Оқушының мектепке қалыптасуы


Slide 1

Тақырыбы:

Психология ғылымының жетістіктерін қолдану арқылы оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыру.

Slide 2

Мақсаты:

Психологиялық ғылымның жетістіктерін негізге ала отырып, мектеп оқушыларының әркелкі жас кезеңінде

жан-жақты, тұлғалық, интеллектілі дамуына ықпал ету.

Slide 3

Психологиялық қызмет міндеттері

Баланың жас ерекшелігіне сәйкес тұлғалық

және интеллектуалдық даму,

өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту

қабілеттерін қалыптастыруына

ықпал ету;

Психологиялық-педагогикалық зерттеу

негізінде әр балаға жеке

қарым-қатынасты қамтамасыз ету;

Баланың интеллектуалдық

және тұлғалық

дамуындағы ауытқуларды

жеңу және олардың алдын алу.

Slide 4

2. Мектеп ұжымының диагностикасы

7. Психологтың апталық немесе айлық жұмыс жоспары

5. Оқушылар мен түзету жұмысы

3. Педагогикалық үрдістердің диагностикасы мен болжамы

1. Мақсаты мен міндеттер

Психологтың

жылдық жұмыс

жоспары

6. Психопрофи

лактикалық

жұмыс

4. Оқушылармен, педагогтармен, ата-аналармен, әкімшілікпен

Slide 5

Психолог қызметінің моделі

Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық

құзырлы біліммен тәрбие беру.

Психологиялық орталық

Мұғалім

Оқушы

Мектеп әкімшілігі

Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары

Ата-ана

Психологиялық

білімді көтеру

Психо

диагностика

Психо

консультация

Психо

коррекция

Психо

профилактика

Тұлға

психикалық

сәтсіздіктің

алдын алу

Тұлғаның жеке

және жас ерекше

ліктерін зерттеу

Мәселелерді

шешуге

көмектесу

Психологиялық

мәдениетін

көтеру

Психо

түзету

және оны

дамыту

Slide 6 Slide 7

Психологиялық

қызметтің

жұмыс кезеңдері

І-кезең.

Мектеп психолог

қызметінің

жұмысын жоспарлау

ІІІкезең.

Мектеп

мұғалімдеріне

қажетті

көмек

көрсету

ІУ кезең.

Нәтижелерді

қорытындылау,

жалпыламалау.

ІІ кезең.

Мектептің алдына

қойған мақсатын

ескеріп, педагогикалық

үрдістерге

қатысушылардың

қажеттілігін анықтап,

жұмыстың негізгі

бағыттарын іске асыру

Slide 8 Slide 9

Мектеп

психологының

этикасы

Көпшіл болу

Оңтайлы

мінез-құлық

Жан-жақты

білімдар болуы

керек

Ұстамды болу

Түрлі ситуациядан

өзінің мінез-құлқын

аяғына дейін

бірқалыпты деңгейде

ұстау

Slide 10 Slide 11

Психологиялық түзету және дамыту

Танымдық процестерді түзету бағдарламасын жасау

тұлға ерекшеліктерін түзету бағытында жеке және топтық жұмыс

Мамандармен: логопед, нейропсихолог, невропатолог, психиатр, әлеуметтік педагогпен бірлесіп жұмыс істеу

Slide 12

Психологиялық консультация

Жұмыстың тиімді жолдары

Оқу үдерісінің ұйымдастырылуы

Сабақты түсіндіру тәсілдері

Мектептегі тәртіпті сақтау

Оқушы - мұғалім кикілжіңі

Бала - ата-ана қарым-қатынасы

Оқушы - оқушы қарым-қатынасы

Өзін-өзі тану мәселелері

Телефонмен консультация

Slide 13

Психологтың

жұмыс бөліктері

Оқушылармен

жұмыс

Оқытушылармен

жұмыс

Әкімшілікпен

жұмыс

Қиын оқушылармен

жұмыс

Дарынды

оқушылармен

жұмыс

Ата-аналармен

жұмыс

Slide 14

Оқушылармен жұмыс

Оқушының мектепке қалыптасуы

Үлгермеушілермен жұмыс

Оқушылармен қарым-қатынас

Ата-анасымен қарым-қатынас

Мұғалімдермен қарым-қатынас

Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс

Дарынды баламен жұмыс

Сол қолмен жазатын балалар

Тәртібі нашар балалар

Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал

Кәсіби бағдарлау жұмысы

Slide 15

Мұғалімдермен жұмыс

Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:

Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау

Жайлы психологиялық микроахуал қалыптастыруға

Тиімді басқару стилін қалыптастыруға

Педагогикалық ұжымды зерттеуге

Кадрларды қабылдауға

Кадрларды аттестациялауға

Өндірістік кикілжіңдерді шешуге

Slide 16

Ата-аналармен жұмыс

Жанұялық тәрбие стилін анықтау

Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін айқындау

Олардың балаға қарым-қатынасын зерттеу

Психологиялық ағарту және профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер ұсыну)

Түзету және дамыту жұмыстарына қатыстыру

Slide 17 Slide 18

Адамға сый-құрмет көрсету

адамға сенім арту, сену

адамға деген біртұтас көзқарастың болуы

ынтымақтастық пен бірлестіктің болуы

жеке дара адамның бабын табу

Мектептегі жайлы психологиялық

ахуалдың қалыптасуы

Slide 19

Ұжымның

ахуалын анықтау

Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау

Сыныптың тәрбиелік деңгейін анықтау

Сыныптың ынтымақтастығы

Оқушының қарым-қатынасын анықтау

Мектеп, сынып бойынша лидерлерін анықтау

Шығармашылық топты анықтау

Мұғалімнің шығармашылық қабілетін анықтау

Оқушылардың жанұялық жағдайын анықтау

Ата-ананың баламен қарым-қатынасы

қызметінің тиімділігі мен нәтижелігі


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ
ӨМІРІНЕ ДАЯРЛАУ
Балалардың мектепке психологиялық дайындығы
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Класс жетекші
Бастауыш сынып окушыларының психологиялық ерекшеліктері
Балалардың практикалық психологиясы
Сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz