Білімділік қызығушылығын мен жігерін арттыру, мақсаты арттыру


Slide 1

Қош

келдіңіздер!

Slide 2

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы

№244 Ы. Жақаев атындағы орта мектеп

Сабақтың тақырыбы:

Жагипбарова Асель Сейтмаганбеткызы

Сызықты функция және оның графигі

Slide 3

Сабақтың мақсаты

Білімділік мақсаты

Дамытушылық

мақсаты

Тәрбиелік мақсаты

Оқушыларға сызықтық функция анықтамасын түсіндіру, графигін салу, білім-біліктерін тексеру, бағалау. Есептер шығаруға машықтандыру.

Функция графигі арқылы формула жазу, график салу дағдысын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ барысында ойын арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жігерін арттыру, намысын қорғауға баулу.

Slide 4

Арифметика математиканың,

ал математика ғылымдардың патшасы.

К. Гаусс

Ұлы ғұламалардың нақыл сөздері

Slide 5

Ақыл-ойды тәртіпке

келтіретін математика.

М. В. Ломоносов

Slide 6

Математика барлық ғылымдардың

тұңғышы және оларға пайдалы да,

қажетте.

Р. Бэкон

Slide 7

Өткен тақырыпты еске түсіру

Функция дегеніміз не?

Slide 8

Өткен тақырыпты еске түсіру

Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функционалдық тәуелділік немесе функция деп атайды.

Slide 9

“Функция” терминін математикаға енгізген ғалым кім және қазақша мағынасы қандай?

Slide 10

“Функция” терминін математикаға 1694 жылы тұңғыш енгізген неміс физигі, математигі, философы, әрі өнертапқыш тарихшы Готфрид Вильгельм Лейбниц болатын. “Функция” латынның functio сөзінен шыққан, қазақша “орындау, атқару” дегенді білдіреді.

Slide 11

Аргумент дегеніміз не?

Slide 12

Тәуелсіз айнымалы аргумент деп аталады.

Slide 13

Кестенің қадамы деген не?

Slide 14

Кестенің қадамы дегеніміз аргументтің қатар тұрған екі мәннің айырмасы.

Slide 15

Сабақтың тақырыбы:

Сызықты функция және оның графигі

Slide 16

Сызықтық функция

және оның графигі

у = kx+ ℓ ( мұндағы х - тәуелсіз айнымалы, k және ℓ

нақты сандар ) түріндегі формуламен берілген

функцияны сызықтық функция деп атайды

Сызықтық функция графигін салуды үйренейік

1- мысал у = 1, 5х - 2

Х -1 0 1 2 3

У -3, 5 -2 -0, 5 1 2, 5

x

y

0

2

2

-2

-2

Slide 17

2-мысал функция графигін салайық

Сызықтық функцияның графигі түзу сызық болады

болса,

болса,

x

y

0

2

2

-2

-2

Кез-келген екі С(0; 4) және Д(3; 2) нүктелері арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады .

С(0; 4)

Д(3; 2)

Slide 18

Графигі бойынша функцияны формуламен жазуды үйренейік

Оу осін А(0; 3) нүктесінде қиып тұр.

А

В

у = kx+ ℓ

формуласына х=0, у=3

қойсақ, онда

3 = k∙0+ ℓ, ℓ=3; болады

Енді k -ны табайық В(4; 0)

нүктесінің координ. және ℓ=3

мәндерін у = kx+ ℓ мына формулаға қойсақ 0 = k∙4+ 3

бұдан k=-

3

4

у = x+ 3

3

4

Slide 19

Берілген нүктенің түзуге тиісті, тиісті болмауын тексерейік

у = 3х-1функция

графигіне А(2; 5) нүктесі

тиісті, В (1; -2) нүктесі

тиісті емес

= 3∙ -1

А( ; )

х

2

5

у

= 3∙ -1

х

у

В( ; )

1

-2

Slide 20

№1330

Slide 21

Сөз

Сөз төркіні

Мағынасы

Математика

Матема (грекше)

ғылым, ілім

Цифр

сифр (арабша)

бос орын

Нөл

нулла (латынша)

ештеңе

Плюс

плюс (латынша)

арттыру

Минус

минус (латынша)

кеміту

Натурал сан

натура ( латынша)

табиғат

Арифметика

арифмос (грекше)

сан

Метр

метрон (грекше)

Өлшем

Фигура

фигура (латынша)

бейне, кескін

Циркуль

циркус (латынша)

Дөңгелек

Математика тілінде сөйлесейік

Slide 22

Ұрылар мен кемпір Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып, ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз қалады. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келеді. Кемпір: “Ә, бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алған екен, менде бұларды алдайын”, - деп ойлайды. Сөйтіп жалма - жан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты: “Сапырып - сапырып Сарманға бер, Құйып - құйып Құрманға бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іш те, маған бер ” - деген екен. Мұны естіген ұрылар: - “Қой, мұнымыз бекер болар. Бұл үй толы кісі, әрі бізден екі есе артық екен, кетейік”, - деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйдегі адам нешеу, ұры нешеу?

Slide 23

Демалыс сәті

Slide 24 Slide 25 Slide 26 Slide 27 Slide 28 Slide 29 Slide 30

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Бөлшектерді қосу
Жай бөлшектерді қосу
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Жылу өткізгіштік
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым
Travelling to Great Britain. Ұлыбританияға саяхат
Оқушылардың түпкілікті құзіреттіліктері – білім берудің жаңа нәтижелері
Оқушының шығармашылық кітапшасы
Ойын технологиясы - бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын қалыптастыру құралы
Ұлулар. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz