Әріпті өрнектермен жұмыс жасау




а
5
4
3
2
а-2
а+2
2-сыныпта да әріпті өрнектер тақырыбы бар. Енді ол сызба түрінде беріле бастайды. Мұнда оқушы бір кестемен бірнеше әріпті өрнектің мәнін қойып, жауабын табады. Әрі бұл ортақ ұқсастығын табуға, айырмашылығын анықтауға, яғни оқушының өз бетінше ой қорытуына таптырмайтын жұмыс түрі дер едім.

Әріпті өрнектерде үйреншікті а-ның орнына басқа да латын әріптері келе бастайды. Үйреншікті нәрсесінің өзгеруі де оқушылар үшін тосын болып қалуы мүмкін. Мұғалім барлық уақытта да алдын ала дайындау жұмыстарын, әңгімелесуді дәл уақытында жүргізуге мән беруі керек.
1, 2-сыныптарда әріпті өрнектер мен теңдеулер қосу және азайту амалдары бойынша құрылатын болса, 3-сыныптан бастап көбейту мен бөлу амалдары кіріктіріледі. Көп таңбалы сандармен жұмыс, әріпті өрнектердің арасына жақшаның пайда болуы, теңдіктің екі жағында екі түрлі амал қолданылуы оқушының түсінбей қалуына да себеп болып жатады.
Оқулықта әріпті өрнекті, теңдеулерді мәтін түрінде сипаттап беретіні де бар. Мысал келтірсек: Ойлаған санға 2-ні қоссақ, ең кіші екі таңбалы сан шығады. Оқушы ілесіп жазып отыру үшін қаншама білімді еске түсіреді. Х+2=10
Қорыта айтқанда, пәнді оқытуды ұсақ-түйек деген болмайды. Қалай болғанда да сыныпта ойлау, сөйлеу, оқу қатар жүрмесе ешбір жұмыс нәтиже бермейді.

14. 04. 2015
4

Сабақты бастамас бұрын психологиялық дайындық жасап, әрі геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлдім
10 санын пайдаланып, әріпті өрнек құрастыру, мәнін де қандай сан қоюға болатынын өздеріне ойлату
Пайымдау: 10-а а-ның мәні 10-нан кіші болу керек
Ойын «Өрнектер»
Оқушылар әріпті өрнекті бөлек, санды өрнекті бөлек айтып шығып, ұқсастығы мен айырмашылығын табады
Сабақ сапалы өтуі үшін қажетті 9 фактор

№
Тапсырмалар
Ұнады
Онша ұнаған жоқ
Ұнаған жоқ
1
Геометриялық фигуралар арқылы бөліну
20
-
-
2
Кесте толтыру немесе жұптық жұмыс жасау
15
4
1
3
Кеспе цифрлармен жұмыс жасау
20
4
Ойын ойнау
20
5
Логикалық тапсырмалар шешу
18
1
1
6
Сергіту сәті
20
7
Топтық жұмыс, постер қорғау
12
8
8
Бағалау
16
4
9
Марапаттау
11
6
3
10
Көңіл-күй белгілеу
20
С А Б А Қ Қ А Т А Л Д А У Ж А С А У :
Шығыс даналығы былай дейді: «Маған айтсаң, ұмытып қалам, көрсетсең есімде қалады. Ал, өзім істесем үйреніп алам»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz