Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту



Семинар
Тақырыбы:
Жаңашыл ұстаз - заман талабы

Мақсаты: Білім беруде жаңашылдыққа ұмтылыс жасай отырып, жаңаша оқытуды өзара талдау. Әріптестермен бәрлесе талдау нәтижесінде оның заман талабына сай екеніне көз жеткізу. Жаңаша білім беруге нұсқаулық жасау.

ХХ ғасырдың басында Ж. Аймауытов: «Сабақ беру - жай үйреншікті нәрсе емес, ол - жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Білімді, сауатты адамдар-бұл ХХІ ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші» деген болатын.
ҚР «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және азаматтық құндылықтар, ғылыми мен практика жетістіктері негізінде жке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған, білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп, білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделеді. Бұл міндеттерді шешу үшін мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы өзгерістерге жол ашады.

Оқу 4 негізгі қағидат
Issue 1 Date: 16/12/2011

Issue 1 Date: 16/12/2011


Жаңа әдістерін жетілдіру мақсатында педагогтардың біліктілігін арттыру курсының бізге ұсынылып отырған бағдарламасы мына жеті модульді қамтыған:
1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.
7. Білім берудегі басқару және көшбасшылы

Сыни тұрғыдан ойлау: А) Сөзжұмбақ:
«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген, сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім, жымыңдаған»
Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт біріктіреді?
Жауабы: келтірілген сөздердің барлығында сан есім жасырылған.

1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс -тәсілдері оқу бағдарламасының басты мақсаты деп білемін.
Сыныпты топқа бөліп оқыту, ережеге уақытқа бағыну, постер қорғату.
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз - ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау. Өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау.
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдісінің басты қағидаларының бірі - шәкірттердің әр сабақта ой-өрісін, ойлау қабілетін дамытатындығы.

3-модуль. Оқыту үшін және оқытуды бағалау.
Бұл әр сабақтың соңындағы оқушылардың білімдерін тиянақтау жиынтығы. Мұғалімдер мен оқушылар өздерінің қандай мақсатқа жететіндіктерінің өлшемдерін түсіну. Осыған байланысты бағдарлама критерийлі бағалау тәсілдерін қарастырады.
4 - модуль. Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қоғамдағы өзгерісті танып білуге және оларды тез қабылдауда мол мүмкіндік береді. Жоспарланған сабақты тиімді өткізуге көмектеседі, оқушының ой өрісінің дамуына, зерттеулік жұмыстар жүргізуіне ықпал етеді.

5модуль. Талантты және дарынды балаларды анықтау.
Оқушылардың таланты мен қабілетін ашып, оларды оқыту барысында
дамыту өте маңызды. Талантты және дарынды оқушыларға білім беруді дамытудың инклюзивті тәсілі негізінде осындай балаларды анықтау туралы ой-пікірлер мен зерттеулер жасау. Оқушылардың қабілеттерін дер кезінде анықтай білген ұстаз болашақ талантты да тани біледі.
6- модуль. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерді әдетте жас ерекшеліктері деп атайды. Сондықтан педагогика мен психология балалардың жас ерекшеліктеріндегі ширақтықты, өзгерісті айқындайды.

7-модуль. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Баланың өзіне деген сенімін арттыру, өзін тұлға ретінде
сезінетіндей мүмкіндік ашу, өзін тұлға ретінде сезінген бала әрқашанда өмірде өз жолын таба алады. Қандай да жағдай болмасын, өзіңіздің өмірік ұстанымыңызды таңдай білу, адамдық көшбасшылыққа негізделеді. Олай болса, бағдарламаның негізгі идеясы сыни тұрғыдан бағалау, өзгерту және тәжірибе мен білім саясатын қайта бағалау мұғалімдер бастамасымен барлық деңгейлерде өзгерістердің іске асырылатыны негізделеді. Мектеп жұмысының бағдарламасына балаларға көшбасшы болуға үйрететін тренингтер, рөлдік ойындар кіреді.

Әзиза Нұрмаханова «Шығыс шынары»
Қайрат Жұмағалиев
«Мен соғысты жек көрем!»
Мәлік Ғабдуллин «Тау қыраны»
Мәриям Хакімжанова «Бала Мәншүк»
Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспарының таныстырылымы
Бағдарламаның
7 модулін өзара ықпалдастыру
Мақсатым:
Сабақты жоспарлау барысында қолданылатын әдістерімде модульдердің ықпалдастығын басшылыққа ала отырып, оқушылардың білімге деген қызығушылықтарын арттыру

Сабақтың тақырыбы
Мен соғысты жек көрем!
Шығыс шынары
Бала Мәншүк
Тау қыраны
Білу деңгейі
«Ой қозғау» стратегиясы
Өлеңнің негізгі идеясы мен авторына байланысты
Не білеміз? сұрағына жауап аламын.
СТО, диалог
ынталандыру
«Ыстық орындық» стратегиясы
Сұрақтарға жауап алу
«Джигсо» стратегиясы
Автор туралы түсінік беру
СТО, диалог
ынталандыру
«Миға шабуыл» стратегиясы
Оқушыларға сұрақтар қою
СТО, диалог
Үш шапалақ
«Джигсо» стратегиясы
Мәлік Ғабдуллин туралы түсінік береді.
Диалог, СТО
Смайлик
Түсіну деңгейі
«Джигсо» стратегиясы
Оқушылар өлеңді топта оқи отырып, мағынасына түсінік береді.
АКТ, СТО, диалог, шығармашылық,
Смайлик
«Ақпарат көзі» баяндау стратегиясы әңгіменің мағынасын ашу
диалог, СТО, АКТ
Екі жұлдыз - бір тілек
«Джигсо» стратегиясы
Топтар автор мен батыр қыз туралы түсінік береді
Диалог, СТО, АКТ
Бағдаршам
«Ақпарат көзі» стратегиясы
Бөлімдерді жұптарға бөліп беру арқыл түсінік алу.
Диалог, СТО, жас ерекшелік
Өздері құрған критерий бойынша
Қолдану деңгейі
Постермен жұмыс
«Батырлық», «Соғыс зардаптары» тақырыбына түсінік береді.
Диалог, СТО, шығармашылық
Үш шапалақ
Сұрақ жауап әдісі
Әңгіме неліктен «Шығыс шынары» деп аталған? -Әлия бала кезінде қандай болған? Сұрақтарына жауап алу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz