Орта мерзімді жоспар




Презентация қосу
Орта мерзімді жоспар
•Толтыруға арналған кесте орта
мерзімді жоспарлау кезінде
қолданылатын нысан болып
табылады. Оны мұғалімдер оқу
мақсаттарын жазуға, оқытудың
белсенді стратегияларын, оқу
нәтижелерін, жоспарланған
бағалауды, оқушылардың
барлығының сабаққа қатысқандығын
және әр сабақ үшін қажетті ресурстар
тізімін жазу үшін пайдалана алады.
[МАН, 92 бет]
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және
қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы
өзара байланыс.
Оқу • Пәннің
бағдарламасы мазмұны

• Жұмыс кестесі
Орта мерзімді
• Сабақтар
жоспар тізбегі

Қысқа мерзімді
• Жеке сабақ
жоспар
SMART мақсаттары мен міндеттері
(ақылды міндеттер) - оқыту мақсаты мен
міндеттерін анықтауда қолданылатын, 1981
жылы Джордж Доран (George T. Doran)
енгізген ұғым. Автордың айтуынша,
SMART аббревиатурасының құрамында
оқыту мақсаты мен міндеттерін сипаттауға
тиіс сын есімдер қамтылған.
- S pecific (арнайы, нақты);
- M easurable (өлшеуге болатын);
- A ttainable (қолжетімді);
- R ealistic (шындыққа сай);
- T imed (белгілі бір уақыт
аралығымен шектелген).
Орта мерзімді жоспар(Хэллинн б-ша)
Сабақ
Сабақ Негізгі дереккөздер,
тақырыб Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер Оқу нәтижелері Бағалау(бағаны қоса)
мақсаттары көрнекіліктер
ы
Критерийлік баға
Жеке/топтық /ассоциация/ жіктей Интерактивті
/рубрикатор/бағалау
бейнефильм/түрткі / ЖИГСО әдісі/ біледі,қасиетте-рін тақта/бейнефильм/
қасиеттерін, парағы/Кері
Венн диаграммасы постер жасау./ ажырата алады, презентация,
№1 қолданылуын байланыс/интервью
деңгейлік тапсырмаСлайд/ әңгіме, қолданылуын біледі. оқулық,
біледі алу/смайлик,
дебат, рольдік ойын. Бекіту Шығармашылық реактивтер/ватман
жұлдызша,үш шапалақ,
/денотатты граф жұмыс жасайды. маркер, стикер
бағдаршам
Критерийлік баға Интерактивті
жіктейді, Жеке/топтық Дербес пікір /рубрикатор/бағалау тақта,бейнефильм,
салыстырады,
қолданылуын слайд/ассоциация/ инсерт//Венн парағы оқу фильмі,
№2 қасиеттерін зерттейді,
біледі, қасиеттерін диаграммасы/ша- /Кері байланыс/ жарық реактивтер,
ажыратады.
салыстырады. буылшы-қақпашы/ диалог/кубизм жұлдыз,смайлик,ма- слайд,оқулық,
дақтау, бағдаршам маркер,стикер

біле ді,ерігіштігін Жеке/топтық слайд:диалог/ /Галереяны Интерактивті
қасиеттерін біледі,
салыстырады, ассоциация/инсерт/постер шарлау/смайлик/ үш тақта,слайд,
№3 қолданылуын
қолданылуын жасау/тәжірибе жасау/Блум шапалақ/ ББҮ /Не реактив,маркер,
түсінеді.
біледі. таксономиясы үйрендім? стикер,оқулық

Интерактивті
жіктейді, маңы /Галерея
Жеке/топтық/ слайд/диалог/ тақта,слайд, жеке
зын, шарлау/смайлик/үш
№4 ассоциация/ инсерт/тест/ білімін қолданады компьютер,
қолданылуын шапалақ/ББҮ/Не
слайд/пікірталас AKTIVote тестер-
біледі. үйрендім?/тест-жестик
жестик,оқулық

Талантты және дарынды балаларды оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқушыларды жас
рекшеліктеріне сай оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Оқу мен оқытуда АКТ
пайдалану; Көшбасшылық және оқытуды басқару , Диалогтық оқыту;

Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Орта мерзімді жоспар және Smart мақсаттары
Кәсіпорынның қаржылық ресурстары
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Бизнес жоспарлаудың құрылымы
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Бизнес жоспардың міндеттері
Болжау мағынасы
Геометрия бөлімінің бөлімшелері
Құрастыру Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар
Пәндер