Санды ребус




Презентация қосу
Интелектуалды ойын
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан
да оны оқу керек». /С. М.Ломоносов/.

«Математиктердің өзіне тән тілі бар, ол формула»
/С.В.Ковалевская/

«Арифметика – математиканың, ал математика – барлық
ғылымдардың патшасы» /К. Гаусс/.

«Лобачевскийді үш нәрсе данышпандылыққа жетқізді,
олар: дарын, жігер және еңбек». / М. Искаков/.

Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға
пайдалы да, қажет те. /Р.Бэкон/
Сайыстың жоспары:

1-кезең
«Сәлем-сөздің анасы »
2-кезең «Бәйге»
3-кезең «Кім жылдам»
4-кезең «Нартәуекел»
5 -кезең «Санды ребус»
6 -кезең «Жорға»
7-кезең «Дода»
«Мирас» тобы
Ұранымыз: Жарыс десе жанамыз,
Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз.
1-кезең
«Сәлем-сөздің анасы »

Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым,

Көрсетеміз бізде қандай күш барын.

Алға қойған мақсатымыз бір екен.

Сәтті болсын сапарымыз әрдайым.
«Мади» тобы
Ұранымыз: Білікті бірді жығар.
Білімді мыңды жығар.
1-кезең
«Сәлем-сөздің анасы »

Армандарға қол созумен келеміз,

Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз.

Білімменен қаруланған тобымыз,

Қарсыласты қалай да біз жеңеміз
2 кезең: “Бәйге”

Біліміңнің ұшқырлығын танып сен,

Асып-тасып, асықпа, қалыспа сен!

Уақыт деген зымырап, зулап жатыр,

Шапшаңдық бұл сайыста қажет екен.
«Мирас» тобы

1. 1 тонна мақта ауыр ма 10 ц. темір аур ма?

2. Барлық цифрлардың көбейтіндісі неге тең?
3 . Үш пар ат 30 км шапса, әр пар ат неше км шабады

5. ах+ву=с функциясының графигі қандай сызық?

4. Екі нүкте арқылы неше түзу өтеді?
6. Математикаға координаттар әдісін енгізген француз математигі,
әрі физигі?

7. Тік бұрыш неше градусқа тең?
«Мади» тобы
1.Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу?

2. Басқа кисең бөрік,сәндік сұлу көрік.

3.Геометрияның кеңістікті зерттейтін бөлігі?

4. Б.э.д үшінші ғасырда өмір сүрген ежелгі грек математигі кім?

5. Жазықтықта координаттар жүйесін енгізген ғалым кім?

6. Миллион ұғымын алғаш қазақ жеріне таратқан адам кім?

7. 5 санына кері сан
3 кезең: “Кім жылдам”

Адам алып, таңғажайып ісімен,

Көкпар ойын, ой тастаған түсімен.

Зерделілер заманды алға жылжытсақ,

Математикалық заңдылықтар күшімен.
«Мирас» тобы

Мына торкөзге «Жетісу» деген сөзді сыйдырып жазу керек.
«Мади» тобы

Мына торкөзге «Балтық» деген сөзді сыйдырып жазу керек.
4 кезең:“Нартәуекел”

Талай жырлап, сан ғасырлар дастанын,

Кең даламнан естіледі асқақ үн.

Талай талант сенде шыңдалып, сенде өсті.

Талай ғылым сенен алды бастауын.
«Мирас» тобы
1. Жазықтықтың шегі бар ма?
2. 90º-тан кіші бұрыш?

3. Ең үлкен хорда?

4. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді .
5. Екі адам 4 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат шахмат
ойнайды?

6. Сағаттың ¼ бөлігінде неше минут бар?

7. Айдос өзінің туған күнін 4жылда бір рет атап өтеді.
Айдостың туған күні қашан
«Мади» тобы
1. Сәуледе бір бүтін, екі жарты 4 ширек алма болды. барлығы неше алма?

2. Натурал санға қай санды қосқанда келесі сан шығады

3. 70 мин коп пе, әлде 1 сағ 10 мин көп пе?

4. Әсем поездың басынан есептегенде 7 вагонға отырды. Марина поездың
соңынан есептегенде 7 вагонға отырды. Поезда неше вагон болған?

5. Столдың төрт бұрышы бар, егер бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш
қалады?

6. Сағат 22-00 де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннін жарқырауы
мүмкін бе?

7. Жыл он екі айда 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда
кездеседі?
5 кезең: “Санды ребус”

Жарыс заңы ежелден ,

Жеңімпазды анықтау.

Жеңімпаз болу шарты сол.

Еңбектену жалықпау.
«Мирас» тобы
4 саның 4 рет пайдаланып арифметикалық амалдар арқылы
алғашқы он натурал санды қалай алуға болады?
«Мади» тобы
4 саның 4 рет пайдаланып арифметикалық амалдар арқылы
алғашқы он натурал санды қалай алуға болады?
6 кезең: “Жорға”

Ойын-толқын, айналған қатты ағысқа,

Табылғандай таным да, жат дауыс та.

Біреу озып келеді қатарынан,

Біреу мініп жатқанда аптығыста.
«Мирас» тобы
«Мади» тобы
7-кезең «Дода»
Ойын-толқын, жатқандай асып-тасып,

Біреу мығым, біреулер шалыс басып.

Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,

Жеңсең де, жеңбесең де қалма жасып.
Арифметика

5 10 20 30

Логика

5 10 20 30

Жұмбақтар

5 10 20 30
5. 5, 075 санын ондық үлестерге дейін
дөңгелекте?
10. Шаршының
қабырғасы 9 см.
Периметрі неге тең?
20. Бірдей үш цифрмен жазылған үш
таңбалы сан 3-ке де, 37-ге де бөлінеді.
Сол санды табыңдар?
30. Бөлімдері 10, 100, 1000 болып
келген бөлшектер қалай
аталады?
5. Біз санбыз...
Сызықпыз бөлінген
Математиканы ұқпас адамға.
Құбыжық болып көрінген,
Дұрыс, бұрыс, аралас.
Ондық болып бөлінген.
Қандай сан?
10. Бір, үш, бес, он,
Жиырма, елу,
Жүз, екі жүз, мың бар,
Әрқайсының құны бар. Ол не?
20. Бүтін сан, бөлшек сандар,
Барлығы да бар онда.
Бұл қандай сан айтыңдаршы,
Оң, теріс сандар осында!
30. Алды артымыз шексізде,
Жете алмайсың біздерге,
Сәуле менен кесінді,
Шыққан еді біздерден.
5. 50 саусақ көріну үшін неше
баланың қолы көріну керек?
10. «Спутник» жер шарын 103
минутта айналып өтті. Ол неше
сағат, неше минутта айналып өтті?
20. 4 пен 5-тің арасына қандай таңба
қойғанда 4-тен артық, 5-тен кем сан
шығады?
30. 10 ақ шар, 8 қызыл шар, 11 қара шар бар.
Міндетті түрде бір ақ шар алып шығу үшін
неше шар алу керек?
з ғ а
ңы
а р ы
а р л е т !
а з х м
Н р а

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Екі таңбалы санды қосу және азайту
Тиісті әріпті жаз
Статистикалық мә ліметтерді жинақтау, топтау және кесте құру туралы ақпарат
Сайыстың жоспары
Сандарды тап
Химия әлемі
Математикадан стандарт емес есептерді шешу. Гаусс әдісі
Бұрыс бөлшек
Амал таңбаларын қой
Пәндер