Философиядағы қоғам мәселесі




Презентация қосу
Философиядағы қоғам
мәселесі
ТАҚЫРЫБЫ: ФИЛОСОФИЯДАҒЫ ҚОҒАМ МӘСЕЛЕСІ
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
БІЛІМДІЛІГІ: ҚОҒАМ, ҚОҒАМДЫҚ ҚАТЫНАСТАР
ТУРАЛЫ ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРУ,
ФИЛОСОФИЯДАҒЫ ҚОҒАМНЫҢ БАЗИСТІК,
ҚОНДЫРМА ТУРАЛЫ БАЯНДАУ
ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТЕРМИНДЕРДІ
ТАЛҚЫЛАУ АРҚЫЛЫ СӨЗДІК ҚОРЫН КЕҢЕЙТУ, ӨЗ
БЕТІМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ҮЙРЕТУ, ЛОГИКАЛЫҚ
ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ.
ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЖЫМШЫЛДЫҚҚА,
ЖАРЫС МӘДЕНИЕТІН САҚТАУҒА ТӘРБИЕЛЕУ
САБАҚТЫҢ ТИПІ: АРАЛАС
САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕРІ: ИНТЕЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫН,
ОЙ ҚОЗҒАУ, «АССОЦИАЦИЯ» ӘДІСІ, ВЕНН
ДИАГРАММАСЫ, ТҮСІНДІРУ.
I.ҰЙЫМДАСТЫРУ БӨЛІМІ:

- СӘЛЕМДЕСУ ;
- БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ ТҮГЕЛДЕУ
- БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ДАЙЫНДЫҒЫН БАҚЫЛАУ;
ІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ: ДИАЛЕКТИКАНЫҢ
НЕГІЗГІ КАТЕГОРИЯЛАРЫ

ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫН:
“ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ”

ҰЯШЫҚТЫҢ ТҮСІНЕ ҚАРАЙ СҰРАҚ КҮРДЕЛІЛЕНЕ
ТҮСЕДІ (САРЫ ТҮС - ЖЕҢІЛ СҰРАҚ, ЖАСЫЛ -
ОРТАША, ҚЫЗЫЛ ТҮС -КҮРДЕЛІ СҰРАҚ)

Ұяшық Сұрақты Жауап
таңдау оқу беру
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫН:
“ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ”

1 2 3

4 5 6

7 8 9
ОЙ ҚОЗҒАУ
Ағылшын ағартушылық кезеңінің
философы Джон Локк “Адам жаны
(туылған кезде), таза тақта” дейді.
Олай болса, осы таза тақтаны
толтыруда кімнің немесе ненің рөлі
негізгі деп ойлайсыздар?
ІІІ. ЖАҢА
ТАҚЫРЫП:

ФИЛОСОФИЯДАҒЫ
ҚОҒАМ МӘСЕЛЕСІ
Қоғам деп адамдар арасында қалыптасатын сан
Қоғам алуан байланыстар мен қарым - қатынастардың
Қоғам
ұғымы
ұғымы жиынтығын айтамыз

Қоғамдық
Адамдардың арасында қалыптасатын тұрақты,
қарым
қайталанатын байланыстар
-қатынастар

Қоғамның
Қоғамның Қоғам өміріндегі байланыстар мен құбылыстар
іргетасын
іргетасын ішінен К.Маркс материалдық қарым
құрайтын
құрайтын -қатынастарды негізгі деп көрсетеді.
қарым
қарым
-қатынастар
-қатынастар
Тәуелді Материалдық қарым - қатынастардың үстіне
Тәуелді
(қондырма) қондырма ретінде оған тәуелді мемлекет, саяси,
(қондырма)
қарым құқықтық, моральдық, эстетикалық, діни т.с.с.
қарым
-қатынастар құбылыстар орналасады.
-қатынастар
Қоғамдық
Қоғамдық
қатынастар
қатынастар

Горизонтальды Вертикальды
Вертикальды
Горизонтальды

Қоғамдық қатынастарды горизонтальды және
Қоғамдық қатынастарды
вертикальды горизонтальды
деп бөлуге болады. және
Мәселен, білім
вертикальды
алушылардың деп бөлуге
арасындағы қарымболады. Мәселен,
қатынас білім
горизонтальды
алушылардың арасындағы
ал, білім алушы қарым қатынас
мен оқытушының горизонтальды
арасындағы
ал, білім алушы
вертикальды мен оқытушының
қатынастар арасындағы
болып табылады.
вертикальды қатынастар болып табылады.
ҚОҒАМДЫҚ ҚАТЫНАСТАР
Қоғамдық қатынастар әртүрлі әлеуметтік
рөлдерді тудырады.
Мысалға әке, бала, профессор, оқушы.
Тұлға бірнеше рөлдерді ойнайды. Бір адам әке,
бала, шахматист, бастық және т.б. болуы мүмкін.
Әртүрлі рөлдер бір - біріне тең емес , әрбіреуінің
өз бағасы бар. Оны статус деп атаймыз. Статус
адамның қай әлеуметік топқа жататынын
көрсететін категория.
ВЕНН
ДИАГРАММАСЫ

Ашық қоғам Жабық
Ашық қоғам Жабық қоғам

Қоғамда идеология
Егерде қоғам кең орын алып,
тұлғаның шетелдерде болып
белсенділігі жатқан өзгерістер
арқасында халыққа өлшемді
жоғарыға түрде көрсетіліп,
көтерілуіне шетелдік ақпарат
мүмкіндік ашса, құралдарын
мұндай қоғамды таратуға тыйым
“ашық қоғам” деп салынған қоғамды
айтуға болады. жабық қоғам болып
табылады.
ВЕНН
ДИАГРАММАСЫ

Шығыс қоғам Батыс
Шығыс қоғамы Батыс қоғамы
Шығыс қоғамының негізгі Батыс қоғамында ерте
ерекшелігі қауымдасып өмір заманнан бастап (көне
сүрудің биік мәртебесінде. Жеке гректер), жеке
адамның мүддесі әрқашанда адамның белсенді
ұжымның шеңберінде болып, әрекеті нәтижелі
соның талаптарына сай болуы болған. Батыс
қажет. Рулық, жерлестік, діни, өркениеті жеке
касталық, отбасылық, т.с.с. адамның мүддесін биік
қауымдастықтың шеңберінде қойып, оны қорғау
пайда болған моральдық , жолын іздеген. Батыс
руханияттық, мәдени адамына
түсініктер, нормалар, индивидуализм,
құндылықтар тұлғаны өз еркіне рационализм,
көндіреді
.
прагматизм тән.
ІV. БЕКІТУ: «АССОЦИАЦИЯ» ӘДІСІН
ҚОЛДАНЫП, ОҚУШЫЛАРДЫ ЕКІ ТОПҚА БӨЛІП
«ҚОҒАМ» СӨЗІНЕ БАЛАМА ТАУЫП, ҚОРҒАУ.

Қоғам
«Ассоциация» әдісі

Күтілетін нәтижелер:
Мәселе бойынша өз білімін ұсыну;
Ұсынылған проблема бойынша толыққанды түйіндеме жасау;
Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігі.

Жүзеге асыру қадамдары
1-қадам: шеңбер сызып, ортасына тақырыптың атын жазу.
«таным»
2-қадам: плакатқа «таным» тақырыбына байланысты өздері білетін
ақпаратты жазу
3- қадам: барлық топтардың «таным» тақырыбына жазғандары
бойынша презентация жасау.
4- қадам: жалпы оқушыларға тақырып бойынша алынған бүкіл
ақпараттың тізімін жасау
V. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: ФИЛОСОФИЯДАҒЫ
ҚОҒАМ МӘСЕЛЕСІ
“Философия” С. Мырзалы
“Философский энциклопедический
словарь”
“Философия” В.Н.Лавриненко,
В.П.Ратников
Дәріс жинағы

VI.БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ
БАҒАЛАУ

Ұқсас жұмыстар
Дүние болмысы екі деңгейде
Адам - дене мен жанның бірлігі
Өндіргіш күштер функциясы
Кантқа дейін тіпті философияда субъект
Канттың философиядағы таным мәселесі
НАЗВАНИЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ
Кибернетиканың Философиялық мәселелері
Философиядағы еркіндік мәселесі
Орыс философиясына тән ерекшеліктер
Батыс филрсофиясының негізгі бағыттары
Пәндер