Алгоритм жазу жолдары




Презентация қосу
Информатика
6- сынып
Апта.kz
1 «Дүйсенбі» Ұйымдастыру кезеңі.

«Сейсенбі» Үй тапсырмасын
2 сұрау кезеңі. «Самалет» әдісі

3 «Сәрсенбі» Жаңа сабақ

4 «Бейсенбі» Сабақты бекіту.

5 «Жұма» Сабақты қорытындылау.

6 «Сенбі» Үйге тапсырма

7 «Жексенбі» Оқушыларды бағалау.
Дүйсенбі

І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу,
сыныпты топқа бөлу

1 топ- Алгоритм жазу жолдары
2 топ- Блок-схема
Сейсенбі

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі.
«Самалет» әдісі
Алгоритм ұғымы
қайдан шықты?
Алгоритм дегеніміз
не?
Алгоритмнің негізгі
қасиеттерін ата?
Алгоритмнің үзіктілігі
дегенді қалай түсінуге
болады? Мысал келтір.
Алгоритмнің нәтижелігі
дегенді қалай түсінуге
болады? Мысал келтір
Алгоритмнің
жалпыламалығы
дегенді қалай түсінуге
болады? Мысал келтір.
Алгоритмнің
түсініктілігі дегенді
қалай түсінуге
болады? Мысалкелтір
Алгоритмнің
формальды
орындалуы дегенді
қалай түсінуге
болады? Мысал келтір.
ІІІ. Жаңа сабақ
Алгоритм жазу жолдары.
Блок-схемасы.
Мақсат: Алгоритмді жазу жолдарымен таныстыру,
блок-схема құруды үйрену.
Білімділік: Оқушыларға алгоритмді жазу түрлері
туралы жалпы мағлұмат беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын,
компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық
қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып,
олардың пәнге деген қызығушылығын,
белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік – оқушыларды тәртіптілікке,
сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар алгоритм жазу түрлерін біледі;
Алгоритмді блок-схема түрінде құра алады.
Сабақ түрі: Аралас
Құрал-жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер,
презентация, (көзге арналған жаттығу), постер,
таратпа карточкалар, Activstudio құрылғысы.
Электрондық
оқулық
Бейсенбі

IV. Сабақты бекіту.
Компьютерде жұмыс
Жұма

V. Сабақты
қорытындылау.
Тапсырма: №1.Төтенше жағдай тудырмау
үшін, «Судың қайнау» алгоритмін дұрыс
құру.
Алгоритм «Судың қайнауы»:
•Шәйнекке су құю.
•Газдың кранын ашу.
•Шәйнекті плитаға қою.
•Судың қайнауын күту.
•Шырпыны газға апару.
•Шырпыны жағу.
•Газды өшіру.
Тапсырма: №2 «Ағашты өсіру» алгоритмінің реттілігін
дұрыс орналастырыңдар.
Шұңқырды толтыр…

Шұңқырды қаз

Су сепкішті алып,
көшетті отырғыз
Күрек пен көшетті ал

Көшетті шұңқырға
сал.
Күрек пен су сепкішті
орнына қой
Тапсырма: №3. Анаңа жұмыртқа қуыруға
көмектес, орындау реттілігін көрсет.
Жұмыртқаны 5 минут қуыр.
Газға табаны қой
Жұмыртқаны жар
Газды жақ
Жұмыртқаға тұз сеп
Табаға майды еріт
Газды өшір.
Жұмыртқа мен майды дайында
Жұмыртқаның қабықтарын таста
Тапсырма: №4
“Өзеннің жағасында қасқыр, ешкі, капуста
және қайықпен тасушы бар екен. Тасушы
қасқыр, ешкі, капуста үшеуін, қасқырды
ешкімен, ешкіні капустамен жеке қалдырмай
отырып өзеннің келесі жағасына көшіруі
керек. Мұны қалай жасауға болады.
Сенбі

VІ. Үйге тапсырма
Алгоритм жазу жолдары,
блок- схемасы
Жексенбі

VІІ. Оқушыларды бағалау.
мыз !
қт а й
ты
Құт

Ұқсас жұмыстар
Алгоритм әрекеттерін ретімен жаз
Алгоритм күрделілігі
Алгоритм құруға үйрету
Алгоритмдеу негіздері және алгоритм құру
Алгоритом туралы түсінік. Қасиеттері. Есептеу процесі ұғымы. Алгоритм күрделілігі. Алгоритмнің уақытша күрделілігі. Алгоритмнің теориялық күрделілігі
Алгоритм ұғымы
ТЬЮРИНГ МАШИНАСЫ жә не Марковтың нормальді алгоритмы
Шешілмейтін алгоритмдер туралы түсінік
Тьюринг машинасы
Қайталану саны белгісіз алгоритм құрылысы
Пәндер