Сабақтың типтері




Презентация қосу
Сабақтың типтері
• Жаңа материалды меңгеру сабағы
• Пысықтау,жинақтау сабағы.
• Қорытындылау және жүйелеу сабағы.
• Аралас сабақ.
• сынақ абақтары.
Жаңа материалды меңгеру
сабағы

мақсаты - оқушылардың жаңа
материалды толық меңгеруі болып
табылады.
Ол үшін оқушылар құндылық
бағдарлар жүйесін қалыптастыру сияқты
әрекет ету әдістер меңгеру өз бетімен
іздену әрекетін дидактикалық мәселелерді
шешуге қатысуы керек.
• Сабақтардың бұл түрлері көбінесе орта және
жоғарғы жастардағы оқушыларға қолданылады,
себебі орта және жоғарғы сыныптарда кең
көлемді материалдар оқытылады, сондықтан
оларды оқудың ірі блоктык тәсілі қолданылады.
• Бұндай меңгерудің формалары әр түрлі
болуы мүмкін: лекция, мұғалім әр түрлі сұрақтар
мен жағдайларды талдау кезінде түсіндіруді
оқушыларды сабаққа тарта білуі, талдау
түріндегі әңгімелер өткізу, кітаппен немесе басқа
да ғылыми құжаттармен өз бетінше іздену,
тәжірибелер жүргізу, т.б.
• Осыдан барып сабақ түрлері де әр түрлі болады;
лекция-сабағы, семинар-сабағы, кино-сабағы, теория
және практиканы өз бетінше оқу сабағы, аралас
сабақ. Бұл сабақтардың барлық түрлеріне тән бір
нәрсе, олардың барлығы жаңа материалмен жұмыс
істеуге уақыт бөледі. Бұл кезде оқушылардың
материалды меңгеруі үшін барлық мүмкіншіліктер
жасалады, оқылып жатқан матриалды әр түрлі
шешілмеген сұрақтары жағынан қарастырады,
мұғалімнің сабақ түсіндіру барысында айқын
мысалдармен дәлелдер келтіруі, оларды талдауға
оқушылардың барлығын тарту, көрнекілік
материалдармен оқытудың техникалық
мүмкіншіліктерін қолдану.
• Жаңа материалды түсіндіру барысында
бұрынғы өткендерді қайталап, бекітуге
мүмкіндік болады. Себебі, өткен
материалды талдамай,
қорытындыламай, еске түсірмей, жаңа
материалды түсіну мүмкін емес.
Сабақты жүргізу барысында тиімді
жоспарларды пайдаланғанды ескерген
жөн.
Пысықтау,жинақтау сабағы.

а) жаңа білімдерді жүйелеу және қорыту;
б) бұрынғы өткен материалдарды қайталау
және бекіту; в) бұрыңғы өткендерді кеңейту мен
тереңдету үшін тәжірбиеде жүзеге асыру; г)
дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру;
д) жаңа материалды меңгеру және білімді,
дағдыны, іскерлікті жетілдіру барысында
бақылау жасау
• Бұл сабақтың түрлері болып мыналар : а) өзбетінше
жұмыстар сабағы; б)зертханалық жұмыс сабағы;
в)тәжірбиелік жұмыстар сабағы; г) серуен –сабағы;
д) семинар сабағы.
• Жоғарыда келтірілген сабақтардың-түрлері
оқушыларды бір уақытта өткен материалды
қайталауы мен қолдануы-көптеген жағдайларды
өзгертеді. Оқушы жаңа материалды оқу барысында
тек сол сабақққа қатысты ғана емес, жан-жақты
пән-аралық және тақырыпаралық деңгейде білімін
жетілдіреді. Сабаққа жоспар жасау барысында
қайталау мен қатар бақылау жұмысын немесе білімді
жүйелендіруге болады.
Қорытындылау және жүйелеу
сабағы.

оқушылардың күнделікті өтіп жатқан
материалды меңгеру деңгейін тексеру
және жыл бойғы, тоқсандағы
бағдарламаны меңгеруін тексеру үшін
бақылау жүргізу.
• Қорыту және жүйелеу сабақтар сабақтың барлық бес
түрінде қолданылады. Бұның бір ерекшілігі мұғалім бір
жаңа материал меңгеруінің алдында оқушыларға
сұрақтар беруі мүмкін, алдын ала қарастыратын
құжаттарды оқуға тапсырма беруі мүмкін. Ол үшін
мұғалім әр оқушымен немесе топпен жұмыс істейді,
сілтеулер жасайды. Жоғарғы сыныптарда ең көп
тараған қорыту және жүйелеу сабақтар көп мәселе
қозғайтын пікірталас сабақтары немесе семинар
сабақтары. Себебі бұл сабақтарда оқыған
материалдарды тереңірек және жүйеленген түрде
меңгереді, сонымен қатар осындай сабақтардың
барысында оқушылардың теориялық және тәжірбиелік
сипаттағы шығармашылық белсенділіктері артады.
Аралас сабақ

Бұл мектеп тәжірибесіндегі ең кең
таралған сабақ түрі. Бұнда алдында
айтқан сабақтың үш түрінің
барлығының дидактикалық міндеттері
шешіледі. Сондықтан да ол аралас деп
аталады.
Бұл сабақтың әдістемелік құрылымының негізгі
элементері болып табылатындар:

• оқушыларды сабаққа ұйымдастыру;
• бұрынғы өткен материалдарды игеру деңгейін тексеру,оған
қоса ағымдағы сабақтың материалдарын меңгеруін қадағалау;
• жаңа материалдымұғалімнің бөліп қарастыруы және
оқушылардың түсінуі үшін мұғалімнің кіріспе жасауы қажет;
• жаңа материалды алғашқы бекіту, оқушылардың іскерлігімен
дағдыларын қалыптастыру жұмыстары, білімдерін тәжірбие
жүзінде қолдану;
• үй тапсырмасын және оның үлгілерін беру;
• оқушының бүкіл сабаққа қатысуына қарай бағасын немесе
баллын қойып сабақты қортындылау.
Сынақ сабақ

Жазбаша,ауызша
емтихандар,тест,бақылау,сынақ
т.б.оқушылар білімін тексеретін
жұмыстар

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың типтері, құрылымы
Типтерді өзгерту функциялары
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Айырылу реакциясы
Деректер түрлері
Тірі организм ретінде өсімдік мүшелерінің өзара байланысы өзара байланысы
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Бақылау сабақтары
Қосылу реакциясы
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Пәндер