Жобаның мақсаты




Презентация қосу
Мектептің жағымды
мәдениетін дамыту
( жоба)

Дайындаған:
Ж.С.Жанисова Мұхит атындағы ЖОББМ Қаратөбе ауданы
Жобаның мақсаты:

Білім шынайы қарым – қатынас
шеңберінде жүзеге асатынын
дәлелдеу. Жағымды ортада өмір
сүру адамның жан – жақты даму
аясын кеңейтетінін ұғындыру.
Жобаның міндеттері:
Ерекше қажеттіліктері бар балаларға оң
көзқараспен қарау
Оқушыларға адами құндылықтарды дарыту
Жеке тұлғаның толерантылық қасиеттерін
ашу
Барлық балалардың мектеп өміріне белсене
қатысуына мүмкіндік беру
Жобаның өзектілігі

Жобада мектептің жағымды мәдениетін
дамытудың жолдары көрсетілді.

Оны қалыптастырудың маңызы
мен міндеттері айқындалды Осы бағыттағы атқарылатын
шаралар жинақталды

Жағымды психологиялық климат құру тұлғаның жан –
жақты дамуына, тұлғааралық қатынастарда маңызды
рөл атқарады.
Күтілетін
нәтиже

Мектептің жағымды
мәдениетін
дамыту негізінде
инклюзивті білім жүйесін
қалыптастыру
Жоспар

І Кіріспе
1.1.Құндылықтар – тәрбие мен оқытудағы
адамгершілікке бағытталған идеялар
ІІ Негізгібөлім
2.1. Мектептегі педагогтардың оқушылармен қарым-қатынас
стилін тәрбиелеудің маңызы
2.2.Музыкалық тәрбие арқылы баланың жағымды көңіл – күйін
дамыту
2.3.Жағымды мінез – құлық - адамгершілік әрекет негізі
2.4. Толеранттылық - жеке тұлғаның ішкі рухани күйі
ІІІ Қорытынды
3.1.Инклюзивті білім беру – қайырымдылық пен
адамгершілік бастауы
Кіріспе

Адам алдына мақсат қойғанда құндылықтар жайлы ұмытпауы
тиіс. Адам өзінің дамуы барысында қоғамдық маңызды
құндылықтарды, әлеуметтік нормалар мен бағдарларды
меңгеретіні белгілі. Сол әлемге енген әрбір адам бірден сол
қоғамның мәдениетімен ұштасады. В.С.Мухина «Адамзат өз
дамуында сол адамзатпен жинақталған рухани тәжірибені
меңгеру және әлеуметтік ортамен өзара әрекеттестік арқылы сол
орта жағдайында тұлға деңгейіне дейін біршама көтеріле алады»
деп атап көрсетеді. Жағымды психологиялық жағдайды туғызу,
ол ең алдымен өнімді қарым- қатынас бала мен мұғалім, бала
мен құрдастарының өзара әрекеттесуімен белгіленеді. Жағымды
қатынас, мұғалімге сенімділік білдіру, оқу іс – әрекетіне деген
құштарлықты туғызады, оқудың танымдық ынтасын
қалыптастырады.
Негізгі бөлім

Педагог пен оқушы Музыкалық тәрбие
қарым - қатынасы арқылы жағымды Жағымды мінез – құлық -
көңіл күй адамгершілік әрекет негізі

Толеранттылық - жеке тұлғаның ішкі рухани
күйі

1. Барлық баланы жақсы көру қерек. Жақсы көру барлығын жаңғыртатын
күш.

2. Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берген ерекшеліктерін
ескере отырып, қалай бар солай қабылдап, түсіне білу керек.

3. Әрбір баланы жақсы көру, түсіну, сыйлау арқылы қанаттандыруға
болады.
Болжам кестесі
Күрделі
ауытқуларға Дамуы тежеледі
әкеледі

Қорқады Сенімсіздік пайда
болады
Түсінік жұмыстары
акция т.б

Тәрбие сағаттары Коучингтер

Өнеге Іс-шаралар Үлгілі
сағаттары жиынтығы сабақтар

Ойын Сыныптан тыс
шаралар
Тренингтер
Эйнштейн « Мен шәкірттерімді
ешқашанда үйретпеймін, мен
тек олардың
үйренуіне тиімді жағдайлар
жасауға тырысамын »
Австриялық Фред Корлайль «
Мен чемпиондарды даярлап
шығармаймын,
мен тек жеңімпаздар
қалыптасатын орта
Сонымен қорыта айтқанда, мектептің
жағымды мәдениетін датыту негізінде
оқушылардың тең құқығын қамтамасыз
етіп, адамдармен қарым қатынас
қабілеттіліктерін дамытуға мүмкіндік
береміз.Осы бағытты білім беру
жүйесіне енгізе отырып оқушыларды
адамгершілікке, ізгілікке,
қайырымдылыққа тәрбиелейміз.
Сонымен қоса, инклюзивті оқыту үрдісі
балаларды толеранттылыққа
тәрбиелеудің бастауы болмақ.
Халқымызда «Ағаш түзу өсу үшін оған
көшет кезінде көмектесуге болады, ал
үлкен ағаш болғанда оны түзете
алмайсың» деп бекер айтпаған.
Назар
аударғаныңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ТАЛДАУ ТӘУЕКЕЛДІ ТАЛДАУ
Жоба түсінігі мен өмірлік циклі
Жобаны іске асыру
Бизнес жоспардың міндеттері
Жобалау әдісі
Экологиялық сараптаудың негізгі принципі
Экологиялық сараптаудың мақсаты
Бизнес жоспар туралы ұғым
Тіл мәдениеті - студенттерге тән рухани құндылықтар көзі
Ғылыми жобаның жасалу және рәсімдеу тәсілдері
Пәндер