Білімділік қызығушылығын мен жігерін арттыру, мақсаты арттыру




Презентация қосу
Қош
келдіңіздер!
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы
№244 Ы.Жақаев атындағы орта мектеп

Сабақтың
тақырыбы:
СЫЗЫҚТЫ
ФУНКЦИЯ ЖӘНЕ
ОНЫҢ ГРАФИГІ
Жагипбарова Асель Сейтмаганбеткызы
Сабақтың мақсаты
Дамытушылық
Тәрбиелік
мақсаты
Функция графигі арқылы
мақсаты
формула жазу, график Сабақ барысында ойын
салу дағдысын арқылы оқушылардың
қалыптастыру, пәнге белсенділігін, ынтасы
Білімділік қызығушылығын мен жігерін арттыру,
мақсаты арттыру. намысын қорғауға баулу.
Оқушыларға сызықтық
функция анықтамасын
түсіндіру, графигін салу,
білім-біліктерін тексеру,
бағалау.Есептер
шығаруға
машықтандыру.
Ұлы ғұламалардың нақыл сөздер

Арифметика математиканың,
ал математика ғылымдардың патшасы.

К.Гаусс
Ақыл-ойды тәртіпке
келтіретін математика.

М.В.Ломоносов
Математика барлық ғылымдардың
тұңғышы және оларға пайдалы да,
қажетте.

Р.Бэкон
ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТЫ
ЕСКЕ ТҮСІРУ

Функция дегеніміз не?
Өткен тақырыпты
еске түсіру
Тәуелсіз айнымалының әрбір
мәніне тәуелді айнымалының бір
ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті
функционалдық тәуелділік немесе
функция деп атайды.
“Функция” терминін
математикаға енгізген ғалым кім
және қазақша мағынасы қандай?
“Функция” терминін математикаға 1694
жылы тұңғыш енгізген неміс физигі,
математигі,философы, әрі өнертапқыш
тарихшы Готфрид Вильгельм Лейбниц
болатын. “Функция” латынның functio
сөзінен шыққан, қазақша “орындау,
атқару” дегенді білдіреді.
Аргумент дегеніміз не?
Тәуелсіз айнымалы аргумент деп
аталады.
Кестенің қадамы деген не?
Кестенің қадамы дегеніміз
аргументтің қатар тұрған екі
мәннің айырмасы.
Сабақтың
тақырыбы:
СЫЗЫҚТЫ
ФУНКЦИЯ ЖӘНЕ
ОНЫҢ ГРАФИГІ
Сызықтық функция
және оның графигі
у = kx+ ℓ ( мұндағы х – тәуелсіз айнымалы , k және ℓ
нақты сандар ) түріндегі формуламен берілген
функцияны сызықтық функция деп атайды
Сызықтық функция графигін салуды үйренейік
y
1- мысал у = 1,5х - 2
Х -1 0 1 2 3
У -3,5 -2 -0,5 1 2,5 2

0
-2 2 x
-2
Сызықтық функцияның графигі түзу
сызық болады
2-мысал y x 4 функция графигін салайық
x 0; 2
болса, y 0 4 4
2 y
x 3 болса, y 3 4 2 4 2
Кез-келген екі С(0;4) С(0;4)
және Д(3;2) нүктелері 2 Д(3;2)
арқылы бір ғана түзу
0
жүргізуге болады . -2 2 x
-2
Графигі бойынша функцияны
формуламен жазуды үйренейік
Оу осін А(0; 3) нүктесінде
қиып тұр. А
у = kx+ ℓ
формуласына х=0, у=3
В
қойсақ , онда
3 = k∙0+ ℓ , ℓ=3; болады
Енді k –ны табайық В(4;0)
нүктесінің координ. және ℓ=3
мәндерін у = kx+ ℓ мына
формулаға қойсақ 0 = k∙4+ 3 3
бұдан k=- 3
у= 4 x+ 3
Берілген нүктенің түзуге тиісті , тиісті
болмауын тексерейік

у = 3х-1функция
графигіне А(2;5) нүктесі
тиісті , В (1;-2) нүктесі
тиісті емес

у = 3∙ х -1
А( 2; 5 )
у = 3∙ х -1
В( 1 ;-2 )
Оқулықпен
жұмыс

№1328 №1329

№1330
Математика тілінде сөйлесейік
Сөз Сөз төркіні Мағынасы

Математика Матема (грекше) ғылым,ілім
Цифр сифр (арабша) бос орын

Нөл нулла (латынша) ештеңе
Плюс плюс (латынша) арттыру

Минус минус (латынша) кеміту

Натурал сан натура ( латынша) табиғат

Арифметика арифмос (грекше) сан
Метр метрон (грекше) Өлшем

Фигура фигура (латынша) бейне, кескін
Циркуль циркус (латынша) Дөңгелек
Ұрылар мен кемпір
Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ
жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып, ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ
кемпір жалғыз қалады. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ
болып ұрылар келеді. Кемпір: “Ә, бұлар менің жалғыз сиырымды
нысанаға алған екен, менде бұларды алдайын”, - деп ойлайды. Сөйтіп
жалма – жан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты:
“Сапырып – сапырып Сарманға бер,
Құйып – құйып Құрманға бер,
Есіктегі екеуге бер,
Төрдегі төртеуге бер,
Өзің іш те, маған бер ” – деген екен.
Мұны естіген ұрылар: - “Қой, мұнымыз бекер болар. Бұл үй толы кісі, әрі
бізден екі есе артық екен, кетейік”, - деп кетіп қалыпты. Кемпір
тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты.
Сонда үйдегі адам нешеу, ұры нешеу?
Демалыс сәті
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Бөлшектерді қосу
Жай бөлшектерді қосу
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Жылу өткізгіштік
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым
Travelling to Great Britain. Ұлыбританияға саяхат
Оқушылардың түпкілікті құзіреттіліктері – білім берудің жаңа нәтижелері
Оқушының шығармашылық кітапшасы
Ойын технологиясы - бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын қалыптастыру құралы
Ұлулар. 7 сынып
Пәндер