Сабақтың дағдыландыру


Slide 1

Пән мұғалімі: Құдабаева Гүлзамира

Сынып: 9 “а”

С. Ерубаев орта мектебі

Slide 2

Білімділік: Оқушыларды жолдық шамалармен орындалатын амалдармен таныстыру. Жолдық мәліметтерді енгізу, шығару ерекшеліктерін түсіндіре отырып, программа құруға дағдыландыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенді лігін арттыру, компьютермен жұ мыс істету шеберлігін одан әрі қарай шыңдау және осы сабақта алған білім дерін пайдалана білуге ықпал жасау.

Тәрбиелік: Оқушыларды тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілдікке тәрбиелеу. .

Сабақтың мақсаты:

Slide 3

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

Б) Оқушыларды топқа бөлу

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ

а) Ребус шешу

ІV. Жаңа сабақты бекіту

V. Практикалық жұмыс

VІ. Сергіту сәті

VІІ. Үйге тапсырма

Сабақтың барысы:

Slide 4

Паскаль тілін шығарған кім? (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Үй тапсырмасын тексеру

Slide 5

Паскаль тілінің өрнектері? (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Slide 6

Арифметикалық және логикалық функциялар (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Slide 7

10 div 3= (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Slide 8

10 mod 3= (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Slide 9

Паскаль программасының құрылымын сипаттаңдар (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Program st;

Write

end

Slide 10

‘ ‘ ‘ ‘ ‘

‘ ‘

ық

ма

рмен

‘ ‘ ‘ ‘

‘ ‘

Slide 11

Апостофқа алып жазылатын, бір жолда орналасқан ASCII тобына жататын символдар тізбегі-символдар жолы деп аталады. Символдар жолы string қызметші сөзімен белгіленеді. Компьютерде жолдың әр символы 1байт орын алады.

Мысалы:а=‘Turbo’; sumb=‘dom’; alfa=‘53’; m=‘’ т. с. с.

Жолдық шаманың айнымалылар бөлімінде сипатталу түрі:<айнымалы аты>: string [жол ұзындығы] ;

Мысалы:

Var

a:string[5] ;

sumb:string[3] ;

alfa:string[2] ;

m:string[0] ;

Жаңа сабақ.

Slide 12

Жолдық типтегі шамалар үшін стандартты функциялар

Атауы

Типі

Әрекеті

Length(S)

S-String

S-жолдың ұзындығын анықтайды

Copy(s, p, n)

S-string

P, n-integer

S-сөзінің р нөмерінен бастап, қатар тұрған n-символды көшіріп алады

Delete(s, p, n)

S-сөзінің р нөмерінен бастап, қатар тұрған n-символды өшіреді

Pos(s1, s2)

S1, S2, -string

S1 кіші сөзі s2 ұзын сөздің ішінде бар ма, жоқ па соны анықтайды

(егер жоқ болса нәтиже 0)

Slide 13

Тапсырма: Берілген “Информатика” мәтінінен р орындағы таңбадан бастап n таңба қиып алу прогаммасын құру

Program St1;

Var W1:string[30] ;

W2, W3, W4:string[10] ;

Begin

W1:= ‘informatika’;

W2:=copy(w1, 3, 5) ;

Writeln(w2) ;

W3:=copy(w1, 8, 10) ;

Writeln(w3) ;

W4:=copy(w1, 1, 4) ;

Writeln(w4) ;

End.

Slide 14

Тапсырма: Берілген “Электродинамика” мәтінінен р орындағы таңбадан бастап n таңба қиып алу прогаммасын құру

Program St2;

Var W1:string[40] ;

W2, W3, W4:string[20] ;

Begin

W1:= ‘elektrodinamika’;

W2:=copy(w1, 1, 6) ;

Writeln(w2) ;

W3:=copy(w1, 8, 4) ;

Writeln(w3) ;

W4:=copy(w1, 6, 6) ;

Writeln(w4) ;

End.

Slide 15

КОМПЬЮТЕРМЕН

ЖҰМЫС

ІІІ. Практикалық бөлім

Slide 16

1. Символдар жолы қандай қызметші сөзбен белгіленеді?

IV. Жаңа сабақты бекіту.

String

2. Жолдық шаманың айнымалылар бөлімінде сипатталу түрі

<айнымалы аты>:String[жол ұзындығы]

3. Length(S) қызметі қандай?

S-жолдың ұзындығын анықтайды

4. Copy(s, p, n) ше?

S-сөзінің р нөмерінен бастап, қатар тұрған n-символды көшіріп алады

Slide 17

Мақал-сөз мәйегі

Бұл бөлімде компьютерге қатысты құрастырылған мақал-мәтелдер беріледі, осы мақал-мәтелдердің күнделікті өмірде қолданылатын нұсқаларын табу қажет.

Slide 18

Жігітті компьютеріне қарап бағала

Жігітті досына қарап бағала

Slide 19

Байт биттен құралады

Теңге тиыннан құралады

Slide 20

Вирустан қорыққан, Интернетке шықпас

Шегірткеден қорыққан

егін екпес

Slide 21

Антивирусы күштіні-вирус ала алмайды

Досы күштіні - жау алмайды.

Slide 22

Күлсең ескірген компьютерге күл.

Күлсең кәріге күл.

Slide 23

Бір ядролы процессор жақсы,

2 ядролы одан да жақсы

Бір ақылдан, екі ақыл артық.

Slide 24

Пернелерге саяхат

Бір бетшені аштым да,

Мәтін жаза бастадым.

Бірақ тілін шет елдің

Аудара алмай тастадым.

Тілді қалай өзгертем

Көмектесші, достарым!

( Shift + Alt )

Slide 25

Пернелерге саяхат

Міне, тағы қиналып-ақ тұрмын мен,

Тақырыпты жаза алмай пернемен

Барлығы да кіші әріп қайтемін?

Көмек берші, енді нені басам мен?

(Caps Lock )

Slide 26

Пернелерге саяхат

Бірігіп кетті екі сөз,

Не істерімді білмедім

Қане, қайсысың маған тез,

Ажыратып бересің?

(Бос орын)

Slide 27

1. §10 Жолдық шамалармен жұмыс

2. Практикалық жұмыс №16

Slide 28

V. Сабақты қорытындылау

Не білемін

Не үйрендім

Не үйренгім келеді

Slide 29

Тапсырма: Берілген “Спидометр” мәтінінен “дом”, “метр”, “ом” сөздері бар не жоқ екенін анықтайтын прогамма құру

Program St3;

Var W1:string[40] ;

W2:string[20] ;

P:byte;

Begin

W1:= ‘spidometr’;

w2:=‘dom’;

p:=pos(w2, w1) ;

Writeln(p) ;

W2:=‘metr’;

p:=pos(w2, w1) ;

Writeln(p) ;

W2:=‘om’;

p:=pos(w2, w1) ;

Writeln(p) ;

End.

Slide 30

Тапсыр-

малар

Оқушы

ның

аты-жөні

Үй тап-сыр-масы

Ребус шешу

Есеп1

Есеп2

Мақал-мәтел

Жұмбақ

Қорытындылау

Бағалау парағы:


Ұқсас жұмыстар
Қыста балалар
Табиғат байлықтары
XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
Қоян түлкі
Панорамалық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Сапарғали Бегалин
Иранның жағдайы
Қ дыбысы және әрпі
"С" дыбысы мен әрпі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz