Қалай оқу керектігін үйренудің мәні




Презентация қосу
«Амандасу» тренингі

* Әріптесіңізді кездестіргендей бір-
біріңмен амандасыңыз.
* Оқушыны кездестіргендей бір-
біріңмен амандасыңыз.
* Директорды кездестіргендей бір-
біріңмен амандасыңыз.
* Жақын адамыңызды кездестіргендей
бір-біріңмен амандасыңыз.
ТАҚЫРЫБЫ:
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні.
Мұғалімнің оқушылардың қалай оқу
керектігін үйрену қабілеттерін дамыту
жөніндегі әрекеттері.
МАҚСАТЫ:

Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің
эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын
басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын, өзін-өзі
реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін
шарттар мен факторларды зерделейді.
«Ой толғаныс» Суреттерді сөйлету

МАҚСАТЫ: суреттерге қарап, өмірмен,
мектеппен, ата-анамен байланыстырып сөйлемдер
құрайды
Кілті:
1-тапсырма бойынша: «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ
кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай
пәк, сол қағазға ата-анасымен бірге біздер, яғни ұстаздардың
салған бейнеміз қаншалықты дұрыс болса, сол нәтижесімен
салыстыруға болады». 2-тапсырма бойынша: «ұлты басқа
болғанымен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан
да ұлағатты ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде
мейірім шуағын төгеді». 3-тапсырма бойынша: «Түн. Айнала
жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел
ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл
ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына
үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді…»
Миға шабуыл

- Сіз оқушыларды оқуға байланысты қандай
топтарға бөле аласыз?
- Сіз оқушыларды әлеуметтік қызметіне
байланысты қандай топтарға бөле аласыз?
- Сіз оқушыларды талаптарының деңгейіне
байланысты қандай топтарға бөле аласыз?
- Қандай оқушыларды сіз тәуелсіз деп атай
аласыз?Мұнда өзін-өзі реттеудің рөлі неде?
«Жауһарлар пирамидасы»
Мақсаты: маңыздылығы жағынан жоғарыдан төмен қарай орналастырады.
Өз мүмкіндіктерін біледі
Назарын бақылай алады және алаңдамайды
Өз тәртібі мен өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады
Нені қалай жасағаны туралы немесе нені білгені туралы айта алады
Өз сезімі мен өзгелердің сезімі туралы біледі, көмектеседі және көңілін көтереді
Жаңа тапсырманы сеніммен қолға алады
Мәселелерді шешуден рахат алады
Ойластырып таңдау жасайды және шешім қабылдайды
Өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды
Қиындыққа тап болғанда табанды бола алады
Тапсырманы орындаудың өз жолдарын іздейді
Ересектердің көмегінсіз ақпарат көзін табады
Тапсырманы қашан әрі қалай орындау қажеттігін талқылайды
Сұрақ қояды және жауап береді
Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды
Жеке және құрдастарымен бірлескен тапсырмаға қатысады
Бұрын естіген сөзді өз мақсатына пайдаланады
Құрдастарымен әлеуметтік мәселелерді шеше алады
Тапсырмалар ұсынады
Жоспарланған тапсырмалар туралы айта алады
«Звёздочки на земле» фильмі

Маленький мальчик 8 лет Ишан Авасти с рождения
немного отличается от других детей. Ему дается с трудом
то, что у других получается очень легко. Мир не понимает
этого ребенка, как и его собственные родители. Когда Ишан
в третий раз проваливает экзамены в школе, его отец в
наказание отправляет мальчика в школу-интернат.
Одиночество губит ребенка, он осуждает себя за
расставание с родителями, но и их не может простить.
Однажды в жизни Ишана появляется временный учитель
рисования Рам Никум - единственный, кто понимает этого
ребенка. Рам ставит перед собой цель изменить жизнь
мальчика и отношение к нему.
Фишбоун стратегиясы

«Сен өзгерсең, сенің әлемің де
өзгереді» атты әңгімеден алған
әсерлерімен топқа талқылауға ұсыну.
Қиындықты және проблеманы шешу
жолдары.
«Құмырадағы сынық»

Бейнероликті тамашалап болғаннан соң, іс-
әрекет алдындағы толғанысты жүзеге асыру
үшін мұғалімдерге төмендегі сұрақтар
қойылады:
а) Құмырадағы сызатты адам бойында
кездесетін кемшілікпен салыстыруға бола
ма?
ә) Жарық құмыра туралы ойыңыз қандай?
б) Құмыраны жөндеуге бола ма, болса
қалай?
Нұсқау: Сіздердің алдыңызда күрделенген педагогикалық жағдайлар қатары берілген. Әр берілген жағдайды оқи
отырып, өз педагогикалық пайымдауыңыз бойынша көрсетілген нұсқаулықтың біреуін таңдайсыз. Егер берілген
нұсқаудың ешқайсысына көңіліңіз толмаса, онда жетінші нұсқауға өзіңіз дұрыс деген ойыңызды білдіріңіз.
1- жағдаят: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң, оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз
мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз», — деді. Сіз не деп жауап бересіз? 1. «Сенің ісің мұғалімге үйрету
емес, өзің оқуың керек»… 2. «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын»…. 3. «Саған басқа сыныпқа
ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шығар….». 4. «Шындығына келгенде, сенің оқығың келмейді,…. 5. «Неге
олай ойлайтыныңды білгім келеді…». 6. «Бұл туралы нақтырақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс
істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?». 7. –
2- жағдаят: Оқушы оқу үлгеріміне, қабілетіне көңілі толмай және жаңа тақырыпты дұрыстап түсіне алмай,
мұғалімге: «Мұғалім, мені келешекте жақсы оқып, сыныптағы басқа балалардан озады деп ойлайсыз ба?» Мұғалім
не деп жауап беруі керек? 1. «Шынымды айтсам, күмәнім бар .. 2. «Әрине, сен бұған күмәнданбай -ақ қой». 3.
«Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін». 4. «Неге сен өз-өзіңе сенбейсің?». 5. «Сөйлесіп, қиындықтың
неде екенін анықтап алайық». 6. «Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істегенімізге байланысты». 7. –
3- жағдаят: Оқушы мұғалімге осы пәнді дұрыс түсіне алмайтындығын айтып: «Мені не алаңдататынын айттым,
мұның себебін және не істеу керектіген айтыңыздаршы». Мұғалім не деуі керек? 1. «Меніңше, сенің өзіңе көңілің
толмайтын сияқты» 2. «Бұған алаңдайтын еш нәрсе жоқ» 3. «Мен бұл туралы өз ойымды айтпас бұрын жағдайды
тереңірек біліп алуым керек» 4. «Шамалы күте тұрайық, біраз жұмыс істеп алып, бұл жағдайға қайтып оралайық»
5. «Мен саған қазір жауап бере алмаймын. Сәл ойлануым керек.» 6. «Алаңдама, менде де, сендей кезімде дәл
осындай қиындық болған» 7. —
Білімді, сауатты адамдар – XXI
ғасырда адамзат дамуының негізгі
қозғаушы күші. Бұл туралы Абай
атамыз: «Тегінде, адам баласы, адам
баласынан ақыл, ар, мінез деген
нәрселермен озады. Одан басқа
нәселермен оздым ғой демектің бәрі
бекер», — деген өсиетін ұстанып,
еңбек етуіміз қажет.
Рефлексия

Мен_________________ деген өзімнің
көзқарасымды өзгерттім.
Мен ______________________туралы
көп білдім.
Мен соның ішінде________________ таң
қалдым.

Мен_________________________________се
зіндім.
Мен
_______________________________қарадым

Ұқсас жұмыстар
Алтын қақпаның тапсырмасы
Орта мерзімді жоспарлау
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы және оның стратегиялары
Оқытудың компьютерлік технологиялары
Лекцияның құрылымы
ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Қалай оқу керектігін үйрену
Оқыту процесінің мәні
Тарих пәнінің мұғалімі
Эвристикалық әдіс
Пәндер