Шағын топтар тапсырмасы Алақан әдісі
Презентация қосу
Математика сабағы
Тақырыбы: Көбейту
және бөлу
:
Х
+
Тату- тәтті ортамыз,
Шағын топтар құрамыз
:
Топ
ережесі
Х
+
“Алақан әдісі”
“Қарама- қарсы
тапсырмалар”
:
Х
+
“Ұстаз тапсырмасы”
18 · 4 48 : 2
16 · 5 80 : 5
Көбейту және бөлу
16 · 5 80 : 5 5. Үй тапсырмасы 12 мысалдан тұрады.
Алмас оның 1/6 бөлігін шығарды.
14 · 5 12 · 5 15 · 6 18 · 5 Ол шығаратын әлі неше мысал қалды?
70 : 5 60 : 5 90 : 6 90 : 5
6. 4м = см 5дм 7см = см
Ағаш бұйымдарын жасайтын фирма 30 8м 3дм = см 34дм = м см
күнде 120 орындық жасап беруге мектеп- 60дм = м 32см = дм см
пен келісімшарт жасасты. Егер ол күніне 5
орындықтан жасаса, келісімшартты неше
күн бұрын орындайды?
Бір ағаш шебері күніне 3 терезе, ал екін-
шісі 4 терезе жасады. 70 терезе жасау
үшін екі шебер неше күн жұмыс істеуі
керек?
165 + 70 : 5 – 24 72 · 5 + (29 + 41) : 5
571 + 14 · 5 – 35 85 : 5 + (30 + 9) · 5
әдісі
Бас бармақ: Не істедік?
Балан үйрек: Не білдік?
Ортан терек: Не ұнады?
Шүлдір шүмек: Не түсініксіз болды?
Кішкене бөбек: Кімнен көмек сұраймын?
Заманауи оқыту әдістерінің негізгі жеті модулі
1. Оқытудағы жаңа тәсілдер;
2. Сыни тұрғыдан ойлау;
3. Сыни бағалауды қолдану арқылы оқуды және оқу нәтижесін
бағалау;
4. Оқыту үдерісін жетілдіру үшін АКТ және сандық жүйелерді
қолдану;
5.Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
6. Мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты
топтардағы оқытудың психо-педагогикалық ерекшеліктері;
7. Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық.
20.02.2015 Математикадан қысқа мерзімді сабақтың жоспары 3 «в» сыныбы
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу
Мақсаты 16 · 5, 80 : 5 түріндегі көбейту, бөлуді меңгереді.
Күтілетін нәтижесі: Есептеу дағдылары жетіледі, қисынды ойлауға жетіседі, топтық жұмыс барысында бір-біріне үйретуге жаттығады.
Сабақта қолданылатын Оқулық, қима қағаздар , тапсырмалар жазылған парақшалар, таза парақшалар, фломастерлер.
материалдар:
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО, АКТ, көшбасшылық, оқытуды, оқуды бағалау, талантты, дарынды балалармен
жұмыс.
Сабақ кезеңдері Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1-кезең Топтарға бөліну Амал таңбалары арқылы топтарға бөледі. Топқа бөлініп отырады, ережені еске түсіреді.
Проблеманы айқындау Ойсергек Әр амалға мысалдар құрайды. Топтарда бірлесе қосынды, айырма, көб-ді, бөл-
СТО ді құрайды.
Үй тапсырмасын «Қарсы топ а) Бір-біріне қосындыны санға бөлу, Тапсырмаларды топтарда талқылай отырып,
тексеру тапсырмасы» көбейтуге байланысты тапсырмалар мәндерін бірлесе шешеді.
СТО дайындауды тапсырады.
«Ұстаз тапсырмасы» ә) Өткен сабаққа Тапсырмаларды топтарда талқылайды, тақыры-
байланысты тапсырма ұсынады: бын анықтайды, бірлесе мәнін табады,
18 · 4, 48 : 2, 26 · 3, 84 : 4; қорытын- ды жасайды.
2 – кезең «Бірлескен зерттеу.» АКТ-дан тапсырмалар ұсынады: Тапсырмаларды зерттейді, топтарда бірлес- кен
Проблеманы шешу. «Болжау» стратегиясы 16 · 5, 80 : 5 талқылау жүргізеді, ұсыныстарын айтады,
Жаңа тақырыпқа бағыттау. шешімдерін жариялайды:
Сергіту сәті 16·5= (10+6)·5=80 80:5= (50+30):5=16
Музыка қосады. Музыка әуенімен билейді.
3-кезең «Ойлан, қолдан» Оқулық тапсырмаларына назарларын Тапсырмаларға шолу жасайды.
Проблема шешімін қолдану. Жұптық жұмыс аудартады.
Оқулықпен Топтық жұмыс. 1-тап. Көшбасшы оқушыларға оқытады. Оқиды, өз тұжырымдарымен салыстырады.
жұмыс Жеке жұмыс 2-тап. Досыма көмек. Дарынды, талантты Дарынды, талантты оқушылар жаңа тақырыпты
балалардың көмегіне жүгіндіру. үйрете тұрып, тақтада орындайды.
3-тап. Есеп туралы білімдерін еске Есепті дауыстап оқиды, сөздік жұмысын
түсіртеді. жүргізеді, талқылайды, шартын, сұрағын
анықтайды.
4-тап. « Жекпе-жек» ойыны арқылы Мысалды орындауға бір-бірін тақтаға жекпе-
орындатады. жекке шақырады, жарыса орындайды.
Қорытындылау «Алақан» Бас бармақ-не істедік? Алақан сұрақтарына жауап жазады., бір-біріне
Кері байланыс әдісі Балан үйрек-не білдік? рахмет айтады.
Ортан терек- не ұнады?
Шылдыр шүмек-не түсінбедік?
Кішкентай бөбек- кімнің көмек сұраймыз?
Бағалау Сабақ барысындағы мұғалімнің оқыту үшін бағалауы.
Топ басшысының оқытуды критериалды бағалауы.
Математика сабағы
Тақырыбы: Көбейту және бөлу
“Ұстаз
Шағын топтар тапсырмасы” “Алақан әдісі”
Топ
18 · 4 48 : 2
ере
жес 16 · 5 80 : 5
і
Кері байланыс “ Алақан” әдісі Бағалау
Не істедік? “Смайлингтер
Не білдік?
Не ұнады?
Не түсініксіз болды?
Кімнен көмек сұраймын?
Сабақ барысындағы белсенді әрекеттер
Жұмыс нәтижесі
Ой қозғау Білімді дәлелдеу
Ұқсас жұмыстар
Көзі қилы бала |
Аялы алақан |
Табиғатқа шығу |
Алғанда қалай |
Мәтін туралы түсінік |
Химиялық реакция типтері |
Мақта қыздың тапсырмасы |
Алған біліміңді |
Қазақстан ормандары |
Египеттегі ғылым мен мәдениет |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz