Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау


Slide 1

мен жақсы

істейтін іс

өзімді жақсы

сезінетін орта

үлкен

жетістігім

мен сенетін

үш адам

өзім туралы естігім

келетін үш сөз

Психологиялық ахуал

Ауызша ой бөліс. . .

Slide 2

От

Су

Күн

Ай

Топқа бөліну

Slide 3

От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.

Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.

Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын адамдар.

Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.

Slide 4

“Адамның бойындағы жақсылыққа баға беру үшін, осы қасиеттің кішкене бөлігі өзінде болуы тиіс”

(Вильям Шекспир)

Slide 5

Коучинг:

ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ

ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

Slide 6

Бағалау не үшін керек?

Баға деген не?

Постерге ой жаз. . .

Slide 7

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау -оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

www. themegallery. com

Slide 8

www. themegallery. com

Slide 9

Қалыптастырушы

Жиынтық

Оқыту үшін бағалау

Оқуды бағалау

Ынталандырушы

Жиынтық

Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы

Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға. . . .

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Slide 10

“Ақиқат орындығы”

Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде болдыңыз? Әрине, әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесе көңілсізідік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз. Ең бастысы адам адамгершілік, адалдық, әділдік, шыншылдықты басшылыққа ала білсе ғана өз өмір жолын дұрыс таңдай алады.

Сіз бағалауды не мақсатпен жүзеге асырып жүрсіз?

Slide 11

Оқытудың қиындықтарын анықтау;

Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін) ;

Уәж;

Болжау және сұрыптау;

Стандарттарды бақылау және орындау;

Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау.

www. themegallery. com

Бағалаудың мақсаты

Slide 12 Slide 13

Мұғалімнің бағалаудағы ролі

Slide 14

Критерийалды бағалау

Slide 15

Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі.

1989 - 1999 жылдардағы Бағалау Реформасының Тобы (Assessment Reform Group) зерттеу тобы еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда болды.

Қалыптастырушы бағалау

(оқыту үшін бағалау)

Slide 16

1 қадам

Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды

оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары

мен міндеттерін анықтау

Оқушылардың оқу жетістіктерін

бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу

Пәннің нақты тақырыптары

бойынша критериалды

Бағалауды жүзеге асыру

Бағалаудың критериалды шкаласын жасау

Критерийалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері

Slide 17

Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі;

Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін өзі бағалауы;

Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру;

Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;

Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен оқу дағдыларын қалыптастыру.

Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі

Slide 18

Бағалаудың жалпы сипаттамасы

Интерпретация - қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.

Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі.

Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкіндігін анықтау қажет. Іс-әрекетті, баллалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау.

Slide 19

www. themegallery. com

Оқушылармен кері байланысты

тиімді қамтамасыз ету.

Оқушылардың өзіндік оқуға

белсенді қатысуы.

Бағалау нәтижелерін ескере отырып,

оқытуды өзгерту.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Өздерінің оқуын қалай жақсартуға

болатындығын түсіну қажеттігі.

Факторлары

Оқытуды жақсартудың 5 қағидасы

Slide 20

www. themegallery. com

Оқушымен бірге

критерийлерді

талдау

Сыныптасын және

өзін-өзі бағалау

Сұрақтың дұрыс

қойылуы

Кері байланысты

қамтамасыз ету

Қара жәшік

Slide 21

Бас бармаққа - ұнағаныңызды

Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді

Ортан терекке - нені үйренгіңіз келетініңізді

Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық

Кішкентай бөбекке - қосарыңызды.

Кері байланыс


Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Бағалаудың түрлері
Оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Жаңа форматтағы мұғалім
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Жаңартылған бағдарлама
Информатика мұғалімі
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz