Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Презентация қосу
ОҚО, Мақтарал ауданы
“Шұғыла” жалпы орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Темиров Абжаппар Бактыбекович
Тізбектелген сабақтар
топтамасының орта мерзімді
жоспарлануы
Құзырлы мұғалім оқушыларға, ортаға және ресурстарға лайықтап нақты
кезеңде қолданылуы тиімді оқыту элементтерін “реттеп” отырады.
Оқытудың сапалы және табысты болуы белгілі бір деңгейде мұғалімнің
қалыптасып отырған жағдайларға бейімделе алуына тығыз байланысты. (МАН,
9-бет)
Сыныпта оқушының оқуына бағытталған оқу
ортасын құруды жоспарламас бұрын төмендегі
сұрақтар төңірегінде ойлану тиіс
•Балалар қалай оқиды?
•Нені оқыту керек?
•Оқушылар не қалайды?
•Модульдерді ықпалдастыру не береді?
Балалар қалай оқиды?
Мұғалімдер қалай оқу керектігін білетін оқушы қалыптастыруға,
балалардың оқуын дамытуға бағытталған оқу және оқыту ортасын құруда
балалардың қалай оқитынын түсіну маңызды. Сіз балалардың қалай
оқитынын түсінген кезде ғана оларды қалай оқуға болатынын үйрете
аласыз.
Нені оқыту керек?
Жоспарламас бұрын сіз, “нені оқыту керектігі” туралы ойлануыңызды
қажет етеді. Бұл сұрақ өте қарапайым болып көрінеді. Себебі, мұғалімдер
“нені оқыту керек?” деген сұраққа жауап берерде пәнді оқыту бойынша
әзірленген оқу бағдарламасын басшылыққа алады. Келесі кезекте еліміздегі
негізгі құндылықтарды да білуі маңызды. Мұғалім “Біздің еліміз үшін не
құнды?”, “Біздің еліміздегі мінсіз оқушы қандай болуы керек”, “Менің
мектебім бітіруші түлектердің қандай болғанын қалайды?” – деген
сұрақтар төңірегінде ойлана отырып оқу ортасын құру керек.
Оқушыларға не қажет?
Mclean (2003) зерттеулеріне сүйенетін болсақ ,
оқушыларға:
•Дербестік – оқу кезінде оқушылардың не істей алатынын
бақылау;
•Ұжым – оқу кезінде әрекет ету және басқалармен әрекеттесу;
•Жатсынбау – сыныптағы әлеуметтік жағдайды ыңғайлы
сезіну және өзін “бүтіннің бөлшегі” ретінде сезіну;
•Қамқорлық – мұғалімдер немқұрайлы еместігін, өз
оқушыларын бағалайтынын көрсетеді;
•Ынталандыру – оқушылардың қызығушылығын арттыратын
әрекеттер;
•Кері байланыс – оқушылардың қалай алға жылжитыны
туралы сындарлы, көмекші ақпарат.
Жеті модульдің ықпалдастырылуы
Оқыту Диалог тәсілі,,
мен оқудағы жұптық жұмыс,
жаңа тәсілдер серпілген сауал
Сын Миға шабуыл,
тұрғысынан суреттер сөйлейді
ойлау әдісі, джиксо
Оқыту
Бағалау парағы,
үшін бағалау смайликтер, мадақтау
және оқуды сендвич, критериалды
бағалау бағалау
Акт-ны Сәйкестендіру,
пайдалану бейнетаспа көрсету,
ассосация әдісі
Талантты Деңгейлік тапсырма,
дарынды Жұлдызды сәт әдісі,
рөлдік ойын
Оқушылардың Оқушы-ң ойлау
жас ерекшелік- қабілеттеріне сәйкес
теріне сай оқыту тапсырмалар беру
Оқытудағы Мұғалім бағдар
басқару және беруші, бақылаушы,
көшбасшылық топтық жұмыс
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
________________ Ж.Абдуллаев
«Шұғыла» жалпы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі А.Темировтың
орта мерзімді жоспары.
№ Оқытудың негізгі Белсенді Оқу нәтижелері Қолданылған Бағалау, соның Барлығын Негізгі
мақсаттары оқытуда модуль түрлері ішінде оқыту қосқанда дереккөздер
қолданылатын үшін бағалау /барлық оқушы
әдіс - тәсілдер қамтылған ба?/
1 Ms Рower Point офистік Мозайка Power Point «АКТ», «СТО», Топтық бағалау Тест Информатика
бағдарламасы. Программа «Қарлы кесек» программаны іске «Оқушылардың Критериалды тапсырмалар оқулығы;
интерфейсімен танысу. Insert әдісі, қоса алады. жас бағалау «Дербес пікір» Ustaz.kz
PowerPoint бағдарламасының «Джигсо» Теориялық ерекшеліктеріне «Тест» сайты,
негізгі мүмкіндіктері туралы «Ойлан тап» білімдерін сәйкес оқыту», Информатика
білу «Дербес пікір» практикамен «ОүБ және ОБ», журналы.
«Менің ұштастырды; «Оқыту мен Информатика
ұғымымның түсі» Power Point оқудағы жаңа дан 30 сабақ
мүмкіндіктерін тәсілдер»
тиімді қолдана білуге
үйренеді;
2 Презентацияларды құру. Карталар Презентация құруда «АКТ», «СТО», Формативті «Байқағыштығы Информатика
Безендіру шаблондары. «Білгенге шаблондармен «Оқушылардың бағалау ңды байқат» оқулығы;
Компьютерлік маржан» жұмыс істей алады, жас Өзін – өзі бағалау «Бес бармақ» Ustaz.kz
презентацияны құру, «Ой қозғау» презентацияны ерекшеліктеріне Жеке бағалау сайты,
шаблондармен жұмыс істеу «Білімді мыңды безендіреді және сәйкес оқыту», Кері байланыс Информатика
барысында презентацияны жығар» өңдейді «ОүБ және ОБ», журналы.
қолдану. Өңдеу «Байқағыштығың «Оқыту мен Информатика
технологиясының ды байқат» оқудағы жаңа дан 30 сабақ
дағдыларын қалыптастыру «Екі жұлдыз, бір тәсілдер», «ТДБ
және слайдты безендіруге тілек» оқыту»,
дағдылану «Оқытуды
басқару және
көшбасшылық»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz