Тіл мәдениеті




Презентация қосу
Бәйдібек ауданы,Ақтау негізгі орта
мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Асылбаева
Разия Адырбекқызы
Мамандығы:қазақ тілі мен әдебиеті
Пед.стажы : 13 жыл
Бітірген оқу орны: Жен ПИ
Санаты: 1
Пәні: қазақ тілі,6 – сынып

Сабақтың тақырыбы:

Тіл мәдениеті
Сабақтың мақсаты: 1) Тіл мәдениетінің негізін құрайтын
тапсырмалар арқылы ұғындыру.

2)
Сауаттылыққа,шығармашылыққа,
ұқыптылыққа ,топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу

3) Ойлау, сөйлеу дағдыларын дамыту.
Сабақ түрі: топтық жарыс

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,
слайдтар,оқулық
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру. 1)Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
2) Сыныпты 3 топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасы

Өткен тақырыптарды қатыстыра отырып, ертегі
құрау

Әр оқушы өз ертегісінен сөз таптарын айтып өтулері
тиіс
ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылып, 2
топ реферат Миға шабуыл
қорғайтындығы және
сұрақтарға қорғаушы жауаппысықтау
Үй тапсырмасын беретіндігі ,
оппоненттер пікірі тыңдалатындығы
1)Сөз таптарын ата
ескертіледі.
2)Зат есім дегеніміз не?
3)Сын есімнің мағыналық
түрлері нешеу?
4)Реттік сан есімге мысал
келтір.
5)Септеулік шылау дегеніміз не?
2 ТОПҚА

6)Еліктеуіш сөздерге мысал келтір
7)Топтау сан есімге мысал келтір.
8)Сұрау есімдігін атап бер
9)Болымды және болымсыз етістікті
ажырат
10)Шылаудың түрлері нешеу?
3 топқа
11)Сан есім дегеніміз не?
12)Бөлшектік сан есім дегеніміз не?
13)Тұйық етістіктің жұрнағы қандай?
14)Дефис арқылы жазылатын шылаулар
15)Одағай дегеніміз не? Мысал келтір.
2. Есімдікті тап.
1)...... құрбы бүгін тату,ертең бату
2)Сөз мәнісін білерлік........ бар,
Абайлар .......сөзді өз халінше.
3)...... жігіт жүреді мақтан сөйлеп
4)Оқыған білер ...сөзді
Надандай болмас ақ көзді.
5)....нәрсе емес жұбанар
Ақыл сөзбен баққанға
6) Әсемпаз болма .......
Өнерпаз болсаң,арқалан
Деңгейлік тапсырмалар
1-деңгей “Сыныпта” тақырыбына эссе жазу

2-деңгей Бірінші сөзі сан есім болып келетін
адам және қала атауларын білдіретін біріккен
сөздерден қандай сан есімдер қолданылады?

3-деңгей Сөйлемдерден жинақтау сан есімді
тап.

.
1)Айжан мен Әсем-дос.Олардың
мінездерінде ұқсастық көп.Екеуі де
ибалы,тәрбиелі.
2) Екі сызбаны салыстырып,дұрысын дәлелде.
Жеті,алты ау , інші

Сегіз,он еу , ау
5. «Келіңдер, бірге
ойлайық...»

3 топ бір минут ішінде
тапсырма құрастырып,
бір – біріне шешуге береді.
(Жұмбақ,мақал)
“Жаңа сабақ құпиясы”
“Ой қозғау” стратегиясы
1-топқа 261-жаттығу
2-топқа 262-жаттығу
3-топқа 263-жаттығу
( ауызша орындау)
Қорытындылау
Бағалау
Үйге тапсырма:

Сөз таптарын қатыстыра
отырып, 5 жолды өлең
құрастыру

Ұқсас жұмыстар
Баспасөз тілі мәдениеті
Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы
Көшпелілік мәдениеттің ерекшеліктері
Тіл мәдениетінің міндеті
Стилистика пәнінің зерттеу нысаны мен бағыттары
ЕЖЕЛГІ ГРЕК - РИМ МӘДЕНИЕТІ
Тіл мәдениеті - студенттерге тән рухани құндылықтар көзі
Мәдениет құрылымы және оның негізгі элементтері
Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері. Маманның сөз сөйлеу мәдениеті. Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды
Қысқарған аясы сөздердің қолданылу
Пәндер