Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау




Презентация қосу
Психологиялық ахуал
мен жақсы
істейтін іс өзімді жақсы
сезінетін орта

үлкен мен сенетін
жетістігім үш адам

Ауызша ой бөліс...
өзім туралы естігім
келетін үш сөз
Топқа бөліну

От

Күн
Су

Ай
От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып
жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.

Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері
судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.

Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап
жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс
жасайтын адамдар.

Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға
мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
“Адамның бойындағы
жақсылыққа баға беру үшін,
осы қасиеттің кішкене бөлігі
өзінде болуы тиіс”
(Вильям Шекспир)
Коучинг:

ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ
ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау не үшін керек?
Баға деген не?

Постерге ой жаз...
www.themegallery.com

«Бағалау» термині «жақын отыру»
дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан.
Бағалау –оқытудың нәтижелерін
жүйелі түрде жиынтықтауға
бағытталған қызметті белгілеу үшін
қолданылатын термин.
www.themegallery.com

Бағалау

Егер бағалау мақсаты
Оқытуды, әдістерді жіктеу, сертификациял
және осы мүмкіндіктерді немесе оқытуды жылж
Іске асыру түрлерін үшін оқыту
жақсарту мүмкіндіктерін қорытындысын шығар
анықтауын бағалау болса, онда өзінің
қалыптастырушы функциясы бойынша
(формативті) немесе бағалау жиынтық (суммат
Оқыту үшін Бағалау болып табылады жән
(ОүБ) болып табылады. оны оқытуды
бағалау деп атайды
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Қалыптастырушы Жиынтық

Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау

Ынталандырушы Жиынтық

Мысалы: мадақтап қолдау, Мысалы: ҰБТ, тоқсандық
бір сабақтың бағасы баға....
“Ақиқат орындығы”

Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде
болдыңыз? Әрине, әрқайсымыз
қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік
сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар
көңіл-күй немесе көңілсізідік болған
шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті
қажет етеміз.Ең бастысы адам
адамгершілік, адалдық, әділдік,
шыншылдықты басшылыққа ала білсе
ғана өз өмір жолын дұрыс таңдай алады.

Сіз бағалауды не мақсатпен
жүзеге асырып жүрсіз?
www.themegallery.com

Бағалаудың мақсаты
Оқытудың қиындықтарын анықтау;
Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар,
мұғалімдер және ата-аналар үшін);
Уәж;
Болжау және сұрыптау;
Стандарттарды бақылау және орындау;
Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім
беру стилін бақылау.
Мұғалімнің бағалаудағы
ролі
Мұғалімнің ролі
Мұғалімнің ролі Мақсаттары
Мақсаттары
Кері байланысты және
Мұғалім тәлімгер
әр оқушыға қолдау
ретінде
көрсету

Жұмыс үрдісіне
Мұғалім жетекші бағыттау үшін
ретінде диагностикалық
ақпарат жинақтау

Мұғалім есепке алу Оқушылардың өсуі
маманы ретінде мен жетістіктерін жазу

Оқушы жетістіктерін
Мұғалім баяндамашы ата-анасына,
ретінде оқушылар мен мектеп
әкімшілігіне хабарлау
Критерийалды бағалау
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
Formative ЖИЫНТЫҚ
(формирующее / Summative (итоговое)
текущее)
Оқыту барысында Әдетте тақырыптың, бөлімнің
соңында

Кері байланыс береді
Қорытынды тұжырым береді
Оқушыларға өз жұмыстарын
түзетуге көмектеседі
Оқушыларға нені
Мұғалімдерге өз жұмысын үйренгендігін көрсетуге
жоспарлауға жәрдемдеседі мүмкіндік береді
Қалыптастырушы бағалау
(оқыту үшін бағалау)
Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар
арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс
бағытын анықтап, мұғалім көмегімен
оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын
анықтауға және алдағы қадамдарын
жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы
жетістіктерін ұғынуға және бақылауға
мүмкіндік беретін бағалау түрі.

1989 – 1999 жылдардағы Бағалау Реформасының
Тобы (Assessment Reform Group) зерттеу тобы
еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда болды.
Критерийалды бағалау жүйесін
жасақтау кезеңдері
Пәннің нақты тақырыптары
бойынша критериалды
4 ҚАДАМ Бағалауды жүзеге асыру

Бағалаудың критериалды шкаласын
3 ҚАДАМ жасау

Оқушылардың оқу жетістіктерін
бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу
2 ҚАДАМ

Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды
оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары
1 ҚАДАМ мен міндеттерін анықтау
Оқыту үшін бағалаудың
түпкілікті нәтижесі
Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз
етуі;
Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен
өзін өзі бағалауы;
Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды
түрлендіру;
Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі
бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;
Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту
қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен
оқу дағдыларын қалыптастыру.
Бағалаудың жалпы сипаттамасы
3. Бұдан арғы іс-әрекетті
анықтау үшін қолданылуы мүмкін 1. Бақылау (қадағалау)
шешімдерді қорытындылау. Қадағалауды өткізу үшін
Мәліметтерді интерпретациялау негізінде оқушылардың нені
қорытынды жасалады, ол бағалауды білетіндігін және не істей
көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі алатындығын, олар қандай
ақпараттың қолдану мақсаты мен Бағалау қиындықтармен кездесуі
міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда мүмкіндігін анықтау қажет.
жүргізіледі. Іс-әрекетті, баллалардың
өзара әңгімесін тыңдап,
тапсырманы орындап
отырған оқушыларды
қадағалау.
2. Алынған мәліметтердің
интерпретациясы
Интерпретация – қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен
ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты
жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап,
оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.
Оқытуды жақсартудың 5 қағидасы

Оқушылармен кері байланысты
тиімді қамтамасыз ету.

Оқушылардың өзіндік оқуға
белсенді қатысуы.

Факторлары Бағалау нәтижелерін ескере отырып,
оқытуды өзгерту.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Өздерінің оқуын қалай жақсартуға
болатындығын түсіну қажеттігі.

www.themegallery.com
Қара жәшік
Сұрақтың Оқушымен бірге
дұрыс критерийлерді
қойылуы талдау

Сыныптасын
және
өзін-өзі Кері байланысты
бағалау
қамтамасыз ету

www.themegallery.com
Кері байланыс

Бас бармаққа - ұнағаныңызды
Сұқ саусаққа - неге
жеткендігіңізді
Ортан терекке - нені үйренгіңіз
келетініңізді
Шылдыр шүмекке - сіз үшін
жаңалық
Кішкентай бөбекке -
қосарыңызды.

Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Бағалаудың түрлері
Оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Жаңа форматтағы мұғалім
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Жаңартылған бағдарлама
Информатика мұғалімі
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Пәндер