Философиядағы қоғам мәселесі


Slide 1

Философиядағы қоғам мәселесі

Slide 2

Тақырыбы: Философиядағы қоғам мәселесі Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қоғам, қоғамдық қатынастар туралы түсінік қалыптастыру, философиядағы қоғамның базистік, қондырма туралы баяндау Дамытушылық: философиялық терминдерді талқылау арқылы сөздік қорын кеңейту, өз бетімен жұмыс жасауға үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жарыс мәдениетін сақтауға тәрбиелеу Сабақтың типі: аралас Сабақтың әдістері: Интелектуалдық ойын, ой қозғау, «ассоциация» әдісі, Венн диаграммасы, түсіндіру.

Slide 3

I. Ұйымдастыру бөлімі: - Сәлемдесу ; - Білім алушыларды түгелдеу - Білім алушылардың сабаққа дайындығын бақылау;

Slide 4

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Диалектиканың негізгі категориялары Интеллектуалдық ойын: “ХХІ ғасыр көшбасшысы” Ұяшықтың түсіне қарай сұрақ күрделілене түседі (сары түс - жеңіл сұрақ, жасыл - орташа, қызыл түс -күрделі сұрақ)

Ұяшық таңдау

Жауап беру

Сұрақты оқу

Slide 5

Интеллектуалдық ойын: “ХХІ ғасыр көшбасшысы”

2

6

3

7

8

4

9

5

1

Slide 6

Ой қозғау

Ағылшын ағартушылық кезеңінің философы Джон Локк “Адам жаны (туылған кезде), таза тақта” дейді. Олай болса, осы таза тақтаны толтыруда кімнің немесе ненің рөлі негізгі деп ойлайсыздар?

Slide 7

ІІІ. Жаңа тақырып: Философиядағы қоғам мәселесі

Slide 8

Қоғам ұғымы

Қоғам деп адамдар арасында қалыптасатын сан алуан байланыстар мен қарым - қатынастардың жиынтығын айтамыз

Қоғамның іргетасын құрайтын қарым -қатынастар

Қоғам өміріндегі байланыстар мен құбылыстар ішінен К. Маркс материалдық қарым -қатынастарды негізгі деп көрсетеді.

Материалдық қарым - қатынастардың үстіне қондырма ретінде оған тәуелді мемлекет, саяси, құқықтық, моральдық, эстетикалық, діни т. с. с. құбылыстар орналасады.

Тәуелді (қондырма) қарым -қатынастар

Қоғамдық қарым -қатынастар

Адамдардың арасында қалыптасатын тұрақты, қайталанатын байланыстар

Slide 9

Қоғамдық қатынастар

Вертикальды

Горизонтальды

Қоғамдық қатынастарды горизонтальды және вертикальды деп бөлуге болады. Мәселен, білім алушылардың арасындағы қарым қатынас горизонтальды ал, білім алушы мен оқытушының арасындағы вертикальды қатынастар болып табылады.

Slide 10

Қоғамдық қатынастар

Қоғамдық қатынастар әртүрлі әлеуметтік рөлдерді тудырады.

Мысалға әке, бала, профессор, оқушы.

Тұлға бірнеше рөлдерді ойнайды. Бір адам әке, бала, шахматист, бастық және т. б. болуы мүмкін.

Әртүрлі рөлдер бір - біріне тең емес, әрбіреуінің өз бағасы бар. Оны статус деп атаймыз. Статус адамның қай әлеуметік топқа жататынын көрсететін категория.

Slide 11

Венн диаграммасы

Ашық

Жабық

қоғам

Slide 12

Қоғамда идеология кең орын алып, шетелдерде болып жатқан өзгерістер халыққа өлшемді түрде көрсетіліп, шетелдік ақпарат құралдарын таратуға тыйым салынған қоғамды жабық қоғам болып табылады.

Егерде қоғам тұлғаның белсенділігі арқасында жоғарыға көтерілуіне мүмкіндік ашса, мұндай қоғамды “ашық қоғам” деп айтуға болады.

Ашық қоғам

Жабық қоғам

Slide 13

Венн диаграммасы

Шығыс

Батыс

қоғам

Slide 14

Шығыс қоғамының негізгі ерекшелігі қауымдасып өмір сүрудің биік мәртебесінде. Жеке адамның мүддесі әрқашанда ұжымның шеңберінде болып, соның талаптарына сай болуы қажет. Рулық, жерлестік, діни, касталық, отбасылық, т. с. с. қауымдастықтың шеңберінде пайда болған моральдық, руханияттық, мәдени түсініктер, нормалар, құндылықтар тұлғаны өз еркіне көндіреді.

Батыс қоғамында ерте заманнан бастап (көне гректер), жеке адамның белсенді әрекеті нәтижелі болған. Батыс өркениеті жеке адамның мүддесін биік қойып, оны қорғау жолын іздеген. Батыс адамына индивидуализм, рационализм, прагматизм тән.

Шығыс қоғамы

Батыс қоғамы

Slide 15

ІV. Бекіту: «Ассоциация» әдісін қолданып, оқушыларды екі топқа бөліп «қоғам» сөзіне балама тауып, қорғау.

Қоғам

Slide 16

«Ассоциация» әдісі

Күтілетін нәтижелер:

Мәселе бойынша өз білімін ұсыну;

Ұсынылған проблема бойынша толыққанды түйіндеме жасау;

Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігі.

Жүзеге асыру қадамдары

1-қадам: шеңбер сызып, ортасына тақырыптың атын жазу. «таным»

2-қадам: плакатқа «таным» тақырыбына байланысты өздері білетін ақпаратты жазу

3- қадам: барлық топтардың «таным» тақырыбына жазғандары бойынша презентация жасау.

4- қадам: жалпы оқушыларға тақырып бойынша алынған бүкіл ақпараттың тізімін жасау

Slide 17

V. Үй тапсырмасы: Философиядағы қоғам мәселесі

“Философия” С. Мырзалы

“Философский энциклопедический словарь”

“Философия” В. Н. Лавриненко, В. П. Ратников

Дәріс жинағы

VI. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ БАҒАЛАУ


Ұқсас жұмыстар
Дүние болмысы екі деңгейде
Өндіргіш күштер функциясы
Кантқа дейін тіпті философияда субъект
Канттың философиядағы таным мәселесі
НАЗВАНИЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ
Кибернетиканың Философиялық мәселелері
Бытие мәселелері
Философиядағы еркіндік мәселесі
Орыс философиясына тән ерекшеліктер
Батыс филрсофиясының негізгі бағыттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz