Орта мерзімді жоспар


Slide 1 Slide 2

Орта мерзімді жоспар

Толтыруға арналған кесте орта мерзімді жоспарлау кезінде қолданылатын нысан болып табылады. Оны мұғалімдер оқу мақсаттарын жазуға, оқытудың белсенді стратегияларын, оқу нәтижелерін, жоспарланған бағалауды, оқушылардың барлығының сабаққа қатысқандығын және әр сабақ үшін қажетті ресурстар тізімін жазу үшін пайдалана алады.

[МАН, 92 бет]

Slide 3

Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс.

Slide 4 Slide 5 Slide 6

SMART мақсаттары мен міндеттері (ақылды міндеттер) - оқыту мақсаты мен міндеттерін анықтауда қолданылатын, 1981 жылы Джордж Доран (George T. Doran) енгізген ұғым. Автордың айтуынша, SMART аббревиатурасының құрамында оқыту мақсаты мен міндеттерін сипаттауға тиіс сын есімдер қамтылған.

Slide 7

- S pecific (арнайы, нақты) ;

- M easurable (өлшеуге болатын) ;

- A ttainable (қолжетімді) ;

- R ealistic (шындыққа сай) ;

- T imed (белгілі бір уақыт аралығымен шектелген) .

Slide 8

Орта мерзімді жоспар(Хэллинн б-ша)

Сабақ тақырыбы

Сабақ мақсаттары

Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Бағалау(бағаны қоса)

Негізгі дереккөздер, көрнекіліктер

№1

қасиеттерін, қолданылуын біледі

Жеке/топтық /ассоциация/ бейнефильм/түрткі / ЖИГСО әдісі/ Венн диаграммасы постер жасау. / деңгейлік тапсырмаСлайд/ әңгіме, дебат, рольдік ойын. Бекіту /денотатты граф

жіктей біледі, қасиетте-рін ажырата алады, қолданылуын біледі. Шығармашылық жұмыс жасайды.

Критерийлік баға /рубрикатор/бағалау парағы/Кері байланыс/интервью алу/смайлик, жұлдызша, үш шапалақ, бағдаршам

Интерактивті тақта/бейнефильм/ презентация, оқулық, реактивтер/ватман маркер, стикер

№2

жіктейді, қолданылуын біледі, қасиеттерін салыстырады.

Жеке/топтық Дербес пікір слайд/ассоциация/ инсерт//Венн диаграммасы/ша-

буылшы-қақпашы/ диалог/кубизм

салыстырады, қасиеттерін зерттейді, ажыратады.

Критерийлік баға /рубрикатор/бағалау парағы

/Кері байланыс/ жарық жұлдыз, смайлик, ма-дақтау, бағдаршам

Интерактивті тақта, бейнефильм,

оқу фильмі, реактивтер, слайд, оқулық, маркер, стикер

№3

біле ді, ерігіштігін салыстырады, қолданылуын біледі.

Жеке/топтық слайд:диалог/ ассоциация/инсерт/постер жасау/тәжірибе жасау/Блум таксономиясы

қасиеттерін біледі, қолданылуын түсінеді.

/Галереяны шарлау/смайлик/ үш шапалақ/ ББҮ /Не үйрендім?

Интерактивті тақта, слайд, реактив, маркер, стикер, оқулық

№4

жіктейді, маңы зын, қолданылуын біледі.

Жеке/топтық/ слайд/диалог/ ассоциация/ инсерт/тест/ слайд/пікірталас

білімін қолданады

/Галерея шарлау/смайлик/үш шапалақ/ББҮ/Не үйрендім?/тест-жестик

Интерактивті тақта, слайд, жеке компьютер, AKTIVote тестер-жестик, оқулық

Талантты және дарынды балаларды оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқушыларды жас рекшеліктеріне сай оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Оқу мен оқытуда АКТ пайдалану; Көшбасшылық және оқытуды басқару, Диалогтық оқыту;


Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Орта мерзімді жоспар және Smart мақсаттары
Кәсіпорынның қаржылық ресурстары
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Бизнес жоспарлаудың құрылымы
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Бизнес жоспардың міндеттері
Болжау мағынасы
Геометрия бөлімінің бөлімшелері
Құрастыру Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz