Шағын топтар тапсырмасы Алақан әдісі




Презентация қосу
Математика сабағы
Тақырыбы: Көбейту
және бөлу

:

Х
+
Тату- тәтті ортамыз,
Шағын топтар құрамыз

:
Топ
ережесі

Х
+
“Алақан әдісі”
“Қарама- қарсы
тапсырмалар”

:

Х
+
“Ұстаз тапсырмасы”

18 · 4 48 : 2

16 · 5 80 : 5
Көбейту және бөлу
16 · 5 80 : 5 5. Үй тапсырмасы 12 мысалдан тұрады.

Алмас оның 1/6 бөлігін шығарды.
14 · 5 12 · 5 15 · 6 18 · 5 Ол шығаратын әлі неше мысал қалды?

70 : 5 60 : 5 90 : 6 90 : 5
6. 4м = см 5дм 7см = см
Ағаш бұйымдарын жасайтын фирма 30 8м 3дм = см 34дм = м см
күнде 120 орындық жасап беруге мектеп- 60дм = м 32см = дм см
пен келісімшарт жасасты. Егер ол күніне 5
орындықтан жасаса, келісімшартты неше
күн бұрын орындайды?

Бір ағаш шебері күніне 3 терезе, ал екін-
шісі 4 терезе жасады. 70 терезе жасау
үшін екі шебер неше күн жұмыс істеуі
керек?

165 + 70 : 5 – 24 72 · 5 + (29 + 41) : 5
571 + 14 · 5 – 35 85 : 5 + (30 + 9) · 5
әдісі
Бас бармақ: Не істедік?
Балан үйрек: Не білдік?
Ортан терек: Не ұнады?
Шүлдір шүмек: Не түсініксіз болды?
Кішкене бөбек: Кімнен көмек сұраймын?
Заманауи оқыту әдістерінің негізгі жеті модулі

1. Оқытудағы жаңа тәсілдер;

2. Сыни тұрғыдан ойлау;

3. Сыни бағалауды қолдану арқылы оқуды және оқу нәтижесін
бағалау;

4. Оқыту үдерісін жетілдіру үшін АКТ және сандық жүйелерді
қолдану;

5.Талантты және дарынды балалармен жұмыс;

6. Мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты
топтардағы оқытудың психо-педагогикалық ерекшеліктері;

7. Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық.
20.02.2015 Математикадан қысқа мерзімді сабақтың жоспары 3 «в» сыныбы
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу
Мақсаты 16 · 5, 80 : 5 түріндегі көбейту, бөлуді меңгереді.
Күтілетін нәтижесі: Есептеу дағдылары жетіледі, қисынды ойлауға жетіседі, топтық жұмыс барысында бір-біріне үйретуге жаттығады.
Сабақта қолданылатын Оқулық, қима қағаздар , тапсырмалар жазылған парақшалар, таза парақшалар, фломастерлер.
материалдар:
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО, АКТ, көшбасшылық, оқытуды, оқуды бағалау, талантты, дарынды балалармен
жұмыс.
Сабақ кезеңдері Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1-кезең Топтарға бөліну Амал таңбалары арқылы топтарға бөледі. Топқа бөлініп отырады, ережені еске түсіреді.
Проблеманы айқындау Ойсергек Әр амалға мысалдар құрайды. Топтарда бірлесе қосынды, айырма, көб-ді, бөл-
СТО ді құрайды.
Үй тапсырмасын «Қарсы топ а) Бір-біріне қосындыны санға бөлу, Тапсырмаларды топтарда талқылай отырып,
тексеру тапсырмасы» көбейтуге байланысты тапсырмалар мәндерін бірлесе шешеді.
СТО дайындауды тапсырады.
«Ұстаз тапсырмасы» ә) Өткен сабаққа Тапсырмаларды топтарда талқылайды, тақыры-
байланысты тапсырма ұсынады: бын анықтайды, бірлесе мәнін табады,
18 · 4, 48 : 2, 26 · 3, 84 : 4; қорытын- ды жасайды.
2 – кезең «Бірлескен зерттеу.» АКТ-дан тапсырмалар ұсынады: Тапсырмаларды зерттейді, топтарда бірлес- кен
Проблеманы шешу. «Болжау» стратегиясы 16 · 5, 80 : 5 талқылау жүргізеді, ұсыныстарын айтады,
Жаңа тақырыпқа бағыттау. шешімдерін жариялайды:
Сергіту сәті 16·5= (10+6)·5=80 80:5= (50+30):5=16
Музыка қосады. Музыка әуенімен билейді.
3-кезең «Ойлан, қолдан» Оқулық тапсырмаларына назарларын Тапсырмаларға шолу жасайды.
Проблема шешімін қолдану. Жұптық жұмыс аудартады.
Оқулықпен Топтық жұмыс. 1-тап. Көшбасшы оқушыларға оқытады. Оқиды, өз тұжырымдарымен салыстырады.
жұмыс Жеке жұмыс 2-тап. Досыма көмек. Дарынды, талантты Дарынды, талантты оқушылар жаңа тақырыпты
балалардың көмегіне жүгіндіру. үйрете тұрып, тақтада орындайды.
3-тап. Есеп туралы білімдерін еске Есепті дауыстап оқиды, сөздік жұмысын
түсіртеді. жүргізеді, талқылайды, шартын, сұрағын
анықтайды.
4-тап. « Жекпе-жек» ойыны арқылы Мысалды орындауға бір-бірін тақтаға жекпе-
орындатады. жекке шақырады, жарыса орындайды.

Қорытындылау «Алақан» Бас бармақ-не істедік? Алақан сұрақтарына жауап жазады., бір-біріне
Кері байланыс әдісі Балан үйрек-не білдік? рахмет айтады.
Ортан терек- не ұнады?
Шылдыр шүмек-не түсінбедік?
Кішкентай бөбек- кімнің көмек сұраймыз?
Бағалау Сабақ барысындағы мұғалімнің оқыту үшін бағалауы.
Топ басшысының оқытуды критериалды бағалауы.
Математика сабағы
Тақырыбы: Көбейту және бөлу

“Ұстаз
Шағын топтар тапсырмасы” “Алақан әдісі”
Топ
18 · 4 48 : 2
ере
жес 16 · 5 80 : 5
і

Кері байланыс “ Алақан” әдісі Бағалау
Не істедік? “Смайлингтер
Не білдік?
Не ұнады?
Не түсініксіз болды?
Кімнен көмек сұраймын?

Сабақ барысындағы белсенді әрекеттер

Жұмыс нәтижесі

Ой қозғау Білімді дәлелдеу

Ұқсас жұмыстар
Көзі қилы бала
Аялы алақан
Табиғатқа шығу
Алғанда қалай
Мәтін туралы түсінік
Химиялық реакция типтері
Мақта қыздың тапсырмасы
Алған біліміңді
Қазақстан ормандары
Египеттегі ғылым мен мәдениет
Пәндер