Жобаның мақсаты



Мектептің жағымды мәдениетін дамыту
( жоба)
Дайындаған:
Ж. С. Жанисова Мұхит атындағы ЖОББМ Қаратөбе ауданы

Жобаның мақсаты:
Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асатынын дәлелдеу. Жағымды ортада өмір сүру адамның жан - жақты даму аясын кеңейтетінін ұғындыру.

Жобаның міндеттері:
Ерекше қажеттіліктері бар балаларға оң көзқараспен қарау
Оқушыларға адами құндылықтарды дарыту
Жеке тұлғаның толерантылық қасиеттерін ашу
Барлық балалардың мектеп өміріне белсене қатысуына мүмкіндік беру

Жобада мектептің жағымды мәдениетін дамытудың жолдары көрсетілді.
Оны қалыптастырудың маңызы мен міндеттері айқындалды
Жағымды психологиялық климат құру тұлғаның жан - жақты дамуына, тұлғааралық қатынастарда маңызды рөл атқарады.
Осы бағыттағы атқарылатын шаралар жинақталды
Жобаның өзектілігі

Күтілетін нәтиже
Мектептің жағымды
мәдениетін дамыту негізінде инклюзивті білім жүйесін қалыптастыру

Жоспар
І Кіріспе
1. 1. Құндылықтар - тәрбие мен оқытудағы
адамгершілікке бағытталған идеялар

ІІ Негізгібөлім
2. 1. Мектептегі педагогтардың оқушылармен қарым-қатынас
стилін тәрбиелеудің маңызы
2. 2. Музыкалық тәрбие арқылы баланың жағымды көңіл - күйін
дамыту
2. 3. Жағымды мінез - құлық - адамгершілік әрекет негізі
2. 4. Толеранттылық - жеке тұлғаның ішкі рухани күйі

ІІІ Қорытынды
3. 1. Инклюзивті білім беру - қайырымдылық пен
адамгершілік бастауы

Адам алдына мақсат қойғанда құндылықтар жайлы ұмытпауы тиіс. Адам өзінің дамуы барысында қоғамдық маңызды құндылықтарды, әлеуметтік нормалар мен бағдарларды меңгеретіні белгілі. Сол әлемге енген әрбір адам бірден сол қоғамның мәдениетімен ұштасады. В. С. Мухина «Адамзат өз дамуында сол адамзатпен жинақталған рухани тәжірибені меңгеру және әлеуметтік ортамен өзара әрекеттестік арқылы сол орта жағдайында тұлға деңгейіне дейін біршама көтеріле алады» деп атап көрсетеді. Жағымды психологиялық жағдайды туғызу, ол ең алдымен өнімді қарым- қатынас бала мен мұғалім, бала мен құрдастарының өзара әрекеттесуімен белгіленеді. Жағымды қатынас, мұғалімге сенімділік білдіру, оқу іс - әрекетіне деген құштарлықты туғызады, оқудың танымдық ынтасын қалыптастырады.
Кіріспе

Педагог пен оқушы қарым - қатынасы
Музыкалық тәрбие арқылы жағымды көңіл күй
Жағымды мінез - құлық - адамгершілік әрекет негізі
Толеранттылық - жеке тұлғаның ішкі рухани күйі
1. Барлық баланы жақсы көру қерек. Жақсы көру барлығын жаңғыртатын күш.
2. Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берген ерекшеліктерін ескере отырып, қалай бар солай қабылдап, түсіне білу керек.
3. Әрбір баланы жақсы көру, түсіну, сыйлау арқылы қанаттандыруға болады.
Негізгі бөлім

Болжам кестесі
Күрделі ауытқуларға әкеледі
Дамуы тежеледі
Қорқады
Сенімсіздік пайда
болады

Іс-шаралар жиынтығы
Түсінік жұмыстары
акция т. б
Коучингтер
Тәрбие сағаттары
Өнеге
сағаттары
Ойын
Тренингтер
Сыныптан тыс
шаралар
Үлгілі
сабақтар

Эйнштейн « Мен шәкірттерімді ешқашанда үйретпеймін, мен тек олардың
үйренуіне тиімді жағдайлар жасауға тырысамын »
Австриялық Фред Корлайль « Мен чемпиондарды даярлап шығармаймын,
мен тек жеңімпаздар қалыптасатын орта дайындаймын»

Сонымен қорыта айтқанда, мектептің жағымды мәдениетін датыту негізінде оқушылардың тең құқығын қамтамасыз етіп, адамдармен қарым қатынас қабілеттіліктерін дамытуға мүмкіндік береміз. Осы бағытты білім беру жүйесіне енгізе отырып оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелейміз. Сонымен қоса, инклюзивті оқыту үрдісі балаларды толеранттылыққа тәрбиелеудің бастауы болмақ. Халқымызда «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтпаған. Баланың бойына жастайынан адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз - өзіне сенімділікті тәрбиелеуде отбасы мен педагогтар шешуші рөл атқарады.

Назар
аударғаныңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz