Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Презентация қосу
Ақтау қаласының №22
орта мектебі
Аты-жөні: Сагитжанова
Жаныл Ойдашевна
Білімі: Жоғары
Мамандығы: География,
биология пәнінің мұғалімі.
Еңбек өтілі: 25 жыл
«Дарынды оқушы-
ұлт болашағы»
Мақсаты:
Заман талабына сай бәсекеге
қабілетті, білімді іскер, логикалық
тұжырым жасауға бейім жеке
тұлғаны қалыптастыру.
«Қазақстан ұлы держава болу үшін бізге күш қуат қажыр
қайраты мол,ақылды да ойлы дарынды жастар керек»
Н.Ә.Назарбаев
И.С Лейтес қабілетті балалардың
үш категориясын
көрсетті. Олар:
1.Ақыл – ой деңгейінің жоғарылығы ерте кезден
байқалатын балалар.
2.Мектептің жекеленген пәндеріне және әр түрлі
іс-әрекетіне қабілетті балалар.
3.Қабілеттері айқындалмаған потенциалды
балалар.
4. Педагогикалық зерттеулер нәтижесінде
дарынды баланың бейнесі анықталды.
1.Интелектуалды және ақыл-ой белсенділігі бар бала сөйлеу
белсенділігінің жоғарылығымен,ойының ұшқырлығымен,
байқағыштығымен,мәселені шешуде жан-жақты жолды
қарастырумен,тәуелсіздігімен,құрбыларының арасында көсем
болуымен,есте сақтауының беріктігімен т.с.с қасиеттерімен
ерекшеленеді.
2.Бейнелеу өнері бар бала – сурет салуға көп уақыт бөлуімен,
көргенін есте сақтауымен,сурет сабағын жақсы көретіндігімен
ерекшеленеді.
3.Әнге қабілеті бар балалар-ән сабақтарына аса
қызығушылықпен қарайды,ритмикалық бөліктерді оңай
қайталайды,таныс әуендерді бірінші дыбыстан таниды.
4.Қозғалыстың белсенділігі бар бала жаттығуларды орындауда
тепе-теңдік сақтайтын қозғалысты жақсы көретін ,өзінің жасына
дене күші күшті болып келеді.Дарындылықты анықтауда сан
түрлі әдістер мен тәсілдер қолданылады.Оқушы бойындағы
дарындылықты анықтау үшін психологиялық диагностикалар
Дарынды балалар қандай? Олар әр түрлі ,бір-біріне
ұқсамайды.Дарынды балаларды қалай тануға болады?
Дүниежүзілік зерттеушілер қабілетті балалардың үш
категориясын ашты.
1- категория –ой-өріс қабілеті ерте жастан байқалған
оқушылар.
2- категория- жеке бір іс –әрекет түрі мен белгілі бір
мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен
оқушылар.
3- категория –дарындылық күш-қажырмен
ерекшеленетін оқушылар.
«Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың
кесірінен жойылып кетеді.Олар дарынның табиғи
құбылысына терең бойлай алмай ,тұлпарды есекке
айналдырып құртып тынады» Плутарх.Міне ұстаз мұндай
келеңсіздікке жол бермеуі керек.
Дарынды оқушылармен жұмыс істеудің
негізгі мақсаты: олардың шығармашылық
жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға
дайындығын қалыптастыру. Дарынды
оқушылармен мына жұмыстар жүргізіледі:
Тестпен жұмыс
Қосымша материалмен жұмыс
Мектепішілік сайыстарға қатысу
Қалалық, республикалық
олипиадаға
қатысу
Ғылыми жоба қорғау.
Қазіргі таңда оқушылардың дарындылығын анықтаудың неше түрлі әдіс-
тәсілдері бар. Мысалы :
Мюнстенберг әдістемесі
Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған .
Құрылымы :Көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құрастырылған .Сіздің
міндетіңіз барлығын тез арада қарап шығып ,арасындағы сөздерді тауып
белгілеңіз.Бланкімен жұмыс істеу уақыты 1 минут .Тапқан сөздердің санын
шығарып қатесін белгілеу керек.
Мюнстенберг әдістемесінің үлгісі.
ВНАШАҒАШШЕДЫШЫРШАНЕМОЕДАРЫНЖАОТАНМДПЛОҚУОГШНӘТ
ИЖЕЛДПЛДЖЫЛОЛДЫМЕКТЕПЛДОЛҒЫЛЫМОЛПЛДӘЛЕУМЕТЛДЛОҚУ
ШЫОЛАПЛКӨРУШГДЗЕЙІНЖДЫЖЭХЗППБАЛАШЕЩЗБІЛІМГЕЩСКЕЗЕҢ
ОЛВЩКМІНДЕТТЛДЫЖОБЛСПЫНУЩДАМЫТУУЗЕЛЖОЙЫНДВШЩӘРЕК
ЕТОПГПЕДАГОГЖВЩШУАҚЫТЖХУХБАСШЫОЛПАГШУАТАҚЛДАЗЖЫЛУ
ЩЛДХТӘЖІРИБЕЗХКНДТҰҚЫМЫРЩҚҰРАЛДЫУШЗПСЕЗІМДЛАПЛПСЫН
ЫППДМДВШВВХАТ
ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ
АҒАШ,ШЫРША,ДАРЫН,ТАНЫМ,ОҚУ,
НӘТИЖЕ,ЖЫЛ,МЕКТЕП,ҒЫЛЫМ,ӘЛЕУМЕТ,ОҚУШЫ,КӨРУ,ЗЕЙІН,БАЛА,
БІЛІМ,
КЕЗЕҢ, МІНДЕТ, ОБЛЫС, ДАМЫТУ, ОЙЫН, ӘРЕКЕТ, ПЕДАГОГ, УАҚЫТ,
БАСШЫ, АТАҚ, ЖЫЛУ, ТӘЖІРИБЕ, ТҰҚЫМ, ҚҰРАЛ, СЕЗІМ, СЫНЫП,
ХАТ. (32СӨЗ)
Есту арқылы есте сақтау
Балалардың есту арқылы есте сақтауын анықтау
үшін сөздер оқылады.Бала оқылған сөздің
қаншалықты есте сақтағанын қағазға
жазады.Неше сөзді есте сақтағаны арқылы оның
деңгейін анықтаймыз. (1минут)
Кілем,стакан,жүзу,ауыр,кітап,алма.
Көру арқылы есте сақтау.
Балаға суреттер беріледі .Оларға қосымша сурет
салынбаған қағаз беріледі.Таза параққа көрген
суретін салу керек.Сол салынған суретке қарап
көре отырып есте сақтауын анықтауға болады.
(1минут )
Мұғалімнің оқушының ізденіс зерттеу жұмысына бағдар беру жұмысы
Осы дарындылық пен шығармашылықты дамытудың түрлі жолдарының
ішінде – баланың өзіндік зерттеу тәжірибесі әдістердің ішіндегі ең тиімдісі
болып саналады. Оқушыны ғылыми жобалар сайысының ережелерімен
таныстыру. Оқушының ғылыми жобамен айналысуға арналған іс әрекет
жоспарын құруға көмектесу. Тақырып таңдағаннан кейін сол тақырып
туралы теориялық білімін молайту үшін әдебиеттер, деректер
,тарихнамалар таңдап алу керек.Ол пайдаланатын әдебиеттердің ішінен
керек мәліметтерді арнайы күнделік дәптеріне жазып алып отыру
керек.Жазып алған бойда оның авторын , кітаптың тақырыбын, бетінің
номерін баспасын немесе газет-журнал материалдары болса авторын
,уақытын жазып алып отыру керек. Оқушыға мұрағат және мұражай
құжаттарын пайдалануды үйрету.Мамандармен жүздестіру:зерттеу
зерделеу жүргізу.Жинақталған ақпарат мәліметтерді салыстыру, іріктеу.
Ғылыми жобалар бойынша сайыстарға қатысу
География және биология пәнінің мұғалімдері
оқушыларды ғылыми жобаға дайындағанда тек
география мен биология бағытында ғана емес
сонымен бірге медицина, экология, өлкетану,
валеология бағыттары бойынша тақырып таңдауға
болады. Мұғалім ғылыми жобалар сайысына
оқушылар дайындағанда оның білімділігімен бірге
шешендік креативтілігіне назар аудару керек. Кейбір
оқушылар ғылыми жобаны жазуға қабілетті
болғанымен оны ауызша қорғауға қабілетсіз
болады.Сондықтан дайындаған ғылыми жобасын
нақты дәлелдермен, мысалдармен жеткізе білетін
аудиторияны өзінің әдемі сөздерімен қарата,тыңдата
алатын оқушы әрқашанда жоғары деңгейде көрінеді.
Психологиялық дайындау кезеңінде мұғалім баланы
сабаққа қызықтыра білуі керек және сабақ үстінде
ерекше қолпаштап отыру керек. Сен қалалық немесе
облыстық олимпиадаға дайындал, қосымша қызықты
мәліметтер жинақтауға тапсырмалар берсең ,пәнге
деген қызығушылығы жоғарылайды.Теориялық даярлау
кезеңінде оқушыларға қосымша шығармашылық
тапсырмалар беріп отыру керек.Сонда оқушының
базалық білімі нығаяды. Тесті әрбір өтілген тақырып
бойынша оқушының өзіне құратса , қызықты
болады.Сонымен бірге республикалық «Дарын»
орталығының арнайы олимпиадаға арналған тест
жұмыстарымен дайындауға болады.
Оқушылардың дарындылығын
дамытуға арналған жұмыстарым
Биология пәні бойынша дарынды
балалармен жүргізілетін жұмыс
жоспары.
Пәндік олимпиадаға арналған қысқа
мерзімдік сабақ жоспары.
Пән бойынша олимпиада тапсырмалары
«Ұстаз білімді, өмірге құштар, әділ,
қажет десең ержүрек болуы керек»
Әл Фараби
1. Жаңа технологияны меңгерген білімді болуы.
2. Дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс істей білу.
3. Оқушылармен қарым-қатынасын психологиялық тұрғыда
сауатты орната білуі
4. Дарынды оқушыны пәндік олимпиадаға, ғылыми жоба
сайыстарына т.б сайыстарға қатысуға жетекшілік ету.
5. Психологпен бірлесіп ,ата-анасымен педагог ретінде сөйлесе
білу.
6. Дарынды балалармен жұмыс жоспары болып, шығармашылық
тапсырмалар беру.
7. Нәтижесін қадағалау.
«Ұстаз - еңбегінің айқын көрінісі – шәкірт шыққан
биіктік»
2012 жыл Батырбекова Арай 11- сынып «Қалалық пәндер
олимпиадасынан биология пәні бойынша ІІ дәрежелі диплом»
2013 жыл Алмағанбетов Бекарыс 9-сынып Қалалық пәндер
олимпиадасынан география пәні бойынша ІІІ дәрежелі
диплом
2014 жыл Малаев Оразхан 8-сынып «Инфоурок»география
пәні бойынша Халықаралық қашықтық олимпиадасының І
дәрежелі диплом
2014 жыл Алмағанбетов Бекарыс 9-сынып
«Инфоурок»география пәні бойынша Халықаралық
қашықтық олимпиадасының ІІІ дәрежелі дипломы
2016 жыл «Пони» Халықаралық байқауының жеңімпазы 5-
сынып оқушысы Тыныштықова Ә.
2016 жыл Жұманова Айдын «Алтын белгі» иегерлерінің
әкімшілік олимпиадасынан география пәні бойынша ІV-орын
Ұстаз еңбегінің айқын көрінісі –
шәкірт шыққан биіктік
«Бұлақ көрсең, көзін аш»
Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде шыңдалады. «Адам ұрпағымен
мың жасайды » демекші болашағы бар ел ғана тарих бетінде ұлт болып
жазылмақ! Сонау ХІХ ғасырда ағартушылық – демократиялық бағыттың
негізін салған Шоқан, Ыбырай, Абайлардың,ұлттың ұстазы болған
Ахметтің, жалыны мен жігері жанған Міржақып пен Мағжандардың ұлы
мұратын жүзеге асыруға атсалысып жүрген Сіздерге, құрметті әріптестер,
дарынды баланы ашуда, тәрбиелеуде.
Мұғалім еңбегінің жемісі – нәтижелі іс
1. 2013 жыл Алғыс хат Ақтау қаласының әкімі «Білім
беру саласындағы адал еңбегі мен кәсіби шеберлігі
үшін»
2. 2014жыл Алғыс хат «Ұлттық бірыңғай тестілеу
нәтижесінде жоғары сапа көрсеткені үшін»
3. 2014жыл «Инфоурок» мұғалімдерге арналған жобаға
белсенді қатысқаны үшін алғыс хат
4. 2014жыл «Инфоурок»Халықаралық қашықтық
олимпиадасына география пәні бойынша жеңімпаз
оқушылар дайындағаны үшін 1,3 орын.
5. 2016жыл «Пони» Халықаралық байқауына
жеңімпаздар дайындағаны үшін диплом
Мұғалім еңбегінің жемісі – нәтижелі іс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz