Blender бағдарламасының интерфейсі мен нысандарды өңдеу


Slide 1

Программа интерфейсі, нысандар

Сабақтың тақырыбы:

Slide 2

Программа интерфейсімен таныстыру. Программадағы нысандар, оларға қолданылатын құралдармен жұмыс істеуді үйрету

Қарапайым тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың программада жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.

Шығармашылық қабілеттерін арттыру

Сабақтың мақсаты:

Slide 3

Тәжірибелік элементтері бар жаңа тақырыпты түсіндіру сабағы

Сабақтың түрі:

Slide 4

Физика, геометрия, ағылшын тілі

Пән аралық байланыс:

Slide 5

«ВЕНН» диаграммасы

Қарапайым 3D модельдеу

Күрделі 3D модельдеу

Slide 6

3

6

5

4

1

2

КУБИЗМ

Slide 7

«Түртіп алу» әдісі

Текше - терезедегі көрініп тұрған нысан

Рендеринг - сахнада құрылған нысанды сурет

Edit mode - редакторлау режим

Object mode - обьектілі режим

Примитив- бір нысаннан басқа нысан жасау

Slide 8 Slide 9 Slide 10

Объектерді өңдеуге мүмкіндік беретін виджет орналастыруға(перемещать), вращать(айналдыруға), масштабировать(масштабтауға)

Айналдыру виджеты (виджет вращения)

Камера

3D әлемінде бір ғана камера болсада болуы тиіс, өйткені Blender сақтауы керек. Мысалы суретке түсіру үшін пренетақтадағы функционалдық перне F12 басса жеткілікті.

Slide 11 Slide 12

Объектілерді енгізу

Алдын ала белгіленген объектілер 3D бағдарламаларда примитевтер деп аталады. Ал кейбірлері қарапайым геометриялық объектер болып келеді. .

3D курсор

Slide 13

Меню Add - Mesh - Monkey.

Slide 14

Жаңа түсінікті тексеру

І тапсырма

Бағдарламаны іске қосу

Объекттерді өңдейтін виджеттермен жұмыс істеп көру

Шыққан нәтижені сақтап қою

ІІ тапсырма

Геометриялық объекттерді түрлі түстерге бояу

Камера суретке түсір F12 пернесі арқылы

Шыққан нәтижені сақтап қою

ІІІ тапсырма

Түрлі объектілерді енгізу

Объектілерді өңдеу

Түрлі түске бояу

Slide 15

Сахнадағы нысандар

Кескіннің соңғы көрінісін көрсетеді

Жарық көзі

Терезеден алып тастауға болады

Кескінді әртүрлі бұрыштан көруге болады

Текше

Шам

Камера

Семантикалық карта

Slide 16

Қозғалту үшін және орнын ауыстыру үшін

Бір немесе бірнеше нысандарды ерекшелеу үшін

Нысанның қабырғаларын, биіктігін, бұрыштарын өзгерту үшін

Бүтін етіп біріктіру үшін

Редакторлау режимінен жай режимге ауыстыру үшін

Нысандар

Консептуалдық кесте

Slide 17

Blender программасы не үшін қолданылады

G, S, R батырмаларының қызметі қандай

Рендеринг қандай қызмет

Программада қандай нысандар орналасқан

Примитивтер дегеніміз не

«ФИШБОУН» әдісі

Slide 18

Режимдерді ауыстыру

G, S, R

Бірнеше нысанды біріктіру

TAB

Нысанның қабырғаларын, биіктігін, бұрыштарын өзгерту үшін

SHIFT

Бірнеше нысанды ерекшелеу үшін

A батырмасын шерту арқылы

Нысандарды ерекшелеуден босату үшін

CTRL + J

Бір нысанды ерекшелеу үшін

A батырмасын басу арқылы

«Сәйкестендіру» әдісі

Slide 19

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы оқушыға сұрақ қойылады

Blender бағдарламасы өзің үшін керек, құндылығын анықтай алдың ба?

Slide 20

Қорытынды

Slide 21

Материалды қайталау

“Дәл өлшемдер бойынша объектілер құру” тақырыбына реферат дайындау

Үйге тапсырма.

Slide 22

КЕРІ

1. Суреттеңіз Виртуальдық дегенді қалай түсінуге болады?

Slide 23

КЕРІ

2. Салыстырыңыз

Вертуальды өмір мен нақты өмірдің айырмашылығы қандай?

Slide 24

КЕРІ

3. Зерттеңіз

Терезеден көрініп тұрған секірген адамның неліктен жүгіріп кете алмайтынын қалай түсінуге болады?

Slide 25

КЕРІ

4. Қолданыңыз

Маниторда өз кейіпкеріңнің басқалардан қашып құтылған көрінісін жасап көр

Slide 26

КЕРІ

5. Бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді?

Нысандарды математикалық модельдегенде қандай үдеріске ұшырайтындығын елестетіп көр.

Slide 27

КЕРІ

6. Қолдаңыз я қарсы шығыңыз

3D анимациясын қазіргі уақыттағы анимация бағыты


Ұқсас жұмыстар
3D модельдеу және анимация: 3D кеңістігіне кіріспе және Blender бағдарламасының интерфейсі
Растрлық графика: өңдеу бағдарламасының интерфейсі және растрлық бейнелердің параметрлері (7-сынып)
Мультимедиалық технологиялар: қағидалар, білім беру қолданылуы және Sibelius бағдарламасының интерфейсі
CorelDRAW бағдарламасының интерфейсі, негізгі құрал-саймандары және макеттеу үдерісі
PowerPoint бағдарламасының негіздері, интерфейсі, презентация құру әдістері мен практикалық тапсырмалары
CorelDRAW бағдарламасының нұсқалары, интерфейсі және графикалық өңдеудегі мүмкіндіктері
Microsoft Excel бағдарламасының интерфейсі, ұяшық құрылымы және деректерді енгізу әдістері
Графикалық пайдаланушы интерфейсі (GUI): анықтамасы мен компоненттері
PowerPoint көмегімен презентация құру және графикалық нысандарды енгізу
5-сынып информатика: WordPad мәтіндік редакторының интерфейсі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz