Оқушының мектепке қалыптасуы



Тақырыбы:
Психология ғылымының жетістіктерін қолдану арқылы оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыру.

Мақсаты:
Психологиялық ғылымның жетістіктерін негізге ала отырып, мектеп оқушыларының әркелкі жас кезеңінде
жан-жақты, тұлғалық, интеллектілі дамуына ықпал ету.

Психологиялық қызмет міндеттері
Баланың жас ерекшелігіне сәйкес тұлғалық
және интеллектуалдық даму,
өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту
қабілеттерін қалыптастыруына
ықпал ету;
Психологиялық-педагогикалық зерттеу
негізінде әр балаға жеке
қарым-қатынасты қамтамасыз ету;
Баланың интеллектуалдық
және тұлғалық
дамуындағы ауытқуларды
жеңу және олардың алдын алу.

2. Мектеп ұжымының диагностикасы
7. Психологтың апталық немесе айлық жұмыс жоспары
5. Оқушылар мен түзету жұмысы
3. Педагогикалық үрдістердің диагностикасы мен болжамы
1. Мақсаты мен міндеттер
Психологтың
жылдық жұмыс
жоспары
6. Психопрофи
лактикалық
жұмыс
4. Оқушылармен, педагогтармен, ата-аналармен, әкімшілікпен

Психолог қызметінің моделі
Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық
құзырлы біліммен тәрбие беру.
Психологиялық орталық
Мұғалім
Оқушы
Мектеп әкімшілігі
Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары
Ата-ана
Психологиялық
білімді көтеру
Психо
диагностика
Психо
консультация
Психо
коррекция
Психо
профилактика
Тұлға
психикалық
сәтсіздіктің
алдын алу
Тұлғаның жеке
және жас ерекше
ліктерін зерттеу
Мәселелерді
шешуге
көмектесу
Психологиялық
мәдениетін
көтеру
Психо
түзету
және оны
дамыту


Психологиялық
қызметтің
жұмыс кезеңдері
І-кезең.
Мектеп психолог
қызметінің
жұмысын жоспарлау
ІІІкезең.
Мектеп
мұғалімдеріне
қажетті
көмек
көрсету
ІУ кезең.
Нәтижелерді
қорытындылау,
жалпыламалау.
ІІ кезең.
Мектептің алдына
қойған мақсатын
ескеріп, педагогикалық
үрдістерге
қатысушылардың
қажеттілігін анықтап,
жұмыстың негізгі
бағыттарын іске асыру


Мектеп
психологының
этикасы
Көпшіл болу
Оңтайлы
мінез-құлық
Жан-жақты
білімдар болуы
керек
Ұстамды болу
Түрлі ситуациядан
өзінің мінез-құлқын
аяғына дейін
бірқалыпты деңгейде
ұстау


Психологиялық түзету және дамыту
Танымдық процестерді түзету бағдарламасын жасау
тұлға ерекшеліктерін түзету бағытында жеке және топтық жұмыс
Мамандармен: логопед, нейропсихолог, невропатолог, психиатр, әлеуметтік педагогпен бірлесіп жұмыс істеу

Психологиялық консультация
Жұмыстың тиімді жолдары
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуы
Сабақты түсіндіру тәсілдері
Мектептегі тәртіпті сақтау
Оқушы - мұғалім кикілжіңі
Бала - ата-ана қарым-қатынасы
Оқушы - оқушы қарым-қатынасы
Өзін-өзі тану мәселелері
Телефонмен консультация

Психологтың
жұмыс бөліктері
Оқушылармен
жұмыс
Оқытушылармен
жұмыс
Әкімшілікпен
жұмыс
Қиын оқушылармен
жұмыс
Дарынды
оқушылармен
жұмыс
Ата-аналармен
жұмыс

Оқушылармен жұмыс
Оқушының мектепке қалыптасуы
Үлгермеушілермен жұмыс
Оқушылармен қарым-қатынас
Ата-анасымен қарым-қатынас
Мұғалімдермен қарым-қатынас
Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс
Дарынды баламен жұмыс
Сол қолмен жазатын балалар
Тәртібі нашар балалар
Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал
Кәсіби бағдарлау жұмысы

Мұғалімдермен жұмыс
Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:
Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау
Жайлы психологиялық микроахуал қалыптастыруға
Тиімді басқару стилін қалыптастыруға
Педагогикалық ұжымды зерттеуге
Кадрларды қабылдауға
Кадрларды аттестациялауға
Өндірістік кикілжіңдерді шешуге

Ата-аналармен жұмыс
Жанұялық тәрбие стилін анықтау
Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін айқындау
Олардың балаға қарым-қатынасын зерттеу
Психологиялық ағарту және профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер ұсыну)
Түзету және дамыту жұмыстарына қатыстыру


Адамға сый-құрмет көрсету
адамға сенім арту, сену
адамға деген біртұтас көзқарастың болуы
ынтымақтастық пен бірлестіктің болуы
жеке дара адамның бабын табу
Мектептегі жайлы психологиялық
ахуалдың қалыптасуы

Ұжымның
ахуалын анықтау
Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау
Сыныптың тәрбиелік деңгейін анықтау
Сыныптың ынтымақтастығы
Оқушының қарым-қатынасын анықтау
Мектеп, сынып бойынша лидерлерін анықтау
Шығармашылық топты анықтау
Мұғалімнің шығармашылық қабілетін анықтау
Оқушылардың жанұялық жағдайын анықтау
Ата-ананың баламен қарым-қатынасы
қызметінің тиімділігі мен нәтижелігі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz