Дарынды оқушылар




Презентация қосу
Мақтарал ауданы “Еңбек” жом
информатика пәнінің мұғалімі Бір сабаққа рефлексивті
Исмаилова Клара Отызбайқызы
есеп
Сабақтың
Оқуда қолданылатын Түйінді идея
мақсаты Күтілетін нәтиже әдіс тәсілдер

Оқытудағы жаңа әдіс-
тәсілдер,СТО,
Пернетақта құрлымын, Оқушылар жаңа
оқытуды және оқуды
Оқушыларға қызметін түсінеді. тәсілдер
бағалау, АКТ,
пернетақта Топтық жұмыс арқылы арқылы білімді
талантты және
қызметі туралы шығармашылық тереңінен меңгереді,
дағдысын дарынды балаларды
мағлұмат беру. өз ойын жинақтап,
дамытады. оқыту, жас
Сыни ойлауды дұрыс шешім
Компьютерде еркін ерекшеліктеріне сай
қалыптастыру. қабылдайды.
жұмыс жасауы, өз ойын оқыту, оқытуды
Өзіндік ойлау еркін жеткізе алуға басқару және
қабілетін ұмтылады. көшбасшылық
дамыту.

Пернетақта.Пернелер тобы
Уақыты Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс- әрекеті Күтілетін нәтиже
3 Мин Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.Сабаққа Оқушылар сәлемдеседі,зейінін сабаққа Оқушыларда жауапкершілік байқалады.
керек құралдарды дайындату.Сыныпта ынтымақтастық аударады.
2 мин атмосфераны қалыптастыру. Оқушылар жақсы тілек тілейді. Мейірімділік сезімі оянады.
2 мин «Атом» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларды Монитор,Жүйелі блок,Маус деп
Бағалау критерийін өздеріне құрдыру. үш топқа бөлу.
6 мин Топтық жұмыс :
Қызығушылығын ояту.Үйтапсырмасын тексеру. «Веер» әдісі. Сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беру. Топта жұмыс істуге дағдыланады
Сұрақ жауап. Пәнді түсіну қабілеті дамиды
1. Компьютер дегеніміз не? Сұрақтарға нақты жауап беріп өз ойларын
2. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата ? айтып болжай алады. Білімдерін жеткізуге талпынады.
3. Компьютер неге дербес деп аталады ? Әр топ тапсырма бойынша дайындалады, сыни Іздену,ойлау,сөйлеу қабілеті дамиды.
4. Компьютер түрлерін ата ? тұрғыдан ойлана отырып,ақпарат іздейді,топта
10 мин 5. Компьютер қалай және қайда қолданады ? талқылайды. Слайдпен жұмыс істеу кезінде кеңеседі,
Мағынаны тану. Жаңа сабақ . Пернетақта.Пернелер тобы. талқылайды,ізденеді,бір –бірінен
2 мин Пернетақта туралы қысқаша мағлұмат беру.Слайд арқылы. Оқушыларды өз бтінше жұмыс жасауға үйренеді.
«Болжау» стратегиясы Пернетақта не үшін керек ? дағдыландыру.
Сыни тұрғыдан ойлана отырып, топпен бірге Өзін-өзі реттейді
2 мин Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі ақылдасып, пікір алмасып сұрақтарға жауап Топта жұмыс істеуге талпынады.
Тақырыпты бөлімдерге бөліп әр топқа үлестірме қағаз береді Ойларын еркін айтуға үйренеді.
тарату.Көшбасшыға оқытып,келесі топқа түсінік айтқызу. Постер жасау
2 мин Пернетақтаның қызметін анықтау. Пернетақта батырмаларын жазып қорғайды
Сергіту сәті: Слайдтан көрсетіп жаттығуды жасату.
Жеке жұмыс :.Пернетақта,пернетақта батырмаларының қызметі ,
5 мин жайлы мәтін жазу. Сергіп көңіл күйі көтеріледі
Түсіну: Венн диаграммасын жасау
«Ой қозғау» әдісі Пернетақта батырмаларының ұқсастығын мен, Компьютермен еркін жүмыс жасайды
Delete,Caps lock,Sihft,ctrl,alt,numlock батырмаларының қызметі ? айырмашылығы және ортақ қасиеті жайлы Іздену,ойлау,сөйлеу қабілеті дамиды.
F 1 және f 12 батырмаларының айырмашылығы ? топта ойласып пікір алмасып табады
3 мин Пернетақта бөлімі неше бөліктен тұрады ? Топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Қолдану. Топ басшылары үйренеді
3 мин Пернетақта не үшін кректігін жазып қорғайды ? топты бағалайды.
Талдау.
2 мин Флипчартпен жұмыс істеу кезінде бір
Пернетақта туралы не түсіндің ?
бірімен кеңеседі
Жинақтау.
Ойларын ашық айтуға,сыни тұрғыдан
Пернетақтасыз компьютермен жұмыс жасуға бола ма ?
3 мин ойлануға үйренеді

Үй тпсырмасын күнделіктеріне жазып алады Бір бірін бағалауға үйренеді.
.
Бағалау:»Ашық журнал» әдісі арқылы оқушыларды алдымен әр
Сабақта не ұнағанын, не ұнамағаны туралы Өзін-өзі реттейді
топбасшы бағалайды,содан соң топты бағалаймын.
стикерлерге жазып,смайликке іледі. Түрлі –түсті стикерлер
Рефлексия
ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТА ЖАҢА
ӘДІС ТӘСІЛДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ

10 дер н
Кері байланыс

АН іл ты
бе ге
ды ме ан н
М әс а

т)
ла р ал лға
. ( н т ыл
бо яла айд ры
Бағалау
ст ги п ы
ы те та аст
ан ра ақ ар
йл ст саб е қ

Сабақты бекіту
д
ы ль
ар ен рд ду
өз кел яла мо

а
же де 7

ба ген

Сергіту сәті
и

а

Практика

Жаңа сабақты түсіну

Үй тапсырмасын сұрау

Ұйымдастыру сәті. Топқа бөлу.
www.themegallery.com Company Logo
Топқа бөлу
Нәтижесінде: Оқушылар достық,бірлік ұғымдарын түсіне отырып
жұмыс жасауға,өздерін еркін ұстауға,бір-біріне
5-ші тезис оқытудың бір-бірін оқытуда мүмкіндік беріңіз
көмектесіп,жылылық танытты.

Атом ойыны
арқылы
Нәтиже:Оқушылар
Балалар өзіндік зерттеулері белсенділік
мен әлеуметтіктанытып,сабаққа
өзара байланыстың деген
негізінде өз
ЕКІНШІ ТЕЗИС: ОҚЫТУ ОҚУШЫНЫҢ БАСТАПҚЫ БІЛІМІ МЕН
қызығушылықтары артты,бір-бірімен
түсініктерін құратын диалогболып
белсенді білім алушылар құра отырып
табылады.сөздік
ДАҒДЫЛАРЫН
қорлары ұлғайды.Сыни НАЗАРҒА АЛЫП,ОЛАРДЫ
тұрғыдан
Мерсер ӨРІСТЕТУДІ
дамыды,өз бетінше
1995. қалай оқу
МАҚСАТ ЕТКЕНДЕ
Александер
керектігін 2008МӘНДІ
үйренді

“Ыстық орындық” “Веер” әдісі “Жигсо” әдісі

“Топтық жұмыс” “Ой қозғау” “Болжау”
стратегиясы
ОсыБілімді
байланыстарды
Нәтиже: Оқушылар дамытып
игерудегітақырыпты
бірлескен нығайту
өз бетімен
іс-әрекетке үшін проблемаларды
меңгеру
тартумен диалог құру
қатар,жоғары
шешу,үдерісін
арқылыдеңгейдегі толыққанды
бір-бірімен ақпарат
ойлау қатыстыру
алмасты,сұрақ
қабілеттерін қажет.Оқушылардың
қоя отырып,білімдерін
өрістетіп,зияткерлік қырларының
алдыңғыдамуына
толықтырады,сыни білімімен жаңа
тұрғыдан
ықпал білімінотырып,сөздік
ойлана
тигізетінін байланыстыру
көрсетті. қорларын
кеңейтті,информатика пәнін теориялық
Александер 2001.2008 білімді,практика мен
ұштастыра отырып сабақ өту

Диалог негізінде
оқыту.Оқушылардың
өзара сұхбаттасуы
мен мұғалім

Жаңа сабақ: арасындағы диалогтік
шәкірттердің өзіндік
ой-пікірін жүйелеуі
мен дамуына
көмектесетін амал.

“Жигсо” әдісі бойынша Пернетақтамен жұмыс жасау
арқылы жаңа сабақты меңгерту
жаңа сабақты меңгерту
Оқыту ме
қолдану.А н оқуда А
КТ оқушы КТ-ны
ұғымдард ларға ғыл
ы түрленд ыми
олардың іреді жән
қабылдау е
жеңілдету ын,түсінуі
ге мүмкін н
мұғалімде дік беріп
рге сабақ
көмектесе бе
тін маңызд руде
ы құрал

“Ой қозғау” әдісі бойынша
мегерту
кітабында
Оқушылар
Нәтиже:
Практикалық
рефлексиялық
сын тұрғысынан
Оқушылар ойды шешілуге тиіс
тұрғыдан ойлана
жұмыс
Дьюдің “Біз қалай ойлаймыз?” (1910)
мәселелерді зияткерлендіру
сыниойлау,бақылау,тәжірбие,толғану, және пайымдау
отырып компьютерде
тұрғысынан
нәтижесінде қарастыра
ақпараттыотырып,оқытуға
ұғыну,талдау ерекше
және ықпал етті:
синтездеуде идеялар мен
қолданатын әдіс
Бірінші тезис:
тапсырмаларды
болжамдарды
Жаңа нәрсені оқытуда
орындады.Деңгейлік
дамытып,практикалық
адамның
тапсырмалармен
жағдаяттарды зерттеу және
нені
болып табылады,сонымен қатар ол әрекет жасауға негізгі,түрткі болады.
білетінімен
жұмыс және
жасады түсінетінімен
әр сабағымда байланысты,осыған
сергіту сабағын кірістірдім.
талдауға бастама жасап іске асыру,болжамды тәжірбиеде сынап көру.
сүйене отырып оқушыларға
Мақсатым:Оқушыларды
Нәтиже Сергіту
: Оқушының пәнге дегенсергітуге
сәттері қызығушылығы
үйрету.
артты,жұмыс жасау белсенділігі артты
Нәтиже:
Сабақты бекіту
Дарынды оқушылар
Мақсатым : Ойындардыэссе жазып,талантты оқушыларым
АКТ-ны пайдаланып
өлең шығарды,ойын элементтерін қолданғанда төмен деңгейлі
орындаттым.Мұнда
4-тезис:Оқушыларға
оқушым байқағаным
тақтаға шығып,сұрақ төмен
болжам жасауға,өз
жауап деңгейлі
ойын
беруге оқушым
құруға,оны
тырысты.Ойын
тақтаға
элементтері шығып
қорғауға
оқушы ручкамен
және жұмыс
сынақтан өткізуге
белсенділігін жасауға
уақыт
арттыратынына үйренді.
беріңіз.
көз жеткіздім.

Дарынды және
талантты балаларға
құрдастарының
тапсырмаларынан
өзгеше ,анағұрлым
“күрделі”,
“ынталандыртын”
тапсырмалар қажет
деген пікір
қалыптасқан.
(Эйр 2001)
Мақсатым: Топбайланыс
8 –тезис: Кері басшыныоқу
қажет,сондықтан
БАҒАЛАУ
бағалау,өзін-өзі бағалау,
үшін кері байланыс
жұптық ағалау,Бағдаршам, Ашық
бағалау ізгі болуы
пен мақтау
журнал,
керек
смаиликтер арқылы бағалау.

Сыныпты бағалау тек
техникалық тәсіл емес.Олар
қолданатын кез келген нысан
артында тек қана объективті
емес нормалар мен
стандарттарға ғана емес,сондай-
ақ баланың дамуы,оқуы және
ынтасы туралы түсінік сонымен
қатар өзін өзі бағалау,
қабілеттілік және күш-жігер
сияқты ұғымдарға қатысты
құндылықтар.
( Александер 2001)
7 тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлексияны ынталандыру
КЕРІойластыру
және өз идеяларын БАЙЛАНЫС арқылы алған
білімдерін қорытындылау.

Не білдім? Нені білгім
келеді?
Сабақ қорытындысы
Кездескен Кедергілергілерден
кедергілер шығу жолдары Нәтиже

1. Оқушылар топпен 1. Берілген 1.Шығармашылыққа
жұмыс жасағанда
тапсырмаларға бейімделді.
уақытты тиімді
пайдалана алмады. уақыт белгілеу. 2.Өзара пікір алмасуда
2. Оқушы өз ойын 2. Оқушылардың сөздік қоры көбейді.
ашық жеткізе сөздік бойында мендік 3.Диалог арқылы білім
қорының жетіспеуі орын
алды. қабілетті дұрыс алу үдерісі алға
қалыптасуын. жылжыды.
3. Оқушылар арасында 3. Оқытуда диалогті 4.Оқушылар топтық
келіспеушіліктер болды жұмыс жасауды
тәсілдерді
қалыптастыру. үйренді.

Ұқсас жұмыстар
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Талантты және дарынды балаларды оқыту
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушылардың қалай
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Дарындылықтың диагностикасы
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Қазақстан дағы ғылым мен білім
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
Пәндер