Дарынды оқушылар


Slide 1

Бір сабаққа рефлексивті есеп

Пернетақта. Пернелер тобы

Сабақтың

мақсаты

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, СТО, оқытуды және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық

Күтілетін нәтиже

Мақтарал ауданы “Еңбек” жом информатика пәнінің мұғалімі Исмаилова Клара Отызбайқызы

Оқушыларға

пернетақта

қызметі туралы

мағлұмат беру.

Сыни ойлауды

қалыптастыру.

Өзіндік ойлау

қабілетін

дамыту.

Пернетақта құрлымын,

қызметін түсінеді.

Топтық жұмыс арқылы

шығармашылық

дағдысын

дамытады.

Компьютерде еркін

жұмыс жасауы, өз ойын

еркін жеткізе алуға

ұмтылады.

Оқушылар жаңа

тәсілдер

арқылы білімді

тереңінен меңгереді,

өз ойын жинақтап,

дұрыс шешім

қабылдайды.

Түйінді идея

Оқуда қолданылатын

әдіс тәсілдер

Slide 2

Уақыты

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Күтілетін нәтиже

Мин

2 мин

2 мин

6 мин

10 мин

2 мин

2 мин

2 мин

5 мин

3 мин

3 мин

2 мин

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабаққа керек құралдарды дайындату. Сыныпта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

«Атом» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу. Бағалау критерийін өздеріне құрдыру.

Топтық жұмыс :

Қызығушылығын ояту. Үйтапсырмасын тексеру. «Веер» әдісі. Сұрақ жауап.

Компьютер дегеніміз не?

Компьютердің негізгі құрылғыларын ата ?

Компьютер неге дербес деп аталады ?

Компьютер түрлерін ата ?

Компьютер қалай және қайда қолданады ?

Мағынаны тану. Жаңа сабақ . Пернетақта. Пернелер тобы.

Пернетақта туралы қысқаша мағлұмат беру. Слайд арқылы.

«Болжау» стратегиясы Пернетақта не үшін керек ?

Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі

Тақырыпты бөлімдерге бөліп әр топқа үлестірме қағаз тарату. Көшбасшыға оқытып, келесі топқа түсінік айтқызу.

Пернетақтаның қызметін анықтау.

Сергіту сәті: Слайдтан көрсетіп жаттығуды жасату.

Жеке жұмыс :. Пернетақта, пернетақта батырмаларының қызметі жайлы мәтін жазу.

Түсіну:

«Ой қозғау» әдісі

Delete, Caps lock, Sihft, ctrl, alt, numlock батырмаларының қызметі ?

F 1 және f 12 батырмаларының айырмашылығы ?

Пернетақта бөлімі неше бөліктен тұрады ?

Қолдану.

Пернетақта не үшін кректігін жазып қорғайды ?

Талдау.

Пернетақта туралы не түсіндің ?

Жинақтау.

Пернетақтасыз компьютермен жұмыс жасуға бола ма ?

Бағалау:»Ашық журнал» әдісі арқылы оқушыларды алдымен әр топбасшы бағалайды, содан соң топты бағалаймын.

Рефлексия

Оқушылар сәлемдеседі, зейінін сабаққа аударады.

Оқушылар жақсы тілек тілейді.

Оқушыларды Монитор, Жүйелі блок, Маус деп үш топқа бөлу.

Сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беру.

Сұрақтарға нақты жауап беріп өз ойларын айтып болжай алады.

Әр топ тапсырма бойынша дайындалады, сыни тұрғыдан ойлана отырып, ақпарат іздейді, топта талқылайды.

Оқушыларды өз бтінше жұмыс жасауға дағдыландыру.

Сыни тұрғыдан ойлана отырып, топпен бірге ақылдасып, пікір алмасып сұрақтарға жауап береді

Постер жасау

Пернетақта батырмаларын жазып қорғайды

,

Венн диаграммасын жасау

Пернетақта батырмаларының ұқсастығын мен, айырмашылығы және ортақ қасиеті жайлы топта ойласып пікір алмасып табады Топ басшылары топты бағалайды.

Үй тпсырмасын күнделіктеріне жазып алады .

Сабақта не ұнағанын, не ұнамағаны туралы стикерлерге жазып, смайликке іледі.

Оқушыларда жауапкершілік байқалады. Мейірімділік сезімі оянады.

Топта жұмыс істуге дағдыланады

Пәнді түсіну қабілеті дамиды

Білімдерін жеткізуге талпынады. Іздену, ойлау, сөйлеу қабілеті дамиды.

Слайдпен жұмыс істеу кезінде кеңеседі, талқылайды, ізденеді, бір -бірінен үйренеді.

Өзін-өзі реттейді

Топта жұмыс істеуге талпынады.

Ойларын еркін айтуға үйренеді.

Сергіп көңіл күйі көтеріледі

Компьютермен еркін жүмыс жасайды

Іздену, ойлау, сөйлеу қабілеті дамиды.

Топта жұмыс істеуге дағдыланады, үйренеді

Флипчартпен жұмыс істеу кезінде бір бірімен кеңеседі

Ойларын ашық айтуға, сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді

Бір бірін бағалауға үйренеді.

Өзін-өзі реттейді

Түрлі -түсті стикерлер

Slide 3

7 модульде қарастырылған идеяларды сабақта пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдерге өзара байланыста болады. (МАН 10 бет)

www. themegallery. com

Company Logo

Тізбектелген сабақта жаңа

Әдіс тәсілдердің қолданылуы

Ұйымдастыру сәті. Топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау

Жаңа сабақты түсіну

Сергіту сәті

Практика

Кері байланыс

Бағалау

Сабақты бекіту

Slide 4

Топқа бөлу 5-ші тезис оқытудың бір-бірін оқытуда мүмкіндік беріңіз

Нәтижесінде: Оқушылар достық, бірлік ұғымдарын түсіне отырып жұмыс жасауға, өздерін еркін ұстауға, бір-біріне көмектесіп, жылылық танытты.

Атом ойыны

арқылы

Slide 5

Екінші тезис: Оқыту оқушының бастапқы білімі мен дағдыларын назарға алып, оларды өрістетуді мақсат еткенде мәнді

“Ыстық орындық”

“Веер” әдісі

“Жигсо” әдісі

“Болжау”

стратегиясы

“Ой қозғау”

“Топтық жұмыс”

Балалар өзіндік зерттеулері мен әлеуметтік өзара байланыстың негізінде өз түсініктерін құратын белсенді білім алушылар болып табылады.

Мерсер 1995.

Александер 2008

Нәтиже:Оқушылар белсенділік танытып, сабаққа деген қызығушылықтары артты, бір-бірімен диалог құра отырып сөздік қорлары ұлғайды. Сыни тұрғыдан дамыды, өз бетінше қалай оқу керектігін үйренді

Slide 6

Осы байланыстарды дамытып нығайту үшін проблемаларды шешу, үдерісін толыққанды қатыстыру қажет. Оқушылардың алдыңғы білімімен жаңа білімін байланыстыру

Жаңа сабақ:

“Жигсо” әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту

Пернетақтамен жұмыс жасау

арқылы жаңа сабақты меңгерту

“Ой қозғау” әдісі бойынша

мегерту

Білімді игерудегі бірлескен іс-әрекетке тартумен қатар, жоғары деңгейдегі ойлау қабілеттерін өрістетіп, зияткерлік қырларының дамуына ықпал тигізетінін көрсетті.

Александер 2001. 2008

Нәтиже: Оқушылар тақырыпты өз бетімен меңгеру диалог құру арқылы бір-бірімен ақпарат алмасты, сұрақ қоя отырып, білімдерін толықтырады, сыни тұрғыдан ойлана отырып, сөздік қорларын кеңейтті, информатика пәнін теориялық білімді, практика мен ұштастыра отырып сабақ өту

Диалог негізінде оқыту. Оқушылардың өзара сұхбаттасуы мен мұғалім арасындағы диалогтік шәкірттердің өзіндік ой-пікірін жүйелеуі мен дамуына көмектесетін амал.

Оқыту мен оқуда АКТ-ны қолдану. АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды түрлендіреді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал

Slide 7

Практикалық жұмыс

Бірінші тезис: Жаңа нәрсені оқытуда адамның нені

білетінімен және түсінетінімен байланысты, осыған

сүйене отырып оқушыларға

Дьюдің “Біз қалай ойлаймыз?” (1910)

кітабында рефлексиялық ойды шешілуге тиіс мәселелерді зияткерлендіру тұрғысынан қарастыра отырып, оқытуға ерекше ықпал етті: идеялар мен болжамдарды дамытып, практикалық жағдаяттарды зерттеу және талдауға бастама жасап іске асыру, болжамды тәжірбиеде сынап көру.

Нәтиже: Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып компьютерде

тапсырмаларды орындады. Деңгейлік тапсырмалармен

жұмыс жасады әр сабағымда сергіту сабағын кірістірдім.

Оқушылар сын тұрғысынан ойлау, бақылау, тәжірбие, толғану, және пайымдау нәтижесінде ақпаратты ұғыну, талдау және синтездеуде қолданатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негізгі, түрткі болады.

Slide 8

Сергіту сәттері

Мақсатым:Оқушыларды сергітуге үйрету.

Нәтиже : Оқушының пәнге деген қызығушылығы артты, жұмыс жасау белсенділігі артты

Slide 9

4-тезис:Оқушыларға болжам жасауға, өз ойын құруға, оны қорғауға және сынақтан өткізуге уақыт беріңіз.


Ұқсас жұмыстар
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Талантты және дарынды балаларды оқыту
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушылардың қалай
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Дарындылықтың диагностикасы
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Қазақстан дағы ғылым мен білім
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz