Философиядағы қоғам мәселесі



Философиядағы қоғам мәселесі

Тақырыбы: Философиядағы қоғам мәселесі Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қоғам, қоғамдық қатынастар туралы түсінік қалыптастыру, философиядағы қоғамның базистік, қондырма туралы баяндау Дамытушылық: философиялық терминдерді талқылау арқылы сөздік қорын кеңейту, өз бетімен жұмыс жасауға үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жарыс мәдениетін сақтауға тәрбиелеу Сабақтың типі: аралас Сабақтың әдістері: Интелектуалдық ойын, ой қозғау, «ассоциация» әдісі, Венн диаграммасы, түсіндіру.

I. Ұйымдастыру бөлімі: - Сәлемдесу ; - Білім алушыларды түгелдеу - Білім алушылардың сабаққа дайындығын бақылау;

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Диалектиканың негізгі категориялары Интеллектуалдық ойын: “ХХІ ғасыр көшбасшысы” Ұяшықтың түсіне қарай сұрақ күрделілене түседі (сары түс - жеңіл сұрақ, жасыл - орташа, қызыл түс -күрделі сұрақ)
Ұяшық таңдау
Жауап беру
Сұрақты оқу

Интеллектуалдық ойын: “ХХІ ғасыр көшбасшысы”
2
6
3
7
8
4
9
5
1

Ой қозғау
Ағылшын ағартушылық кезеңінің философы Джон Локк “Адам жаны (туылған кезде), таза тақта” дейді. Олай болса, осы таза тақтаны толтыруда кімнің немесе ненің рөлі негізгі деп ойлайсыздар?

ІІІ. Жаңа тақырып: Философиядағы қоғам мәселесі

Қоғам ұғымы
Қоғам деп адамдар арасында қалыптасатын сан алуан байланыстар мен қарым - қатынастардың жиынтығын айтамыз
Қоғамның іргетасын құрайтын қарым -қатынастар
Қоғам өміріндегі байланыстар мен құбылыстар ішінен К. Маркс материалдық қарым -қатынастарды негізгі деп көрсетеді.
Материалдық қарым - қатынастардың үстіне қондырма ретінде оған тәуелді мемлекет, саяси, құқықтық, моральдық, эстетикалық, діни т. с. с. құбылыстар орналасады.
Тәуелді (қондырма) қарым -қатынастар
Қоғамдық қарым -қатынастар
Адамдардың арасында қалыптасатын тұрақты, қайталанатын байланыстар

Қоғамдық қатынастар
Вертикальды
Горизонтальды
Қоғамдық қатынастарды горизонтальды және вертикальды деп бөлуге болады. Мәселен, білім алушылардың арасындағы қарым қатынас горизонтальды ал, білім алушы мен оқытушының арасындағы вертикальды қатынастар болып табылады.

Қоғамдық қатынастар
Қоғамдық қатынастар әртүрлі әлеуметтік рөлдерді тудырады.
Мысалға әке, бала, профессор, оқушы.
Тұлға бірнеше рөлдерді ойнайды. Бір адам әке, бала, шахматист, бастық және т. б. болуы мүмкін.
Әртүрлі рөлдер бір - біріне тең емес, әрбіреуінің өз бағасы бар. Оны статус деп атаймыз. Статус адамның қай әлеуметік топқа жататынын көрсететін категория.

Венн диаграммасы
Ашық
Жабық
қоғам

Қоғамда идеология кең орын алып, шетелдерде болып жатқан өзгерістер халыққа өлшемді түрде көрсетіліп, шетелдік ақпарат құралдарын таратуға тыйым салынған қоғамды жабық қоғам болып табылады.
Егерде қоғам тұлғаның белсенділігі арқасында жоғарыға көтерілуіне мүмкіндік ашса, мұндай қоғамды “ашық қоғам” деп айтуға болады.
Ашық қоғам
Жабық қоғам

Венн диаграммасы
Шығыс
Батыс
қоғам

Шығыс қоғамының негізгі ерекшелігі қауымдасып өмір сүрудің биік мәртебесінде. Жеке адамның мүддесі әрқашанда ұжымның шеңберінде болып, соның талаптарына сай болуы қажет. Рулық, жерлестік, діни, касталық, отбасылық, т. с. с. қауымдастықтың шеңберінде пайда болған моральдық, руханияттық, мәдени түсініктер, нормалар, құндылықтар тұлғаны өз еркіне көндіреді.
Батыс қоғамында ерте заманнан бастап (көне гректер), жеке адамның белсенді әрекеті нәтижелі болған. Батыс өркениеті жеке адамның мүддесін биік қойып, оны қорғау жолын іздеген. Батыс адамына индивидуализм, рационализм, прагматизм тән.
Шығыс қоғамы
Батыс қоғамы

ІV. Бекіту: «Ассоциация» әдісін қолданып, оқушыларды екі топқа бөліп «қоғам» сөзіне балама тауып, қорғау.
Қоғам

«Ассоциация» әдісі
Күтілетін нәтижелер:
Мәселе бойынша өз білімін ұсыну;
Ұсынылған проблема бойынша толыққанды түйіндеме жасау;
Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігі.
Жүзеге асыру қадамдары
1-қадам: шеңбер сызып, ортасына тақырыптың атын жазу. «таным»
2-қадам: плакатқа «таным» тақырыбына байланысты өздері білетін ақпаратты жазу
3- қадам: барлық топтардың «таным» тақырыбына жазғандары бойынша презентация жасау.
4- қадам: жалпы оқушыларға тақырып бойынша алынған бүкіл ақпараттың тізімін жасау

V. Үй тапсырмасы: Философиядағы қоғам мәселесі
“Философия” С. Мырзалы
“Философский энциклопедический словарь”
“Философия” В. Н. Лавриненко, В. П. Ратников
Дәріс жинағы
VI. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ БАҒАЛАУ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz