САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ КӘСІП ТҮРЛЕРІ




Презентация қосу
«Степногорск қаласы оқыту – әдістемелік орталығы» КММ
оқытушысы Тажетдинова Жанна Шукирбаевнаның
сабақ өту әдісі.

• Оқу орны:
1986-1991 ж.
Абай атындағы
Қазақ Мемлекеттік
ПедагогикаУниверситеті.
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: КӘСІП ТҮРЛЕРІ
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: кәсіп , мамандық , тақырыбына байланысты
лексикалық минимумды меңгерту , мәтін мазмұнын айтуда
меңгерілген минимумды белсенді қолдануға дағдыландыру.

2. Тәрбиелік: Тапсырмалар орындау барысында қазақ және ана

тілімен қатар қосымша тілдерді үйренуге деген
қызығушылығын арттыру.

3. Дамытушылық: Тіларалық байланыс. Тіл мәдениетін дамыту.
Сабақтың түрі : дамыта оқыту
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, ақпаратты қабылдау, салыстыру,
сөйлеу.
Сабақтың жабдығы: оқулық, интерактивті тақта, компьютерлер,
құлақшалар.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер , кестелер.
Сабақтың барысы: Психологиялық дайындық. Сабаққа зейінін
аударту.
1.Қызықты мамандықтар туралы шағын бейнебаян көру.

2. Коммуникативтік тренинг. (кәсіп түрлері туралы полилог.)

Қиын
Оңай
ЕҢ Қалыпты
Ерекше
кәсіп деп қандай кәсіпті айта аласыз? Не үшін? Дәлелдей аласыз ба? (дәрігер,
заңгер, мұғалім , ұшқыш, т.с.с. )
3.
Лексикалық
минимум
(оқыңыз және есте сақтаңыз)
Болашақ Даму

Еңбек , бизнес, өнім, өнім түрлері, жоба Ашу, құру , жабу, жасау

құрылыс, сауда, шаруашылық, техника қиын дамыту, тұтыну, шығару

еңбек өтілі, тұтынушылар, қоғам оңай жоспарлау, өндіру
маман, іскер ,кәсіпкер ерекше айналысу
қалыпты қорғау

Кәсіптің бәрі жақсы
4.
Грамматикалық
жаттығу
5.
Зат есім сөздерге септік жалғауларын жалғау арқылы етістіктермен сөз тіркестерін жасаңыз

1.Еңбек ашу Үлгі:
2.Бизнес 1.Еңбек+ті қорғау, еңбек+пен айналысу
құру 2.
3.Өнім
4.Өнім түрлері жабу 3.
5.Жоба жасау 4.
6.Құрылыс дамыту 6.
7.Сауда тұтыну 7.
8.Шаруашылық шығару 8.
9.Техника 9.
10.Еңбек өтілі
жоспарлау 10.
11.Тұтынушылар өндіру 11.
12.Қоғам айналысу 12.
13.Маман қорғау 14.
14.Іскерлік ойлау 15.
15.Кәсіпкерлік
6.
Тыңдалым
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Аударыңыз.
Өмірде мамандықтың түрі өте көп.
Айжан құрылыс саласында бизнеспен айналысады.
Оның жалпы еңбек өтілі – жиырма жыл.
Оның жұмысында қиын сәттер болып тұрады.
Тұтынушылар сапалы өнімдер шығаруды талап етеді .

В жизни очень много видов профессии .
Торкөзді
Айжан занимается бизнесом в сфере
строительства.
ашыңыз,аударманы
Ее общий трудовой стаж - двадцать лет.
В ее работе бывают трудные моменты.
тексеріңіз!
Потребители требуют выпускать
качественные продукции.
Дұрыс жауапты белгілеңіз. Отметьте правильный ответ.
1.Айжан қай салада және немен айналысады? /В какой сфере и чем занимается Айжан ?
а) құрылыс /бизнеспен
в) шаруашылық
с) өнер
д) саудамен

2.Оның еңбек өтілі неше жыл? /Сколько лет её трудовой стаж? /
а) он жыл
в) екі жыл
с) бес жыл
д) жиырма жыл

3.Оның жұмысында қандай сәттер болып турады? /Какие моменты бывают в её работе? /
а) қиын
в) оңай
с) қалыпты
д) ерекше

4. Тұтынушылар нені талап етеді? /Что требуют потребители? /
а) сапалы өнім
в) тауар
с) ақша
д) баспана
7.
Оқылым
Мәтінді оқыңыз. Аударыңыз. Сіз келісесіз бе?
Прочитайте текст. Переведите. Согласны ли вы ?
Болашақтағы кәсіп туралы менің ойларым.
Мен келешекте барлық адамдар сауатты және 3-4 тілде сөйлейтін болады
деп ойлаймын. Оларда компьютермен жұмыс істеу дағдысы болады.
Олар өздерінің бос уақыттарын мүлдем басқаша өткізеді.
Көпшілік адамдар саяхатқа шығатын , суда жүзетін және балық аулайтын
болады.
Басқаша айтқанда , олар спортқа көбірек көңіл бөледі.
Олардың ұраны былай болады: «Дендеріңіз сау және бай болыңыздар!»,
«Өз жұмыстарыңызды жақсы көріңіздер»! «Ғарышқа саяхат жасаңыздар!»
Мои мысли о профессии
в будущем.
Я думаю, что все люди будут
образованные и будут говорить на 3-4

Торкөзді
языках. Они будут иметь навыки работы с
компьютером. Они будут проводить свое
свободное время совсем по-другому.

ашыңыз,тексеріңіз!
Большинство людей будут ходить на
экскурсии , плавать и рыбачить. Их
лозунгами будут: "Будьте здоровы и
богаты", "Любите свою работу",
"Путешествуйте в космос".
Мәтінмен жұмыс.
Сандардың біреуін таңдаңыз, оның астында
жасырынған сұраққа жауап беріңіз.

Келешекте Оларда қандай Олар бос Көпшілік аамдар Олар неге
адамдар дағды уақытын немен көбірек көңіл
қандай 2 3
қалай 4
айналысатын бөледі?
болады? қалыптасады? өткізеді? болады?
Олардың ұраны
қандай болады?
8.
Жазылым

Берілген мақалдарды тиісті кәсіп атауларымен
толықтырып жазыңыз .
КӘСІП БОЛМАЙ НӘСІП БОЛМАС
(жаттап алыңыз)
А Ә
.............. жемісті ағашын айтар, ………… қалған-құтқанды жейді.
……….. суының сағасын айтар, ………… көміршіге үйір.
……….. өсірген қойын айтар, Шапқылағанның бәрі ………… емес.
……….. айтқан тойын айтар,
………… соққан айтар, (шабандоз, қасапшы,темірші)
…………. шығымды егінінің бабын айтар.

(бағбан, мұрап, шопан, әнші, ұста, дихан)

Б
………… балға мен бізі асырайды,
…………. кетпенінің жүзі асырайды
(егіншіні, етікшіні)
9.
Сойлесім
Тыңдаушылар қалаған санды
таңдап алып,жасырын тұрған
сұаққа әріптесінің жауап береуін
сұрайды.

Ең ақшасы Ең Ең Ең қарым - Ең
көп кім? жауапты салмақты қатынасы күлкілі55
кім? кім?
3 күшті
4 кім? 5
м?

10.
Қорытынды сұрақтар
1. Сөздік қорыңызға қандай жаңа сөздер қосылды?
2. Сабақта көбірек берілген мәлімет не туралы?
3. Грамматикалық құрылымда нелерді еске түсірдіңіз?
4. Тыңдалым мәтіні кім туралы, ол немен айналысады?
5. Оқылым мәтінінің мазмұны қандай? Керекті дерек алдыңыз ба?
Пікір қоса аласыз ба?
6. Жазылым тапсырмасынан қандай кәсіп атауларын есте сақтап
қалдыңыз?
7. Соңғы сөйлесім тапсырмасында қандай сөздерді қолдандысқа
түсірдіңіз?

8. Үйге тапсырма: Болашақтағы кәсіп туралы менің ойларым. (өз
ойларын айту)

Ұқсас жұмыстар
Агроөнеркәсіп кешені. Агроөнеркәсіп кешеніндегі нарық
Сабақтың дамытушылығы
Бәсекенің моделі
Отбасы және жатар
Септік жалғауы
Ұйғырлар мен дүнгендердің Жетісуға қоныс аударуы
Түркия туралы
Түркия модем
Зат есімнің түрленуі.
Ыбырай – шағын әңгіме шебері (Қ.Бітібаеваның технологиясы негізінде)
Пәндер