Мұғалімдердің рөлі


Slide 1

«Құпия дос» тренингі Мақсаты: Қорапшаның ішінде құпия достың суреті жасырылған. Мұғалімдер сол құпия досқа сипаттама береді.

Slide 2

«Аққу, шортан һәм шаян» мысалы мен «Вот что значит лидер в команде!» бейнеролик тамашаланады.

Мақсаты: көрсетілім бойынша сұрақтармен жұмыс:

Мысал мен роликті көру барысында қандай ойға келдіңіздер?

Мысал мен роликте бірлескен жұмыс болды ма?

Ұжымда нәтижеге жету үшін не істеу керек?

Қалай ойлайсыздар, бүгінгі тренингтің тақырыбы қандай?

Slide 3

МАҚСАТЫ:

Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады

Slide 4

Ағымдағы мәселені зерттеу: Мақсаты: Тақырып бойынша алғашқы түсініктерін қалыптастыру. «Топтастыру» тәсілі арқылы тренингке кіріспе жасайды.

Slide 5

Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?

«Ынтымақтастық» және «бірлескен оқу» дегеніміз не?

Ынтымақтастық оқу - өзара іс-әрекет жасау философиясы, ал бірлескен оқу соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып табылады.

Ынтымақтастық оқу сыныпта пайдаланатын әдіс қана емес, жеке философия болып табылады. Адамдар топтарға бірлескен барлық жағдайларда топтың жекелеген мүшелерінің қабілеті мен іске қосқан үлесі құрметтеліп, атап көрсетілетін, адамдардың жұмыс істеудің басқа тәсілі орын алады. Топтың жұмысы тиімді болуы үшін билік пен топ пен жауапкершілік топ мүшелерінің арасында бөлінеді. Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісі топ мүшелерінің ынтымақтастығы арқылы бітімге, келісімге қол жеткізуіне негізделген.

Slide 6

Жалпы алғанда, топтардағы бірлескен жұмыс төмендегі мақсаттарда жүзеге асырылады:

Әлеуметтік

•Тәжірибемен және идеялармен алмасу;

•Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу;

•Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу

Танымдық

•Жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу;

•Маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту

Эмоционалдық

•Топтың жекелеген мүшелерінің білімі мен тәжірибесіне сүйену;

•Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету

Slide 7

Топтық жұмыс барысындағы дамитын дағдылар

Қарым-қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу, тыңдау, ым мен қимылды пайдалану

Өзін-өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне-өзі сенімді болу

Басқаларды қолдау: топтың қызметіне үстемдік жүргізбей, топ жұмысына белсенді қатысу үшін шиеленіскен жағдайларды шешу

Басқаларды бақылау және басқалар туралы хабардар болу. Топтың басқа мүшелеріне қарым-қатынас барысында ықылас таныту

Slide 8

Мұғалімдердің рөлі

Мұғалімдер топтық жұмыстарды ұйымдастырып және оны қолдап отыруы қажет, сонымен қатар, тапсырманы орындағаннан кейін оны талқылауға уақыт беру керек.

Мұғалімдер топтың тиімді жұмысына қолдау көрсетіп, оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуге ықпал етулері керек.

Сыныппен жұмыс істеу барысында неге қол жеткізетіндерін және нені білу жоспарланғандығын, топтық жұмысқа арналған тапсырмалар барлық сыныпты оқытумен қалай байланысты екендігін талқылауды қамтуы тиіс. Талқылау барысында оқушыларға олар қолдана алатын дағдылар, стратегиялар мен ережелер туралы ескерту қажет.

Оқушылардың жұмысына мұғалім сыпайы түрде араласып, оқушыларға ұсынылатын әдістерді модельдеуі тиіс. Топтың бірлескен жұмысын қамтамасыз ету үшін, мұғалім бастапқы кезеңдерде барынша көп қолдау көрсетуі керек.

Сабақ аяқталған соң мұғалім оқушыларды топтағы жұмыс үдерісі жайлы және оның нәтижелері туралы ойланулары үшін түрткі жасау керек.

Slide 9

«Сіз қандай жұмыскерсіз?» тренингі

Мақсаты: суретте аттың сұлбасы салынған. Сіздің міндетіңіз - суретті аяқтау, жануарлардың барлық сыртқы мүшелерінің суретін толықтырып салу және айналасын әсемдеу. Атқа керекті жағдайды жасаңыз.

Slide 10
Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалаудың мақсаты
Оқыту әдісі мен тәсілі
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені,мазмұндық сипаты
Педагогикалық қарым қатынас стилі
Мектептанудың негізгі мәселелері
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
ТАНЫСУ НҰСҚАУ
Аксиология - құндылықтар туралы философиялық ілім
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Канададағы инклюзивті білім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz