қарай оқушылар бір-бір сөйлемнен айтып,
жаттығуды, жақсы жетістікпен аяқтайды. (Кешкі
сағат 17.00, Алақай, мен 125 ұпай алдым! Барлығы
аяқтарын көтеріп, тізелерін бүгіп, бірдей секіреді).
«ҰБТ – 125 кемесі»
Құрметті жолаушылар, «ҰБТ – 125 кемесі»
жағаға жақындады. Бір – бірімізбен
қоштасайық. Сіздерді жағада ата-ана, тума-
туыс, құрбы-құрдас, ұстаздарыңыз күтіп отыр.
Сапарымыз сәтті болды. Бәріміз ҰБТ-дан 125
ұпай жинадық. Келесі «Студент – 2016»
кемесінің бортында кездескенше сау
болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Қонақжайлық
Темір жол көлігінің логистикалық - инфрақұрылымының даму жолдары
Қабылдау - тапсыру жолдарына вагондарды беру
Жолаушылар поездарының вагондарына қойылатын гигиеналық талаптар
ЖЕҢІЛ АВТОКӨЛІКТЕР КЛАССИФИКАЦИЯСЫ
Басқару жүйесін жетілдіру және нарықтық экономика жағдайындағы көлік жүйесін мемлекеттік реттеу
Автокөлік қызметтері және олардың мәні
AIR ASTANA
Жолаушылар тасымалы
Екіншілік желі
Пәндер