XVIII ғасыр ақын-жыраулар шығармаларының тарихи дерек ретіндегі құндылығы


Slide 1

https://www. youtube. com/watch?v=lzL3eHEzzVg

1. Жыр қандай тарихи оқиғаны бейнелейді?

2. Батырға жыршы қандай талаптар қойған?

3. Жыршы қай ғасырда өмір сүрген?

Slide 2

Сабақтың тақырыбы: XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды?

Сабақтың мақсаты:

Деректерге нақты сұрақтар құрастырады

ақпаратты түсіну барысында деректің маңыздылығын бағалайды;

Әр түрлі дерек көздерінен алынған ақпараттар бойынша қорытынды жасайды.

БС3 Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

АИЗ Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау

Slide 3

Жетістік критерийлері

Түсіну: Негізгі ұғымдарды таңдап, Әбілқайыр ханның кіші жүзді Ресейге қосуының негізгі себебін түсіндіреді;

Қолдану: Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, көркемдегіш құралдарды қолданып, әдеби эссе жазады.

Сыни тұрғысынан ойлау: Әбілқайыр ханның Кіші жүзді Ресейге қосуының негізгі және қосалқы себептерін анықтайды.

Slide 4

Зерттеу сұрақтары

ХVІІІ ғасырдағы халық ауыз әдебиетінің

негізгі идеясы қандай болды?

Халық ауыз әдебиеті қандай тарихи оқиғалар туралы мәлімет береді?

Жыраулардың қоғамдағы орны қандай?

Мен білемін

Slide 5

Дереккөзбен жұмыс

Критерийлері

1. Жазылу уақыты

2. Құндылығы

3. Шынайылығы

Slide 6

Қазақ тілінен тапсырма

Жыраулардың өлеңдерін өлең құрылысына қарай талдаңыздар. (ұйқас, шумақ, тармақ, буын, бунақ, көркемдегіш құралдар)

Slide 7

Мәтінге байланысты сұрақтар

1. Тарихи әңгімелердің ерекшелігі неде?

2. Шежіренің қазақ қоғамында атқаратын қызметі қандай?

3. Қазақтарда музыка өнерінің қалай дамығаны туралы айтып беріңдер?

4. ХҮІІІғ. соң. Қазақстанда ашылған мектептерді атап, маңыздылығын түсіндіріңдер?

Slide 8

Оқулықпен жұмыс

Тарихи әңгімелер

шежіре

Музыка өнері мен айтыс

ХҮІІІғ. соңында ашылған мектептер

?

?

?

?

Slide 9

Қазақ тілінен тапсырма

2 тақырыптың біреуін таңдап, эссе жазыңыз.

«Елім деген ерлер қайда?»

«Жыраулар поэзиясы - жырдың мөлдір бастауы» Жетістік критерийі:

- Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

- Кемінде 5 көркемдегіш құралдарды қолданады.

- Сөз саны: 100

Slide 10

Білдім

Slide 11

Интерпретация

Т. сабақта алған білімдерімен алмасу үшін «Ағаш» тапсырмасын қолдану.

Топтар өз ағашының діңіне жыраудың атын жазып, бұтақтарына сұрақ жазу. Сағат тілімен бес топ тапсырмаларымен (ағаштарымен) алмасады. Оқушылар сұрақтың жауабын жапырағына жазып қайтарады. Тапсырманы жіберген топ жауаптарды бағалайды.

Slide 12

Білгім келеді

Slide 13

Кері байланыс «Плюс, минус, қызықты»

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.

«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білді, соны жазады.

Slide 14

Үйге тапсырма

Өз облысымызда

ХҮІІІ ғ. өмір сүрген, ақындар, күйшілер туралы деректер жинап келу.


Ұқсас жұмыстар
XVIII ғасыр басындағы қазақ ақын-жырауларының шығармашылығы
Бұқар Қалқаманұлы және жыраулар поэзиясы: XVIII ғасыр, Абылай дәуірі және Тілек толғауы
Қазақ хандығы дәуіріндегі ақын-жыраулар мен би-шешендердің шығармашылығындағы рухани құндылықтар
XV-XVIII ғасырлардағы қазақ ақын-жырау философиясының тарихы мен ерекшеліктері
Жыраулар поэзиясы: жанры, тарихи дамуы және негізгі өкілдері
Қазақ поэзиясының Жыраулар кезеңі: тарихы, тұлғалары және шығармашылығы
XVIII-XIX ғасырлардағы қазақ ақын-жырауларының тәрбиелік мектебі: Асанқайғы, Қазтуған, Доспамбет және Бұқар жыраудың рөлі
Жыраулар поэзиясы: тарихы, мазмұны және негізгі өкілдері
XVII-XVIII ғасыр философиясы: эмпиризм, рационализм және ағартушылық
ХХ ғасыр басындағы Қазақстанның тарихи-әлеуметтік жағдайы және әдебиеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz