Оқыту үшін бағалау


Slide 1

Оқыту үшін бағалау

(қалыптастырушы)

ОҚО, Кентау қаласы.

Әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназиясы.

Дене шынықтыру пәні мұғалімі Сейтжан Темірғали.

Slide 2

Мақсаты:

1. Оқыту үшін бағалау үдерісінің мәнін және оны сынып тәжірибесінде қолдану әдістемесін білу.

2. Бағалау мақсатымен таныстыру және бағалау туралы сыни тұрғыдан ойлау.

3. Бағалау мақсатын зерделеу және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қолдану.

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер оқушылардың нені үйренгенін жүйелі талдап, бағалап отырады. 2. Оқушылардың оқу қарқынын тиімді бағалайды.

Сұрақ:

Оқушыны бағалауда ең бастысы не?

Оқушы тәртібі үшін журналға баға қоюға болама?

Оқушы себепті босатылған күндері өтілген бағдарламалар бойынша төменгі баға қоюға болама?

Ата-ана немесе оқушы сіз қойған бағаға келіспеген жағдайда қандай түсініктеме бересіз?

Бағалауға қатысты оқушының тұйықталып оқуын доғарып қою жағдайы кездеседі ме?

Slide 3

Бағалау - одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

“Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан.

Slide 4

Оқуды бағалау (жиынтық)

Оқыту мен оқудан кейін болатын бағалау

Ренжіме, төрт қоя алмаймын.

Сертификаттау, қорытынды шығару, есеп беру.

Сонымен. . .

Slide 5

Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау

Оқушының оқуына ықпал ету.

Оқыту үшін бағалау (қалыптастырушы)

. . . !!!. . . ???

Жарайсың!!!

Slide 6

Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау

Танымдық - Оқушы нені біледі және жасай алады.

Әлеуметтік - Оқушының қарым-катынасы және өзара әрекеттестігі.

Эмоциялық - Оқушы өзін қалай сезінеді?

Slide 7

Қандай бағытта даму керек.

Оқушы оқудың қандай сатысында тұр.

Қажетті деңгейге қалай жету керек

Оқушының мықты және әлсіз жақтарының сипаты мен себебтері

Slide 8

Мектеп тәжірибесі туралы оқушылардың да айтары бар, олардың да қоғамды тыңдатуға құқығы бар екендігі әлемде мойындалған. БҰҰ Балалар құқығы жөніндегі конвенциясы (1989) бала дауысының құқығын негізгі төрт ұстаным ретінде қосты. Олай болса, оқушылар оқу туралы не ойлайды?

Slide 9

Оқушылардың оқу туралы ойлары:

Сұрақ: Оқушылар жай ғана «мектепке келеді» немесе «әртүрлі нәрселермен айналысадыны» болдырмау үшін неге қол жеткізу керек.

Slide 10

Оқушылардың оқуда өздерінің ілгерілеуін көруге көмек беретін «сызбаға» қол жеткізу болған кезде мақсатқа көбірек бағытталады

Slide 11

Оқушылар өздері туралы не ойлайды?

Оқушылардың жартысы өздерін «шектеулі дүниетаным» иелеріміз деп ойлаған.

барлық мәселе дарында - бұл тұқымға байланысты.

«менде ешқашан жақсы жады болған емес» «бұл менің қолымнан келмейді»

Оқушылардың қалған жартысы «кең дүниетаным» иелері екен.

мүмкіндік пен жетістік оқуға байланысты.

оқу уақыт пен жігерді талап етеді.

С ұ р а қ:

Ақыл-ой қабілеттер шектеулі деп ойлайтын оқушыларға қалай көмектесуге болады?

Керол Двек Калифорниядағы Стендфорд университетінің психология профессоры, оқушылардан өздерінің ақыл-ой қабілеттері жөнінде не ойлайтындықтары туралы сауалнаманы толтыруды сұрағанда:

Slide 12

Ақыл-ой қабілеттері шектеулі деп ойлайтын оқушыларға қалай көмектесуге болады?

Двек барлық оқушыларға тапсырманың сәтсіз орындалуын қарастыра отырып, жеңілісті кері қабылдаудың орнына қажырлылық пен табандылықты жақсартуға болатындай етіп ақыл-ой қабілеттерін ынталандыруды ұсынады. Ол «бұл жерде сен мықтысың» деген сияқты тұлғаға бағытталған мақтаудан қашуды ұсынады, өйткені бұл оның жеке қасиеттері есебінен жеткен жетістігін білдіреді де, оқушыларға қиындықтарды өздерінің жеке әлсіздіктері ретінде қабылдауға үйретеді. Керісінше, Двек «сен шынымен де тырыстың» немесе «мұны орындауда бұл жақсы тәсіл болды» деген сияқты үдеріске бағытталған мақтауды ұсынады, өйткені ол жігерді шығындай отырып, тиімді стратегияларды табуға, табысқа жетуге қажетті үдеріске басты көңіл бөледі. Сонымен қатар ол «сенің тапсырмаң мұқият қаралды және сенің қорытындыларыңның дәлелдері сапалы деректер береді» деген сияқты міндеттерге бағытталған мақтауларды ұсынады.

Slide 13

Италия

Нидерланды

Польша

Испания

АҚШ

Қазақстан

Барынша маңызды

Көңілді

Тілдесу дағдылары

Салмақты

Тілдесу дағдылары

Мақсатшыл

Шығармашыл

Әуесшіл

Қанағатшыл

Дербес

Көңілді

Білімді

Мақсатшыл

Бақытты

Тілдесу дағдылары

Бақытты

Мақсатшыл

Бір мақсатқа топтасқан

Белсенді оқушы

Бір мақсатқа топтасқан

Тілдесу дағдылары

Ойлауға икемді

Өзін жақсы ұстай біледі

Білімді

Ынтымақшыл

Ықыласты

Дербес

Білімді

Тәуекелшіл

Ықыласты

Белсенді оқушы

Дербес

Маңыздылығы шамалы

Әртүрлі бес елдегі оқыту үшін бағалайтын оқушы қасиеттері

салмақты

әуесқой

көп оқыған

мақсатты

әлеуметтік дағдыларды меңгерген

жақсы тәрбиеленген

көңілді

тәуекелшіл


Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Бағалаудың түрлері
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Орта мерзімді жоспарлау
Оқуды бағалау
Критериалды бағалау артықшылықтары
Сыни тұрғыдан ойлаудың анықтамасы
Білімдендіру технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz