ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ


Slide 1

«ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ»

интеллектуалдық сайысы

7- 10 сыныптар

Slide 2

Сайыстың мақсаты:

Оқушылардың функционалдық

сауаттылығын дамыту үшін танымдық,

зияткерлік,

шығармашылық,

тәжірибелік

қабілеттерін арттыру.

Сайыстың міндеттері:

Сыныптар арасындағы қарым қатынасты, ынтымақтастықты нығайту әрі дамыту;

Жеке тұлғаның шығармашылық

мүмкіншіліктерін дамыту, оқушылардың

интеллектісін байыту, ой-өрісін кеңейту;

Дарынды және қабілетті балаларды

көбірек анықтап, оларға қолдау көрсету арқылы, мүмкіндіктерінің толық ашылуына көмек көрсету;

Оқуға және тәжірибе жұмыстарына

деген қызығушылықтарын

арттыру.

Slide 3

Бірінші кезең

І тур. «Мен кіммін?»

(топтарды таныстыру, аты, ұраны, эмблемасы,

сәлемдесуі, 3 мин, 5-тік жүйе)

ІІ тур. «Бәйге»

/Викториналық сұрақтар (1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай/

ІІІ тур. «Ғалымдарды танып біл»

(Ғалымдардың суретіне қарап, оларды тану,

олардың есімін атау және қандай жаңалық ашқанын айту, 5-тік жүйе.

Шарты: аты- жөнін айтса -1 ұпай, қандай жаңалық ашқаны-2 ұпай, толық мәлімет-3 ұпай) .

ІV тур. «Бәрін білгім келеді!»

(сиқырлы текшелердегі сұрақтарға жауап, ұпай сәйкесінше)

«ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ»

интеллектуалдық сайысын өткізу ережесі

Slide 4

Екінші кезең

V тур. «Тәжірибе».

(үй тапсырмасы, тәжірибелер көрсету, 5-тік жүйе) Топтық кезеңде әр топ физика пәнінен тәжірибелер көрсетеді. Құралды оқушылар өздерімен бірге құрап әкелу керек.

құбылысты көрсету;

қарсыластардың құбылысты түсіндіруі;

өз жауаптары;

VІ тур.

«Бейне сұрақтар». (Мектеп әкімшілігі, пән мұғалімдерінің сұрақтарына жауап беру) .

«ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ»

интеллектуалдық сайысын өткізу ережесі

Slide 5

І тур. «Мен кіммін?»

/топтарды таныстыру: топтың аты, ұраны, эмблемасы, сәлемдесуі/ 3мин

Жоғарғы ұпай - 5 ұпай

Slide 6

ІІ тур. «Бәйге»

/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай /

Slide 7

ІІ тур. «Бәйге»

/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай /

Slide 8

ІІ тур. «Бәйге»

/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай /

Slide 9

ІІ тур. «Бәйге»

/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай /

Slide 10

ІІ тур. «Бәйге»

/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай /

Slide 11

ІІ тур. «Бәйге»

/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс жауап - 1 ұпай /

Slide 12

/Ғалымдардың суретіне қарап, оларды тану, олардың есімін атау және қандай жаңалық ашқанын айту, 5-тік жүйе.

Шарты:

аты- жөнін айтса -1 ұпай

қандай жаңалық ашқаны-2 ұпай

толық мәлімет-3 ұпай

ІІІ тур.

«Ғалымдарды танып біл»

Slide 13 Slide 14

ІV тур. «Бәрін білгім келеді!»

10

20

30

10

20

30

10

20

30

Математика

Информатика

Физика

40

40

40

50

50

50

Slide 15

Математика - 10

Оны дәл есептеп шығару мүмкін емес. Оған дәл тең болатын сияқты жай пропорция жоқ. Егер сен оны толық түрінде жазғын келсе (ол шын мәнінде мүмкін емес), оның белгілері ешқашан аяқталмайды. Ол ғалымдар инженерлер мен дизайнерлер үшін өте пайдалы. Мейлі, ол бұршақ салынған консерві банкасы болсын, мейлі, ол доңғалық немесе планета болсын болады.

Пицца

Slide 16

Математика - 20

Менде 5 литрлік және 3 литрлік банка бар. Егер басқа ыдысым болмаса, су ағатын шүмектен 4 л суды қалай дәл өлшеп алуыма болады?

Жауабы: 3 л ыдыспен су алып 5 л ыдысқа 2 рет құямыз, сонда 1 л су қалады. 5 л банкадағы суды төгіп, 3 литрлік ыдыстағы 1 л суды құй. 3 литрлік ыдысты қайта толтырып, осы 3 л суды 5 литрлік ыдысқа құйса болады. Нәтижесінде 4 л су болады.

Slide 17

Математика - 30

Хайуанаттар паркінің директорынан паркте қанша түйе және түйеқұс бар деп сұрапты. Директор сұраққа былай жауап беріпті: “Біздегі барлық түйелер мен түйеқұстарды бірге санағанда 60 көз және 86 аяқ бар” Хайуанаттар паркінде қанша түйе, қанша түйеқұс бар?

17 түйеқұс, 13 түйе

Slide 18

Математика - 40

Көбейтіндісі 1 000 000- ға тең 2 санда тап. Бірде бір санды 0 цифры болмауы тиіс.

64 және 15625

Slide 19

Математика - 50

Бұл ғалым б. з. д ІІІ ғасырда шардың көлемі оның сыртына сызылған цилиндрдің көлемінен бір жарым есе аз болатынын, яғни теңдігі орындалатынын дәлелдеген. Оның құлпытасына өз өсиеті бойынша ңилиндрге іштей шар ойып салынған. Бір жарым ғасырдан кейін осы белгілері бойынша оның бейітін тапқан. Ол қай ғалым?

Архимед

Slide 20

Физика - 10

Қысымды өлшеуге арналған құрал?

Барометр

Slide 21

Физика - 20

Денеге әсер етуші күш дене массасы мен үдеуінің көбейтіндісіне тең кімнің заңы?

Ньютонның 2 заңы

Slide 22

Физика - 30

Диэлектрикпен бөлінген, екі өткізгіштен тұратын, зарядтарды қойылтып, құралдарға баратын?

Конденсатор

Slide 23

Физика - 40

Архимед Герон патшаның тәжінің таза алтын емес екенің қалай анықтады?

Тығыздығын салыстырады

Slide 24

Физика - 50

1876 жылы Париж көшелерінде жаңадан шам көздері пайда болды. Аппақ орамды шамдарға енгізілген ток көздері ашық түсті жарық берді. Осы жарықты неге «Орыстың күні» немесе «Орыстың жарығы» деп атады?

Жарықтың құрастырушы-


Ұқсас жұмыстар
Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Тәрбие жұмыстары бағытында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтап қорытындылау
Нашар оқушы
Философиядағы таным мәселесі
Таным теориясы мәселелері
Дарынды оқушыны зерттеу
Таным мен шығармашылық
Шығармашылық Пән мұғалімі
Шығармашылық жұмыс
Мектепке дейінгі жастағы баланың тұлғалық дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz