Масса тақырыбына есептер шығару


Slide 1

Қармақшы ауданы Ахметжан Жанпейісов атындағы №105 қазақ орта мектебі

Физика пәнінің мұғалімі

Өтегенова Анар Мұратқызы

Slide 2

Сабақтың тақырыбы:

“Күш. Ньютонның ІІ заңы. Масса” тақырыбына есептер шығару

Slide 3

Түйінді идея

Күш, масса физикалық шамаларына, Ньютонның ІІ заңына сандық есептер шығару

Оқу мақсаттары

1. Оқушылардың барлығы күштің барлық түрлерінің

формулаларын 5 минут уақыт ішінде жаза алады.

2. оқушылардың 70 пайызы А, В деңгейлі тапсырмалар: дайын формулаларды қатыстырып есептер шығарады, берілген 15 минуттың ішінде берілген 5 тапсырманың 3-ін орындайды.

3. 30 пайыз оқушылар 15 минут уақыт ішінде тақырыпты толық меңгеріп, С деңгейде берілген 2 есептің 1-еуін қатесіз орындап, 2-шісінің формуласын тауып, өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра алады .

Slide 4

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар: Тақырыптағы барлық формулаларды жаза алады

Көпшілік оқушылар: Оқушылардың 70 пайызы дайын

формулаларды қатыстырып есептер шығарады,

берілген 15 минуттың ішінде берілген

5 тапсырманың 3-ін орындайды

Жекелеген оқушылар:Тақырыпқа байланысты жоғары деңгейлі сандық есептерді шығарады

Slide 5

I. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылар сергіту сәтін жасайды, бір-біріне жылы лебіз білдіреді. Физикалық шамалар жазылған қағаздардан алады. Парталарда тұрған күштерге байланысты болатын физикалық шамалар сол топқа барып отырады.

1-топ. Ауырлық күші: m, g

2-топ. Серпімділік күші: k, x

3-топ. Үйкеліс күші: µ, N

4-топ:. Архимед күші: ρ, V, g

Slide 6

II. Ой қозғау.

Топтық жұмыс.

Оқушылар таратпа қағаздардағы физикалық шамаларды құрастырып, күштің бірнеше түрінің, массаның, Ньютонның ІІ заңының формулаларын құрастырады.

m, g, k, x, µ, N, ρ, V, g, m1, m2, mn, a, a1, a2

Slide 7

ІІІ. Іс-әрекет 1-тапсырма . “Автор орындығы” әдісі Әр топтан бір оқушы шығып, тобының қолдауымен тақтадағы терминдерді табу керек. Мысалы: Масса, күш, серпімділік күші, үйкеліс күші, ауырлық күші, үдеудің формуласы, Ньютонның ІІ заңының формуласы, масса қандай шама? Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды. Формативті бағалау “жарайсың, сенің әлде де мүмкіндігің бар!”

Slide 8

Жаңа сабақ . Деңгейлік тапсырмалар А-деңгей ( 5мин) 1-тапсырма. Байланысты тап. Топпен жұмыс

Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, өзара бағалайды.

N

тіректің реакция күші, Н

F

күш, Н

A

механикалық жұмыс, Дж

t

уақыт, с

k

қатаңдық

m

дененің массасы, кг

μ

Үйкеліс коэффициенті

S

жол, м

Slide 9

2-тапсырма «Сұрақтар кестесі» әдісі (5 мин)

Үзінді

Сұрақтар

Масса

Дененің инерттілігін сипаттайтын шама

Масса, үдеу, үйкеліс, серпінділік, ауырлық күші, Ньютонның ІІ заңы,

аддитивті шамалар, динамиканың негізгі теңдеуі

деген сөздерге сұрақ құрастырады. Әр топ екі сұрақтан құрастырады.

Бағалау:өзара бағалау.

«Сөздерді талқылау» (Сөздердің қалай қолданылғанын талқылайды)

Slide 10

В-деңгей (5 мин) Есте сақтау дағдысын қалыптастыру

Жеңіл автомобильдің массасы 2 т, ал жүк автомобильдікі 8 т. Жүк автомобилінің тарту күші жеңіл автомобильдікінен 2 есе артық, олардаң үдеулерін салыстырыңдар.

Мұғалім тақтаға есепті өзі шығарады да, қайтадан өшіріп тастайды. Мұғалімнің шығарған есебіне көңіл бөліп, оны қайта өз бетімен шығарады.

Бағалау: Өзін-өзі бағалайды. Жұппен бағалайды.

Slide 11

С-деңгей (10мин) Есептер шығару Жеке жұмыс

Массасы 0, 2 кг тыныштықта тұрған денеге 5 с бойы 0, 1 Н күш әрекет етеді. Осы дене қандай жылдамдық алады және сол уақыт ішінде қандай жол жүреді?

Кестені толтыр:

а

0, 4м\с 2

2км\с 2

0, 1м\с 2

5см\с 2

m

8кг

200кг

10г

F

6мН

20Н

1 кН

Бағалау: Өзін-өзі бағалайды. Жұппен бағалайды.

Slide 12

Рефлексия

«Бір ауыз сөз»

(Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді

Slide 13

Бағалау парағы

Автор орынды ғы

Формула лар құрастыру

Байла нысын тап

Сұрақтар кестесі

Есте сақтау есебі

Есептер шығару

Барлығы

0-3 балл

Бағалау критерийлері:

0 балл- орындаған жоқпын, топтық жұмысқа қатыспадым.

1 балл- топтық жұмысқа қатыспадым, өзіндік жұмысты қате орындадым.

2 балл- топтық жұмысқа қатыстым, өзіндік жұмысты досымның көмегіне сүйеніп, дұрыс орындадым.

3-балл- топтық жұмысқа қатыстым, өзіндік жұмысты өзім орындадым.

0-4 балл-”2”

5-9 балл-”3”

10-12 балл-”4”

13-15 балл-”5”

Slide 14

Жеке жұмыс.

1. Шығармашылық жұмыс. “Ертегі жазу”

Үйге тапсырма

Масса, күш, серпімділік күші, үйкеліс күші, ауырлық күші, үдеу, Ньютонның ІІ заңының формуласы, аддитивті шамалар сөздерін қолданып, ертегі құрастырып келу.

2. 10-жаттығу


Ұқсас жұмыстар
Күш. Масса. Ньютонның екінші заңы
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Тура және кері пропорционал шамалар
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Сабақтың ұраны
Меншікті балқу жылуы формуласы
Идеал газ - газ бөлшектерінің өзара толық әрекеттеспейтін немесе шамалы әрекеттесетін қайсы бір газ моделі
Дененің массасы
Механикалық жұмыс
Натрий гидрокарбонатындағы натрийдің массалық үлесін есепте
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz