Жайық өзенін көрсету




Презентация қосу
«Блум таксономиясының
ҚМЖ құрудағы
тиімділігі»
ЖАҒДАЯТ БЕРУ

Бала мен ойыншық. Баланың іс-
әрекетін ретімен айту. Мысалы,
көреді....
Блумның 6 ойлау деңгейі
Білу: көреді
Түсіну: ойнайды
Қолдану: жүргізеді (атады)
Талдау: сындырады
Жинақтау: қайта жинайды (жөндейді)
Бағалау: басқа түрлі жаңа ойыншық
сұрайды
Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдану
Түсіну
Білу
Блум таксономиясы
Сабақтың тақырыбы: «Ақыл мен байлық».

Білу: ертегідегі кейіпкерлерді ата
Түсіну: ертегінің мазмұнын айтып бер
Қолдану: Кенже ұлдың жауабын түсіндіріп бер
Талдау: 3 ұлдың жауаптарын салыстыр, саған
кімнің жауабы ұнады? неліктен?
Жинақтау: Адал еңбекпен көп ақша тапсаң, оны
қайда жұмсар едің?
Бағалау: « Ақылды болсаң бай боласың және бай
болсаң ақылдың қажеті жоқ» деген
тұжырымдардың дұрыс – бұрыстығын дәлелде.
«Ақпан төңкерісі» тақырыбына тапсырмаларды
төмендегідей етіп Блумға салды:

Білу: Ақпан төңкерісі қашан, қайда басталды
Түсіну: Ақпан төңкерісінің себептерін түсіндір
Қодану: Ақпан төңкерісінің барысын сипаттап бер
Талдау: Саяси партиялардың бағдарламасын талда
Жинақтау: Өзіңді Алаш партиясының мүшесі ретінде санап,
партия бағдарламасына қандай толықтыру енгізетініңді
ойланып көр
Бағалау: Алашордашылардың қоғамдық қызметін бағала.
"Заманауи үздік сабақ" сайысына ұсынылған Блум таксономиясы арқылы
құрылған қысқа мерзімді жоспардың үлгісі

Күні : Пәні: Сыныбы:4 "А"
18.10.2014 Әдебиеттік оқу
Сабақтың А. Құдайбергенов "Ақжайық"
тақырыбы
Жалпы Жайық өзені туралы мәлімет бере отырып, мәтіннің мазмұнын түсіндіру.
мақсаты
Сілтеме Әдебиеттік оқу. З. Муфтибекова, К.Алтаева
Оқу үшін оқу Жайық өзені қалайша Ақжайық атану туралы біледі.
нәтижесі
Сабақта Суреттер, АКТ, постер, оқулық, карта
қолданылған
материалдар
Оқыту АКТ, СТО Топтық, жеке жұмыс
әдістері
Ойлау Мақсаты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ұйымдасты Күтілетін нәтиже Бағалау
деңгейі ру формасы формасы
1.Ұйымда- Миға шабуыл, 1) Сыныпты топқа 1) Топқа бөліну, топ Сәлемдесу Бір-бірін тыңдай Қалыптас-
стыру. оқушыларды сын бөлу. (ауылдың көшбасшысын сайлау. Түгендеу отырып, топ тырушы
Оқушыларға тұрғысынан көшелерінің атаулары Атмосфера көшбас-шысын бағалау.
психологиял ойлату. негізінде парақшалар 2) "Туған жер" өлеңін жатқа қалыптастыр сайлау,
ық ахуал суыру арқылы) айтды. Шығарған өлеңдерін у топта жұмыс жасау
тудыру. 2) Үй тапсырмасын оқиды. дағдысы
сұрау. қалыптасады.

Білу Оқушылар Атырау Түрткі сұрақ қояды: Интерактивті тақтаға Атырау Жеке жұмыс Атырау облысы Қалыптас-
облысы туралы Атырау облысы туралы облысы туралы топтастырады. туралы жан-жақты тырушы
еске түсіреді. не білесіңдер? Атырау біледі. бағалау
Бейнефильмнен не
көрдіңдер? Не
байқадыңдар?

Бейнефильм көреді.
Түсіну "Ақжайық" Мәтінді бөлімдерге Әр топ өз бөлімдерін оқиды. Топтық Мәтіннің мазмұнын Қалып-
мәтінін оқып бөліп береді. Топтар біріне-бірі түсіндіреді. жұмыс өз беттерімен тастырушы
түсінеді. Түсініксіз сөздерге түсінеді. бағалау
түртіп алу әдісін
қолдандыртады.
Қолдану Түсінгендері Оқыған Оқыған бөлімдеріне постер Топтық Постер арқылы өз Қалыптас-
бойынша бөлімдері жасайды және түсініксіз сөздерге жұмыс ойларын еркін тырушы
мазмұнына сай бойынша постер түртіп алу әдісі арқылы түсінік жеткізуге үйренеді. бағалау
қолдану. жастады. береді.

Талдау Мәтіннің Мәтінннің Оқушылар бір-біріне сұрақтар Жеке жұмыс Мәтіннің Қалыптас-
мазмұнын мазмұнын қояды. мазмұнын талдай тырушы
түсінгендері талдатады. 1-топ: Әкесі мен баласы қайда отырып, бағалау
бойынша талдату. Топтарға бір- болды? сұрақтарға нақты
біріне сұрақтар Әкесі Өсерге не туралы әңгімеледі? жауап беруге
қойғызады. Өзен жағасында кімдер мекендеген? үйренеді.
Бала немен айналысқан?
2-топ:
Әжесі немересіне не деді?
Жайық өзенінің түсін не өзгертті?
3-топ:
Өсер әкесіне не деді?
Ақжайық қандай өзен?
4-топ:
Тұйық су болса - ол қандай өзен?
Су қайда кетті?

Жинақтау Оқушыларды Әр топқа 1-топ: Жайық өзеніне өлең Топтық Қалыптас-
шығармашылықпе тапсырмалар құрастыр. жұмыс тырушы
н жұмыс жасата береді. 2-топ: Жайық өзенін сипатта бағалау
отырып, мәтіндегі 3-топ: Жайық өзені туралы қандай
негізгі ойды ақпарат білесіңдер және картадан
анықтау. Жайық өзенін көрсету.
4-топ: Жайық өзені құятын қай
теңіз және ол туралы не білесің?

Бағалау Аңыз әңгіменің Сыныпты екі Жақтаушы жақ: Жеке жұмыс Дәлелді сөйлеуге Қалыптас-
қаншалықты жаққа бөліп Бұл аңыз шындыққа сәйкес келеді. дағдыланады. тырушы
шындыққасәйкес пікірталас Даттаушы жақ: Бұл аңыз бағалау
келетіндігі туралы өткізеді. шындыққа сәйкес келмейді.
тұжырымдау.
Үйге тапсырма Мәтіннің Күнделіктеріне жазып алады. Жеке
мазмұнын жұмыс
айту, Жайық
өзені туралы
эссе жазу.
Рефлексия Бүгін сабақ Стикерлерге жазып Жеке Өз ойларымен
несімен смайликтерге іледі, жұмыс бөлісіп үйренеді.
ұнады? Кім пікірлерімен бөліседі.
сабақта Конфеттердегі сөздерді оқып
белсенді көңіл-күйлерімен бөліседі.
болды?
Конфеттер
таратады,
жасырынған
сөздерді
оқытады.
Критериалды Критерий Топ басшылары бағалайды. Жеке
бағалау бойынша Қойған бағаларын оқып жұмыс
құрылған таныстырады.
парақшалар
таратылады.

Ұқсас жұмыстар
Өзеннің басталар жері
Жайық өзенінің бөлігі
Жайық өзені
Атырау қаласы
Өзендердің ластану ерекшеліктері
Гурьев қалашығы тарихы. Қаланың қалыптасуы
Ақтөбе қаласы
Кәсіптік маңызы бар балықтар
Асан қайғы деген кім
Асан қайғы слайд
Пәндер