Программа интерфейсі, нысандар




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

Программа интерфейсі, нысандар
Сабақтың мақсаты:
• Программа интерфейсімен таныстыру. Программадағы
нысандар, оларға қолданылатын құралдармен жұмыс істеуді
үйрету
• Қарапайым тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың
программада жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
• Шығармашылық қабілеттерін арттыру
Сабақтың түрі:

Тәжірибелік элементтері бар жаңа
тақырыпты түсіндіру сабағы
Пән аралық байланыс:

Физика, геометрия, ағылшын тілі
«ВЕНН» диаграммасы

Қарапайым 3D Күрделі 3D
модельдеу модельдеу
КУБИЗМ 1 2

3 4

5 6
«Түртіп алу» әдісі
Текше – терезедегі көрініп тұрған нысан
Рендеринг – сахнада құрылған нысанды сурет
Edit mode – редакторлау режим
Object mode – обьектілі режим
Примитив- бір нысаннан басқа нысан жасау
Объектерді өңдеуге мүмкіндік беретін виджет
орналастыруға(перемещать), вращать(айналдыруға),
масштабировать(масштабтауға)

Айналдыру виджеты (виджет вращения)

Камера
3D әлемінде бір ғана камера болсада болуы тиіс, өйткені Blender
сақтауы керек. Мысалы суретке түсіру үшін пренетақтадағы
функционалдық перне F12 басса жеткілікті.
Объектілерді енгізу
Алдын ала белгіленген объектілер
3D бағдарламаларда примитевтер
деп аталады. Ал кейбірлері
қарапайым геометриялық объектер
болып келеді..

3D курсор
Меню Add - Mesh - Monkey.
Жаңа түсінікті тексеру
І тапсырма
• Бағдарламаны іске қосу
• Объекттерді өңдейтін виджеттермен жұмыс істеп көру
• Шыққан нәтижені сақтап қою

ІІ тапсырма
• Геометриялық объекттерді түрлі түстерге бояу
• Камера суретке түсір F12 пернесі арқылы
• Шыққан нәтижені сақтап қою

ІІІ тапсырма
• Түрлі объектілерді енгізу
• Объектілерді өңдеу
• Түрлі түске бояу
Семантикалық карта

Кескінді әртүрлі
Сахнадағы Кескіннің соңғы Терезеден алып
Жарық көзі бұрыштан көруге
нысандар көрінісін көрсетеді тастауға болады
болады

Текше

Шам

Камера
Консептуалдық кесте

Қозғалту Бір немесе Нысанның Редакторлау
үшін және бірнеше қабырғаларын, Бүтін етіп режимінен
орнын нысандарды биіктігін, біріктіру жай режимге
ауыстыру ерекшелеу бұрыштарын үшін ауыстыру
үшін үшін өзгерту үшін үшін
Нысандар
«ФИШБОУН» әдісі
G, S, R батырмаларының қызметі қандай
Программада қандай нысандар орналасқан
Рендеринг қандай қызмет
Blender
программасы Примитивтер дегеніміз не
не үшін
қолданылады
«Сәйкестендіру» әдісі

Режимдерді ауыстыру G, S, R

Бірнеше нысанды біріктіру TAB

Нысанның қабырғаларын, биіктігін,
SHIFT
бұрыштарын өзгерту үшін

A батырмасын шерту арқылы
Бірнеше нысанды ерекшелеу үшін

Нысандарды ерекшелеуден босату
CTRL + J
үшін

Бір нысанды ерекшелеу үшін
A батырмасын басу арқылы
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы
оқушыға сұрақ қойылады

Blender бағдарламасы өзің үшін керек,
құндылығын анықтай алдың ба?
Қорытынды
• Тегін көшіріп алуға
болады Кемшілігі
• Түсінікті нұсқаулықты
сайттан алуға болады
• Өзіңе ыңғайлы етіп • Тамаша үшөлшемді
бағдарламаның • Қалыпсыз интерфейс тегін редактор
интерфейс өңдеуге • Көп мөлшердегі ыстық
болады пернелер
• Интернеттен дайын
модельдерді алуға
болады
Нәтиже

Артықшылығы
Үйге тапсырма.
Материалды қайталау
“Дәл өлшемдер бойынша объектілер
құру” тақырыбына реферат дайындау
1. Суреттеңіз
Виртуальдық дегенді қалай түсінуге болады?

КЕРІ
2. Салыстырыңыз
Вертуальды өмір мен нақты өмірдің
айырмашылығы қандай?

КЕРІ
3. Зерттеңіз
Терезеден көрініп тұрған секірген адамның
неліктен жүгіріп кете алмайтынын қалай
түсінуге болады?

КЕРІ
4.Қолданыңыз
Маниторда өз кейіпкеріңнің басқалардан қашып
құтылған көрінісін жасап көр

КЕРІ
5. Бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді?

Нысандарды математикалық модельдегенде қандай
үдеріске ұшырайтындығын елестетіп көр.

КЕРІ
6.Қолдаңыз я қарсы шығыңыз
3D анимациясын қазіргі уақыттағы анимация бағыты

КЕРІ

Ұқсас жұмыстар
Графикалық пайдаланушы интерфейсі (GUI)
Операциялық жүйе интерфейсі түсінігі
Пайдаланушы деңгейіндегі технологиялар
Электрондық-есептеуіш машиналар алғаш қолданыла бастаған кезеңнен бастап қазіргі уақытқа дейін оларға арналған программалар жазу негізгі мәселелердің бірі болып саналады
Қолданбалы жүйелік программалар
Эксперттік жүйе туралы ақпарат
ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР. Интерфейс
Векторлы графика программалары
Қолданбалы программаның дестелері
Операциялық жүйенің стандартты қосымшалары
Пәндер