Екі нүктенің арасындағы түзу




Презентация қосу
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын М.Арын атындағы
”Экономика және бизнес”арнаулы лицейі
Пән мұғалімі:Тулеметова К.Ә

Тақырыбы: «Бақытты сәт» интеллектуалдық сайысы.
Сабақтың мақсаты:
• Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға деген ынтасын
арттыру.
1.Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту.
2.Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа,
жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Безендірілген зал, нақыл сөздер, слайд, логикалық есептер, әр топқа
даярланған үстел.
Ойынның барысы:
1 – жүргізуші:
Қайырлы күн құрметті ұстаздар, оқушылар! «Қазақстанның болашағы – білімді
ұрпағында» демекші, сендер сол болашаққа бүгінгі білімдеріңмен, бастау алып
отырсыңдар. Бүгінгі сайысымыз сіздердің білімдеріңізді, ұшқыр ойларыңызды өрнектеп
ортаға салу. Олай болса, «Бақытты сәт» атты сайысымызға қош келдіңіздер!
2 – жүргізуші:
Сонау – сонау алысқа жүзсін десең кемелер,
Тылсым сырлы ғарышқа ұшсын десең денелер.
Математика - ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сол ғылымның тілін біл.
1 – жүргізуші:
Жарыс десе жаныңыз,
Жасырғанды табыңыз.
Күш сынасып көріңіз,
Жеткенінше әліңіз (шамаңыз).
Алғырлар мен тапқыштар,
Бар өнерін салады.
Білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады.
2 – жүргізуші:
Бүгінгі сайысқа үш топ қатысады, сол топтарды ортаға шақырамыз.
Бүгінгі кешімізге қатысушы топтармен таныс болыңыздар.
«Бетта» тобы 9 «А» сынып ойыншылары.
«Альфа» тобы 9 «Ә» сынып ойыншылары.
«Барыс» тобы 9 «Б» сынып ойыншылары.
1 – жүргізуші:
Математика сырлары,
Қызықтырады біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді - дей келе отырып, сайыскерлеріміздің білімі мен біліктілігіне қара
қылды қақ жарып әділ баға беретін Әділқазылар алқасына қошемет көрсетейік.
Бүгінгі ойынымыздың бөлімдерімен таныстырып өтейік:
І. «Таныстыру» (Әр топ өзін
таныстырады).
ІІ. «Кім білгір?» (сұрақ –
жауап). Әр дұрыс жауапқа 2
ұпай. Әр топқа 10 сұрақтан
қойылады.
IIІ. Логикалық тапсырмалар.
ІV. «Сөз жұмбақ».
V. Сергіту сәті. (Жанкүйерлерге
арналған сұрақтар).
I. Бірінші кезең: «Өзін - өзі
таныстыру». Бұл кезеңде әр топ
өзінің атын, ұранын айтып, бір -
бірімен танысады. (Топтардың
танысуы 5 ұпай).
II. Екінші кезең.
2. «Кім білгір?» (сұрақ – жауап). Бұл бөлімде әр топқа 10 сұрақ қойылады, сол сұраққа жылдам
жауап берулері тиіс. Ұпай саны жауап берген әр дұрыс жауапқа 2 балдан қойылады.

1 – топ.
1.Арифметика математиканың, ал
математика ғылымдардың патшасы.
(К.Гаусс).
2.Шеңбермен бір ғана ортақ нүктесі бар
түзу. (жанама)
3.1800-қа тең бұрыш қалай аталады?
(жазыңқы)
4.Төртбұрыштың қарама-қарсы төбелерін
қосатын кесінді. (диогональ)
5.Үшбұрыштың тік бұрыш жасап тұрған
қабырғаларының аты. (катеттері)

6. Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура. (бұрыш)
7. Қиылыспайтын екі түзу. (параллель)
8. Екі нүктенің арасындағы түзу. (кесінді)
9. Екінші мүшесінен бастап, әрбір мүшесі, алдыңғы мүшесіне қандай да бір
тұрақты санды қосқанда шығатын сандар тізбегін қалай атайды? (Арифметикалық
прогрессия деп атайды)
10. 55 - тің квадраты? (3025)

2 –топ.
1.Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін
математика. (М.В.Ломоносов)
2.Бұрышты тең екі бөлік ке бөлінетін сәуле.
(биссектриса)
3.1200-қа тең бұрыш қалай аталады? (доғал)
4.Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан
нүктеге дейінгі қашықтық. (радиус)
5.Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жататын
қабырғасының аты. (гипотенуза).
6.Перпендикуляр түзулер неше градус жасап
қиылысады? (900)
7.Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда.
(диаметр)
8.Екі өрнектің қосындысының квадраты
(олардың біріншісінің квадратын, екі еселенген
екеуінің көбейтіндісіне және екіншісінің
квадратына қосқанға тең).
9.187 саны 3 –ке бөліне ме? (жоқ)
10. 10000 саны 9-ға бөліне ме? (жоқ)
3 – топ.
1.Математика – барлық ғылымдардың
тұңғышы және оларға пайдалы да,
қажет те. (Р.Бэкон)
2.Жазықтықтағы қандай түзулер
ешқашан қиылыспайды? (параллель)
3.700-қа тең бұрыш қалай аталады?
(сүйір)
4.Екі қатынастың теңдігі. (пропроция)
5.Параллелограмның 600-қа тең
бұрышымен іргелес бұрышы неше
градусқа тең. (1200)
6.Бұрышты өлшейтін құрал.
(транспортир)
7.Дәлелденбейтін ұйғарым. (аксиома)
8. Sinα – қай ширектерде оң болады? (1-
ші және 2-ші ширектерде оң болады)
9.85 санының квадраты? (7225)
10. 965 саны 9-ға бөліне ме? (жоқ).

IIІ. Логикалық тапсырмалар. (слайд)
ІV. «Сөзжұмбақ» сайысы. (әр топқа бірдей тапсырма)
1. Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесінді.
(диаметр)
2. Санның жүзден бір бөлігі. (пайыз)
3. Құрамында белгісізі бар теңдік. (теңдеу)
4. Минус таңбасы бар сан. (теріс)
5. Ұзындықтың өлшем бірлігі. (метр)
6. Нәрселерді санауға қолданылатын сан. (натурал)
7. Шексіз сызық. (түзу)
8. Фигуралардың қабырғасының қосындысы. (периметр)
9. Шеңберді сызатын құрал. (циркуль)
10. Картадағы өлшемнің жердегі өлшеміне қатынасы. (масштаб)
V. Сергіту сәті. (Жанкүйерлерге арналған сұрақтар).
•Что нужно делать, когда видишь зелёного человечка? (Переходить улицу
(это рисунок на зелёном сигнале светофора))
•Как правильно говорить: «не вижу белый желток» или «не вижу белого
желтка»? (Желток обычно жёлтый)
•Можно ли зажечь обычную спичку под водой, чтобы она догорела до
конца? (Да, в подводной лодке)
•Сорока летит, а собака на хвосте сидит. Может ли это быть? (Да, собака
сидит на собственном хвосте, рядом сорока летает)
•Как найти прошлогодний снег? (Выйти на улицу сразу после начала
нового года).
•У человека — одно, у коровы — два, у ястреба – ни одного. Что это?
(Буква О)
•Сидит человек, но вы не можете сесть на его место, даже если он встанет
и уйдёт. Где он сидит? (На Ваших коленях)
•Может ли петух назвать себя птицей? (Нет, т.к. он не умеет говорить).
•Можно ли предсказать счёт любого матча до его начала? (Да, 0 – 0)
•Как может брошенное яйцо пролететь три метра и не разбиться? (Нужно
бросить яйцо более, чем на три метра, тогда первые три метра оно
пролетит целым).
•Мужчина вел большой грузовик. Фары на машине не были зажжены. Луны
тоже не было. Женщина стала переходить дорогу перед машиной. Как
удалось водителю разглядеть ее? (Был яркий солнечный день).
•Что может путешествовать по свету, оставаясь в одном и том же углу?
(Почтовая марка).
•Вы сидите в самолёте, впереди вас лошадь, сзади автомобиль. Где Вы
находитесь? (На карусели)
1 – жүргізуші:
Санаңды сенің толтырар,
Есептану пәні бар.
Сабағыңды егер оқысаң,
Өмірде саған жол болар.
2 – жүргізуші:
Сайысымыздың соңғы сәті таяп қалды.
Ал, қазір әділқазылар сөз алады.
Сайысымыздың жеңімпаздарын анықтап,
Мақтау қағаз, сыйлықтарын тапсырады.
Қорытындылау, жеңімпаздарды марапаттау.

Ұқсас жұмыстар
Проекциялық түзулер
Материялық нүктенің түзу сызықты тербелістері
САЛУ ЕСЕПТЕРІН ШЕШУ ӘДІСТЕМЕСІ
ПРЕЗЕНТАЦИЯ КЕШЕНДІ СЫЗБАЛАРҒА ТҮСІРІЛГЕН КӨЛЕҢКЕ
Координаталық жазықтық.Координаталары бойынша нүктені салуға есептер шығару
Координаталары бойынша нүктені салу
ЕРКІН ЕМЕС МАТЕРЯЛЫҚ НҮКТЕ ҚОЗҒАЛЫСЫНЫҢ ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕРІ ЖӘНЕ ОНЫ НҮКТЕ ДИНАМИКАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЕСЕПТЕРІН ШЕШУ ҮШІН ҚОЛДАНУ
Еркін материялдық нүктенің динамикасы
Осьтік симметрия
Айналмалы қозғалыстың теңдеуі
Пәндер