ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ




Презентация қосу
«ІЗДЕНІС -
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
БАСТАУЫ»
интеллектуалдық сайысы
7- 10 сыныптар
Сайыстың мақсаты:
Оқушылардың
функционалдық
сауаттылығын дамыту
үшін танымдық, Сайыстың міндеттері:
зияткерлік,
шығармашылық, Сыныптар арасындағы қарым қатынасты,
тәжірибелік ынтымақтастықты нығайту әрі дамыту;
қабілеттерін арттыру. Жеке тұлғаның шығармашылық
мүмкіншіліктерін дамыту, оқушылардың
интеллектісін байыту, ой-өрісін кеңейту;
Дарынды және қабілетті балаларды
көбірек анықтап, оларға қолдау көрсету
арқылы, мүмкіндіктерінің толық ашылуына
көмек көрсету;
Оқуға және тәжірибе жұмыстарына
деген қызығушылықтарын
арттыру.
«ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ»
интеллектуалдық сайысын өткізу ережесі

Бірінші кезең
І тур. «Мен кіммін?»
(топтарды таныстыру, аты, ұраны, эмблемасы,
сәлемдесуі, 3 мин, 5-тік жүйе)
ІІ тур. «Бәйге»
/Викториналық сұрақтар (1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр
дұрыс жауап – 1 ұпай/
ІІІ тур. «Ғалымдарды танып біл»
(Ғалымдардың суретіне қарап, оларды тану,
олардың есімін атау және қандай жаңалық ашқанын айту, 5-тік жүйе.
Шарты: аты- жөнін айтса -1 ұпай, қандай жаңалық ашқаны-2 ұпай,
толық мәлімет-3 ұпай).
ІV тур. «Бәрін білгім келеді!»
(сиқырлы текшелердегі сұрақтарға жауап, ұпай сәйкесінше)
«ІЗДЕНІС - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАСТАУЫ»
интеллектуалдық сайысын өткізу ережесі

Екінші кезең
V тур. «Тәжірибе».
(үй тапсырмасы, тәжірибелер көрсету, 5-тік жүйе) Топтық кезеңде әр
топ физика пәнінен тәжірибелер көрсетеді. Құралды оқушылар
өздерімен бірге құрап әкелу керек.
құбылысты көрсету;
қарсыластардың құбылысты түсіндіруі;
өз жауаптары;
VІ тур.
«Бейне сұрақтар». (Мектеп әкімшілігі, пән мұғалімдерінің
сұрақтарына жауап беру).
І тур. «Мен кіммін?»
/топтарды таныстыру: топтың аты, ұраны, эмблемасы, сәлемдесуі/ 3мин

Жоғарғы ұпай – 5 ұпай
ІІ тур. «Бәйге»
/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс
жауап – 1 ұпай /
ІІ тур. «Бәйге»
/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс
жауап – 1 ұпай /
ІІ тур. «Бәйге»
/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс
жауап – 1 ұпай /
ІІ тур. «Бәйге»
/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс
жауап – 1 ұпай /
ІІ тур. «Бәйге»
/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс
жауап – 1 ұпай /
ІІ тур. «Бәйге»
/ 1 мин ішінде сұрақтарға жауап беру, әр дұрыс
жауап – 1 ұпай /
ІІІ тур.
«Ғалымдарды танып біл»
/Ғалымдардың суретіне қарап, оларды тану, олардың есімін
атау және қандай жаңалық ашқанын айту, 5-тік жүйе.

Шарты:
аты- жөнін айтса -1 ұпай
қандай жаңалық ашқаны-2 ұпай
толық мәлімет-3 ұпай
ІV тур. «Бәрін білгім келеді!»

Математика 10 20 30 40 50

Физика 10 20 30 40 50

Информатика 10 20 30 40 50
Математика - 10

Оны дәл есептеп шығару мүмкін емес. Оған дәл тең болатын
сияқты жай пропорция жоқ. Егер сен оны толық түрінде жазғын
келсе (ол шын мәнінде мүмкін емес), оның белгілері ешқашан
аяқталмайды. Ол ғалымдар инженерлер мен дизайнерлер үшін
өте пайдалы. Мейлі, ол бұршақ салынған консерві банкасы
болсын, мейлі, ол доңғалық немесе планета болсын болады.

Пицца
Математика - 20

Менде 5 литрлік және 3 литрлік банка бар.
Егер басқа ыдысым болмаса, су ағатын
шүмектен 4 л суды қалай дәл өлшеп алуыма
болады?

Жауабы: 3 л ыдыспен су алып 5 л ыдысқа 2
рет құямыз, сонда 1 л су қалады. 5 л
банкадағы суды төгіп, 3 литрлік
ыдыстағы 1 л суды құй. 3 литрлік
ыдысты қайта толтырып, осы 3 л суды 5
литрлік ыдысқа құйса болады.
Нәтижесінде 4 л су болады.
Математика - 30

Хайуанаттар паркінің директорынан паркте қанша түйе және
түйеқұс бар деп сұрапты. Директор сұраққа былай жауап
беріпті: “Біздегі барлық түйелер мен түйеқұстарды бірге
санағанда 60 көз және 86 аяқ бар” Хайуанаттар паркінде
қанша түйе, қанша түйеқұс бар?

17 түйеқұс, 13 түйе
Математика - 40

Көбейтіндісі 1 000 000- ға тең 2 санда тап. Бірде бір
санды 0 цифры болмауы тиіс.

64 және 15625
Математика - 50

Бұл ғалым б.з.д ІІІ ғасырда шардың көлемі оның
сыртына сызылған цилиндрдің көлемінен бір жарым есе аз
болатынын, яғни теңдігі орындалатынын дәлелдеген.
Оның құлпытасына өз өсиеті бойынша ңилиндрге іштей
шар ойып салынған. Бір жарым ғасырдан кейін осы
белгілері бойынша оның бейітін тапқан. Ол қай ғалым?

Архимед
Физика - 10

Қысымды өлшеуге арналған құрал?

Барометр
Физика - 20

Денеге әсер етуші күш дене массасы мен үдеуінің
көбейтіндісіне тең кімнің заңы?

Ньютонның 2 заңы
Физика - 30

Диэлектрикпен бөлінген, екі өткізгіштен
тұратын, зарядтарды қойылтып,
құралдарға баратын?

Конденсатор
Физика - 40

Архимед Герон патшаның тәжінің
таза алтын емес екенің қалай
анықтады?

Тығыздығын салыстырады
Физика - 50

1876 жылы Париж көшелерінде жаңадан шам көздері
пайда болды.Аппақ орамды шамдарға енгізілген ток
көздері ашық түсті жарық берді. Осы жарықты неге
«Орыстың күні» немесе «Орыстың жарығы» деп
атады?

Жарықтың құрастырушы-
орыс өнертапқышы Яблочков
болатын
Информатика - 10

Конъюнкция – дегеніміз не?

Логикалық көбейту,
“ЖӘНЕ” жалғаулығы арқылы
жасалады.
Информатика - 20

Ол 1955 жылы қазан айында Сиэтледе қарапайым
ұстаздар отбасында дүниеге келді. Ол 13 жасында
алғашқы программасын жазып үлгерді.1975 жылы
Алленмен бірігіп, университет бітірулеріне 2 жыл
қалғанда … деп аталатын фирма ашты. Қазіргі замандағы
ең танымал адам. Бұл кім және ол қандай фирма ашты?

Майкрософт
корпорациясының негізін
қалаушы: Билл Гейтс
Информатика - 30

Кулер- бұл қандай құрылғы ...

Компьютердің қандай
да бір құрылғысын
салқындатуға арналған
құрылғы.
Информатика - 40

Бұл атау көп зарядты американдық винтовканың
атынан алынған, өйткені винтовканың оқпанының
диаметрі бұл құрылғының шпинделінің диаметріне
тең. Бұл құрылғы қалай аталады?

Винчестер
(қатқыл диск)
Информатика - 50

Утилиттер дегеніміз не? Оған нелер
жатады?

Компьютерге қызмет көрсетуге арналған
программалар. Оған: антивирустық,
архиватор, дискілерге қызмет көрсету
программалары жатады.
V тур. «Тәжірибе»
(үй тапсырмасы, тәжірибелер көрсету, 5-тік жүйе)
Топтық кезеңде әр топ физика пәнінен тәжірибелер
көрсетеді. Құралды оқушылар өздерімен бірге құрап әкелу
керек.
құбылысты көрсету;
қарсыластардың құбылысты түсіндіруі;
өз жауаптары;
VI тур. «Бейне сұрақтар»
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Тәрбие жұмыстары бағытында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтап қорытындылау
Нашар оқушы
Философиядағы таным мәселесі
Таным теориясы мәселелері
Дарынды оқушыны зерттеу
Таным мен шығармашылық
Шығармашылық Пән мұғалімі
Шығармашылық жұмыс
Мектепке дейінгі жастағы баланың тұлғалық дамуы
Пәндер