Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту




Презентация қосу
Семинар
Тақырыбы:
Жаңашыл ұстаз – заман талабы
Мақсаты: Білім беруде жаңашылдыққа ұмтылыс жасай отырып,
жаңаша оқытуды өзара талдау. Әріптестермен бәрлесе талдау
нәтижесінде оның заман талабына сай екеніне көз жеткізу.
Жаңаша білім беруге нұсқаулық жасау.
ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов: «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес,
ол – жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев
«Білімді, сауатты адамдар-бұл ХХІ ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы
күші» деген болатын.

ҚР «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық
және азаматтық құндылықтар, ғылыми мен практика жетістіктері
негізінде жке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған,
білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын
енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық
желілерге шығу» деп, білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделеді.
Бұл міндеттерді шешу үшін мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы
өзгерістерге жол ашады.
Оқу

4 негізгі қағидат

Issue 1 Date: 16/12/2011
Issue 1 Date: 16/12/2011
Жаңа әдістерін жетілдіру мақсатында педагогтардың біліктілігін
арттыру курсының бізге ұсынылып отырған бағдарламасы мына
жеті модульді қамтыған:

1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.
7. Білім берудегі басқару және көшбасшылы
Сыни тұрғыдан ойлау:
А) Сөзжұмбақ:

«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген,
сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан,
жүзім, жымыңдаған»

Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт біріктіреді?

Жауабы: келтірілген сөздердің барлығында сан есім
жасырылған.
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдері оқу бағдарламасының басты
мақсаты деп білемін.
Сыныпты топқа бөліп оқыту, ережеге уақытқа бағыну, постер қорғату.
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз – ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен
өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп,
сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға
бағыттау. Өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау.
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдісінің басты қағидаларының бірі –
шәкірттердің әр сабақта ой-өрісін, ойлау қабілетін дамытатындығы.
3-модуль. Оқыту үшін және оқытуды бағалау.
Бұл әр сабақтың соңындағы оқушылардың білімдерін тиянақтау
жиынтығы. Мұғалімдер мен оқушылар өздерінің қандай мақсатқа
жететіндіктерінің өлшемдерін түсіну. Осыған байланысты
бағдарлама критерийлі бағалау тәсілдерін қарастырады.
4 – модуль.Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық
технологияларды (АКТ) пайдалану.
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
қоғамдағы өзгерісті танып білуге және оларды тез қабылдауда мол
мүмкіндік береді. Жоспарланған сабақты тиімді өткізуге көмектеседі,
оқушының ой өрісінің дамуына, зерттеулік жұмыстар жүргізуіне
ықпал етеді.
5модуль.Талантты және дарынды балаларды анықтау.
Оқушылардың таланты мен қабілетін ашып, оларды оқыту барысында
дамыту өте маңызды. Талантты және дарынды оқушыларға білім беруді
дамытудың инклюзивті тәсілі негізінде осындай балаларды анықтау туралы ой-
пікірлер мен зерттеулер жасау. Оқушылардың қабілеттерін дер кезінде анықтай
білген ұстаз болашақ талантты да тани біледі.
6- модуль. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және
психологиялық ерекшеліктерді әдетте жас ерекшеліктері деп атайды.
Сондықтан педагогика мен психология балалардың жас ерекшеліктеріндегі
ширақтықты, өзгерісті айқындайды.
7-модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық. Баланың өзіне деген
сенімін арттыру, өзін тұлға ретінде
сезінетіндей мүмкіндік ашу, өзін тұлға ретінде сезінген бала
әрқашанда өмірде өз жолын таба алады.Қандай да жағдай
болмасын, өзіңіздің өмірік ұстанымыңызды таңдай білу, адамдық
көшбасшылыққа негізделеді. Олай болса, бағдарламаның негізгі идеясы
сыни тұрғыдан бағалау, өзгерту және тәжірибе мен білім саясатын
қайта бағалау мұғалімдер бастамасымен барлық деңгейлерде
өзгерістердің іске асырылатыны негізделеді. Мектеп жұмысының
бағдарламасына балаларға көшбасшы болуға үйрететін тренингтер,
рөлдік ойындар кіреді.
Тізбектелген сабақтар топтамасының орта
мерзімдік жоспарының таныстырылымы

Мақсатым: Қайрат
Жұмағалиев Әзиза Нұрмаханова
Сабақты жоспарлау «Мен соғысты жек «Шығыс шынары»
барысында қолданылатын көрем!»
әдістерімде модульдердің
ықпалдастығын Бағдарламаның
Бағдарламаның
басшылыққа ала отырып, 7 модулін өзара
7 модулін өзара
оқушылардың білімге деген ықпалдастыру
ықпалдастыру
қызығушылықтарын
арттыру Мәлік Ғабдуллин
Мәриям
Хакімжанова
«Тау қыраны» «Бала Мәншүк»
Сабақтың Мен соғысты жек көрем! Шығыс шынары Бала Мәншүк Тау қыраны
тақырыбы
Білу деңгейі «Ой қозғау» стратегиясы «Ыстық орындық» стратегиясы «Миға шабуыл» стратегиясы «Джигсо» стратегиясы
Өлеңнің негізгі идеясы мен авторына байланысты Сұрақтарға жауап алу Оқушыларға сұрақтар қою Мәлік Ғабдуллин туралы түсінік
Не білеміз? сұрағына жауап аламын. «Джигсо» стратегиясы СТО, диалог береді.
СТО, диалог Автор туралы түсінік беру Үш шапалақ Диалог,СТО
ынталандыру СТО, диалог Смайлик
ынталандыру
Түсіну деңгейі «Джигсо» стратегиясы «Ақпарат көзі» баяндау стратегиясы «Джигсо» стратегиясы «Ақпарат көзі» стратегиясы
Оқушылар өлеңді топта оқи отырып, мағынасына түсінік әңгіменің мағынасын ашу Топтар автор мен батыр қыз туралы Бөлімдерді жұптарға бөліп беру арқыл
береді. диалог, СТО, АКТ түсінік береді түсінік алу.
АКТ, СТО, диалог, шығармашылық, Екі жұлдыз - бір тілек Диалог,СТО, АКТ Диалог, СТО, жас ерекшелік
Смайлик Бағдаршам Өздері құрған критерий бойынша
Қолдану деңгейі Постермен жұмыс Сұрақ жауап әдісі Мәтінді рөлге бөліп оқыту Сұрақ жауап әдісі әңгімеге байланысты
«Батырлық», «Соғыс зардаптары» тақырыбына түсінік Әңгіме неліктен «Шығыс шынары» деп Диалог, шығармашылық, СТО сұрақтарға жауап алу
береді. аталған? -Әлия бала кезінде қандай дарындылық АКТ, СТО, диалог, жас ерекш.
Диалог, СТО, шығармашылық болған? Сұрақтарына жауап алу Екі жұлдыз – бір тілек Үш шапалақ
Үш шапалақ СТО, диалог, жас ерекш.
Смайлик

Талдау деңгейі Қасірет , Жырақ, Ғұмыр бойы - сөздерінің мағынасына «Салыстыр» ойыны ойнаттым. «Іздене отырып анықта» стратегиясы «Батырлық» тақырыбында шығарма
түсінік беру ВЕНН диограммасы бойыша Мәншүк туралы жаңа түсініктер береді. жазу.
Диалог, СТО, АКТ СТО, АКТ диалог, Диалог, СТО АКТ, СТО, диалог, шығармашы-лық,
Бағдаршам Үш шапалақ Ынталандыру дарындылық
Екі жұлдыз- бір тілек

Жинақтау деңгейі «Синквеин» стратегиясы Мінездеме жасау. « Сәйкестігін табыңдар » ойыны. Т.Тоқтаровқа әңгімеге сүйене отырып
Өлеңдегі жиі қайталанатын сөздерді қатыстыра отырып Мәтінге сүйене отырып Әлияға Мәтіндегі бала Мәншүктің бойындағы мінездеме жасау
өздері өлең құрастырады мінездеме жасату қасиеттерді өз бойынан іздеу АКТ, СОТ, диалог,
Диалог, СТО шығар/қ, дарынды/қ АКТ, Диалог, СТО АКТ, СТО, диалог, жас ерекшелік ынталандыру
Екі жұлдыз бір тілек Бағдаршам Дайын критерий

Бағалау деңгейі БББ кестесін толтыру БББ кестесін толтыру Дайын критерий бойынша Өздері дайындаған критерий
Кері байланыс Кері байланыс Кері байланыс Кері байланыс
СТО, диалог СТО, диалог СТО, диалог СТО, диалог
Қорытынды бағалау Қорытынды бағалау Қорытынды бағалау Қорытынды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Сай болуға Педагогикалық этика
Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Оқушылардың жас
Экспрессивтік әдістер
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Көрнекілік принципі
Интеграциялау принципі
Пәндер