Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Презентация қосу
Баяндаманың тақырыбы: Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Өзектілігі: Ұсынарым:
Бастауыш сынып
оқушының өмірінде Бастауыш сынып Мұғалім есепті шеше
өшпестей із бірнеше пәндердің алады, бірақ оның
қалдырып, жиынтығы шешілу жолдарын Осындай
білімдерінің іргетасы болғандықтан жекелей оқушыға түсіндіріп проблемалық
қаланып, бекитін кезі. бір пәнді бөліп жеткізе алмайтыны рас. тақырыптардың бірі
Сондықтан бастауыш қарастыру қиын. Әсіресе, жазбаша есептер ретінде әріпті
сынып Дегенмен көптеген жас мен санды, әріпті өрнекті түсіндіруді
мұғалімдерінде терең мамандардың айтуынша өрнектердің сынып өз тәжірибеме
білім, кәсіби біліктілік оларға математика сайын күрделенуі де сүйене отырып, айта
пен пәнге деген пәні қиындық әдістемелік шеберлікті кеткім келеді.
сүйіспеншілік болуы
келтіреді. қажет етеді.
тиіс.
• 3+а; а-5
1-сыныптағы әріпті өрнек • Оқушы мұндай жеңіл әріпті өрнектердің мәнін
табуға онша қинала қоймайды
•1-сыныпта жас ерекшелігін ескере отырып,
Оларға қиындық келтіретіні әріпті теңдеуді сынап көру тәсілімен шығарады.
өрнектің қиын түрі - ТЕҢДЕУ. •10-а=3 Мұндағы; белгісіз сан 7-ге тең.
1-тәсіл: 2-тәсіл:
10-а=3 теңдеуінің шешімін Бұл жерде ережелермен
бірте-бірте анықтау. жұмыс жасаймын.
Мысалы әуелі а-ның орнына
Жалпы математикада
1-ді қойып, 2-ні, 3-ті қойып
ережемен, формуламен
ретімен табады. Бұл біршама
жұмыс жасауға дағдылану
уақыт алады, бірақ әріпті
керек. Себебі, бұл дәлдікті,
өрнектің дұрыс шешілуі үшін
нақтылықты сүйетін пән.
маңызды.
2-сыныпта да әріпті өрнектер тақырыбы бар. Енді ол сызба түрінде беріле бастайды.
Мұнда оқушы бір кестемен бірнеше әріпті өрнектің мәнін қойып, жауабын табады. Әрі
бұл ортақ ұқсастығын табуға, айырмашылығын анықтауға, яғни оқушының өз бетінше
ой қорытуына таптырмайтын жұмыс түрі дер едім.
а 5 4 3 2
а-2
а+2
Әріпті өрнектерде 2-сыныпта теңдеу де •
оңайдан күрделіге қарай
1-сыныпта:
үйреншікті а-ның
орнына басқа да ауыса бастайды. • 10-а=3
латын әріптері келе Оқулықтың өзінде де
бастайды. Үйреншікті теңдеуді шешу туралы
нәрсесінің өзгеруі де нақты әдістемелік • 2-сыныпта:
оқушылар үшін түсініктер берілген. Шешу • 10-а=5-2
жолын анықтап, әр қадамды
тосын болып қалуы анықтап көрсеткен.
мүмкін. Мұғалім
барлық уақытта да 1,2-сыныптарда әріпті өрнектер мен теңдеулер қосу және азайту
алдын ала дайындау амалдары бойынша құрылатын болса, 3-сыныптан бастап көбейту
жұмыстарын, мен бөлу амалдары кіріктіріледі. Көп таңбалы сандармен жұмыс,
әңгімелесуді дәл әріпті өрнектердің арасына жақшаның пайда болуы, теңдіктің екі
уақытында жүргізуге жағында екі түрлі амал қолданылуы оқушының түсінбей қалуына да
мән беруі керек. себеп болып жатады.
Оқулықта әріпті өрнекті, теңдеулерді мәтін түрінде сипаттап беретіні де бар.
Мысал келтірсек: Ойлаған санға 2-ні қоссақ, ең кіші екі таңбалы сан шығады.
Оқушы ілесіп жазып отыру үшін қаншама білімді еске түсіреді. Х+2=10
Қорыта айтқанда, пәнді оқытуды ұсақ-түйек деген болмайды.
Қалай болғанда да сыныпта ойлау, сөйлеу, оқу қатар жүрмесе
ешбір жұмыс нәтиже бермейді.
Сабақтың тақырыбы:
”Әріпті өрнек. 10-а”
Сабақтың мақсаты: Сабақтың міндеті:
Оқушылардың әріпті Әріпті өрнекті өз
өрнек туралы Оқушылардың өз Туған жер мен елге
бетімен жұмыс деген құрметін бетімен құрғызу
білімдерін тиянақтау, арқылы теңдеудің
10 санының құрамын жасау арқылы қалыптастыру,
теориялық тазалыққа шақырып, сынап көру тәсіліне
еске түсіру, жадыны дайындық
дамыту жұмыстарын ойлауын, сөйлеу экологиялық білім
тілін дамыту. беру жұмыстарын жасау
жүргізу
Ресурстар: Күтілетін нәтиже:
қызығушылықтары артады,
суреттер,
сөйлеу, ойлау дағдылары
интербелсенді
дамиды, талантты
тақта,
балалар анықталады
сызбалар,
4 04/10/2019
Сабақты бастамас бұрын психологиялық дайындық жасап,
әрі геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлдім
Сабақ сапалы өтуі үшін қажетті 9 фактор Ойын «Өрнектер»
Оқушылар әріпті өрнекті
бөлек, санды өрнекті бөлек
айтып шығып, ұқсастығы
мен айырмашылығын
Мектептің Білімді жетік табады
Кері
мақсаты мен меңгеру үшін
байланыс
саясаты оқыту
•10 санын пайдаланып,
“Мұғалім- Қабілеттері әріпті өрнек құрастыру,
Мақсат қою оқушы” өзара
бойынша мәнін де қандай сан
қарым-
қатынасы бөлу қоюға болатынын
өздеріне ойлату
Пайымдау: 10-а а-ның
Күтілетін Құрдастары
Үй тапсырмасы мәні 10-нан кіші болу
нәтижелер ның оқытуы
керек
Шығыс даналығы былай дейді: «Маған айтсаң, ұмытып қалам, көрсетсең есімде
қалады. Ал, өзім істесем үйреніп алам»
САБАҚҚА ТАЛДАУ ЖАСАУ:
№ Тапсырмалар Ұнады Онша ұнаған Ұнаған жоқ
жоқ
1 Геометриялық фигуралар арқылы 20 - -
бөліну
2 Кесте толтыру немесе жұптық жұмыс 15 4 1
жасау
3 Кеспе цифрлармен жұмыс жасау 20
4 Ойын ойнау 20
5 Логикалық тапсырмалар шешу 18 1 1
6 Сергіту сәті 20
7 Топтық жұмыс, постер қорғау 12 8
8 Бағалау 16 4
9 Марапаттау 11 6 3
10 Көңіл-күй белгілеу 20
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz