Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі


Slide 1

ОҚО, Мақтарал ауданы “Шұғыла” жалпы орта мектебінің

информатика пәні мұғалімі Темиров Абжаппар Бактыбекович

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарлануы

Slide 2

Құзырлы мұғалім оқушыларға, ортаға және ресурстарға лайықтап нақты кезеңде қолданылуы тиімді оқыту элементтерін “реттеп” отырады. Оқытудың сапалы және табысты болуы белгілі бір деңгейде мұғалімнің қалыптасып отырған жағдайларға бейімделе алуына тығыз байланысты. (МАН, 9-бет)

Сыныпта оқушының оқуына бағытталған оқу ортасын құруды жоспарламас бұрын төмендегі сұрақтар төңірегінде ойлану тиіс

Балалар қалай оқиды?

Нені оқыту керек?

Оқушылар не қалайды?

Модульдерді ықпалдастыру не береді?

Slide 3

Балалар қалай оқиды?

Мұғалімдер қалай оқу керектігін білетін оқушы қалыптастыруға, балалардың оқуын дамытуға бағытталған оқу және оқыту ортасын құруда балалардың қалай оқитынын түсіну маңызды. Сіз балалардың қалай оқитынын түсінген кезде ғана оларды қалай оқуға болатынын үйрете аласыз.

Нені оқыту керек?

Жоспарламас бұрын сіз, “нені оқыту керектігі” туралы ойлануыңызды қажет етеді. Бұл сұрақ өте қарапайым болып көрінеді. Себебі, мұғалімдер “нені оқыту керек?” деген сұраққа жауап берерде пәнді оқыту бойынша әзірленген оқу бағдарламасын басшылыққа алады. Келесі кезекте еліміздегі негізгі құндылықтарды да білуі маңызды. Мұғалім “Біздің еліміз үшін не құнды?”, “Біздің еліміздегі мінсіз оқушы қандай болуы керек”, “Менің мектебім бітіруші түлектердің қандай болғанын қалайды?” - деген сұрақтар төңірегінде ойлана отырып оқу ортасын құру керек.

Slide 4

Оқушыларға не қажет?

Mclean (2003) зерттеулеріне сүйенетін болсақ, оқушыларға:

Дербестік - оқу кезінде оқушылардың не істей алатынын бақылау;

Ұжым - оқу кезінде әрекет ету және басқалармен әрекеттесу;

Жатсынбау - сыныптағы әлеуметтік жағдайды ыңғайлы сезіну және өзін “бүтіннің бөлшегі” ретінде сезіну;

Қамқорлық - мұғалімдер немқұрайлы еместігін, өз оқушыларын бағалайтынын көрсетеді;

Ынталандыру - оқушылардың қызығушылығын арттыратын әрекеттер;

Кері байланыс - оқушылардың қалай алға жылжитыны туралы сындарлы, көмекші ақпарат.

Slide 5

Жеті модульдің ықпалдастырылуы

Диалог тәсілі,, жұптық жұмыс, серпілген сауал

Миға шабуыл, суреттер сөйлейді әдісі, джиксо

Бағалау парағы, смайликтер, мадақтау сендвич, критериалды бағалау

Сәйкестендіру,

бейнетаспа көрсету, ассосация әдісі

Деңгейлік тапсырма, Жұлдызды сәт әдісі, рөлдік ойын

Оқушы-ң ойлау қабілеттеріне сәйкес тапсырмалар беру

Мұғалім бағдар беруші, бақылаушы, топтық жұмыс

Оқыту

мен оқудағы

жаңа тәсілдер

Сын

тұрғысынан

ойлау

Оқыту

үшін бағалау

және оқуды

бағалау

Акт-ны

пайдалану

Оқушылардың

жас ерекшелік-

теріне сай оқыту

Оқытудағы

басқару және

көшбасшылық

Талантты

дарынды

Slide 6

Оқытудың негізгі мақсаттары

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер

Оқу нәтижелері

Қолданылған модуль түрлері

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау

Барлығын қосқанда

/барлық оқушы қамтылған ба?/

Негізгі дереккөздер

1

Ms Рower Point офистік бағдарламасы. Программа интерфейсімен танысу.

PowerPoint бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері туралы білу

Мозайка

«Қарлы кесек»

Insert әдісі,

«Джигсо»

«Ойлан тап»

«Дербес пікір»

«Менің ұғымымның түсі»

Power Point программаны іске қоса алады.

Теориялық білімдерін практикамен ұштастырды;

Power Point мүмкіндіктерін тиімді қолдана білуге үйренеді;

«АКТ», «СТО», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту», «ОүБ және ОБ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»

Топтық бағалау

Критериалды бағалау

«Тест»

Тест тапсырмалар

«Дербес пікір»

Информатика оқулығы; Ustaz. kz сайты, Информатика журналы. Информатикадан 30 сабақ

2

Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары.

Компьютерлік презентацияны құру, шаблондармен жұмыс істеу барысында презентацияны қолдану. Өңдеу технологиясының дағдыларын қалыптастыру және слайдты безендіруге дағдылану

Карталар

«Білгенге маржан»

«Ой қозғау»

«Білімді мыңды жығар»

«Байқағыштығыңды байқат»

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Презентация құруда шаблондармен жұмыс істей алады, презентацияны безендіреді және өңдейді

«АКТ», «СТО», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту», «ОүБ және ОБ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «ТДБ оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»

Формативті бағалау

Өзін - өзі бағалау

Жеке бағалау

Кері байланыс

«Байқағыштығыңды байқат»

«Бес бармақ»

Информатика оқулығы; Ustaz. kz сайты, Информатика журналы. Информатикадан 30 сабақ

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

Ж. Абдуллаев

«Шұғыла» жалпы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі А. Темировтың

орта мерзімді жоспары.


Ұқсас жұмыстар
Өздігінен білім жетілдіру - кәсіби кемелдену
Жолдарды кірістіру
Оқушыларды ауылшаруашылық техникасына баулуда жаңа технологияларды пайдаланудың әдістемесі
Мұғалімнің аты - жөні
Құстардың көктемгі тіршілігі
Гүл құрағы
ХХІ ғасыр көшбасшысы. ИФМ апталық қорытындысы
Microsoft Word арқылы жазу
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Компьютердің негізгі құрылғыларын ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz