Тірек сөздер




Презентация қосу
Тәрбие сағаты:
Достық қымбат өмірде
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға достың адам
өміріндегі маңызы, орны, достықтың
шынайы белгісі туралы айтып түсіндіру;
Дамытушылық: берілген сұраққа
толық жауап беруге үйрету;
Тәрбиелік: Оқушыларды
адамгершілікке, адалдыққа, тату,
мейірімді болуға тәрбиелеу, әр балаға
өз досының жақсы жақтарын үлгі тұтып,
сол жақсы қасиеттерін өз бойына сіңіре
білуге үйрету.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап,
топтастыру, ой шақыру, ойын
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, қайшы, түрлі
түсті қағаз т.б.
“Ой шақыру " стратегиясы
" Топтастыру " стратегиясы
Дос деген кім?
* Сыр бөлісетін адам
Сыр бөлісетін адам
Мені өте жақсы түсінетін адам
* Мені өте жақсы
Көмекке түсінетін
әрдайым дайын адам адам
* Көмекке әрдайым дайын адам
Қандай жағдай болмасын болмасын бірге
болатын адам
* Қандай жағдай
Сенімді адам болмасын болмасын

бірге болатын адам
* Сенімді адам
Достық дегенді қалай
түсінеміз?
3.Досың бар ма? Ол кім?
4. Достық шынайы сезім бе, әлде жай
ұғым ба?
5. Достық жасқа байланысты ма?
6. Қыз бала мен ер баланың арасында
достық бола ма?
7. Жақсы дос, жаман дос қандай болады?
8. Досыңыздың басына қиындық түсті не
істейсіз?
9. Дос қандай болу керек?
. Достық
Әйтімбет деген сөзге шешен кісі
болыпты. Бірде оның замандастары:
— Достық нешеу? – деп сұрақ
қояды. Сонда Әйтімбет тұрып:
— Достықтықтың екі түрі болады.
Бірі — адал достық, екіншісі – амал
достық.
«Енді оны қалай ажырата аламыз»
дегендерге:
— Адал достық өмірлік нұсқа
болады, амал достық өмірлік нұсқа
болады, — деп жауап береді екен.
Оқушылардың пікірлері тыңдалады.
Жағдаяттан шығу, сөйлемді аяқтау
1. Сенің ең жақын досың өзінен кіші баланың ұялы
телефонын тартып алды. Сынып жиналысында оны
талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр. Сен не
айтар едің?

2. Сенің досыңды үлкен балалар күш көрсетіп соғып
жатыр. Сенің оларға шамаң жетпейді. Сен не істейсің?

3. Әрбір адамға дос керек. Өйткені …

4. Сыйластық бар жерде …
«Мінездеме беру» тренингі
Қазір мен сіздерге 5 саусақты қолғап беремін. Әр саусақта
өзіңіздің қолыңыздағы жазылған есімді оқушыға бір
біріне көрсетпей мінездеме жазыңдар.
Тірек сөздер:
Адал арам
жомарт өз қамын ойлайтын
адамгершілігі мол кекшіл
қарапайым сөзге түсінбейтін
мейірімді жалқау
кешірімді тәккапар
төзімді қатал
ақылды мейірімсіз
сабырлы сараң
салмақты қызғаншақ
кек сақтамау тұйық
Ашықтық бүкпесіздік
«Бес саусақ бірікпей ине қолға ілікпейді» дегендей бәріміз жұмылы бірауыздан
алдымыздағы жүкті көтерейік
Мақалды жалғастыр
1. «Кемшіліксіз …. іздеген адам …. қалады».
2. «Дұшпан …. айтады, дос….айтады».
3. «Жаңылмайтын … жоқ, сүрінбейтін тұяқ …….».
4. «…. жаңасы жақсы, … көнесі жақсы.».
5. «……….ақшаң болғанша, көп досың …».
6. «Досы көппен …. ,
Досы жоқпен … ».
7. «Досы … , өзі де жақсы».
8. «…. басқа қарайды,
… аяққа қарайды».
9. «Ақылсыз ….ақылды дұшпан ….».
10. « Досың мың ….,
… біреу болса да көп».
11. « … адам тамыры жоқ … тең»
12. « … дос болсаң,
Сасқанда ақылың айтар.
… дос болсаң,
Топ ішінде бетің қайтар».
Жауаптары
1. «Кемшіліксіз дос іздеген адам доссыз қалады».
2. «Дұшпан күлдіріп айтады, дос жылатып айтады.
3. «Жаңылмайтын жақ жоқ, сүрінбейтін тұяқ жоқ».
4. «Киімнің жаңасы жақсы, достың көнесі жақсы».
5. « Көп ақшаң болғанша, көп досың болсын».
6. «Досы жоқпен сырлас,
Досы көппен сыйлас».
7. «Досы жақсының-өзі де жақсы».
8. «Дос басқа қарайды,
Дұшпан аяққа қарайды».
9. «Ақылсыз достан ақылды дұшпан артық».
10. «Досың мың болса да-аз,
Дұшпаның біреу болса да-көп».
11. «Доссыз адам тамыры жоқ ағашпен тең»
12. «Білімдімен дос болсаң,
Сасқанда ақылың айтар.
Білімсізбен дос болсаң,
Топ ішінде бетің қайтар».
“ Сауалға жауап іздеу “
а) Біздің сынып қандай?
ә) сынып оқушылары арасында
сыйластық, достық қатынас
орнағанба?

Хат
қоржыны
Сабағымызды сөзі: Т.Молдағалиев
әні: С.Бәйтереков
«Дос туралы жыр» әнімен аяқтайық.

Ән шашу «Дос туралы жыр»
1. Іздегенде табылатын қасыңнан,
Көңілі бар қызғалдақтай ашылған.
Көріспесе сағыныштан жүдейтін,
Кім бар жақын бала күнгі досыңнан.
Жан досым үстем болсын мерейің,
Әр қашан жеңісіңді көрейін
Сырымыз да бітпесін
Жырымыз да бітпесін
Рефлексия
Сабақ ұнады ма?
Несімен ұнады?

Ұқсас жұмыстар
Зияткерлік олимпиада
Халық ауыз әдебиетін оқыта отырып, оқушыларды шығармашылық өнерге баулу
РАЦИОНАЛ САН
Шешендік сөз
Сыни тұрғысынан ойлау
Менің туған өлкем
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
Бей үндес буынды кірме сөздерге қосымша жалғаудың орфографиялану
Жасыл жусан тобы
Жеңімпаз Олимпиада жеңімпазы
Пәндер