Сабақтың дағдыландыру




Презентация қосу
С.Ерубаев орта мектебі

Пән мұғалімі: Құдабаева
Гүлзамира
Сынып: 9 “а”
Білімділік: Оқушыларды жолдық
шамалармен орындалатын амалдармен
таныстыру. Жолдық мәліметтерді
енгізу ,шығару ерекшеліктерін түсіндіре
отырып,программа құруға
Сабақтың дағдыландыру.

мақсаты: Дамытушылық: Оқушылардың ойлау
қабілеттерін, танымдық белсенді лігін
арттыру, компьютермен жұ мыс істету
шеберлігін одан әрі қарай шыңдау және осы
сабақта алған білім дерін пайдалана білуге ықпал
жасау.

Тәрбиелік: Оқушыларды
тиянақтылыққа, ұқыптылыққа,
жауапкершілдікке тәрбиелеу..
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
Б) Оқушыларды топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ
а) Ребус шешу
ІV. Жаңа сабақты бекіту
V. Практикалық жұмыс
VІ. Сергіту сәті
VІІ. Үйге тапсырма
Үй тапсырмасын тексеру
Паскаль тілін шығарған кім?
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Ада
Лавлейс Б.Гейтс
Никлаус
Вирт

Мәтінді
сақтау

Бэббидж
Паскаль тілінің өрнектері?
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

сандық
диапозон
арифмет дық
икалық станда
ртты

символ
дық логикалық
мәтіндік функция
Арифметикалық және логикалық функциялар
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

>
+
div
OR char

and
mod
real boolean
10 div 3=
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

6 5

2 3
0
10 mod 3=
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

1 0

7 5
Паскаль программасының құрылымын
сипаттаңдар
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)
Program st;
Write Program a1; Program s;
end
End; Integer.

Program esep;

Program w; Сипаттау бөлімі

Real; Begin
Program
Операторлар b;
бөлімі
read
End.
‘‘‘‘‘
‘ ‘ ық

‘ ‘
ма рмен

‘‘‘‘ ‘‘
Жаңа сабақ.
Апостофқа алып жазылатын,бір жолда орналасқан
ASCII тобына жататын символдар тізбегі-символдар
жолы деп аталады. Символдар жолы string қызметші
сөзімен белгіленеді.Компьютерде жолдың әр
символы 1байт орын алады.
Мысалы:а=‘Turbo’; sumb=‘dom’; alfa=‘53’; m=‘’ т.с.с.

Жолдық шаманың айнымалылар бөлімінде сипатталу
түрі:<айнымалы аты>: string [жол ұзындығы];
Мысалы:
Var
a:string[5];
sumb:string[3];
alfa:string[2];
m:string[0];
ЖОЛДЫҚ ТИПТЕГІ ШАМАЛАР ҮШІН
СТАНДАРТТЫ ФУНКЦИЯЛАР

Атауы Типі Әрекеті
Length(S) S-String S-жолдың ұзындығын
анықтайды

Copy(s,p,n) S-string S-сөзінің р нөмерінен
P,n-integer бастап,қатар тұрған n-
символды көшіріп
алады
Delete(s,p,n) S-сөзінің р нөмерінен
бастап,қатар тұрған n-
символды өшіреді

Pos(s1,s2) S1,S2,-string S1 кіші сөзі s2 ұзын
сөздің ішінде бар
ма,жоқ па соны
анықтайды
(егер жоқ болса нәтиже
0)
Тапсырма: Берілген “Информатика”
мәтінінен р орындағы таңбадан бастап n
таңба қиып алу прогаммасын құру

Program St1;
Var W1:string[30];
W2,W3,W4:string[10];
Begin
W1:= ‘informatika’;
W2:=copy(w1,3,5);
Writeln(w2);
W3:=copy(w1,8,10);
Writeln(w3);
W4:=copy(w1,1,4);
Writeln(w4);
End.
Тапсырма: Берілген “Электродинамика”
мәтінінен р орындағы таңбадан бастап n
таңба қиып алу прогаммасын құру

Program St2;
Var W1:string[40];
W2,W3,W4:string[20];
Begin
W1:= ‘elektrodinamika’;
W2:=copy(w1,1,6);
Writeln(w2);
W3:=copy(w1,8,4);
Writeln(w3);
W4:=copy(w1,6,6);
Writeln(w4);
End.
ІІІ. Практикалық бөлім

КОМПЬЮТЕРМЕН
ЖҰМЫС
IV.Жаңа сабақты бекіту.
1.СИМВОЛДАР ЖОЛЫ ҚАНДАЙ ҚЫЗМЕТШІ СӨЗБЕН
БЕЛГІЛЕНЕДІ?
String
2.Жолдық шаманың айнымалылар
бөлімінде сипатталу түрі
<айнымалы аты>:String[жол ұзындығы]

3. Length(S) қызметі қандай?
S-жолдың ұзындығын анықтайды

4.Copy(s,p,n) ше?
S-сөзінің р нөмерінен бастап,қатар тұрған n-
символды көшіріп алады
МАҚАЛ-СӨЗ МӘЙЕГІ
Бұл бөлімде
компьютерге қатысты
құрастырылған мақал-
мәтелдер беріледі, осы
мақал-мәтелдердің
күнделікті өмірде
қолданылатын
нұсқаларын табу қажет.
Жігітті компьютеріне қарап бағала

Жігітті досына қарап бағала
Байт биттен құралады

Теңге тиыннан құралады
Вирустан қорыққан, Интернетке шықпас

Шегірткеден қорыққан
егін екпес
Антивирусы күштіні-вирус ала алмайды

Досы күштіні – жау алмайды.
Күлсең ескірген компьютерге күл.

Күлсең кәріге күл.
Бір ядролы процессор жақсы,
2 ядролы одан да жақсы

Бір ақылдан, екі ақыл артық.
Пернелерге
саяхат
1.Бір бетшені аштым да,
Мәтін жаза бастадым.
Бірақ тілін шет елдің
Аудара алмай тастадым.
Тілді қалай өзгертем
Көмектесші, достарым!
( Shift + Alt )
Пернелерге
саяхат
1.Міне, тағы қиналып-ақ
тұрмын мен,
Тақырыпты жаза алмай
пернемен
Барлығы да кіші әріп
қайтемін?
Көмек берші, енді нені
(Caps Lock )
басам мен?
Пернелерге
саяхат
1.Бірігіп кетті екі сөз,
Не істерімді білмедім
Қане, қайсысың маған
тез,
Ажыратып бересің?
(Бос орын)
1.§10 Жолдық
шамалармен
жұмыс
2.Практикалық
жұмыс №16
V. Сабақты қорытындылау

Не білемін Не үйрендім Не үйренгім
келеді
Тапсырма: Берілген “Спидометр” мәтінінен
“дом”, “метр”, “ом” сөздері бар не жоқ екенін
анықтайтын прогамма құру
Program St3;
Var W1:string[40];
W2:string[20];
P:byte;
Begin
W1:= ‘spidometr’;
w2:=‘dom’;
p:=pos(w2,w1);
Writeln(p);
W2:=‘metr’;
p:=pos(w2,w1);
Writeln(p);
W2:=‘om’;
p:=pos(w2,w1);
Writeln(p);
End.
Бағалау парағы:

Тапсыр- Үй Ребус Есеп Есеп2 Мақ Жұмб Қоры
малар тап- шеш 1 ал- ақ тынд
Оқушы сыр у мәт ылау
ның - ел
аты-жөні мас
ы

Ұқсас жұмыстар
Қыста балалар
Табиғат байлықтары
XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
Қоян түлкі
Панорамалық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Сапарғали Бегалин
Иранның жағдайы
Қ дыбысы және әрпі
"С" дыбысы мен әрпі
Пәндер