Мұғалімдердің рөлі




Презентация қосу
«Құпия дос» тренингі
Мақсаты: Қорапшаның ішінде құпия
достың суреті жасырылған.Мұғалімдер
сол құпия досқа сипаттама береді.
«Аққу, шортан һәм шаян» мысалы мен «Вот что
значит лидер в команде!» бейнеролик тамашаланады.
Мақсаты: көрсетілім бойынша сұрақтармен жұмыс:
1. Мысал мен роликті көру барысында қандай ойға
келдіңіздер?
2. Мысал мен роликте бірлескен жұмыс болды ма?
3. Ұжымда нәтижеге жету үшін не істеу керек?
4. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі тренингтің тақырыбы
қандай?
МАҚСАТЫ:
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру
әдістемесіне талдау жасайды және
ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды
шығарады
Ағымдағы мәселені зерттеу:
Мақсаты: Тақырып бойынша алғашқы
түсініктерін қалыптастыру.
«Топтастыру» тәсілі арқылы тренингке
кіріспе жасайды.
Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?
«Ынтымақтастық» және «бірлескен оқу» дегеніміз не?
Ынтымақтастық оқу – өзара іс-әрекет жасау философиясы, ал бірлескен
оқу соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған
өзара әрекеттің құрылымы болып табылады.
Ынтымақтастық оқу сыныпта пайдаланатын әдіс қана емес, жеке
философия болып табылады. Адамдар топтарға бірлескен барлық
жағдайларда топтың жекелеген мүшелерінің қабілеті мен іске қосқан
үлесі құрметтеліп, атап көрсетілетін,адамдардың жұмыс істеудің басқа
тәсілі орын алады. Топтың жұмысы тиімді болуы үшін билік пен топ пен
жауапкершілік топ мүшелерінің арасында бөлінеді. Ынтымақтастық
оқудың негізгі аспектісі топ мүшелерінің ынтымақтастығы арқылы
бітімге, келісімге қол жеткізуіне негізделген.
Жалпы алғанда, топтардағы бірлескен жұмыс төмендегі мақсаттарда жүзеге
асырылады:

Әлеуметтік

•Тәжірибемен және идеялармен алмасу;
•Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу;
•Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу

Танымдық

•Жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу;
•Маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту

Эмоционалдық

•Топтың жекелеген мүшелерінің білімі мен тәжірибесіне сүйену;
•Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету
Топтық жұмыс барысындағы дамитын дағдылар
Қарым-қатынас: жазбаша және ауызша әңгімелесу, тыңдау, ым
мен қимылды пайдалану
Өзін-өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді
қатысу үшін өзіне-өзі сенімді болу
Басқаларды қолдау: топтың қызметіне үстемдік жүргізбей, топ
жұмысына белсенді қатысу үшін шиеленіскен жағдайларды
шешу
Басқаларды бақылау және басқалар туралы хабардар болу.
Топтың басқа мүшелеріне қарым-қатынас барысында ықылас
таныту
Мұғалімдердің рөлі
Мұғалімдер топтық жұмыстарды ұйымдастырып және оны қолдап отыруы қажет,
сонымен қатар, тапсырманы орындағаннан кейін оны талқылауға уақыт беру керек.
Мұғалімдер топтың тиімді жұмысына қолдау көрсетіп, оңтайлы нәтижелерге қол
жеткізуге ықпал етулері керек.
Сыныппен жұмыс істеу барысында неге қол жеткізетіндерін және нені білу
жоспарланғандығын, топтық жұмысқа арналған тапсырмалар барлық сыныпты
оқытумен қалай байланысты екендігін талқылауды қамтуы тиіс. Талқылау
барысында оқушыларға олар қолдана алатын дағдылар, стратегиялар мен ережелер
туралы ескерту қажет.
Оқушылардың жұмысына мұғалім сыпайы түрде араласып, оқушыларға
ұсынылатын әдістерді модельдеуі тиіс. Топтың бірлескен жұмысын қамтамасыз ету
үшін, мұғалім бастапқы кезеңдерде барынша көп қолдау көрсетуі керек.
Сабақ аяқталған соң мұғалім оқушыларды топтағы жұмыс үдерісі жайлы және
оның нәтижелері туралы ойланулары үшін түрткі жасау керек.
«Сіз қандай жұмыскерсіз?» тренингі

Мақсаты: суретте аттың сұлбасы салынған.
Сіздің міндетіңіз – суретті аяқтау, жануарлардың
барлық сыртқы мүшелерінің суретін толықтырып
салу және айналасын әсемдеу. Атқа керекті
жағдайды жасаңыз.
1.Егер сіз аттың сыртқы негізгі бөліктеріне көңіл аударсаңыз (жалына, тұяғы мен құйрығына) онда сіз
еңбек ете білесіз. Бірақ іскер емессіз.
2. Егер сіз аттың бет-әлпетіне көп назар аударсаңыз (көзіне, аузына, мұрнына, кекіліне және т.б. суретін
салсаңыз), онда сіз жұмысқа қияли қатынастасыз, сізде толықтай елесті үмітіңіз енді құралған және
құбылмалы үміт. Мүмкін сіз жас шығарсыз, әлі тәжірибе жинай қоймаған боларсыз, онда уақыт келе
сіздің қалыптасуыңыз қалпына келеді. Егер сіз ержеткен адам болсаңыз, онда ынтыққындығыңыз бұл
мінездеріңіздің бір қасиеті.
3. Егер әрбір түгін салуға тырыссаңыз, болар-болмасқа көп көңіл аударсаңыз, онда аңғарпаздығыңызды
көрсетеді, қарқынды жұмыс істегенді ұнатасыз , өзгеге де өзіңізге де ұқыпты және ұстамдысыз. Сізге
сенім артуға болады, бастаған істі ешқашан аяқтамай қоймайсыз. Сізбен бірге жұмыс істеген өте қиын,
барлығын өзіңіздің білгіштігіңізбен және ұсақ түйектеріңізбен шеттетесіз.
4. Егер сіз атқа өзіңіздің атыңызды, көгалда немесе егістікте орналастырсаңыз, онда сіз ыңғайлы жерде
жұмыс істеуге ұмтыласыз, тәуелді болғанды ұнатпайсыз және бағынышты болғанды бағалайсыз.
5. Егер сіз атқа ауыздық немесе ертоқым салсаңыз, онда сізге қысыммен жұмыс ісеуден арылу керек, сіз
кез-келген басшыға солай болуы тиіс деп бағынуға дайынсыз. Сіздің атыңыздың жібі қаншалықты ұзын
болса, онда ауыр және ыңғайсыз жағдайда жұмыс істеуге үйренгенсіз. Мүмкін сіз, басқаша болатынын
өзіңізге елестете алмайтын да шығарсыз.
6. Егер сіз аттың үстіне адамды салып қойсаңыз, онда берілген бұйрықты орындауға үйренгенсіз, өз
бетіңізбен жұмыс істеуге әдеттенбегенсіз. Сізге біреудің басшылық жасағаны, жай тапсырма беріп қоймай
белгілі бір жұмыс түрін тапсырғаны ұнайды.
«Топтық тергеу» әдісі.
Мұғалімдерге мәтін береді.
1-топ: баяндамашылар (мәнерлеп оқиды, негізгі
идеяны ашады, сұрақтар дайындайды)
2-топ: зерттеушілер (философиялық мәнін
түсіндіреді, тұжырым жасайды)
3-топ: бейнелеу-суретшілер (мәтінге сурет салады)
1 – топ
«ФИШБОУН» тәсілі
«Топтық жұмыс» тақырыбы бойынша
«балық қаңқасын» толықтыру
Проблема – проблема тудырушы Себептер –
Шешім - Қорытынды
2– топ
«Мінсіз оқушының сипаты»
карточканы толтыру
3 – топ
«Радиоға қоңырау шалу» әдісі
Мақсаты: «Топтық жұмыс»
тақырыбына диалог
Рефлексия
1.Бұл тәсілді сіздер сабағыңызда қалай
пайдалана аласыз?
2.Қандай нәтиже болуы мүмкін?
3.Бұл тәсілді қалай тиімді пайдалануға
болар екен?
4.Тренинг туралы Сіздің пікіріңіз.

Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалаудың мақсаты
Оқыту әдісі мен тәсілі
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені,мазмұндық сипаты
Педагогикалық қарым қатынас стилі
Мектептанудың негізгі мәселелері
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
ТАНЫСУ НҰСҚАУ
Аксиология - құндылықтар туралы философиялық ілім
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Канададағы инклюзивті білім
Пәндер