Жайық өзенін көрсету



«Блум таксономиясының ҚМЖ құрудағы тиімділігі»

Жағдаят беру
Бала мен ойыншық. Баланың іс-әрекетін ретімен айту. Мысалы, көреді. . . .

Блумның 6 ойлау деңгейі
Білу: көреді
Түсіну: ойнайды
Қолдану: жүргізеді (атады)
Талдау: сындырады
Жинақтау: қайта жинайды (жөндейді)
Бағалау: басқа түрлі жаңа ойыншық сұрайды

Блум таксономиясы

Сабақтың тақырыбы: «Ақыл мен байлық».
Білу: ертегідегі кейіпкерлерді ата
Түсіну: ертегінің мазмұнын айтып бер
Қолдану: Кенже ұлдың жауабын түсіндіріп бер
Талдау: 3 ұлдың жауаптарын салыстыр, саған кімнің жауабы ұнады? неліктен?
Жинақтау: Адал еңбекпен көп ақша тапсаң, оны қайда жұмсар едің?
Бағалау: « Ақылды болсаң бай боласың және бай болсаң ақылдың қажеті жоқ» деген тұжырымдардың дұрыс - бұрыстығын дәлелде.

«Ақпан төңкерісі» тақырыбына тапсырмаларды төмендегідей етіп Блумға салды:
Білу: Ақпан төңкерісі қашан, қайда басталды
Түсіну: Ақпан төңкерісінің себептерін түсіндір
Қодану: Ақпан төңкерісінің барысын сипаттап бер
Талдау: Саяси партиялардың бағдарламасын талда
Жинақтау: Өзіңді Алаш партиясының мүшесі ретінде санап, партия бағдарламасына қандай толықтыру енгізетініңді ойланып көр
Бағалау: Алашордашылардың қоғамдық қызметін бағала.

"Заманауи үздік сабақ" сайысына ұсынылған Блум таксономиясы арқылы құрылған қысқа мерзімді жоспардың үлгісі
Күні :18. 10. 2014
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы:4 "А"
Сабақтың тақырыбы
А. Құдайбергенов "Ақжайық"
Жалпы мақсаты
Жайық өзені туралы мәлімет бере отырып, мәтіннің мазмұнын түсіндіру.
Сілтеме
Әдебиеттік оқу. З. Муфтибекова, К. Алтаева
Оқу үшін оқу нәтижесі
Жайық өзені қалайша Ақжайық атану туралы біледі.
Сабақта қолданылған материалдар
Суреттер, АКТ, постер, оқулық, карта
Оқыту әдістері
АКТ, СТО
Топтық, жеке жұмыс

Ойлау деңгейі
Мақсаты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру формасы
Күтілетін нәтиже
Бағалау формасы
1. Ұйымда-стыру.
Оқушыларға психологиялық ахуал тудыру.
Миға шабуыл, оқушыларды сын тұрғысынан ойлату.
1) Сыныпты топқа бөлу. (ауылдың көшелерінің атаулары негізінде парақшалар суыру арқылы)
2) Үй тапсырмасын сұрау.
1) Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау.
2) "Туған жер" өлеңін жатқа айтды. Шығарған өлеңдерін оқиды.
Сәлемдесу
Түгендеу
Атмосфера қалыптастыру
Бір-бірін тыңдай отырып, топ көшбас-шысын сайлау,
топта жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.
Қалыптас-тырушы бағалау.
Білу
Оқушылар Атырау облысы туралы еске түсіреді.
Түрткі сұрақ қояды: Атырау облысы туралы не білесіңдер?
Бейнефильмнен не көрдіңдер? Не байқадыңдар?
Интерактивті тақтаға Атырау облысы туралы топтастырады.
Атырау
Бейнефильм көреді.
Жеке жұмыс
Атырау облысы туралы жан-жақты біледі.
Қалыптас-тырушы бағалау
Түсіну
"Ақжайық" мәтінін оқып түсінеді.
Мәтінді бөлімдерге бөліп береді.
Түсініксіз сөздерге түртіп алу әдісін
қолдандыртады.
Әр топ өз бөлімдерін оқиды. Топтар біріне-бірі түсіндіреді.
Топтық жұмыс
Мәтіннің мазмұнын өз беттерімен түсінеді.
Қалып- тастырушы бағалау

Қолдану
Түсінгендері бойынша мазмұнына сай қолдану.
Оқыған бөлімдері бойынша постер жастады.
Оқыған бөлімдеріне постер жасайды және түсініксіз сөздерге түртіп алу әдісі арқылы түсінік береді.
Топтық жұмыс
Постер арқылы өз ойларын еркін жеткізуге үйренеді.
Қалыптас-тырушы бағалау
Талдау
Мәтіннің мазмұнын түсінгендері бойынша талдату.
Мәтінннің мазмұнын талдатады. Топтарға бір-біріне сұрақтар қойғызады.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.
1-топ: Әкесі мен баласы қайда болды?
Әкесі Өсерге не туралы әңгімеледі?
Өзен жағасында кімдер мекендеген?
Бала немен айналысқан?
2-топ:
Әжесі немересіне не деді?
Жайық өзенінің түсін не өзгертті?
3-топ:
Өсер әкесіне не деді?
Ақжайық қандай өзен?
4-топ:
Тұйық су болса - ол қандай өзен?
Су қайда кетті?
Жеке жұмыс
Мәтіннің мазмұнын талдай отырып, сұрақтарға нақты жауап беруге үйренеді.
Қалыптас-тырушы бағалау
Жинақтау
Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасата отырып, мәтіндегі негізгі ойды анықтау.
Әр топқа тапсырмалар береді.
1-топ: Жайық өзеніне өлең құрастыр.
2-топ: Жайық өзенін сипатта
3-топ: Жайық өзені туралы қандай ақпарат білесіңдер және картадан Жайық өзенін көрсету.
4-топ: Жайық өзені құятын қай теңіз және ол туралы не білесің?
Топтық жұмыс
Қалыптас-тырушы бағалау
Бағалау
Аңыз әңгіменің қаншалықты шындыққасәйкес келетіндігі туралы тұжырымдау.
Сыныпты екі жаққа бөліп пікірталас өткізеді.
Жақтаушы жақ:
Бұл аңыз шындыққа сәйкес келеді.
Даттаушы жақ: Бұл аңыз шындыққа сәйкес келмейді.
Жеке жұмыс
Дәлелді сөйлеуге дағдыланады.
Қалыптас-тырушы бағалау

Үйге тапсырма
Мәтіннің мазмұнын айту, Жайық өзені туралы эссе жазу.
Күнделіктеріне жазып алады.
Жеке жұмыс
Рефлексия
Бүгін сабақ несімен ұнады? Кім сабақта белсенді болды? Конфеттер таратады, жасырынған сөздерді оқытады.
Стикерлерге жазып смайликтерге іледі, пікірлерімен бөліседі.
Конфеттердегі сөздерді оқып көңіл-күйлерімен бөліседі.
Жеке жұмыс
Өз ойларымен бөлісіп үйренеді.
Критериалды бағалау
Критерий бойынша құрылған парақшалар таратылады.
Топ басшылары бағалайды. Қойған бағаларын оқып таныстырады.
Жеке жұмыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz