Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу




Презентация қосу
*https://www.youtube.com/watch?v=lzL3eH
EzzVg
1. Жыр қандай тарихи оқиғаны
бейнелейді?
2. Батырға жыршы қандай талаптар
қойған?
3. Жыршы қай ғасырда өмір сүрген?
* Сабақтың тақырыбы:
XVIII ғ. ақын-жыраулар
шығармалары тарихи дерек көзі
ретінде қаншалықты құнды?

Сабақтың мақсаты:
Деректерге нақты сұрақтар құрастырады
ақпаратты түсіну барысында деректің маңыздылығын бағалайды;
Әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды.
БС3 Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
АИЗ Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау
*Жетістік
критерийлері
*Түсіну: Негізгі ұғымдарды таңдап,Әбілқайыр
ханның кіші жүзді Ресейге қосуының негізгі
себебін түсіндіреді;
*Қолдану: Шығарманы ұлттық құндылығы
тұрғысынан талдап, көркемдегіш құралдарды
қолданып, әдеби эссе жазады.
*Сыни тұрғысынан ойлау: Әбілқайыр ханның
Кіші жүзді Ресейге қосуының негізгі және
қосалқы себептерін анықтайды.
*
*ХVІІІ ғасырдағы халық ауыз
Зерттеу сұрақтары
әдебиетінің
*негізгі идеясы қандай болды?
*Халық ауыз әдебиеті қандай
тарихи оқиғалар туралы
мәлімет береді?
* Жыраулардың қоғамдағы
орны қандай?

Мен білемін
Критерийлері
1.Жазылу уақыты
2.Құндылығы
3.Шынайылығы
*Дереккөзбен жұмыс
Қазақ тілінен
тапсырма
Жыраулардың
өлеңдерін өлең
құрылысына қарай
талдаңыздар.
(ұйқас, шумақ,
тармақ, буын, бунақ,
көркемдегіш
құралдар)
• 1. Тарихи әңгімелердің ерекшелігі неде?
• 2. Шежіренің қазақ қоғамында
атқаратын қызметі қандай?
• 3. Қазақтарда музыка өнерінің қалай
дамығаны туралы айтып беріңдер?
• 4. ХҮІІІғ.соң. Қазақстанда ашылған
мектептерді атап, маңыздылығын
түсіндіріңдер?

*Мәтінге байланысты
сұрақтар
*Оқулықпен
Тарихишежіре жұмыс
Музыка ХҮІІІғ.соң
әңгімелер өнері мен ында
айтыс ашылған
мектептер
? ? ? ?
Қазақ тілінен тапсырма
2 тақырыптың біреуін таңдап, эссе жазыңыз.
«Елім деген ерлер қайда?»
«Жыраулар поэзиясы – жырдың мөлдір бастауы»
Жетістік критерийі:
- Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби
эссе жазады.
- Кемінде 5 көркемдегіш құралдарды қолданады.
- Сөз саны: 100
Білдім
*Интерпретация
• Т. сабақта алған білімдерімен
алмасу үшін «Ағаш»
тапсырмасын қолдану.
Топтар өз ағашының діңіне
жыраудың атын жазып,
бұтақтарына сұрақ жазу. Сағат
тілімен бес топ тапсырмаларымен
(ағаштарымен) алмасады.
Оқушылар сұрақтың жауабын
жапырағына жазып қайтарады.
Тапсырманы жіберген топ
жауаптарды бағалайды.
Білгім келеді
*Кері байланыс
«Плюс, минус, қызықты»
• «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері
жайлы жазады.

• «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “
түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

• «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды
соны жазады, немесе не жайында көбірек білді, соны
жазады.
• Өз облысымызда
•ХҮІІІ ғ. өмір сүрген,
ақындар, күйшілер
туралы деректер жинап
келу.
*Үйге тапсырма

Ұқсас жұмыстар
Әдеби сын
Қолдаушы сөйлем
Портфолио "Бастауыш мектеп мұғалімі" слайд жасау Эссе "Менің болашақ мамандығым"
Толағай
Оқушыларға шығарма жазуды үйрету
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері
Қазақ әдебиетінің сыншылары
Сыни тұрғысынан ойлау
Шерхан Мұртаза Бесеудің хаты
Көркем шығармадағы суреткер шеберлігіне аса ден қоятын ғалым
Пәндер